ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ для учнів з ООП

Про матеріал
ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ для учня з ООП: потенційні можливості та потреби. Облік спостереження під час уроків в інклюзивному класі
Перегляд файлу

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ПЕНЬКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ

ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ»

 

Асистент вчителя: Григоренко Людмила Миколаївна

 

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ

 

Наявний рівень знань і вмінь учня

 

Потенційні можливості

Потреби

Здатність встановлювати взаємозв’язки (ставить запитання з метою уточнення; вміє систематизувати ознаки, планує діяльність);

знання чисел та нумерації (володіє знаннями усного й письмового додавання і віднімання; порівнює порядок та кількість предметів; розставляє за порядком дні тижня, місяці, пори року);

здійснює операції вимірювання (вміє дослідити довжину, ширину, уміє визначати час за годинником, розуміє взаємозв’язки між днями, тижнями, місяцями тощо);

використання усних комунікативних навичок (висловлює свої потреби, використовує особистий досвід у розповідях, послідовно переказує події, ставить  запитання, дає адекватні відповіді);

має достатній словниковий запас, використовує описове мовлення;

сформованість слухацьких навичок (розуміє прості та складні інструкції, зосереджує увагу на темі, яка обговорюється).

читає вільно, цілими словами, але з деякими помилками;

намагається писати акуратно; ініціює письмо тільки з певною метою та заохоченням з боку вчителя;

не виявляє стійкого інтересу до навчання, частіше зацікавлений у власних видах діяльності.

Допомога асистента вчителя.

Контроль з боку вчителя та асистента вчителя.

Потреба в заохоченні та зацікавленості.

Зміни видів діяльності на уроці, робота з картками, наочністю. Вправи на концентрацію уваги, мислення. Розвиток пам’яті та мовлення. Залучення до позакласної та позашкільної роботи.

Формування активного міжособистісного спілкування дитини з однолітками та однокласниками.

         

 

Характеристика учня

 

Сфера розвитку

Стисла характеристика

Заплановані дії

Очікувані результати/уміння

Емоційно -вольова

 

 

 

 

 

 

 

Прояви волі помітно залежать від ситуації, вимагають зовнішньої підтримки з боку дорослого. Підвищена стомлюваність (стає дратівливим, відмовляється від роботи). Візуальний контакт не постійний, має переривчастий характер.

 

Вчитися контролювати себе, адекватно сприймати зауваження, адекватно реагувати на успіх та невдачу, регулювати свої емоції, володіти прийомами що допомагають долати негативні емоційні реакції, підпорядковуватися певним правилам.

Оволодіти прийомами що допомагають долати негативні емоційні реакції. Підвищувати впевненість у собі, формувати позитивну самооцінку через схвалення та позитивну оцінку.

Фізична

 

 

 

 

Рівень фізичного розвитку на середньому рівні, рухова активність сформована на достатньому рівні.

 

Розвивати та зміцнювати м`язи нижніх кінцівок гомілки, стопи, пальців; формувати навички правильної постави та здорового способу життя.

Досягнення гармонійної стійкості. Формувати правильну поставу.

Когнітивна

 

 

 

 

 

 

 

Сприйняття, увага, пам'ять, мислення:

здатен встановлювати взаємозв’язки: ставить запитання з метою уточнення, вміє систематизувати ознаки, планує діяльність;

знає числа та нумерацію: порівнює порядок та кількість предметів,  встановлює порядок днів тижня, місяці, пори року;

здійснює операції вимірювання: визначає час, розуміє взаємозв’язки між днями, тижнями тощо.

 

Потребує формування та розвитку:

  •                   мисленнєвих операцій;
  •                   пам`яті як організованого, регульованого і керованого процесу;
  •                   вміння свідомо спрямовувати увагу на певні об`єкти, тривалий час на них зосереджуватися
  •                   репродуктивної та довільної уяви. Потребує оволодіння вмінням зосереджено працювати за зразком, запам`ятовувати наочний та вербальний матеріал.

Удосконалення мисленнєвих операцій за допомогою шаблонів та використання мнемо таблиць і наочності.

Мовленнєва

 

 

 

Розуміння усного мовлення, експресивне мовлення, мовленнєве спілкування:

використовує усні комунікативні навички: висловлює свої потреби, особистий досвід у розповідях, послідовно переказує події, дає адекватні відповіді;

володіє стуктурою усного мовлення: правильно використовує граматичні категорії, має достатній словниковий запас, використовує описове мовлення;

сформовані слухацькі навички: розуміє прості і складні інструкції, зосереджує увагу на темі, яка обговорюється;

може читати протягом тривалого часу, виявляючи самостійність, але виявляє незадоволення.

розуміє прочитане, переказує у правильній послідовності;

читає вголос повільно, цілими словами, але з деякими помилками.

Писемне мовлення:

не виникають труднощі під час роботи у зошиті, проте швидко втомлюється;

сформованість навичок письма на низькому рівні;

стійкого інтересу до письма не виявляє, потребує заохочення з боку вчителя.

 

Зв`язне мовлення подальшого розвитку. Граматична будова сформована не достатньо, фонетичний слух розвинений не достатньо. Навички звукового аналізу і синтезу сформовані не достатньо.

Робота над діалогічним мовленням. Розвиток вмінь.

Соціальна

 

 

 

До шкільного середовища адаптований хоча не виявляє ентузіазму у спілкуванні з іншими. Спокійний, не конфліктний.

Залучення до позакласної та позашкільної роботи.

Соціально адаптований.

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Облік спостережень

 

Предмет:              Українська  мова                      Вчитель:           Ткачук К. В.                      

               

 

 

Дата

 

Тема уроку

 

Результативність

 

Поведінка

Підпис

Асистента

вчителя

 

1

 

01/09

 

Вступ. Краса і багатство української мови.

Поводиться на уроці спокійно. З допомогою асистента виконує вправу в зошиті.

 

задовільна

 

 

2

 

02/09

РМ. Види мовленнєвої діяльності. Загальне уявлення про ситуацію спілкування.

Відповідає  на запитання вчителя. Відмовляється виконувати завдання.

 

задовільна

 

 

3

 

03/09

РМ. Повторення вивченого про типи мовлення. Тема та основна думка.

Ініціює власну діяльність, проте завдяки заохоченню вчителя та асистента погоджується виконати вправу письмово в зошиті.

 

задовільна

 

 

4

 

07/09

 

РМ. Складання та розігрування діалогів.

Уникає роботи в колективі. Працює самостійно.

 

задовільна

 

 

5

 

08/09

Словосполучення та речення. Просте речення. Головні члени речення.

Через перепади настрою не відразу виконує завдання на уроці.

 

задовільна

 

 

Облік спостережень

 

Предмет:              Математика                      Вчитель:           Недипіч С. М.                               

      

 

 

Дата

 

Тема уроку

 

Результативність

 

Поведінка

Підпис

Асистента

вчителя

 

1

 

03/09

 

Повторення матеріалу, вивченого у 5 класі.

Поводиться на уроці спокійно. Виконує завдання.

 

задовільна

 

 

2

 

06/09

 

Повторення матеріалу, вивченого у 5 класі.

Зацікавлений власною діяльністю, вередує під час роботи на уроці.

 

задовільна

 

 

3

 

07/09

 

Діагностична контрольна робота.

 

Працює на уроці.

 

 

задовільна

 

 

4

 

08/09

 

Аналіз контрольної роботи. Дільники та кратні натурального числа.

 

Виконує завдання на картках, але не виявляє інтересу до роботи.

 

задовільна

 

 

5

 

10/09

 

Ознаки подільності на 2, на 5, на 10.

 

Уникає контакту, не виявляє інтересу до співпраці.

 

задовільна

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Карасьова Наталія Михайлівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
9 січня 2023
Переглядів
446
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку