Індивідуальне навчання на комбайнах СК-5 «Нива»;«Deutz-FahrTopliner,»

Про матеріал
Індивідуальне навчання учнів водінню комбайнів, тракторних агрегатів проводиться кожного тижня, планомірно, по графіку на спеціально обладнаній площадці — полігоні, з дотриманням правил безпеки праці.
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

________________

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА №_1_

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни

Індивідуальне навчання на комбайнах СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner,»

Робоче місцекабіна_комбайна                          Тривалість заняття 120 хв.

Тема роботи: Ознайомлення з робочим місцем комбайна_________________

Мета роботи Ознайомлення здобувача освіти з робочим місцем, навчити прийомам роботи важелями та педалями______________________

__________________________________________________________________

Правила техніки безпеки вступний інструктаж, інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при підготовці до запуску та пуск двигуна комбайна.

Обладнання комбайни СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner»______________

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

№з/п

Зміст завдання

1

2

1

Організаційна частина: інструктаж з техніки безпеки.

 

Перевірка зовнішнього вигляду студента, наявності книжки

 

індивідуального навчання. Ознайомлення з робочим місцем.

 

 

 

 

2

Ознайомлення з органами керування та контрольно- вимірювальними

 

приладами

 

 

3

Підготовка до запуску двигуна:

 

  •          Перевірка рівня охолоджувальної рідини;

 

  •          Перевірка рівня масла в двигуні;

 

  •          Перевірка рівня масла в гідросистемі;

 

  •          Перевірка кріплення вузлів та агрегатів;

 

  •          Усунення та підтікання палива, масла та охолоджувальної

 

рідини;

 

  •          Перевірка стану електрообладнання.

 

 

4

Запуск двигуна

 

 

 

 

1

2

 

 

5

Заключний інструктаж.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Робоче місце комбайна. Прийом роботи важелями та органами керування____________________________________________________________________________________________________________________________

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Підготовка до запуску двигуна________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Література: Кондрашук А.Я., Береговий І.А. Водіння сільськогосподарської техніки: Навчальний посібник.-К.: «Вища школа», 1980.-200 с. с.8-9; с.30-32; с.125-129

Погорілець О.М., Живолуп П. Зернозбиральні комбайни: Навчальний посібник.-К.» Урожай», 1994.-228 с. с.58-63; с.219-228

Кравчук Г.А. Безпека праці сільських механізаторів: ідручник. -К.: Урожай, 1972.-260 с. с.28-34

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Викладач: ______________________________

 

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практично підготовки інженерно-технічного відділення _________________________

_________________________________________________________________

 

Голова комісії ________________ Протокол ___від «___»_________20___р.

 

 

 

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

________________

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА №_2_

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни

Індивідуальне навчання на комбайнах СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner»

Робоче місце_комбайн                          Тривалість заняття 120 хв.

Тема роботи: регулювання жатки, підбирача та похилої камери комбайна __________________________________________________________________

Мета роботи навчити здобувача освіти регулюванню жатки, підбирача та похилої камери комбайна___________________________________________________

__________________________________________________________________

Правила техніки безпеки вимоги з безпеки праці під час регулювання жатки, підбирача та  похилої камери комбайна

Обладнання комбайни СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner», комплект інструментів______

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

№з/п

Зміст завдання

1

2

1

Інструктаж з охорони праці при виконанні вправи №2

 

 

2

Ознайомлення з кінематикою передачі крутного моменту від двигуна

 

на робочих органів жатки  підбирача та похилої камери.

 

 

 

 

3

Регулювання жатки:

 

  •          Регулювання різального апарату;

 

  •          Регулювання шнека;

 

  •          Регулювання мотовила;

 

  •          Регулювання бітера проставки, зрівноважувального механізму 

 

          котки або системи «Атоконтур»

 

 

 

 

4

Регулювання підбирача:

 

  •          Регулювання висоти підбирання;

 

  •          Натяг стрічкового транспортера.

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Регулювання похилої камери:

 

  •          Натяг плаваючого транспортера

 

  •          Зазору між планками транспортера і днищем похилої камери

 

          та полозків заспокоювача

 

 

 

 

 

 

6

Заключний інструктаж.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Параметри регулювання жатки, підбирача та похилої камери_____________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Регулювати жатку підбирача та похилої камери комбайна_________________

 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Література: Головчук А.Ф., Марченко В.І., Орлов В.Ф. Комбайни зернозбиральні. Експлуатація та ремонт. Підручник.-К: «Грамота», 2004.-316 с.. с.290-294____________________________________________________

Викладач: ______________________________

 

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практично підготовки інженерно-технічного відділення ________________________

_________________________________________________________________

 

Голова комісії ________________ Протокол ___від «___»_________20___р

 

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

________________

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА №_3_

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни

Індивідуальне навчання на комбайнах СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner»

Робоче місце_комбайн                          Тривалість заняття 120 хв.

Тема роботи: регулювання жатки, підбирача та похилої камери комбайна __________________________________________________________________

Мета роботи навчити здобувача освіти регулювати молотильний апарат комбайна__

__________________________________________________________________

Правила техніки безпеки інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при регулюванні молотильного апарата____________________________________________________________Обладнання комбайни СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner», комплект інструментів______

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

№з/п

Зміст завдання

1

2

1

Інструктаж з охорони праці при виконанні вправи №3

 

 

2

Ознайомлення з кінематикою передачі крутного моменту від двигуна

 

до молотильного апарата.

 

 

 

 

3

Проведення щозмінного технічного обслуговування:

 

  •          Очистка;

 

  •          Візуальний огляд кріплення вузлів і механізмів;

 

  •          Мащення підшипників кочення.

 

 

4

Технічна наладка і регулювання молотильного апарата комбайна

 

  •          Регулювання зазарів між барабаном та підбарабанням;

 

  •          Регулювання оборотів барабана.

 

 

5

Особливості підготовки молотильного апарата та соломотряса для

 

Обмолоту кукурудзи, соняшника, насінників трав, рису.

 

 

 

 

 

 

6

Заключний інструктаж.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Регулювання параметри молотильного апарата та соломотряса комбайна____

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Технічну наладку і регулювання молотильного апарата та соломотряса комбайна__________________________________________________________

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Література: Погорілець О.М., Живолуп П. Зернозбиральні комбайни: Навчальний посібник.-К.» Урожай», 1994.-228 с. -с.98-100________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Викладач: ______________________________

 

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практично підготовки інженерно-технічного відділення _________________________

_________________________________________________________________

 

Голова комісії ________________ Протокол ___від «___»_________20___р.

 

 

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

________________

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА №_4_

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни

Індивідуальне навчання на комбайнах СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner»

Робоче місце_комбайн                          Тривалість заняття 120 хв.

Тема роботи: регулювання системи очистки, подрібнювача та копнувача комбайна__________________________________________________________Мета роботи навчити здобувача освіти регулювання системи очистки, подрібнювача та копнувача комбайна ______________________________________________

__________________________________________________________________

Правила техніки безпеки інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при регулюванні системи очостки, подрібнювача та копнувача комбайна______________________________________________ __________________________________________________________________Обладнання комбайни СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner», комплект інструментів______

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

№з/п

Зміст завдання

1

2

1

Інструктаж з охорони праці при виконанні вправи №4

 

 

2

Ознайомлення з кінематикою передачі крутного моменту від двигуна

 

до очистки, подрібнювача та копнувача комбайна

 

 

 

 

3

Проведення щозмінного технічного обслуговування за механізмами

 

очистки:,подрібнювача та копнувача.

 

 

 

 

4

Технічна наладка і регулювання органів очистки:

 

  •          Регулювання зазорів між жалюзями верхнього та нижніх решіт;

 

  •          Регулювання подовжувача верхнього решета;

 

  •          Регулювання обертів вентилятора.

 

  •           

5

Особливості підготовки системи очистки для збирання кукурудзи,

 

Соняшника та насінників трав, рису.

 

 

6

Регулювання копнувача в залежності від стану та питомої ваги

 

хлібної маси.

 

 

7

Заключний інструктаж.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Регулювання параметри системи очистки, подрібнювача та копнувача комбайна__________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Технічну наладку та регулювання системи очистки подрібнювача та копнувача_________________________________________________________

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Література: Головчук А.Ф., Марченко В.І., Орлов В.Ф. Комбайни зернозбиральні. Експлуатація та ремонт. Підручник.-К: «Грамота», 2004.-316 с. с.45-47; с.290-294

Технологічна наладка та усунення несправностей с.г. машин. Довідник.-К.:Урожай, 1988.-122-124

Погорілець О.М., Живолуп П. Зернозбиральні комбайни: Навчальний посібник.-К.» Урожай», 1994.-228 с. -с.131-135__________________________

__________________________________________________________________

Викладач: ______________________________

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практично підготовки інженерно-технічного відділення ________________________

_________________________________________________________________

 

Голова комісії ________________ Протокол ___від «___»_________20___р.

 

 

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

________________

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА №_5_

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни

Індивідуальне навчання на комбайнах СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner»

Робоче місце_комбайн                          Тривалість заняття 120 хв.

Тема роботи: регулювання  пасових, ланцюгових передач та запобіжних муфт______________________________________________________________Мета роботи навчити здобувача освіти регулювання пасові, ланцюгові передачі та запобіжних муфт.________________________________________

__________________________________________________________________

Правила техніки безпеки інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при регулюванні пасових, ланцюгових передач та запобіжних муфт___________________________________________________ __________________________________________________________________Обладнання комбайни СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner», комплект інструментів______

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

№з/п

Зміст завдання

1

2

1

Інструктаж з охорони праці при виконанні вправи №5

 

 

2

Ознайомлення з кінематикою передачі крутного моменту  до робочих

 

 органів комбайна

 

 

3

Регулювання ланцюгових та пасових передач:

 

  •          Регулювання та натяг пасів молотильного барабана

 

  •          Натяг пасів молотарки

 

  •          Натяг пасів похилої камери

 

  •          Натяг ланцюгів вивантажувального шнека

4

Регулювання запобіжних муфт на передачу відповідного крутного

 

моменту

 

 

 

 

5

Заключний інструктаж

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Параметри регулювання пасових, ланцюгових передач та запобіжних муфт__

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Регулювати пасові ланцюгові передачі та запобіжні муфти________________
_______________________________________________________________

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Література: Головчук А.Ф., Марченко В.І., Орлов В.Ф. Комбайни зернозбиральні. Експлуатація та ремонт. Підручник.-К: «Грамота», 2004.-316 с. с.39-44;

Погорілець О.М., Живолуп П. Зернозбиральні комбайни: Навчальний посібник.-К.» Урожай», 1994.-228 с. -с.120-123__________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Викладач: ______________________________

 

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практично підготовки інженерно-технічного відділення _________________________

_________________________________________________________________

 

Голова комісії ________________ Протокол ___від «___»_________20___р.

 

 

 

 

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

________________

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА №_6_

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни

Індивідуальне навчання на комбайнах СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner»

Робоче місце_комбайн                          Тривалість заняття 120 хв.

Тема роботи: навчання прийомам рушання комбайна з місця та його зупинки___________________________________________________________Мета роботи навчити здобувача освіти прийомам рушання комбайна з місця та його зупинки.__________________________________________________

__________________________________________________________________

Правила техніки безпеки інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при рушанні та зупинці комбайна__________________________________________________________ __________________________________________________________________Обладнання комбайни СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner», комплект інструментів______

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

№з/п

Зміст завдання

1

2

1

Інструктаж з охорони праці при виконанні вправи №6

 

 

2

Вивчення прийомів керування важелями та педалями при рушанні

 

Комбайна з місця. Особливості рушання з місця комбайна

 

обмеженого  варіатора ходової частини або гідростатичною

 

передачею

 

 

3

Рух комбайна по прямій, зупинка комбайна. Особливості роботи

 

важелями та педалями  при зупинці комбайна обладнаного

 

варіатором ходової частини або гідростатичною передачею.

 

 

4

Заключний інструктаж

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Прийомам рушання комбайна з місця та його зупинка______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Виконати прийоми рушання та зупинки комбайна_______________________
_______________________________________________________________

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Література: Білоконь Я.Ю. Керування тракторами і самохідними комбайнами: Навчальний посібник.-К.: Урожай, 1983.-149 с. с.103-104; 104-111

Погорілець О.М., Живолуп П. Зернозбиральні комбайни: Навчальний посібник.-К.» Урожай», 1994.-228 с. -с.115—119

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Викладач: ______________________________

 

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практично підготовки інженерно-технічного відділення ________________________

_________________________________________________________________

 

Голова комісії ________________ Протокол ___від «___»_________20___р.

 

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

________________

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА №_7_

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни

Індивідуальне навчання на комбайнах СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner»

Робоче місце_комбайн                          Тривалість заняття 120 хв.

Тема роботи: керування комбайном зі зміною швидкості та напрямку руху______________________________________________________________Мета роботи навчити здобувача освіти керувати комбайном зі зміною швидкості руху.___________________________________________________________

__________________________________________________________________

Правила техніки безпеки інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці в керуванні комбайном_______________________ __________________________________________________________________Обладнання комбайни СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner», комплект інструментів______

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

№з/п

Зміст завдання

1

2

1

Інструктаж з охорони праці при виконанні вправи №7

 

 

2

Водіння комбайна по прямій та з плавним і крутим поворотом

 

вправо, вліво

 

 

3

Водіння комбайна заднім ходом зі зміною швидкості руху.

 

Особливості зміни швидкості руху комбайна обладнаного

 

гідростатичною передачею та варіатором ходової частини.

 

 

 

 

4

Заключний інструктаж.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Прийоми водіння комбайна з плавними та крутими поворотами вправо, вліво та заднім ходом._____________________________________________________________

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Виконати операції по водінню комбайна з плавним та крутими поворотами вправо, вліво та заднім ходом.______________________________________
_______________________________________________________________

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Література: Кондрашук А.Я., Береговий І.А. Водіння сільськогосподарської техніки: Навчальний посібник.-К.: «Вища школа», 1980.-200 с. с.135-138

Головчук А.Ф., Марченко В.І., Орлов В.Ф. Комбайни зернозбиральні. Експлуатація та ремонт. Підручник.-К: «Грамота», 2004.-316 с. с.296-297

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Викладач: ______________________________

 

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практично підготовки інженерно-технічного відділення__________________________

_________________________________________________________________

 

Голова комісії ________________ Протокол ___від «___»_________20___р.

 

 

 

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

________________

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА №_8_

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни

Індивідуальне навчання на комбайнах СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner»

Робоче місце_комбайн                          Тривалість заняття 120 хв.

Тема роботи: включення в роботу робочих органів комбайна_____________ Мета роботи навчити здобувача освіти включати  в роботу робочі органи комбайна __________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Правила техніки безпеки інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при включанні робочих органів комбайна __________________________________________________________________ __________________________________________________________________Обладнання комбайни СК-5 «Нива» « Deutz-Fahr Topliner», закрита площадка, комплект інструментів___________________________________

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

№з/п

Зміст завдання

1

2

1

Інструктаж з охорони праці при виконанні вправи №8

 

 

2

Включення молотарки комбайна

 

 

 

 

3

Підйом та опускання жатки, переміщення мотовила у вертикальне та

 

горизонтальне положення

 

 

 

 

 

 

4

Зміна обертів:

 

  •          Мотовила

 

  •          Молотильного барабана

 

  •          Вентилятора очистки

 

  •          Швидкості транспортера підбирача

 

 

 

 

 

 

 

5

Установка вивантажувального шнека в робоче положення та його

 

включення і навпаки.

 

 

 

 

6

Заключний інструктаж.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Правильне включення важелів та гідравлічної системи ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Включати молотарку, піднімати та опускати жатку, переміщувати мотовило в горизонтальному та вертикальному положенні __________________________________________________________________
__________________________________________________________________

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Література: Головчук А.Ф., Марченко В.І., Орлов В.Ф. Комбайни зернозбиральні. Експлуатація та ремонт. Підручник.-К: «Грамота», 2004.-316 с. с.21-38

Погорілець О.М., Живолуп П. Зернозбиральні комбайни: Навчальний посібник.-К.» Урожай», 1994.-228 с. -с.56-57

Кравчук Г.А. Безпека праці сільських механізаторів: підручник. -К.: Урожай, 1972.-260 с. с.28-34

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Викладач: ______________________________

 

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практично підготовки інженерно-технічного відділення__________________________

_________________________________________________________________

 

Голова комісії ________________ Протокол ___від «___»_________20___р.

 

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

________________

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА №_9_

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни

Індивідуальне навчання на комбайнах СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner»

Робоче місце_комбайн                          Тривалість заняття 120 хв.

Тема роботи: керування комбайном та управління робочими під час виконання технологічного процесу____________________________________ Мета роботи навчити здобувача освіти управляти робочими органами комбайна під час технологічного процесу __________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Правила техніки безпеки інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при управлінні робочими органами комбайна під час виконання технологічного процесу __________________________________________________________________ __________________________________________________________________Обладнання комбайна СК-5 «Нива» « Deutz-Fahr Topliner», закрита площадка, комплект інструментів___________________________________

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

№з/п

Зміст завдання

1

2

1

Інструктаж з охорони праці при виконанні вправи №9

 

 

2

Водіння комбайна по прямій з поворотами з одночасним управлінням робочими органами комбайна.

 

 

 

 

3

Підйом та опускання жатки, переміщення мотовила у вертикальне та

 

горизонтальне положення

 

 

 

 

 

 

4

Регулювання обертів мотовила або швидкості руху транспортера підбирача

 

 

 

 

 

 

5

Заключний інструктаж

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Органи керування комбайном під час виконання технологічного процесу ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Водити комбайна по прямій та з поворотами праворуч і ліворуч з одночасним управлінням робочими органами під час технологічного процесу. Піднімати та опускати жатку __________________________________________________________________
__________________________________________________________________

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Література: Я. Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Л. К. Кобезський «Практична їзда на тракторах і комбайнах», інструкція по експлуатації ___________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Викладач: ______________________________

 

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практично підготовки інженерно-технічного відділення__________________________

_________________________________________________________________

 

Голова комісії ________________ Протокол ___від «___»_________20___р.

 

 

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

________________

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА №_10_

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни

Індивідуальне навчання на комбайнах СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner»

Робоче місце_комбайн                          Тривалість заняття 120 хв.

Тема роботи: ознайомлення з робочим місцем комбайнера спеціального комбайна та самохідної машини______________________________________ Мета роботи навчити здобувача освіти управляти робочими органами комбайна під час технологічного процесу__________________________________________ __________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Правила техніки безпеки інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці під час ознайомлення з робочим місцем комбайнера спеціального комбайна____________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________Обладнання комбайна СК-5 «Нива» « Deutz-Fahr Topliner», закрита площадка, комплект інструментів____________________________________

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

№з/п

Зміст завдання

1

2

1

Інструктаж з охорони праці при виконанні вправи №10

 

 

2

Ознайомлення з робочими органами керування та контрольно -

 

вимірювальними приладами спеціального комбайна

 

 

3

Навчання прийомам роботи важелями та педалями під час імітації

 

Запуску та зупинки двигуна, при повороті праворуч та ліворуч,

 

рушання з місця та зупинка комбайна, включення робочих органів комбайна.

 

 

 

 

4

Заключний інструктаж

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Робочі органи спеціального комбайна та самохідної машини______________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Керування важелями та педалями під час пуску та зупинки двигуна, повертати праворуч і ліворуч рушати з місця та зупиняти комбайн_________ __________________________________________________________________
__________________________________________________________________

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Література: Кондрашук А.Я., Береговий І.А. Водіння сільськогосподарської техніки: Навчальний посібник.-К.: «Вища школа», 1980.-200 с. с.112-115

Головчук А.Ф., Марченко В.І., Орлов В.Ф. Комбайни зернозбиральні. Експлуатація та ремонт. Підручник.-К: «Грамота», 2004.-316 с. с.169-176; с.-296-297.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Викладач: ______________________________

 

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практично підготовки інженерно-технічного відділення__________________________

_________________________________________________________________

 

Голова комісії ________________ Протокол ___від «___»_________20___р.

 

 

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

________________

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА №_11_

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни

Індивідуальне навчання на комбайнах СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner»

Робоче місце_комбайн                          Тривалість заняття 120 хв.

Тема роботи: щоденне технічне обслуговування спеціального комбай на, підготовка до пуску та пуск двигуна__________________________________ _________________________________________________________________ Мета роботи навчити здобувача освіти проводити ЩТО спеціального комбайна , запускати та зупиняти двигун________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Правила техніки безпеки інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці під час ЩТО комбайна та запуску двигуна______ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________Обладнання комбайна СК-5 «Нива» « Deutz-Fahr Topliner», закрита площадка, комплект інструментів____________________________________

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

№з/п

Зміст завдання

1

2

1

Інструктаж з охорони праці при виконанні вправи №11

 

 

2

Проведення щозмінного технічного обслуговування:

 

  •          Перевірка рівня масла в двигуні

 

  •          Перевірка рівня масла в гідросистемі

 

  •          Перевірка рівня масла в гідростатичній передачі

 

  •          Перевірка рівня охолоджувальної рідини

 

  •          Усунення підтікання масла та палива

 

  •          Усунення підтікання охолоджувальної рідини

 

  •          Візуальна перевірка стану кріплення вузлів та механізмів

 

  •          Мащення тертьових поверхонь згідно з картою мащення

 

 

 

 

1

2

3

Пуск двигуна. Особливості пуску двигуна спеціального комбайна.

 

Особливості наладки кормозбирального комбайна та с.г. машин.

 

Встановлення зрізу, мотовила, різального апарата.

 

 

4

Особливості наладки бурякозбирального комбайна.

 

 

 

 

     5

Заключний інструктаж

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Операції проведення ЩТО спеціального комбайна та імітацію пуску двигуна __________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Керування важелями та педалями під час пуску та зупинки двигуна, повертати праворуч і ліворуч рушати з місця та зупиняти комбайн_________ __________________________________________________________________
__________________________________________________________________

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Література: Головчук А.Ф., Марченко В.І., Орлов В.Ф. Комбайни зернозбиральні. Експлуатація та ремонт. Підручник.-К: «Грамота», 2004.-316 с. с.284-289

Білоконь Я.Ю. Керування тракторами і самохідними комбайнами: Навчальний посібник.-К.: Урожай, 1983.-149 с. с.116-118

_________________________________________________________________________________________________________________________________

Викладач: ______________________________

 

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практично підготовки інженерно-технічного відділення__________________________

_________________________________________________________________

 

Голова комісії ________________ Протокол ___від «___»_________20___р.

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

________________

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА №_12_

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни

Індивідуальне навчання на комбайнах СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner»

Робоче місце_комбайн                          Тривалість заняття 120 хв.

Тема роботи: керування спеціальним комбайном чи самохідною сільськогосподарською машиною____________________________________ _________________________________________________________________ Мета роботи навчити здобувача освіти керувати спеціальним комбайном чи самохідною сільськогосподарською машиною __________________________________________________________________ __________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Правила техніки безпеки інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при роботі на спеціальних комбайнах та самохідних с.г. машинах ____________________________________________

 __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________Обладнання комбайн, навчальне поле, комплект інструментів____________ __________________________________________________________________

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

№з/п

Зміст завдання

1

2

1

Інструктаж з охорони праці при виконанні вправи №12

 

 

 

 

2

Виконання прийомів роботи важелями та педалями при рушанні

 

комбайна з місця

 

 

 

 

3

Особливості рушання з місця комбайна обладнаного варіатором

 

ходової частини та гідростатичною передачею

 

 

4

Рух комбайна по прямій, повороти вправо та вліво, особливості дії

 

важелями та педалями

1

2

 

 

5

Керування робочими органами комбайна під час виконання

 

Технологічного процесу

 

 

6

Заключний інструктаж

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Органи управління спеціального комбайна чи самохідної_________________ машини._____________________________________________________________________________________________________________________________

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Керування спеціальним комбайном під час технологічного процесу_________ __________________________________________________________________
__________________________________________________________________

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Література: Головчук А.Ф., Марченко В.І., Орлов В.Ф. Комбайни зернозбиральні. Експлуатація та ремонт. Підручник.-К: «Грамота», 2004.-316 с. с.56-61; с.286-297;Охорона праці: навчальний посібник / Г.М.Гряник, С.Д.Лехман, Д.А.Бутко.-К.:Урожай, 1994. - 269 с.с.189-193______________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Викладач: ______________________________

 

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практично підготовки інженерно-технічного відділення__________________________

_________________________________________________________________

 

Голова комісії ________________ Протокол ___від «___»_________20___р.

 

docx
Додано
7 січня
Переглядів
6
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку