Індивідуальна навчальна програма
учня/учениці 5 класу
Навчальний предмет: Етика
Довгострокова мета: формування світогляду, формування вільної особистості, яка визнає загальнолюдські та національні цінності й керується морально-етичними критеріями та почуттям відповідальності у власній поведінці; виховання поваги до людської гідності й дотримання прав людини, демократичних цінностей, верховенства права, справедливості, неупередженості, рівності.
Місяць
|
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання Дата і прогрес |
Вересень
|
Вступ.
Тема 1. Моральні норми.
Базові знання: особливості поведінки та її наслідки, моральні та етичні цінності, життєва самоідентифікація, добро, зло, моральні норми, патріотизм.
Уміння: ● пояснює вибір власних альтернатив і рішень з огляду на вплив зовнішніх чинників; ● обґрунтовує наслідки вибору альтернативного рішення щодо моделей поведінки, спрямованих на збереження здоров’я, добробуту та безпеки; ● бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості і потреби; ● виконує різні ролі в груповій роботі.
Ставлення: ● вирізняє ознаки доброчинності; ● пояснює почуття інших осіб і визнає їх право на вираження своїх почуттів. |
Методи оцінювання: □ спостереження; □ усне опитування; □ робота з картою; □ тестування Прогрес: □ О (учень оволодів уміннями); □ СП (спостерігається суттєвий прогрес); □ НП (спостерігається низький прогрес); □ ПН (прогресу у досягненні мети немає). Дата:
|
Жовтень
|
Методи оцінювання: □ спостереження; □ усне опитування; □ робота з картою; □ тестування; □ _________________ Прогрес: □ О (учень оволодів уміннями); □ СП (спостерігається суттєвий прогрес); □ НП (спостерігається низький прогрес); □ ПН (прогресу у досягненні мети немає). Дата:
|
|
Листопад
|
Тема 2. Людські чесноти.
Базові знання: відповідальність, совість, доброчесність, самоконтроль, доброзичливість, старанність, щедрість, співчуття, чуйність, ввічливість, гуманність.
Уміння: ● обґрунтовує необхідність власної відповідальності за поведінку в побуті та громадських місцях; ● бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості і потреби; ● виконує різні ролі в груповій роботі.
Ставлення: ● розпізнає приклади поведінки, дружньої до навколишнього середовища; ● вирізняє ознаки доброчинності. |
Методи оцінювання: □ спостереження; □ усне опитування; □ робота з картою; □ тестування; □ _________________ Прогрес: □ О (учень оволодів уміннями); □ СП (спостерігається суттєвий прогрес); □ НП (спостерігається низький прогрес); □ ПН (прогресу у досягненні мети немає). Дата:
|
Грудень
|
Методи оцінювання: □ спостереження; □ усне опитування; □ робота з картою; □ тестування; □ _________________ Прогрес: □ О (учень оволодів уміннями); □ СП (спостерігається суттєвий прогрес); □ НП (спостерігається низький прогрес); □ ПН (прогресу у досягненні мети немає). Дата:
|
|
Січень |
Тема 3. Людина серед людей.
Базові знання: довіра, сім’я, батьківство, дружба, колектив, булінг і протидія його проявам, громадське місце, безпека і добробут, толерантність, цінність життя, конфлікт.
Уміння: ● обґрунтовує необхідність власної відповідальності за поведінку в побуті та громадських місцях; ● ідентифікує причини та наслідки виникнення конфліктів у різних ситуаціях; ● розробляє стратегію подолання булінгу, визначає джерела допомоги жертвам булінгу, звертається по допомогу до інших осіб аналізує вибір свій та інших осіб з урахуванням користі і задоволення (радості) для здорового, безпечного життя; ● організовує власний освітній простір, раціонально розподіляє час бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості і потреби; ● виконує різні ролі в груповій роботі; ● вміє раціонально розпоряджатися власними грошима.
Ставлення: ● бережливо ставиться до власного майна та майна інших осіб, обґрунтовує недоторканність чужого майна; ● встановлює нові контакти й ефективно співпрацює для досягнення результату, використовує різні засоби зв’язку. |
Методи оцінювання: □ спостереження; □ усне опитування; □ робота з картою; □ тестування; □ _________________ Прогрес: □ О (учень оволодів уміннями); □ СП (спостерігається суттєвий прогрес); □ НП (спостерігається низький прогрес); □ ПН (прогресу у досягненні мети немає). Дата:
|
Лютий |
Методи оцінювання: □ спостереження; □ усне опитування; □ робота з картою; □ тестування; □ _________________ Прогрес: □ О (учень оволодів уміннями); □ СП (спостерігається суттєвий прогрес); □ НП (спостерігається низький прогрес); □ ПН (прогресу у досягненні мети немає). Дата:
|
|
Березень |
Методи оцінювання: □ спостереження; □ усне опитування; □ робота з картою; □ тестування; □ _________________ Прогрес: □ О (учень оволодів уміннями); □ СП (спостерігається суттєвий прогрес); □ НП (спостерігається низький прогрес); □ ПН (прогресу у досягненні мети немає). Дата:
|
|
Квітень
|
Тема 4. Культура спілкування. Базові знання: ефективне спілкування, безпека особистості, самовираження, активне слухання, дрес-код, емпатія. Уміння: ● виокремлює інформацію та обговорює ситуації булінгу, зокрема кібербулінгу; ● ідентифікує причини та наслідки виникнення конфліктів у різних ситуаціях; ● моделює ситуацію з конструктивним залагодженням конфліктів; ● розробляє стратегію подолання булінгу, визначає джерела допомоги жертвам булінгу, звертається по допомогу до інших осіб; ● застосовує вербальні і невербальні засоби спілкування для конструктивної комунікації; ● прогнозує ризики комунікації у віртуальному середовищі; ● розрізняє ситуації, коли силу переконання використали з позитивними чи негативними намірами; ● розрізняє складники особистого простору (інтимний, соціальний, публічний), поважає свій і чужий особистий простір під час спілкування; ● бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості і потреби; ● розуміє взаємовплив емоційного стану, переконань, поведінки всіх учасників спільної діяльності; ● виконує різні ролі в груповій роботі. Ставлення: ● пояснює почуття інших осіб і визнає їх право на вираження своїх почуттів.
|
Методи оцінювання: □ спостереження; □ усне опитування; □ робота з картою; □ тестування; □ _________________ Прогрес: □ О (учень оволодів уміннями); □ СП (спостерігається суттєвий прогрес); □ НП (спостерігається низький прогрес); □ ПН (прогресу у досягненні мети немає). Дата:
|
Травень |
Методи оцінювання: □ спостереження; □ усне опитування; □ робота з картою; □ тестування; □ _________________ Прогрес: □ О (учень оволодів уміннями); □ СП (спостерігається суттєвий прогрес); □ НП (спостерігається низький прогрес); □ ПН (прогресу у досягненні мети немає). Дата:
|