ІНДИВІДУАЛЬНЕ КОРЕКЦІЙНЕ ЗАНЯТТЯ З ЛФК ДЛЯ 3 КЛАСУ «ПОДОРОЖ НА ЧАРІВНИЙ ОСТРІВ»

Про матеріал
Розробка індивідуального заняття з ЛФК , для дітей з ООП. Мета. Розвивати та формувати в учнів мотивацію до занять фізичними вправами ,швидкість, координацію рухів, силу, витривалість, гнучкість. Формувати правильну поставу ,сприяти активізації дихання, кровообігу, обмінних процесів. Виховувати бажання постійно займатись лікувальною фізкультурою з метою самовдосконалення свого здоров’я.
Перегляд файлу

Зміст уроку

Дозування

Методичні вказівки

І. Вступ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Привітання

Доброго здоров’я, доброго дня!

( вклонитися - нахили тулуба вперед)

Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня.

(руки вгору).

Хай сміється мирне небо і дивує світ,

(розхитуємо підняті вгору руки).

А земля нехай дарує вам барвистий

цвіт.(імітація збору квітів).

Бо здоров’я, любі діти, в світі –

головне,(почергово згинати руки в ліктях,

демонструючи силу й здоров’я).

А здоровий і веселий – щастя не мине!

(посміхнутися).

2. Сьогодні на нас чекає надзвичайна пригода– подорож на острів в океані.

Подорож туди дуже довга :спочатку ми

поїдемо на потязі , потім – на пароплаві.

3.Щоб не запізнитися на потяг, нам треба

знати час відправлення.

- Вправа «Годинник».

Тік – нахиляємо голову до правого плеча, так до лівого плеча.

4.А тепер давай подивимось де ж потяг?

Вправа :в.п. стоячи, руки на поясі , повороти тулуба направо,наліво.

5.Ось і потяг!Нам треба до нього дійти ходьба на місці.

6. Вправа «Потяг»

В.П.: встати прямо, руки стискувати в кулаки і притиснути до живота на рівні поясу. У

момент вдиху різко штовхати кулаки вниз до підлоги, як би віджимаючись від неї (плечі напружені, руки прямі, тягнуться до підлоги).

Потім руки повернути в В.П. на рівень поясу.

Плечі розслаблені – видих «пішов».

7. А тепер нам треба пересісти на пароплав

щоб дістатися до острова:

ходьба на місці

8. Вправа «Пароплав»

Вдих – носом повільно втягуємо морське

повітря.

Видих – пароплав гуде «У-у-у…..»

(якомога повільно й протяжно до повного

видиху).

5 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 р

 

 

6 р

 

 

 

 

10 сек

 

 

 

 

 

 

 

5 р

 

 

 

 

10 сек

Завданням цієї частини

уроку є підготовка

організму до навантаження.

Застосовуються елементарні

вправи, такі як: дихальна

гімнастика, ходьба,

розминка для рук і ніг та ін.

 

 

 

 

 

Вимірювання ЧСС

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дихальна гімнастика

 

 

 

 

 

 

 

Вище за пояс руки не

піднімати. Зробити підряд

вже не 4 вдих-рухи, а 8.

Потім відпочинок 3-4 с і

знову 8 вдих-рухів. Норма: 4

серії по 8 вдих-рухів

 

Дихальна гімнастика

ІІ. Основна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25 хв

Основні завдання:

1) засвоєння основних

рухових умінь і навичок,

передбачених програмою;

2) подолання недоліків

фізичного розвитку на

основі індивідуального й

диференційованого підходу;

3) нормалізація постави,

правильної постановки

стопи під час ходьби;

4) навчання правильній

постановці окремих частин

тіла в положеннях стоячи,

сидячи, лежачи;

5) поліпшення координації

рухів.

 

1.Сходимо з пароплава

на острів.

А на острові:

Трава - низенька-низенька(присісти).

Дерева - високі-високі(потягнутися).

Вітер дерева колише, гойдає, (нахили тулуба).

То вправо, то вліво хитає,

То вперед, то назад, то вниз пригинає.

Птахи нас побачили й злякалися -

Птахи летять, відлітають, (помахати руками,

як крилами).

2. Вправа «Збери кошик»

 

На острові ми можемо зустріти якихось

тварин, щоб їх погодувати нам треба зібрати їх

улюблені плоди.

Одні тваринки люблять жовті плоди, а інші – червоні (збираємо в різні кошики ногами

плоди за кольором).

 

 

 

 

 

3.Смуга перешкод

Йдемо шукати тваринок на острові та

назбираємо ще бананів для них.

- Ліани ( гімнастичні палиці)– переступаємо

через палиці з високо піднятими ногами, руки на ширині плечей.

- Переправа ( фітбол) .

- Купини ( напівсфери) перейти…..

- Острівці (пазли) – треба наступати тільки на жовті пазли, пазли іншого кольору –

небезпека.

- Струмочок - необхідно перестрибнути

- Колода ( гімнастична лава) – пройти по

колоді переступаючи через жучків ( кубики),які гріються на сонечку.

- Дістань банан – залізти на шведську стінку

й зірвати банан
4.Зустріч з тваринами.

Йдемо по острову й бачимо пальму

Стати на одну ногу, інша впирається стопою

В коліно першої. Руки підняти вгору «свічкою».

Найймовірніше, пальма сильно хитатиметьсявід «вітру» — у цій позиції важко втримати рівновагу. Та це лише спершу. З кожним тренуванням наша пальма буде міцно стояти й

не боятися вітру.

А з-під пальми виповзає черепаха.

Сидячи на підлозі , ноги широко розставити, на видосі руки просунути під колінний суглоб ,так,  щоб плечовий суглоб знаходився у підколінній ямці.

А ось перед  нами лев-цар звірів.

• Стати на коліна.

• Опусти груди на стегна.

• Вдихнути і видихнути

• Подай тіло вперед і загарчати , як лев.

 

 

 

 

 

 

Слоненя махає нам хоботом, вітається з нами.

Стань рівно.

• Нагнися вперед.

• Стули руки.

• Починай похитувати руками в сторони (ніби слоник хоботом).

 

 

А ось перед нами прекрасна запашна квітка.

Давай повдихаємо її аромат.

Вдихаємо носом повільно, нюхаючи квітку.

Видихаємо повільно , вимовляючи а-а- а-а

 

ІІІ. Заключна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Ой, що це - зненацька небо вкрилося

хмарами й пішов дощик.

Дощик-дощик, досить лити (зжати кулачки)

Кап-кап, кап-кап (постукати пальчиками по

долоньці).

Діточок малих мочити (зжати кулачки).

Кап-кап, кап-кап (постукати пальчиками по

іншій долоньці).

Чуєш, сонечко встає (приставити долоньки до вушок).

Нам тепло своє дає (торкаємось до щічок).

Тут-тут-тут-тут (вказуємо пальчиком донизу).

Дощик-дощику, іди (махаємо руками від себе).

Там-там-там-там

Тепле сонечко прийди ("запрошуємо", роблячи рухи долоньками до себе)

Так-так-так-так (хлопаємо в долоні).

2.Мабуть, нам треба вже повертатися додому.

Пропоную повернутися на чарівній повітряній кульці. Треба її спочатку надути (дитина надуває кульку зеленого кольору).

А тепер дивися на неї й повторюй зі мною:

«Я дивлюсь на зелений колір. Це колір

природи. Він проходить крізь мою шкіру,

доходячи до мого серця. Я насичуюся ним. Я буду здоровим та розумним, буду спокійно приймати незнайоме, гарно вчитися, пізнавати все нове,

сміливо долати перешкоди».

3.Час прощатися з нашим островом.

А на прощання давай помріємо й послухаємо звуки природи.

Лягаємо, розслабляємося. Вдихаємо через ніс(чисте морське повітря), видихаємо ротом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-10 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За бажанням, можна

виконати декілька разів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хатха йога

Вправи(асани) спрямовані

На формування фізіологічної

постави, зміцнення

черевних м’язів, розвиток

координації, гнучкості

м’язів спини, тазового поясу та м’язів кінцівок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відновлюємо дихання

Вимірюємо ЧСС

 

 

 

 

 

 

 

Знижуємо фізіологічне

навантаження,

нормалізуємо діяльність

серцево-судинної й

дихальної систем.

 

 

 

 

 

 

Пальчикова гімнастика.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кольоротерапія.

 

 

 

 

 

 

Звуки природи(використовуємо музичні композиції)

 

Використовується для

розслаблення, зняття

емоційної та фізичної

напруги.

 

docx
Додано
14 березня
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку