Індивідуальна навчальна програма з біології для учнів з ООП 6 клас

Про матеріал
Індивідуальна навчальна програма з біології учня 6 класу. Складено до підручника: Автор підручника: Л.І. Остапченко, П.Г. Балан, Н.Ю. Матяш, М.М. Мусієнко, П.С. Славний, В.В. Серебряков, В.П. Поліщук.- Київ, “Генеза” 2014 Згідно з навчальною програмою затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 « Біологія 6-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів
Перегляд файлу

Індивідуальна навчальна програма з біології

учня 6 класу

Складено до підручника: Автор підручника: Л.І. Остапченко, П.Г. Балан, Н.Ю. Матяш, М.М. Мусієнко, П.С. Славний, В.В. Серебряков, В.П. Поліщук.- Київ, “Генеза” 2014

Згідно з навчальною програмою  затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 « Біологія 6-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів[1]

Цілі навчання

Зміст навчання

Педагогічні технології спрямовані на досягнення мети

      Вступ

розрізняти:

об’єкти живої природи;

практикути:

метод спостереження біологічних об’єктів

робити висновки:

про пізнаванність природи

Біологія — наука про життя. Основні властивості живого. Науки, що вивчають життя.

Демонстрування

об’єктів живої природи (у тому числі на електронних носіях)

       Тема 1. Клітина

розпізнавати:

 - на моделях, фотографіях рослинну і тваринну клітини та їхні складові частини;

дотримуватися правил:

 - роботи з мікроскопом та лабораторним обладнанням

Клітина — одиниця живого.

Збільшувальні прилади (лупа, мікроскопи). Історія вивчення клітини.

Загальний план будови клітини.

Будова рослинної і тваринної клітини.

Основні властивості клітини (ріст, поділ, обмін з навколишнім середовищем).

Основні положення клітинної теорії.

Демонстрування

моделей, зображень (у тому числі електронних) клітин рослин і тварин;

навчання на основі опорних схем;

демонстрування мультимедіапродуктів: електронної енциклопедії, демонстрація фільмів про живу природу.

Демонстрування

мікропрепаратів одноклітинних організмів; колекцій зображень (у тому числі електронних) одноклітинних, колоніальних та багатоклітинних організмів (на прикладі вивчених).

Демонстрування

представників різних груп рослин, рослинних угруповань, гербарних зразків, колекцій зображень (у тому числі електронних).

Демонстрування

живих об’єктів, муляжів, фотографій їстівних, отруйних, цвілевих, паразитичних грибів; лишайників.

Тема 2. Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності

розпізнавати (на моделях і фотографіях):

 - одноклітинні організми (із числа вивчених);

описувати:

 - середовища існування та будову одноклітинних організмів (на прикладі вивчених);

 - процеси життєдіяльності одноклітинних організмів;

Бактерії — найменші одноклітинні організми.

Одноклітинні організми (на прикладі хламідомонади, представників діатомових водоростей, евглени, амеби, інфузорії).

Приклади представників одноклітинних Паразитичні одноклітинні організми.

Середовища існування одноклітинних організмів, їхні процеси життєдіяльності, особливості будови, роль у природі та житті людини.

Колоніальні організми, перехід до багатоклітинності (губки, ульва).

        Тема 3. Рослини

описувати:

 - ріст і розвиток рослинного організму (розвиток рослини з насінини);

розпізнавати:

 - клітини, тканини та органи рослини;

 - цибулину, кореневище, бульбу картоплі як видозмінені підземні пагони;

застосовувати знання:

 - для догляду за рослинами

Рослина — живий організм.

Фотосинтез як характерна особливість рослин, живлення, дихання, рухи рослин.

Будова рослини. Тканини рослин. Органи рослин.

Корінь, пагін: будова та основні функції.

Різноманітність і видозміни вегетативних органів.

Розмноження рослин: статеве та нестатеве. Вегетативне розмноження рослин.

Квітка. Суцвіття. Запилення. Запліднення.

Насінина. Плід. Способи поширення.

        Тема 4. Різноманітність рослин

розпізнавати:

 - рослини різних груп (водоростей, мохів, хвощів, плаунів, папоротей, голонасінних і покритонасінних);

 - основні життєві форми рослин;

 - рослини різних екологічних груп;

 - основні типи рослинних угруповань;

описувати:

 - будову тіла водоростей, мохів, хвощів, плаунів, папоротей, голонасінних (на прикладі хвойних) і покритонасінних (квіткових) рослин;

 - розмноження мохів, хвощів, плаунів, папоротей, голонасінних і покритонасінних (квіткових) рослин;

називати:

 - середовища існування водоростей, мохів, хвощів, плаунів, папоротей, голонасінних і покритонасінних рослин;

 

Способи класифікації рослин (за середовищем існування, будовою, розмноженням, тощо).

Водорості (зелені, бурі, червоні).

Мохи.

Папороті, хвощі, плауни.

Голонасінні.

Покритонасінні (Квіткові).

Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури).

Життєві форми рослин.

Рослинні угруповання.

Значення рослин для існування життя на планеті Земля.

Значення рослин для людини

        Тема 5. Гриби

розпізнавати:

- їстівні та отруйні гриби своєї місцевості;

- лишайники;

застосовувати знання для:

 - зберігання продуктів харчування;

 - профілактики захворювань, що спричинюються грибами;

 - профілактики отруєння грибами

Особливості живлення, життєдіяльності та будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.

Розмноження та поширення грибів.

Групи грибів: симбіотичні — мікоризоутворюючі шапинкові гриби; лишайники;

сапротрофні — цвільові гриби, дріжджі; паразитичні (на прикладі трутовиків і збудників мікозів людини).

Значення грибів у природі та житті людини.

 


 

docx
Додано
21 жовтня 2022
Переглядів
1071
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку