Календарно-тематичне планування на 11 клас за індивідуальним планом навчання (1,25 год./тиждень (20 год. І семестр), розраховане на 4 учня (вписували 4 дати та 4 прізвища). Домашнє завдання можна скоротити або теж розбити по прізвищам (по рівню складності)
до Карпюк О.
№ |
Дата, ПІП |
Тема. Підтема. |
Мовний матеріал |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
|
Лексич- ний |
Граматичний |
||||||||
Тема 1. Повторення |
|||||||||
1. |
|
Знову до школи. Плани на майбутнє
|
2,p. 4-5
З, p. 13 ЛО уроку |
Present Simple/ Present Continuous Tenses Present/ Past/ Simple Tenses Present Perfect Tense Future Simple Special questions Passive voice |
1, p.4
2, p. 13 2(a), p. 16 |
1, p.4 4(a), p. 5
6, p. 18-19 5, p. 18 |
2,p. 4-5 4(b), p. 6 6, p. 8 1,2 p.9 3,4, p. 10-11 6, p. 12 1, p. 13 3(b), p. 14 5, p. 15 1, 2, p. 16 5, p. 18 |
5, p. 11 3(a), p. 14
|
5, p. 6-8 – чит., виконати завд. вправи 7, p. 12 – вжити правильну форму дієслів 4(b,c), p. 14 –напис. листа 3, p. 17 – заверш. реч. |
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
Тема 2. Шкільне життя |
|||||||||
2. |
|
Я – старшокласник. Навчання у школі Розвиток граматичних навичок |
p.20-21, 23 VP p.26
|
If-clause ConditionalClause (GPp. 27-28) |
2, p. 20-22
|
2, p. 20-22 6, p. 24 VP p.26 2, p.26 1(b), p.27 |
1, p. 20 3, p. 23 5, p. 23-24 2, p.26 1(a), p.27 |
завд. до тексту 1, p.26 2, p.27 3,4, p.28 |
4, p. 23 – заверш. реч. 3, p.26 – обрати правильне слово, запис. реч. 5, p.28 – запис. реч., вставляючи модальні дієслова |
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
3. |
|
Екзамени. Однокласники. Гендерна рівність |
ЛО теми p. 33 |
4, p.30
4, p.35-36 |
3, p.30 2(a), p.29
1, p.33 4, p.35-36 |
2(b), p.29 1, p.31 (pair work) 3(a), p.32 (group work) 3, p.34 |
2, p.32 2, p.34 |
5, p.30 – виконати завдання вправи письм. 4, p.32 – підгот. розп. про екзамени, використ. поради 5, p.37 – project work “International exams” |
|
Present/ Past/ Simple Tenses |
|||||||||
4. |
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу Поточний контроль з аудіювання |
ЛО теми
|
Present/ Past/ Simple Tenses Повторення та узагальнення
|
1, p.39
3, p.42 Text |
1, 2, p.39 4, p.40 Text “Note taking strategies in reading”
|
2, p.39 4, p.40 відп. на пит.. до тексту Переказ тексту за планом
|
3, p.40 Опрацювання ЛО тексту; Склад. плану 1, 2, p.41
|
5, p.40 –опрацювати статтю на вибір, виписати головне Переказ тексту за планом 4, p.42 – прочит., викон. завд. до тексту |
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
Тема 3. Робота. Професії |
|||||||||
5. |
|
Робота. Пошук роботи
|
WF p.45 WP p.51 |
|
2, p.44-46
|
2, p.44-46 3, p.46 9(a), p.49 - 50 WP p.51-52 |
1, p.44
|
9(b), p. 50 1, p.51 2, p.52 |
5, p.47 – знайти синоніми в статті і записати їх 8, p.48 – чит., підібрати заголовки до абзаців 3, p.52 – письм. заверш. реч. |
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
6. |
|
Навчання за кордоном. Розвиток граматичних навичок
|
ЛО теми WP p.57 |
PerfectContinuousAspect(GPp. 53-54)
|
2, p.56 4, p.57 |
GPp. 53-54 4, p.55 3, p.57 |
1, p.56 |
1, p.53 2, p.54 4, p.57 |
3, p.54 – запис. реч., вживаючи необхідну форму дієслова Вивч. сл с. 57 |
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
7. |
|
Моя майбутня професія. У світі професій
|
WP p.59 ЛО теми |
Special questions Future perfect/ Future perfect Continuous |
|
3, p.58 3, p.60 4, p.61 7, p.64 |
1,2, p.58
5,6, p.63 |
3, p.58 1,2, p.60
|
5, p.59 – прочит. текст, виконати завдання до нього Підгот. розп. про майб. професію 8, p.64 – підгот. презентацію для конференції |
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
8. |
|
Написання резюме. Підсумковий урок |
ЛО уроку ЛО теми |
Tense forms |
3, p.73 |
3, p.67 2, p.72 |
5, p.69
|
1, p.71 3, p.73 |
7, p.70 4, p.72-73 |
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
Тема 4. Моя сім’я та друзі |
|||||||||
9. |
|
Батьки і діти
|
WP p.76 |
|
2, p.75
|
1, p.74 4, p.77 6, p.78 |
Словн. робота 5, p.77 Test (vocabulary) |
Вивч. слова та словосп. WP p.76 7, p.78 – прочит., висл. свою думку |
|
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
10. |
|
Риси характеру. Розвиток граматичних навичок
|
p. 79
|
3rd Conditional (GP, p.80) 2nd/3rd Conditionals |
|
2(a), p.79 1, p.80 4, p.81 |
1,(b) p.79
Опитув.(GP, p.80) 7, p.82 |
1,(a) p.79 2, p.81 5, p.82 |
2,(b) p.79 – запис. реч., вставити слова замість пропусків 3, p.81 – напис. реч. в 3rdConditional; Вивч. GP, p.80 6, p.82 |
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
11. |
|
Сімейне виховання Проблеми підлітків. Долаємо конфлікти |
WP p.84 WPp.86 p. 89 |
PresentSimpleTense
2nd/3rd Conditionals
|
4, p.84 3, p.86 5(а), p.88
|
3(a), p.83 3, p.86 -87 5(а), p.88 1, p.89 4, p.91 |
1,2, p.83 3(b), p.83 5, p.84 1,2, p.86 4, p.87 4, p.91 |
6, p.84
2,3, p.90 5, p.91 |
Вивч. WP p.84 7, p.85 – заповнити таблицю 6, p.88 – висловити свою думку щодо прочитаного
|
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
12. |
|
Долаємо конфлікти. Поточний контроль з письма та граматики |
ЛО уроку |
|
9, p.93 WP p.94 2, p.96 |
7,8 p.92 1, p.95 3,4 p.97 |
9, p.93 5, p.97
|
10 p.93 підгот. проект “Three generations” |
|
|
|||||||||
Тема 5. Їжа. Харчування |
|||||||||
13. |
|
Ресторани в Україні. Страви різних країн світу |
WF p.104 WPp.107 |
|
2, p.102-104
|
2, p.102-104 4, p.105 5, p.106 WPp.107 |
1, p.102 3, p.105 5, p.106
|
1,2, p.107 |
WFp.104 – вивчити слова; словникова робота 3, p.107 – завершити речення необхідними словами |
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
14. |
|
Меню. Візит до ресторану |
ЛО уроку WF p.111 WF p.114 |
Reported speech (GP p.108)
Verb Tenses |
2, p.111 3, p.112
|
1, p.108 5, p.110 4(a), p.113 2, p.114 |
5(b), p.110 1, p.111 2(b), p.111 1, p.114
|
2, p.108 3, p.109 4(b), p.113
|
4, p.109 – запис. реч., розор. дужки; вивч.GPp.108 4(c), p.113 –підібрати питання до відповідей 5, p.116 –проектна робота“Menu” |
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
15. |
|
Європейська кухня. Написання доповіді |
p.117 WPp.123 |
|
|
1, p.117 7(a), p.120-121 2, p.124 3, p.125 |
3, p.118 1, p.123 |
7(b), p.122 2, p.118
|
4, p.119 – описати три українських страви 5, p.128 – написати доповідь за інструкцією |
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
16. |
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу
|
ЛО теми
|
Повторення та узагальнення
|
3, p.129
|
4, p.129-130 Text |
|
1,2, p.129 Завд. до тексту |
Повторити вивчений матеріал з теми
|
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
17. |
|
Контроль навичок аудіювання
|
|
|
Text |
|
|
|
Підготувати усну тему на вибір |
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
18. |
|
Контроль навичок говоріння
|
|
|
|
|
Test |
|
Повторити лексичний матеріал |
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
19. |
|
Контроль навичок читання
|
|
|
|
Text |
|
|
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал з теми |
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
20. |
|
Контроль навичок письма
|
|
|
|
|
|
Test |
Повторити вивчений матеріал |
|
|||||||||
|
|||||||||
|
1