Індивідуальна програма розвитку 4 клас

Про матеріал
Індивідуальна програма розвитку 4 клас ЗПР, порушення мовлення, стерта форма дизартрії.
Перегляд файлу

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ

 

1.Період виконання: 01.09.2022-24.12.2022 н.р.

2.Загальні відомості про учня:

прізвище, ім’я, по батькові: 

дата народження: 02.12.2012р

повне найменування закладу загальної середньої освіти, в якому навчається учень

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №   Запорізької міської ради Запорізької області, рік навчання 2022 -2023н.р клас, в якому навчається учень 4-А, телефон батьків (інших законних представників) дитини чи уповноважених ними осіб для термінового зв’язку:

 

3.Індивідуальні особливості розвитку учня:

Наявний рівень знань і вмінь і навичок учня (компетенції)

Опис освітніх труднощів учня, виявлених у закладі освіти

Потреби

Словник бідний. До

конструктивного діалогу

залучається поступово, відповіді переважно одно-двослівні. Потребує підтримки дорослого. Навички читання на

початковому рівні: по буквах, з підтримкою дорослого. При письмі часто не

дотримується меж рядків, списує з помилками. Наявні труднощі при виконанні дій додавання, віднімання. Зміст дій множення та ділення не

розуміє. Не вміє рахувати у зворотному порядку.

Сприймання простору і часу сформовано частково. Вольові зусилля потребують підтримки та заохочення з боку дорослого

Граматична будова мовлення

сформована недостатньо. Порушення читання та письма. Сприйняття предметів нецілеспрямоване.

Словесно логічне мислення розвинене недостатньо. Недостатній рівень сформованості пізнавальних процесів, концентрації та обсягу

уваги. Працездатність нерівномірна, темп роботи повільний. Сенсорними еталонами володіє недостатньо. Частково сформовані просторові, часові уявлення.

Розвиток дрібної та загальної

моторики.

Формування

граматичної будови мовлення. Розвиток зв’язного

мовлення. Розвиток когнітивних  функцій (уваги,

сприйняття,  мислення, пам’яті). Розширення обсягу знань відповідно до шкільної програми.

 

4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне):

1) рекомендований рівень підтримки: третій рівень підтримки;

2) адаптація та модифікація освітнього середовища:

 

 

 

Назва адаптації/модифікації

Так/ні

Примітка

Пристосування середовища:

 

 

доступність

так

розміщення в класі, відповідно до потреб: поруч з асистентом на перших партах.

освітлення

так

Наявність жалюзі або штор на вікнах за для освітлення робочого місця дитини

рівень шуму

 

Зона для індивідуальних занять (за потребою) у ресурсній кімнаті.

потреба в усамітненні, його періодичність та місце (ресурсна кімната, медіатека тощо)

Так

Іноді, в ресурсній кімнаті, при втомі  та емоційному виснаженню.

Психолого-педагогічна адаптація:

 

 

використання візуального розкладу

ні

 

збільшення часу на виконання завдань

Так

Картки – підказки, використання комп’ютерних технологій, інструкції до виконань завдань

збільшення обсягу допомоги (навідне питання, демонстрація зразка, нагадування тощо)

Так

Картки з наочним матеріалом, фізхфилинки

руховий режим

Так

Зорова гімнастика, додаткова перерва

використання заохочень

Так

Словесне заохочення,

наліпки, перегляд улюбленого мультфільму

використання засобів для концентрації уваги

Так

Вправи «Закреслювання літер», «Хвилина тиші» «Озирнись навколо»

інше

 

Використання ІКТ

Адаптація навчального матеріалу:

 

 

картки-підказки, картки-інструкції

так

Використання таблиць – підказок, опорних схем

Засоби альтернативної комунікації

так

Додатковий дидактичний матеріал. Піктограми (планери, таблички, які зображують порядок дій, візуальні підказки.)

інше

так

Чергування видів діяльності: ігрова діяльність, використання ІКТ, робота в групі і парі.

Модифікація:

 

 

скорочення змісту навчального предмета

ні

 

зниження вимог для виконання завдань

ні

 

інше

ні

 

 

3) потреба у використанні: 

жестової мови та/або залученні перекладача жестової мови;

шрифту Брайля;

4) потреба в додаткових заняттях з: 

так

ні

5) потреба в консультації з:

фахівцями інклюзивно-ресурсного центру; 

фахівцями спеціальних закладів освіти;

іншими фахівцями вчитель-логопед, практичний психолог, вчителі корекції розвитку

6) наявність індивідуального навчального плану:

так

У разі потреби в індивідуальному навчальному плані зазначити навчальні предмети (інтегровані курси), які потребують адаптації чи модифікації, та відповідального за розроблення індивідуального навчального плану педагогічного працівника: 

 

Навчальний предмет (інтегрований курс)

Адаптація чи модифікація

Відповідальний педагогічний працівник

Українська мова (5 годин)

адаптована

 

Англійська мова (3 години)

адаптована

 

Математика (5 годин)

адаптована

 

Я досліджую світ (3 години)

адаптована

 

Дизайн та технології (1 година)

адаптована

 

Інформатика (1 година)

адаптована

 

Музичне мистецтво (1 година)

адаптована

 

Образотворче мистецтво (1 година)

адаптована

 

Фізична культура (3 години)

адаптована

 

Розвиток продуктивного мислення  (1 година)

адаптована

 

 

5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):

 

Найменування заняття (послуги)

Фахівець, який проводить заняття (надає послугу)

Місце проведення

Розклад занять

Корекція розвитку

 

Ресурсна кімната

Вт.15.40-16.05

Чт. 16:25-16:50

Пт.16:25-16:50

Корекція мовлення

 

каб. Логопеда 49

Пн.14:45-15:10

Чт. 14:30-14:55

 

6. Навчання: за розкладом класу;

7. Забезпечення асистента учня (учениці): 

1) потреба в асистенті учня (учениці) (супроводі під час інклюзивного навчання):

так

ні;

2) асистентом учня (учениці) є:

батьки: _____________________________________________________________

інші законні представники______________________________________________

уповноважена батьками особа __________________________________________

(зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) та контактні дані)

соціальний робітник

________________________________________________________________ 
(зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) та контакті дані)

8. Забезпечення допоміжними засобами навчання: 

1) потреба у підручниках:

підручники для закладів загальної середньої освіти та матеріали;

адаптація підручників для закладів загальної середньої освіти та матеріалів; 

підручники для осіб з особливими освітніми потребами та матеріали.

2) допоміжні засоби для навчання:

так

ні.

Зазначити перелік засобів для навчання, які потребує учень (учениця):

__________________________________________________________

9. Потреба в розумному пристосуванні:

ні.

10. Особливості проведення оцінювання:

адаптації проведення оцінювання за часом та змістом, зокрема: збільшення часу на виконання завдань; зменшення кількості завдань; використання зручних форм роботи (тести, усні опитування, аудіозавдання тощо) відповідно до потреб;

використання доступних форм викладу інформації для оцінювання (шрифту Брайля, письмових чи усних завдань тощо);

використання окремих карток з завданнями чи адаптованих матеріалів під час оцінювання;

адаптація завдань для оцінювання до особливостей сприйняття інформації  (уникнення графічних завдань для осіб з порушенням зору, уникнення або створення комфортних умов для усних опутувань для осіб, які цього потребують, тощо);

інше (зазначити що) ________________________________________

11. Потреба у продовженні строків навчання: ні.

12. Додаткові напрями роботи:

 

За сферами розвитку

Ціль

Очікувані результати, яких планується досягнути

Рівень досягнутих результатів (заповнюється після виконання індивідуальної програми розвитку)

Розвиток інтелектуальної сфери

 

Розвивати пам'ять.

Формувати вміння

утримувати увагу,

виконувати операції

порівняння, аналізу.

Підвищити рівень

сформованості всіх видів

навчальної діяльності учня.

Орієнтується у поданому

матеріалі, вміє виділити

головне та зробити

висновки (з допомогою

дорослого). Утримує

увагу під час слухання

навчального матеріалу.

 

Розвиток

сенсорної

моторної

Розвивати координацію,

орієнтування в просторі.

Продовжувати розвивати

дрібну та загальну

моторики.

Вміє вирізати дрібні

деталі, працює з

конструктором,

орієнтується в просторі.

 

Розвиток 

мовленнєвої

сфери

Розвивати зв’язне мовлення.

Розширювати запас слів у

межах вікового періоду.

Формувати навички

переказу тексту. Розвиток

слухової

уваги та пам’яті,

орієнтуватися в ситуації

спілкування.

Спілкується реченнями,

висловлює власну

думку.

 

Розвиток

фізичних здібностей

Формувати навички

здорового способу життя.

Розвивати фізичну

витривалість,

моторність, точність руху,

спритність рівновагу,

гнучкість, працездатність.

Дотримується режимних

моментів,

Дотримується правил

дорожнього руху.

Проявляє активність у

навчальному процесі.

 

Розвиток

емоційно-вольової сфери

Розвивати емоційно-вольову

сферу з урахуванням

типологічних та вікових

особливостей дитини.

Формувати комунікативні

навички.

Адекватно сприймає

критику; виявляє

прагнення до

спілкування з

однолітками; вміє

висловлювати свої

думки, почуття.

 

Розвиток соціальної

сфери

Регулювати бажання в

соціальній адаптації та

подальшій соціалізації.

Розвивати комунікативні та

психічні навички,

формувати бажання

спілкуватися з однолітками.

Проявляє ініціативу у

взаємодії з однолітками,

дорослими.

 

Подолання навчальних труднощів

Формувати навички

навчальної діяльності.

Стимулювання мовленнєвої

активності, концентрації

уваги, саморегуляції,

поведінкових навичок.

Розвиток швидкості

сприйняття і переробки

інформації

Дотримується режимних

моментів; самостійно

оформлює необхідні

записи.

 

Інші

 

 

 

 

13. Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:

 

Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)

Посада

Підпис

П.І.П.

Фахівець ІРЦ

 

П.І.П.

заступник директора з навчально-виховної роботи.

 

П.І.П.

класний керівник.

 

П.І.П.

асистент вчителя.

 

П.І.П.

практичний психолог, вчитель корекції розвитку.

 

П.І.П.

соціальний педагог.

 

П.І.П.

вчитель англійської мови.

 

П.І.П.

вчитель фізичної культури.

 

П.І.П.

вчитель інформатики.

 

П.І.П.

залучений фахівець, медичний працівник закладу освіти.

 

П.І.П.

вчитель корекції розвитку.

 

П.І.П.

вчитель корекції розвитку.

 

П.І.П.

мати, дитини з особливими освітніми потребами.

 

 

Індивідуальну програму розвитку погоджено одним з батьків (іншим законним представником) учня: 

 (зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) одного з батьків (іншого законного представника учня)

 

підпис ______________________  дата  _________________________

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
1 листопада 2022
Переглядів
4059
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку