Індивідуальна навчальна програма з етики 5 клас для дитини з ООП

Про матеріал
Індивідуальна навчальна програма для дитини з ООП з етики 5 клас НУШ складена відповідно до до модельної навчальної програми для закладів загальної середньої освіти «Етика. 5–6 класи» (автори Ашортіа Є.Д., Бакка Т.В., Желіба О.В., Козіна Л.Є., Мелещенко Т.В., Щупак І.Я.).
Перегляд файлу

Індивідуальна навчальна програма

учня/учениці  5   класу

Навчальний предмет:   Етика

Довгострокова мета: формування світогляду, формування вільної особистості, яка визнає загальнолюдські та національні цінності й керується морально-етичними критеріями та почуттям відповідальності у власній поведінці; виховання поваги до людської гідності й дотримання прав людини, демократичних цінностей, верховенства права, справедливості, неупередженості, рівності.

 

Місяць

 

Короткострокові завдання

Методи

оцінювання

Дата і прогрес

 

Вересень

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ.

 

Тема 1. Моральні норми.

 

Базові знання: особливості поведінки та її наслідки, моральні та етичні цінності, життєва самоідентифікація, добро, зло, моральні норми, патріотизм.

 

Уміння:

 ● пояснює вибір власних альтернатив і рішень з огляду на вплив зовнішніх чинників;

 ● обґрунтовує наслідки вибору альтернативного рішення щодо моделей поведінки, спрямованих на збереження здоров’я, добробуту та безпеки;

● бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості і потреби;

 ● виконує різні ролі в груповій роботі.

 

 Ставлення:

● вирізняє ознаки доброчинності;

 ● пояснює почуття інших осіб і визнає їх право на вираження своїх почуттів.

Методи оцінювання:

спостереження;

усне опитування;

робота з картою;

тестування

Прогрес:

    О (учень оволодів уміннями);

    СП (спостерігається суттєвий прогрес);

    НП (спостерігається низький прогрес);

    ПН (прогресу у досягненні мети немає).

Дата:

 

Жовтень

 

Методи оцінювання:

спостереження;

усне опитування;

робота з картою;

тестування;

_________________

Прогрес:

    О (учень оволодів уміннями);

    СП (спостерігається суттєвий прогрес);

    НП (спостерігається низький прогрес);

    ПН (прогресу у досягненні мети немає).

Дата:

 

Листопад

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 2. Людські чесноти.

 

Базові знання: відповідальність, совість, доброчесність, самоконтроль, доброзичливість, старанність, щедрість, співчуття, чуйність, ввічливість, гуманність.

 

Уміння:

 ● обґрунтовує необхідність власної відповідальності за поведінку в побуті та громадських місцях;

● бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості і потреби;

 ● виконує різні ролі в груповій роботі.

 

 Ставлення:

 ● розпізнає приклади поведінки, дружньої до навколишнього середовища;

 ● вирізняє ознаки доброчинності.

Методи оцінювання:

спостереження;

усне опитування;

робота з картою;

тестування;

_________________

Прогрес:

    О (учень оволодів уміннями);

    СП (спостерігається суттєвий прогрес);

    НП (спостерігається низький прогрес);

    ПН (прогресу у досягненні мети немає).

  Дата:

 

Грудень

 

 

 

 

 

 

 

Методи оцінювання:

спостереження;

усне опитування;

робота з картою;

тестування;

_________________

Прогрес:

    О (учень оволодів уміннями);

    СП (спостерігається суттєвий прогрес);

    НП (спостерігається низький прогрес);

    ПН (прогресу у досягненні мети немає).

Дата:

 

 

 

Січень

Тема 3. Людина серед людей.

 

Базові знання: довіра, сім’я, батьківство, дружба, колектив, булінг і протидія його проявам, громадське місце, безпека і добробут, толерантність, цінність життя, конфлікт.

 

Уміння:

● обґрунтовує необхідність власної відповідальності за поведінку в побуті та громадських місцях;

 ● ідентифікує причини та наслідки виникнення конфліктів у різних ситуаціях;

● розробляє стратегію подолання булінгу, визначає джерела допомоги жертвам булінгу, звертається по допомогу до інших осіб аналізує вибір свій та інших осіб з урахуванням користі і задоволення (радості) для здорового, безпечного життя;

 ● організовує власний освітній простір, раціонально розподіляє час бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості і потреби;

● виконує різні ролі в груповій роботі;

● вміє раціонально розпоряджатися власними грошима.

 

 Ставлення:

 ● бережливо ставиться до власного майна та майна інших осіб, обґрунтовує недоторканність чужого майна;

● встановлює нові контакти й ефективно співпрацює для досягнення результату, використовує різні засоби зв’язку.

Методи оцінювання:

спостереження;

усне опитування;

робота з картою;

тестування;

_________________

Прогрес:

    О (учень оволодів уміннями);

    СП (спостерігається суттєвий прогрес);

    НП (спостерігається низький прогрес);

    ПН (прогресу у досягненні мети немає).

Дата:

 

 

Лютий

Методи оцінювання:

спостереження;

усне опитування;

робота з картою;

тестування;

_________________

Прогрес:

    О (учень оволодів уміннями);

    СП (спостерігається суттєвий прогрес);

    НП (спостерігається низький прогрес);

    ПН (прогресу у досягненні мети немає).

Дата:

 

 

Березень

Методи оцінювання:

спостереження;

усне опитування;

робота з картою;

тестування;

_________________

Прогрес:

    О (учень оволодів уміннями);

    СП (спостерігається суттєвий прогрес);

    НП (спостерігається низький прогрес);

    ПН (прогресу у досягненні мети немає).

Дата:

 

 

Квітень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 4. Культура спілкування.

Базові знання:

 ефективне спілкування, безпека особистості, самовираження, активне слухання, дрес-код, емпатія.

 Уміння:

 ● виокремлює інформацію та обговорює ситуації булінгу, зокрема кібербулінгу;

 ● ідентифікує причини та наслідки виникнення конфліктів у різних ситуаціях;

● моделює ситуацію з конструктивним залагодженням конфліктів;

● розробляє стратегію подолання булінгу, визначає джерела допомоги жертвам булінгу, звертається по допомогу до інших осіб;

● застосовує вербальні і невербальні засоби спілкування для конструктивної комунікації;

● прогнозує ризики комунікації у віртуальному середовищі;

● розрізняє ситуації, коли силу переконання використали з позитивними чи негативними намірами;

● розрізняє складники особистого простору (інтимний, соціальний, публічний), поважає свій і чужий особистий простір під час спілкування;

● бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості і потреби;

 ● розуміє взаємовплив емоційного стану, переконань, поведінки всіх учасників спільної діяльності;

● виконує різні ролі в груповій роботі.

 Ставлення:

● пояснює почуття інших осіб і визнає їх право на вираження своїх почуттів.

 

Методи оцінювання:

спостереження;

усне опитування;

робота з картою;

тестування;

_________________

Прогрес:

    О (учень оволодів уміннями);

    СП (спостерігається суттєвий прогрес);

    НП (спостерігається низький прогрес);

    ПН (прогресу у досягненні мети немає).

Дата:

 

 

Травень

Методи оцінювання:

спостереження;

усне опитування;

робота з картою;

тестування;

_________________

Прогрес:

    О (учень оволодів уміннями);

    СП (спостерігається суттєвий прогрес);

    НП (спостерігається низький прогрес);

    ПН (прогресу у досягненні мети немає).

Дата:

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мокрогуз-Романенко Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Етика, 5 клас, Планування
Інкл
Додано
6 січня
Переглядів
1201
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку