КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ПЕНЬКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ
ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ»
Асистент вчителя: Григоренко Людмила Миколаївна
ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ
Наявний рівень знань і вмінь учня
Потенційні можливості |
Потреби |
Здатність встановлювати взаємозв’язки (ставить запитання з метою уточнення; вміє систематизувати ознаки, планує діяльність); знання чисел та нумерації (володіє знаннями усного й письмового додавання і віднімання; порівнює порядок та кількість предметів; розставляє за порядком дні тижня, місяці, пори року); здійснює операції вимірювання (вміє дослідити довжину, ширину, уміє визначати час за годинником, розуміє взаємозв’язки між днями, тижнями, місяцями тощо); використання усних комунікативних навичок (висловлює свої потреби, використовує особистий досвід у розповідях, послідовно переказує події, ставить запитання, дає адекватні відповіді); має достатній словниковий запас, використовує описове мовлення; сформованість слухацьких навичок (розуміє прості та складні інструкції, зосереджує увагу на темі, яка обговорюється). читає вільно, цілими словами, але з деякими помилками; намагається писати акуратно; ініціює письмо тільки з певною метою та заохоченням з боку вчителя; не виявляє стійкого інтересу до навчання, частіше зацікавлений у власних видах діяльності. |
Допомога асистента вчителя. Контроль з боку вчителя та асистента вчителя. Потреба в заохоченні та зацікавленості. Зміни видів діяльності на уроці, робота з картками, наочністю. Вправи на концентрацію уваги, мислення. Розвиток пам’яті та мовлення. Залучення до позакласної та позашкільної роботи. Формування активного міжособистісного спілкування дитини з однолітками та однокласниками. |
Характеристика учня
Сфера розвитку |
Стисла характеристика |
Заплановані дії |
Очікувані результати/уміння |
Емоційно -вольова
|
Прояви волі помітно залежать від ситуації, вимагають зовнішньої підтримки з боку дорослого. Підвищена стомлюваність (стає дратівливим, відмовляється від роботи). Візуальний контакт не постійний, має переривчастий характер.
|
Вчитися контролювати себе, адекватно сприймати зауваження, адекватно реагувати на успіх та невдачу, регулювати свої емоції, володіти прийомами що допомагають долати негативні емоційні реакції, підпорядковуватися певним правилам. |
Оволодіти прийомами що допомагають долати негативні емоційні реакції. Підвищувати впевненість у собі, формувати позитивну самооцінку через схвалення та позитивну оцінку. |
Фізична
|
Рівень фізичного розвитку на середньому рівні, рухова активність сформована на достатньому рівні.
|
Розвивати та зміцнювати м`язи нижніх кінцівок гомілки, стопи, пальців; формувати навички правильної постави та здорового способу життя. |
Досягнення гармонійної стійкості. Формувати правильну поставу. |
Когнітивна
|
Сприйняття, увага, пам'ять, мислення: здатен встановлювати взаємозв’язки: ставить запитання з метою уточнення, вміє систематизувати ознаки, планує діяльність; знає числа та нумерацію: порівнює порядок та кількість предметів, встановлює порядок днів тижня, місяці, пори року; здійснює операції вимірювання: визначає час, розуміє взаємозв’язки між днями, тижнями тощо.
|
Потребує формування та розвитку:
|
Удосконалення мисленнєвих операцій за допомогою шаблонів та використання мнемо таблиць і наочності. |
Мовленнєва
|
Розуміння усного мовлення, експресивне мовлення, мовленнєве спілкування: використовує усні комунікативні навички: висловлює свої потреби, особистий досвід у розповідях, послідовно переказує події, дає адекватні відповіді; володіє стуктурою усного мовлення: правильно використовує граматичні категорії, має достатній словниковий запас, використовує описове мовлення; сформовані слухацькі навички: розуміє прості і складні інструкції, зосереджує увагу на темі, яка обговорюється; може читати протягом тривалого часу, виявляючи самостійність, але виявляє незадоволення. розуміє прочитане, переказує у правильній послідовності; читає вголос повільно, цілими словами, але з деякими помилками. Писемне мовлення: не виникають труднощі під час роботи у зошиті, проте швидко втомлюється; сформованість навичок письма на низькому рівні; стійкого інтересу до письма не виявляє, потребує заохочення з боку вчителя.
|
Зв`язне мовлення подальшого розвитку. Граматична будова сформована не достатньо, фонетичний слух розвинений не достатньо. Навички звукового аналізу і синтезу сформовані не достатньо. |
Робота над діалогічним мовленням. Розвиток вмінь. |
Соціальна
|
До шкільного середовища адаптований хоча не виявляє ентузіазму у спілкуванні з іншими. Спокійний, не конфліктний. |
Залучення до позакласної та позашкільної роботи. |
Соціально адаптований. |
Облік спостережень
Предмет: Українська мова Вчитель: Ткачук К. В.
№ |
Дата |
Тема уроку |
Результативність |
Поведінка |
Підпис Асистента вчителя |
1 |
01/09 |
Вступ. Краса і багатство української мови. |
Поводиться на уроці спокійно. З допомогою асистента виконує вправу в зошиті. |
задовільна |
|
2 |
02/09 |
РМ. Види мовленнєвої діяльності. Загальне уявлення про ситуацію спілкування. |
Відповідає на запитання вчителя. Відмовляється виконувати завдання. |
задовільна |
|
3 |
03/09 |
РМ. Повторення вивченого про типи мовлення. Тема та основна думка. |
Ініціює власну діяльність, проте завдяки заохоченню вчителя та асистента погоджується виконати вправу письмово в зошиті. |
задовільна |
|
4 |
07/09 |
РМ. Складання та розігрування діалогів. |
Уникає роботи в колективі. Працює самостійно. |
задовільна |
|
5 |
08/09 |
Словосполучення та речення. Просте речення. Головні члени речення. |
Через перепади настрою не відразу виконує завдання на уроці. |
задовільна |
|
Облік спостережень
Предмет: Математика Вчитель: Недипіч С. М.
№ |
Дата |
Тема уроку |
Результативність |
Поведінка |
Підпис Асистента вчителя |
1 |
03/09 |
Повторення матеріалу, вивченого у 5 класі. |
Поводиться на уроці спокійно. Виконує завдання. |
задовільна |
|
2 |
06/09 |
Повторення матеріалу, вивченого у 5 класі. |
Зацікавлений власною діяльністю, вередує під час роботи на уроці. |
задовільна |
|
3 |
07/09 |
Діагностична контрольна робота. |
Працює на уроці.
|
задовільна |
|
4 |
08/09 |
Аналіз контрольної роботи. Дільники та кратні натурального числа. |
Виконує завдання на картках, але не виявляє інтересу до роботи. |
задовільна |
|
5 |
10/09 |
Ознаки подільності на 2, на 5, на 10. |
Уникає контакту, не виявляє інтересу до співпраці. |
задовільна |
|