Проєкт «Школа - осередок розвитку громадської активності»

Про матеріал

Даний проєкт є довготривалим та розрахований на учнів 1-11-х класів, батьків, вчителів та громадськість міста. Його метою є формування у учнів вчителів та батьків поняття про школу як осередок розвитку громадської активності, у якій діти можуть відчувати свою значимість, беручи участь у розробці і реалізації соціально спрямованих акцій та проєктів.

Перегляд файлу

Україна

Департамент освіти та гуманітарної політики

Черкаська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проект

«Школа - осередок розвитку 

громадської активності»

 

 

Координатори проекту:

Коркішко Ігор Олексійович                                                                        педагог-організатор                                                                               

 

 

 

Обсяг матеріалу:

7 сторінок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Черкаси – 2020

Зміст

Зміст………………………………………… 1

Анотація…………………………………….. 3

Паспорт проекту…………………………...4

План виконання проекту…………………..5

Правила взаємодії……………………………5

Етапи створення проекту…………………6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анотація

Даний проект є довготривалим та розрахований  на учнів 1-11-х класів, батьків, вчителів та громадськість міста. Його метою є формування у учнів вчителів та батьків поняття про школу як осередок розвитку  громадської активності, у якій діти можуть відчувати свою значимість,  беручи участь у розробці і реалізації соціально спрямованих  акцій та проектів.

 Сучасна школа повинна дати учням не тільки певні знання, уміння та навички, але й виховати громадсько-орієнтовану особистість, яка після закінчення школи успішно займе своє місце в житті. Так мікросередовище всередині школи необхідно сполучити з реальною дійсністю навколо школи, яка не відгороджує учнів від реального життя, а включає це життя у свої уроки, позаурочну діяльність, створюючи єдине поле громадського виховання не тільки учнів, але і всіх учасників освітнього процесу. У результаті виникне комплексне, системне виховання громадянина не тільки в школі, але і поза її межами. Потрібно приділяти велику увага налагодженню партнерських стосунків між школою та всіма ресурсами, що існують у громаді:  освітнім, соціальним, оздоровчим послугам; розвитку молодіжного руху та залучення громадян; покращенню навчання учнів; зміцненню родини та відносин між мешканцями громади. Школа потрібна стати громадським, освітнім та культурним центром.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Паспорт проекту

Дидактична характеристика проекту:

Тип проекту:

  • за предметною галуззю – міжпредметний
  • за тривалістю – довготривалий;
  • за характером контактів – класні керівники, вчителі, учні, батьки, громадськість міста, адміністрація школи, педагог-організатор, члени шкільного парламенту ;
  • за основною діяльністю – громадсько-правовий;
  • за характером координації – з безпосередньою координацією;
  • за формою проведення – колективний;
  • за кількістю учасників – груповий; 

- об’єкт пізнання: спільна діяльність спрямована на розвиток громадської активності ;

- навчальні цілі та очікувані результати: формування у вчителів,   учнів та батьків поняття про школу як осередок розвитку  громадської активності, у якій діти можуть відчувати свою значимість,  беручи участь у розробці і реалізації соціально спрямованих  акцій та проектів;

 - спосіб вирішення проблеми: спільна робота класних керівників,  вчителів, учнів, батьків, громадськості міста, адміністрації школи, педагога-організатора, членів шкільного парламенту;

- освітній продукт: презентація «Школа - осередок розвитку    громадської  активності»;

- обладнання : комп’ютери, Інтернет-ресурси, відеокамери,  фотоапарати,     роздатковий матеріал.

 

 

 

 

 

План виконання проекту

 

  1.          Мотивація учнів, вчителів, батьків до проектної діяльності з даної теми.
  2.          Обговорення ідей,  щодо вирішення проблеми та  її представлення.
  3.          Формулювання завдань, які вирішуватимуться.
  4.          Визначення джерел потрібної інформації.
  5.          Об’єднання учнів, педагогів, батьків у творчі групи. Розподіл обов’язків між учасниками.
  6.          Робота творчих груп.
  7.          Пошук матеріалів із проблемної теми.
  8.          Вивчення та аналіз зібраної інформації.
  9.          Вибір можливого вирішення проблеми.
  10.     Дослідження варіантів вирішення проблеми.
  11.     Пошук матеріалу та розробка спільних заходів.
  12.     Проведення спільних заходів.
  13.     Проведення підсумкової загальношкільної конференції.
  14.     Презентація роботи «Школа – осередок розвитку громадської  активності».
  15.     Аналіз та оцінювання роботи учасників проекту.

 

Правила взаємодії під час проекту

 

  • Працювати дружно, злагоджено, разом.
  • Усе, що пропонується учасниками проекту, сприймати й обговорювати спокійно.
  • Викладати свої ідеї, думки по черзі, всіх вислуховувати до кінця, не перебивати.
  • Радитись зі всіма учасниками проекту, приймати рішення  спільно.
  • Бути доброзичливими, старанними, відповідальними.
  • Доводити свою справу до кінця.

Етапи створення проекту

  1. Підготовчий
    1.                Оголошення про початок проекту, збір учасників.

Питання для обговорення:

  •      Що таке громадська активність?
  •    Які заходи Ви бажаєте організувати та взяти в них участь?
  •    Які громадські організації Ви б хотіли запросити до співпраці?
  •    Ваша особиста роль у проекті.
  •    Чи потрібно працювати разом учням, вчителям, батькам та громаді міста?
  •    Якою ви бачите презентацію «Школа - осередок розвитку громадської  активності»?
  •    Кого зацікавить ця презентація?

1.2. Визначення теми проекту: розвиток громадської активності.

1.3. Визначення мети (кінцевого результату проекту): створення презентації «Школа - осередок розвитку громадської  активності» .

1.4. Обговорення актуальності проекту: Чому цей проект актуальний?

1.5. Формулювання гіпотези проекту: через залучення всієї шкільної громади до участі у спільних заходах – формування у її учасників громадської активності.

1.6. Об’єднання учнів у чотири групи: громадські активісти, митці, спортсмени та арбітри, режисери та монтажери.

  1.           Завдання групам:
  • громадські активісти: з 10 вересня 2020 року по 01 березня 2021 року організовують та проводять заходи громадсько-правового спрямування;
  • митці: з 10 вересня 2020 року по 01 березня 2021 року організовують та проводять заходи художньо-естетичного спрямування;
  • спортсмени та арбітри: з 10 вересня 2020 року по 01 березня 2021 року організовують та проводять заходи спортивного спрямування;
  • режисери та монтажери: з 01  по 25 березня 2021 року узагальнюють матеріали перших трьох груп та виготовляють презентацію «Школа - осередок розвитку громадської  активності».
  1. Планування
    1.                Розподіл обов’язків у групах.
    2.                Складання контрольних списків для груп за структурою:

Наші проектні завдання:

Дата початку

Дата завершення

Хто виконує

Кінцевий результат

1

Організація громадсько-правових заходів

10.09.

2020 року

01.03

 2021 року

Група №1 «Громадські активісти»

Проведення громадсько-правових заходів

2

Організація художньо-естетичних заходів

10.09

2020 року

01.03

 2021 року

Група №2 «Митці»

Проведення художньо-естетичних заходів

3

Організація спортивних заходів

10.09

2020 року

01.03

 2021 року

Група  №3 «Спортсмени та арбітри»

Проведення спортивних заходів

4

Створення презентації

01.03

2021 року

25.03

 2021 року

Група №4

«Режисери та монтажери»

Виготовлення презентації

 

3. Робота над проектом

Протягом вересня 2020 – березня 2021 року учасники проекту  розробляють та організовують заходи спрямовані на досягнення мети проекту – створення презентації «Школа - осередок розвитку громадської  активності».

4. Результати і висновки

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
1 листопада 2022
Переглядів
434
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку