ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ
1.Період виконання: 01.09.2022-24.12.2022 н.р.
2.Загальні відомості про учня:
дата народження: 02.12.2012р
повне найменування закладу загальної середньої освіти, в якому навчається учень
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № Запорізької міської ради Запорізької області, рік навчання 2022 -2023н.р клас, в якому навчається учень 4-А, телефон батьків (інших законних представників) дитини чи уповноважених ними осіб для термінового зв’язку:
3.Індивідуальні особливості розвитку учня:
конструктивного діалогу залучається поступово, відповіді переважно одно-двослівні. Потребує підтримки дорослого. Навички читання на початковому рівні: по буквах, з підтримкою дорослого. При письмі часто не дотримується меж рядків, списує з помилками. Наявні труднощі при виконанні дій додавання, віднімання. Зміст дій множення та ділення не розуміє. Не вміє рахувати у зворотному порядку. Сприймання простору і часу сформовано частково. Вольові зусилля потребують підтримки та заохочення з боку дорослого |
Граматична будова мовлення сформована недостатньо. Порушення читання та письма. Сприйняття предметів нецілеспрямоване. Словесно логічне мислення розвинене недостатньо. Недостатній рівень сформованості пізнавальних процесів, концентрації та обсягу уваги. Працездатність нерівномірна, темп роботи повільний. Сенсорними еталонами володіє недостатньо. Частково сформовані просторові, часові уявлення. |
Розвиток дрібної та загальної моторики. Формування граматичної будови мовлення. Розвиток зв’язного мовлення. Розвиток когнітивних функцій (уваги, сприйняття, мислення, пам’яті). Розширення обсягу знань відповідно до шкільної програми. |
Рівень досягнутих результатів (заповнюється після виконання індивідуальної програми розвитку) |
|||
Розвиток інтелектуальної сфери
|
Формувати вміння утримувати увагу, виконувати операції порівняння, аналізу. Підвищити рівень сформованості всіх видів навчальної діяльності учня. |
матеріалі, вміє виділити головне та зробити висновки (з допомогою дорослого). Утримує увагу під час слухання навчального матеріалу. |
|
сенсорної моторної |
орієнтування в просторі. Продовжувати розвивати дрібну та загальну моторики. |
деталі, працює з конструктором, орієнтується в просторі. |
|
мовленнєвої сфери |
Розширювати запас слів у межах вікового періоду. Формувати навички переказу тексту. Розвиток слухової уваги та пам’яті, орієнтуватися в ситуації спілкування. |
висловлює власну думку. |
|
фізичних здібностей |
здорового способу життя. Розвивати фізичну витривалість, моторність, точність руху, спритність рівновагу, гнучкість, працездатність. |
моментів, Дотримується правил дорожнього руху. Проявляє активність у навчальному процесі. |
|
емоційно-вольової сфери |
сферу з урахуванням типологічних та вікових особливостей дитини. Формувати комунікативні навички. |
Адекватно сприймає критику; виявляє прагнення до спілкування з однолітками; вміє висловлювати свої думки, почуття. |
|
сфери |
соціальній адаптації та подальшій соціалізації. Розвивати комунікативні та психічні навички, формувати бажання спілкуватися з однолітками. |
взаємодії з однолітками, дорослими. |
|
навчальної діяльності. Стимулювання мовленнєвої активності, концентрації уваги, саморегуляції, поведінкових навичок. Розвиток швидкості сприйняття і переробки інформації |
моментів; самостійно оформлює необхідні записи. |
||
13. Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:
Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) |
Посада |
Підпис |
П.І.П. |
Фахівець ІРЦ |
|
П.І.П. |
заступник директора з навчально-виховної роботи. |
|
П.І.П. |
класний керівник. |
|
П.І.П. |
асистент вчителя. |
|
П.І.П. |
практичний психолог, вчитель корекції розвитку. |
|
П.І.П. |
соціальний педагог. |
|
П.І.П. |
вчитель англійської мови. |
|
П.І.П. |
вчитель фізичної культури. |
|
П.І.П. |
вчитель інформатики. |
|
П.І.П. |
залучений фахівець, медичний працівник закладу освіти. |
|
П.І.П. |
вчитель корекції розвитку. |
|
П.І.П. |
вчитель корекції розвитку. |
|
П.І.П. |
мати, дитини з особливими освітніми потребами. |
|
Індивідуальну програму розвитку погоджено одним з батьків (іншим законним представником) учня:
(зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) одного з батьків (іншого законного представника учня)
підпис ______________________ дата _________________________