Індивідуальна навчальна програма з етики 6 клас НУШ для дитини з ООП

Про матеріал
Індивідуальна навчальна програма для дитини з ООП з етики 5 клас НУШ складена відповідно до до модельної навчальної програми для закладів загальної середньої освіти «Етика. 5–6 класи» (автори Ашортіа Є.Д., Бакка Т.В., Желіба О.В., Козіна Л.Є., Мелещенко Т.В., Щупак І.Я.).
Перегляд файлу

Індивідуальна навчальна програма

учня/учениці  6   класу

Навчальний предмет:   Етика

Довгострокова мета: формування світогляду, формування вільної особистості, яка визнає загальнолюдські та національні цінності й керується морально-етичними критеріями та почуттям відповідальності у власній поведінці; виховання поваги до людської гідності й дотримання прав людини, демократичних цінностей, верховенства права, справедливості, неупередженості, рівності.

 

Місяць

 

Короткострокові завдання

Методи

оцінювання

Дата і прогрес

 

Вересень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.Вступ.

Тема 1. У світі моральних цінностей.

Базові знання: потреби, свобода, щастя, духовне здоров’я, почуття, емоції, любов, повага, життєва гармонія, справедливість.

Уміння: ● виявляє ризики невідповідності власних потреб і можливостей; ● приймає індивідуальні темпи вікових змін в організмі як вияв норми; ● визначає причини вікових змін в організмі, зокрема в період статевого дозрівання; ● визначає ефективні способи засвоєння навчальної інформації; ● моделює кроки задоволення власних потреб з урахуванням можливостей своїх та інших осіб; ● бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості і потреби; ● виконує різні ролі в груповій роботі; ● вирізняє ознаки доброчинності.

Ставлення: ● протидіє проявам тиску, агресії, маніпуляції і неповаги щодо себе та інших осіб; ● розуміє взаємовплив емоційного стану, переконань, поведінки всіх учасників спільної діяльності; ● розпізнає приклади поведінки, дружньої до навколишнього середовища.

Методи оцінювання:

спостереження;

усне опитування;

робота з картою;

тестування;

_________________

Прогрес:

    О (учень оволодів уміннями);

    СП (спостерігається суттєвий прогрес);

    НП (спостерігається низький прогрес);

    ПН (прогресу у досягненні мети немає).

Дата:

 

 

Жовтень

Методи оцінювання:

спостереження;

усне опитування;

робота з картою;

тестування;

_________________

Прогрес:

    О (учень оволодів уміннями);

    СП (спостерігається суттєвий прогрес);

    НП (спостерігається низький прогрес);

    ПН (прогресу у досягненні мети немає).

Дата:

 

 

Листопад

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 2. Етичні норми в правах дитини

Базові знання: гідність, повага, права дитини, відповідальність, самостійність, участь, лідерство.

Уміння:

 ● виявляє ризики невідповідності власних потреб і можливостей;

● приймає індивідуальні темпи вікових змін в організмі як вияв норми;

● визначає причини вікових змін в організмі, зокрема в період статевого дозрівання;

● визначає ефективні способи засвоєння навчальної інформації;

 ● моделює кроки задоволення власних потреб з урахуванням можливостей своїх та інших осіб;

● бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості і потреби;

 ● виконує різні ролі в груповій роботі;

● вирізняє ознаки доброчинності.

 Ставлення:

● розпізнає приклади поведінки, дружньої до навколишнього середовища;

● розуміє взаємовплив емоційного стану, переконань, поведінки всіх учасників спільної діяльності;

 ● протидіє проявам тиску, агресії, маніпуляції і неповаги щодо себе та інших осіб.

Методи оцінювання:

спостереження;

усне опитування;

робота з картою;

тестування;

_________________

Прогрес:

    О (учень оволодів уміннями);

    СП (спостерігається суттєвий прогрес);

    НП (спостерігається низький прогрес);

    ПН (прогресу у досягненні мети немає).

Дата:

 

 

Грудень

Методи оцінювання:

спостереження;

усне опитування;

робота з картою;

тестування;

_________________

Прогрес:

    О (учень оволодів уміннями);

    СП (спостерігається суттєвий прогрес);

    НП (спостерігається низький прогрес);

    ПН (прогресу у досягненні мети немає).

Дата:

 

 

Січень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 3. Мистецтво жити в суспільстві.

Базові знання: ідеал, світогляд, діяльність із створення цінності для інших осіб, ініціативність, ефективна співпраця, ознаки доброчинності, інклюзія, стереотипи й упередження, підтримка осіб з особливими потребами, прийняття відмінностей між людьми, толерантне ставлення до поглядів і переконань, інтересів та потреб інших осіб, спонсорство, меценатство, волонтерство, волонтерський рух в Україні.

Уміння:

 ● ідентифікує причини та наслідки виникнення конфліктів у різних ситуаціях;

 ● розробляє стратегію подолання булінгу, визначає джерела допомоги жертвам булінгу, звертається по допомогу до інших осіб;

 ● використовує перевірену інформацію для прийняття рішення щодо вибору повсякденної поведінки на користь здоров’я, безпеки та добробуту; ● пояснює вибір власних альтернатив і рішень з огляду на вплив зовнішніх чинників;

● обґрунтовує наслідки вибору альтернативного рішення щодо моделей поведінки, спрямованих на збереження здоров’я, добробуту та безпеки;

● оцінює надійність різних джерел інформації (засоби масової інформації, реклама, соціальні мережі тощо);

● обґрунтовує обмеженість ресурсів (зокрема часу, здоров’я, фінансів);

● визначає відмінності між людьми як ціннісну ознаку індивідуальності;

● виявляє розуміння індивідуальних відмінностей інших осіб;

● вирізняє ознаки доброчинності;

● бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості і потреби;

● виконує різні ролі в груповій роботі;

 ● пояснює значення волонтерства.

 Ставлення:

● толерантно ставиться до поглядів, переконань, інтересів і потреб інших осіб, що не загрожують здоров’ю, безпеці і доброботу;

 ● виявляє чуйне ставлення до людей з особливими потребами протидіє проявам тиску, агресії, маніпуляції і неповаги щодо себе та інших осіб.

Методи оцінювання:

спостереження;

усне опитування;

робота з картою;

тестування;

_________________

Прогрес:

    О (учень оволодів уміннями);

    СП (спостерігається суттєвий прогрес);

    НП (спостерігається низький прогрес);

    ПН (прогресу у досягненні мети немає).

Дата:

 

 

Лютий

Методи оцінювання:

спостереження;

усне опитування;

робота з картою;

тестування;

_________________

Прогрес:

    О (учень оволодів уміннями);

    СП (спостерігається суттєвий прогрес);

    НП (спостерігається низький прогрес);

    ПН (прогресу у досягненні мети немає).

Дата:

 

 

Березень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 4. Бути культурною людиною.

Базові знання: культура, розвиток особистості, критичне ставлення до інформації, добробут, сталий розвиток, ресурси, культура споживання, потреби людини та обмеженість ресурсів, екологічні проблеми, повага до живих істот, праця, хобі, сенс життя, саморозвиток.

 Уміння:

● виявляє ризики неналежного поводження із тваринами (домашні, бездомні, дикі);

● передбачає вплив на власне здоров’я, безпеку, добробут і здоров’я, безпеку, добробут інших осіб неналежного використання цифрових пристроїв;

● прогнозує ризики комунікації у віртуальному середовищі;

● використовує перевірену інформацію для прийняття рішення щодо вибору повсякденної поведінки на користь здоров’я, безпеки та добробуту;

● звертається до фахівців у небезпечних ситуаціях, наслідкам яких не може зарадити власними силами;

● поводиться безпечно під час спілкування, зокрема з тваринами;

● організовує власний освітній простір, раціонально розподіляє час;

● використовує допоміжні засоби для навчання, зокрема цифрові пристрої, без шкоди для здоров’я;

● визначає прагнення і потреби у сфері власного особистісного розвитку та навчання;

● самостійно створює та реалізовує короткострокові плани щодо досягнення успіху, зокрема в навчанні, спорті, побуті;

● аналізує взаємозв’язок між потребами людини та обмеженістю ресурсів;

● визначає потребу ощадливого використання ресурсів і повторної переробки вторинної сировини;

● обґрунтовує обмеженість ресурсів (зокрема часу, здоров’я, фінансів);

 ● розуміє перспективність своєї діяльності для успішного майбутнього;

● визначає цілі власної діяльності і стратегії їх досягнення;

● бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості і потреби;

 ● виконує різні ролі в груповій роботі.

 Ставлення:

● розпізнає приклади поведінки, дружньої до навколишнього середовища;

● виявляє зацікавлення до тривалої систематичної діяльності (хобі, спорт, мистецтво, навчання тощо) та наполегливість у досягненні мети;

● толерантно ставиться до поглядів, переконань, інтересів і потреб інших осіб, що не загрожують здоров’ю, безпеці і доброботу.

Методи оцінювання:

спостереження;

усне опитування;

робота з картою;

тестування;

_________________

Прогрес:

    О (учень оволодів уміннями);

    СП (спостерігається суттєвий прогрес);

    НП (спостерігається низький прогрес);

    ПН (прогресу у досягненні мети немає).

Дата:

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Загранична Галина Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Етика, 6 клас, Планування
Інкл
Додано
6 січня
Переглядів
793
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку