Індивідуальна програма розвитку дитини з порушенням опорно- рухового апарату

Про матеріал
Індивідуальна програма розвитку розроблена згідно нового зразка, враховуючи особливості дитини з порушенням опорно- рухового апарату
Перегляд файлу

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ

 

1. Період виконання : 2022-2023 н.р.

 

2. Загальні відомості про учня:

прізвище, власне ім’я, по батькові: _________________________________________________

дата народження: 08.04.2014

повне найменування закладу загальної середньої освіти, в якому навчається учениця

           ліцей № 1                        міської ради                                                  області

рік навчання  - 3

клас навчання- 3-В

контактні номери телефонів батьків для термінового зв’язку                              (мати)

 

3. Індивідуальні особливості розвитку учня:

 

Наявний рівень знань і вмінь і навичок учня (компетенції)

Опис освітніх труднощів учня, виявлених у закладі освіти

Потреби

Фізичний розвиток:

параметри фізичного розвитку дитини нижче вікової норми, має місце порушення опорно-рухового апарату. Загальна моторика порушена, спостерігається загальна незграбність. Рухи недостатньо скоординовані.

 

 

Мовленнєвий розвиток:

Анатомічна будова мовного апарату без вад. Звуковимова чітка. Складова структура слова  та граматична будова мовлення сформовані, основні граматичні категорії узгоджує.Зв'язне мовлення сформоване, читає чітко, виразно, розуміє прочитане, переказує .

 

Когнітивна сфера:

краще запам'ятовує наочний матеріал, ніж вербальний. Мисленнєва діяльність активна.  Переважає наочно-образне мислення. Темп діяльності рівномірний.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Емоційно-вольова сфера:

емоційно-вольова сфера врівноважена, емоційно позитивна. Рівень тривожності в нормі.

 

 

Оцінка освітньої діяльності:

сформованість знань, вмінь, навичок відповідає віку. Рівень знань-середній.

 

Значні труднощі у пересуванні по нерівній поверхні та схилах, а також у людних місцях чи вузьких проходах. Помітні труднощі під час ходьби, бігу, стрибків.

 

 

 

 

 

Словник збіднілий, обмежений словами повсякденного вжитку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поодинокі , незначні труднощі у сприйманні навколишнього середовища, уявлення дитини не точні. Під час навчання відмічаються незначні труднощі прирозподілі уваги.

Працездатність знижена, висновки робить за допомогою вчителя.

Знижений обсяг запам'ятовування. Судження даються важко, причинно-наслідкові залежності встановлює слабко.

 Зміцнення кістково- м'язової системи організму, здійснення медико-профілактичних та фізкультурно-оздоровчих заходів.

Розвиток загальної та дрібної моторики. Удосконалення культурно-гігієнічних навичок.

 

 

 

 

Збагачування та активізація експресивного словника.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток пізнавальної діяльності. Потребує  організовуючої, спрямовуючої та стимулюючої допомоги дорослого. Прагнути до розумової роботи, оволодіння новими знаннями та вміннями.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Удосконалення вольових якостей, довільності психічних функцій.

 

 

 

 

 

Підвищувати пізнавальну активність та мотивацію до навчання.

 

 

4. Рекомендації щодо організації  освітнього процесу особи з особливими освітніми  потребами (зазначити необхідне):

1) рекомендований рівень підтримки:

|__| перший  рівень підтримки;

|__| другий  рівень підтримки;

|  | третій  рівень підтримки;

|__| четвертий  рівень підтримки;

|__| п’ятий  рівень підтримки;

 

2) адаптація та модифікація освітнього середовища:

 

Назва адаптації/модифікації

Так/ні

Примітка

Пристосування середовища:

 

 

потреба в усамітненні, його періодичність та місце (ресурсна кімната, медіатека тощо)

 

 

Психолого-педагогічна адаптація:

 

 

використання візуального розкладу

так

 

збільшення часу на виконання завдань

так

 

збільшення обсягу допомоги (навідне питання, демонстрація зразка, нагадування тощо)

так

За потребою

руховий режим

так

Додаткове розвантаження (за потребою)

використання заохочень

так

Словесне заохочення,

наліпки.

використання стимулюючих засобів для розвитку пізнавальної активності та підтримки уваги

так

 

Адаптація навчального матеріалу:

 

 

Унаочнення змісту навчання

так

 

Подання нового матеріалу невеликими порціями, з урахуванням працездатностію

так

 

Багаторазові повторення та збільшення кількості однотипних завдань

так

 

Предметна основа (лічильний матеріал) та лінійка як допоміжні засоби під час обчислень.

так

 

 

Використання широкого арсеналу дидатктичних ігор та вправ

так

 

Модифікація:

 

 

спрощення змісту навчального предмета

ні

 

зниження вимог для виконання завдань

ні

 

вилучення англійської мови з навчального плану

ні

 

 

3) потреба у використанні:

|__| жестової мови та/або залученні перекладача жестової мови;

|__| шрифту Брайля;

4) потреба в додаткових заняттях з:

|__| так

|__| ні

5) потреба в консультації з:

|__| фахівцями інклюзивно-ресурсного центру;

|__| фахівцями спеціальних закладів освіти;

|__| іншими фахівцями

6) наявність індивідуального навчального плану:

| __ | так

|__| ні.

 

Навчальний предмет (інтегрований курс)

Адаптація чи модифікація

Відповідальний педагогічний працівник

Математика

Адаптація

ПІП працівника

Українська мова

Адаптація

 

Літературне читання

Адаптація

 

ЯДС

Адаптація

 

Англійська мова

Адаптація

 

Інформатика

Адаптація

 

Музичне мистецтво

Адаптація

 

Образотворче мистецтво

Адаптація

 

Технології

Адаптація

 

Фізична культура

звільнення

-

 

5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):

 

Найменування заняття (послуги)

Фахівець, який проводить заняття (надає послугу)

Місце проведення

Розклад занять

Корекція розвитку

ПІП працівника

Ресурсна кімната

П'ятниця

11.35-12.05

 

 

 

 

 

6. Навчання:

|| за розкладом класу;

|__| за адаптованим розкладом, з відвідуванням окремих уроків за індивідуальним розкладом відповідно до індивідуального навчального плану, зазначити які:

|   | за модифікованим розкладом

 

7. Забезпечення асистента учня (учениці):

1) потреба в асистенті учня (учениці) (супроводі під час інклюзивного навчання):

|__| так

| | ні;

2) асистентом учня (учениці) є:

|__| батьки:

|__| інші законні представники

|__| уповноважена батьками особа

|__| соціальний робітник

 

8. Забезпечення допоміжними засобами навчання:

1) потреба у підручниках:

|_√_| підручники для закладів загальної середньої освіти та матеріали;

|__| адаптація підручників для закладів загальної середньої освіти та матеріалів;

|      | підручники для осіб з особливими освітніми потребами та матеріали.

2) допоміжні засоби для навчання:

|_  | так

|__| ні.

Зазначити перелік засобів для навчання, які потребує учень (учениця): ______

 

9. Потреба в розумному пристосуванні:

|__| так, зазначити яка:

|__| ні.

 

10. Особливості проведення оцінювання:

|     | адаптації проведення оцінювання за часом та змістом, зокрема: збільшення часу на виконання завдань; зменшення кількості завдань; використання зручних форм роботи (тести, усні опитування, аудіозавдання тощо) відповідно до потреб;

|    | використання доступних форм викладу інформації для оцінювання (шрифту Брайля, письмових чи усних завдань тощо);

|    | використання окремих карток з завданнями чи адаптованих матеріалів під час оцінювання;

|    | адаптація завдань для оцінювання до особливостей сприйняття інформації (уникнення графічних завдань для осіб з порушенням зору, уникнення або створення комфортних умов для усних опитувань для осіб, які цього потребують, тощо);

|__| інше (зазначити що)

 

11. Потреба у продовженні строків навчання:

|­_| так

| √| ні.

 

12. Додаткові напрями роботи:

 

За сферами розвитку

Ціль

Очікувані результати, яких планується досягнути

Рівень досягнутих результатів (заповнюється після вико нання індивідуаль ної програми розвитку)

Розвиток інтелектуа- льної сфери

 

Оволодіння новими знаннями та вміннями.

Розширювати світогляд дитини та сприяти її всебічному розвитку.

 

Розширення та поглиблення загальних життєвих уявлень; навчальних вмінь та навичок.

Розширення уявлення про навколишній світ.

Підвищення рівня сформованості всіх видів навчальної діяльності учениці.

 

Розвиток сенсорної, моторної

Прагнути до розумової роботи , оволодіння новими знаннями та вміннями. Удосконалювати навички самоконтролю.Прагнути до розумової роботи , оволодіння новими знаннями та вміннями. Удосконалювати навички самоконтролю.

Розвивати психічні функції( зорове, слухове, сприйняття, увагу).розширювати поняття про оточуюче середовище, про навколишню дійсність.

 

Розвиток  

мовлен-нєвої сфери

Насичувати  мовленнєве спілкування, подолання порушень звуковимови. Формування комунікативних здібностей для задоволення вікових потреб.

Послідовний виклад власних думок, слідкування за власним мовленням.

 

Розвиток фізичних здібностей

Удосконалення загальної та дрібної моторики, всі групи м'язів.Удосконалювати навички самообслуговування.

Дотримуватись охоронного режиму. Розвивати моторні функції , в організації робочого місця враховувати особливості дитини. Дотримуватись здорового режиму дня.

 

Розвиток емоційно-вольової сфери

Поєднання індивідуального підходу з груповими формами роботи. Формування якостей особистості, необхідних для успішної соціалізації.

Збереження і розвиток позитивних емоцій дитини. Створення спеціальних ситуацій самопізнання.

 

 

Розвиток соціальної сфери

Удосконалювати комплексну роботу з усіх предметів освітньої програми.

 

 

 

Розвивати навчальні навички. Моделювати власгу освітню траєкторію.

 

Подолання навчальних труднощів

Розвивати вміння переходити від механічного запам’ятовування пізнавальних процесів до смислового.

Розвиток психічних процесів, стимулювання мовленнєвої активності, концентрації на виконанні завдань та саморегуляції поведінкових навичок.

Розвиток швидкості сприйняття і переробки інформації.

Підвищення рівня сформованості всіх видів навчальної діяльності учениці.

 

Інші

 

 

 

 

 

13.Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:

________________заступник директора ліцею з навчально-виховної  роботи

________________ класний керівник 3-В класу

________________,соціальний педагог закладу

________________ асистент учителя 3-В класу

________________ практичний психолог ліцею

________________ медична сестра закладу

 

Індивідуальну програму розвитку погоджено з матір'ю  учениці:  __________________________

 

Підпис ___________                                                                          Дата ______________

 

 

doc
Додано
6 грудня 2022
Переглядів
1792
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку