ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ
1. Період виконання : 2022-2023 н.р.
2. Загальні відомості про учня:
прізвище, власне ім’я, по батькові: _________________________________________________
повне найменування закладу загальної середньої освіти, в якому навчається учениця
ліцей № 1 міської ради області
рік навчання - 3
контактні номери телефонів батьків для термінового зв’язку (мати)
3. Індивідуальні особливості розвитку учня:
Фізичний розвиток: параметри фізичного розвитку дитини нижче вікової норми, має місце порушення опорно-рухового апарату. Загальна моторика порушена, спостерігається загальна незграбність. Рухи недостатньо скоординовані.
Мовленнєвий розвиток: Анатомічна будова мовного апарату без вад. Звуковимова чітка. Складова структура слова та граматична будова мовлення сформовані, основні граматичні категорії узгоджує.Зв'язне мовлення сформоване, читає чітко, виразно, розуміє прочитане, переказує .
Когнітивна сфера: краще запам'ятовує наочний матеріал, ніж вербальний. Мисленнєва діяльність активна. Переважає наочно-образне мислення. Темп діяльності рівномірний.
Емоційно-вольова сфера: емоційно-вольова сфера врівноважена, емоційно позитивна. Рівень тривожності в нормі.
Оцінка освітньої діяльності: сформованість знань, вмінь, навичок відповідає віку. Рівень знань-середній.
|
Значні труднощі у пересуванні по нерівній поверхні та схилах, а також у людних місцях чи вузьких проходах. Помітні труднощі під час ходьби, бігу, стрибків.
Словник збіднілий, обмежений словами повсякденного вжитку.
Поодинокі , незначні труднощі у сприйманні навколишнього середовища, уявлення дитини не точні. Під час навчання відмічаються незначні труднощі прирозподілі уваги. Працездатність знижена, висновки робить за допомогою вчителя. Знижений обсяг запам'ятовування. Судження даються важко, причинно-наслідкові залежності встановлює слабко. |
Зміцнення кістково- м'язової системи організму, здійснення медико-профілактичних та фізкультурно-оздоровчих заходів. Розвиток загальної та дрібної моторики. Удосконалення культурно-гігієнічних навичок.
Збагачування та активізація експресивного словника.
Розвиток пізнавальної діяльності. Потребує організовуючої, спрямовуючої та стимулюючої допомоги дорослого. Прагнути до розумової роботи, оволодіння новими знаннями та вміннями.
Удосконалення вольових якостей, довільності психічних функцій.
Підвищувати пізнавальну активність та мотивацію до навчання.
|
4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне):
1) рекомендований рівень підтримки:
|__| четвертий рівень підтримки;
2) адаптація та модифікація освітнього середовища:
3) потреба у використанні:
|__| жестової мови та/або залученні перекладача жестової мови;
4) потреба в додаткових заняттях з:
5) потреба в консультації з:
|__| фахівцями інклюзивно-ресурсного центру;
|__| фахівцями спеціальних закладів освіти;
6) наявність індивідуального навчального плану:
Математика |
Адаптація |
ПІП працівника |
Українська мова |
Адаптація |
|
Літературне читання |
Адаптація |
|
ЯДС |
Адаптація |
|
Англійська мова |
Адаптація |
|
Інформатика |
Адаптація |
|
Музичне мистецтво |
Адаптація |
|
Образотворче мистецтво |
Адаптація |
|
Технології |
Адаптація |
|
Фізична культура |
звільнення |
- |
5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):
Найменування заняття (послуги) |
|||
Корекція розвитку |
ПІП працівника |
Ресурсна кімната |
П'ятниця 11.35-12.05 |
|
|
|
|
6. Навчання:
|__| за адаптованим розкладом, з відвідуванням окремих уроків за індивідуальним розкладом відповідно до індивідуального навчального плану, зазначити які:
| | за модифікованим розкладом
7. Забезпечення асистента учня (учениці):
1) потреба в асистенті учня (учениці) (супроводі під час інклюзивного навчання):
2) асистентом учня (учениці) є:
|__| інші законні представники
|__| уповноважена батьками особа
8. Забезпечення допоміжними засобами навчання:
|_√_| підручники для закладів загальної середньої освіти та матеріали;
|__| адаптація підручників для закладів загальної середньої освіти та матеріалів;
| | підручники для осіб з особливими освітніми потребами та матеріали.
2) допоміжні засоби для навчання:
Зазначити перелік засобів для навчання, які потребує учень (учениця): ______
9. Потреба в розумному пристосуванні:
10. Особливості проведення оцінювання:
| | адаптації проведення оцінювання за часом та змістом, зокрема: збільшення часу на виконання завдань; зменшення кількості завдань; використання зручних форм роботи (тести, усні опитування, аудіозавдання тощо) відповідно до потреб;
| | використання доступних форм викладу інформації для оцінювання (шрифту Брайля, письмових чи усних завдань тощо);
| | використання окремих карток з завданнями чи адаптованих матеріалів під час оцінювання;
| | адаптація завдань для оцінювання до особливостей сприйняття інформації (уникнення графічних завдань для осіб з порушенням зору, уникнення або створення комфортних умов для усних опитувань для осіб, які цього потребують, тощо);
11. Потреба у продовженні строків навчання:
12. Додаткові напрями роботи:
13.Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:
________________заступник директора ліцею з навчально-виховної роботи
________________ класний керівник 3-В класу
________________,соціальний педагог закладу
________________ асистент учителя 3-В класу
________________ практичний психолог ліцею
________________ медична сестра закладу
Індивідуальну програму розвитку погоджено з матір'ю учениці: __________________________
Підпис ___________ Дата ______________