Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
________________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА №_1_
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни
Індивідуальне навчання на комбайнах СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner,»
Робоче місце № кабіна_комбайна Тривалість заняття 120 хв.
Тема роботи: Ознайомлення з робочим місцем комбайна_________________
Мета роботи Ознайомлення здобувача освіти з робочим місцем, навчити прийомам роботи важелями та педалями______________________
__________________________________________________________________
Правила техніки безпеки вступний інструктаж, інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при підготовці до запуску та пуск двигуна комбайна.
Обладнання комбайни СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner»______________
ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Організаційна частина: інструктаж з техніки безпеки. |
|
Перевірка зовнішнього вигляду студента, наявності книжки |
|
індивідуального навчання. Ознайомлення з робочим місцем. |
|
|
|
|
2 |
Ознайомлення з органами керування та контрольно- вимірювальними |
|
приладами |
|
|
3 |
Підготовка до запуску двигуна: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
рідини; |
|
|
|
|
4 |
Запуск двигуна |
|
|
|
|
1 |
2 |
|
|
5 |
Заключний інструктаж. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Робоче місце комбайна. Прийом роботи важелями та органами керування____________________________________________________________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Підготовка до запуску двигуна________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Кондрашук А.Я., Береговий І.А. Водіння сільськогосподарської техніки: Навчальний посібник.-К.: «Вища школа», 1980.-200 с. с.8-9; с.30-32; с.125-129
Погорілець О.М., Живолуп П. Зернозбиральні комбайни: Навчальний посібник.-К.» Урожай», 1994.-228 с. с.58-63; с.219-228
Кравчук Г.А. Безпека праці сільських механізаторів: ідручник. -К.: Урожай, 1972.-260 с. с.28-34
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Викладач: ______________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практично підготовки інженерно-технічного відділення _________________________
_________________________________________________________________
Голова комісії ________________ Протокол ___від «___»_________20___р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
________________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА №_2_
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни
Індивідуальне навчання на комбайнах СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner»
Робоче місце № _комбайн Тривалість заняття 120 хв.
Тема роботи: регулювання жатки, підбирача та похилої камери комбайна __________________________________________________________________
Мета роботи навчити здобувача освіти регулюванню жатки, підбирача та похилої камери комбайна___________________________________________________
__________________________________________________________________
Правила техніки безпеки вимоги з безпеки праці під час регулювання жатки, підбирача та похилої камери комбайна
Обладнання комбайни СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner», комплект інструментів______
ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Інструктаж з охорони праці при виконанні вправи №2 |
|
|
2 |
Ознайомлення з кінематикою передачі крутного моменту від двигуна |
|
на робочих органів жатки підбирача та похилої камери. |
|
|
|
|
3 |
Регулювання жатки: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
котки або системи «Атоконтур» |
|
|
|
|
4 |
Регулювання підбирача: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Регулювання похилої камери: |
|
|
|
|
|
та полозків заспокоювача |
|
|
|
|
|
|
6 |
Заключний інструктаж. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Параметри регулювання жатки, підбирача та похилої камери_____________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Регулювати жатку підбирача та похилої камери комбайна_________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Головчук А.Ф., Марченко В.І., Орлов В.Ф. Комбайни зернозбиральні. Експлуатація та ремонт. Підручник.-К: «Грамота», 2004.-316 с.. с.290-294____________________________________________________
Викладач: ______________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практично підготовки інженерно-технічного відділення ________________________
_________________________________________________________________
Голова комісії ________________ Протокол ___від «___»_________20___р
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
________________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА №_3_
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни
Індивідуальне навчання на комбайнах СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner»
Робоче місце № _комбайн Тривалість заняття 120 хв.
Тема роботи: регулювання жатки, підбирача та похилої камери комбайна __________________________________________________________________
Мета роботи навчити здобувача освіти регулювати молотильний апарат комбайна__
__________________________________________________________________
Правила техніки безпеки інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при регулюванні молотильного апарата____________________________________________________________Обладнання комбайни СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner», комплект інструментів______
ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Інструктаж з охорони праці при виконанні вправи №3 |
|
|
2 |
Ознайомлення з кінематикою передачі крутного моменту від двигуна |
|
до молотильного апарата. |
|
|
|
|
3 |
Проведення щозмінного технічного обслуговування: |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Технічна наладка і регулювання молотильного апарата комбайна |
|
|
|
|
|
|
5 |
Особливості підготовки молотильного апарата та соломотряса для |
|
Обмолоту кукурудзи, соняшника, насінників трав, рису. |
|
|
|
|
|
|
6 |
Заключний інструктаж. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Регулювання параметри молотильного апарата та соломотряса комбайна____
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Технічну наладку і регулювання молотильного апарата та соломотряса комбайна__________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Погорілець О.М., Живолуп П. Зернозбиральні комбайни: Навчальний посібник.-К.» Урожай», 1994.-228 с. -с.98-100________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Викладач: ______________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практично підготовки інженерно-технічного відділення _________________________
_________________________________________________________________
Голова комісії ________________ Протокол ___від «___»_________20___р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
________________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА №_4_
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни
Індивідуальне навчання на комбайнах СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner»
Робоче місце № _комбайн Тривалість заняття 120 хв.
Тема роботи: регулювання системи очистки, подрібнювача та копнувача комбайна__________________________________________________________Мета роботи навчити здобувача освіти регулювання системи очистки, подрібнювача та копнувача комбайна ______________________________________________
__________________________________________________________________
Правила техніки безпеки інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при регулюванні системи очостки, подрібнювача та копнувача комбайна______________________________________________ __________________________________________________________________Обладнання комбайни СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner», комплект інструментів______
ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Інструктаж з охорони праці при виконанні вправи №4 |
|
|
2 |
Ознайомлення з кінематикою передачі крутного моменту від двигуна |
|
до очистки, подрібнювача та копнувача комбайна |
|
|
|
|
3 |
Проведення щозмінного технічного обслуговування за механізмами |
|
очистки:,подрібнювача та копнувача. |
|
|
|
|
4 |
Технічна наладка і регулювання органів очистки: |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Особливості підготовки системи очистки для збирання кукурудзи, |
|
Соняшника та насінників трав, рису. |
|
|
6 |
Регулювання копнувача в залежності від стану та питомої ваги |
|
хлібної маси. |
|
|
7 |
Заключний інструктаж. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Регулювання параметри системи очистки, подрібнювача та копнувача комбайна__________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Технічну наладку та регулювання системи очистки подрібнювача та копнувача_________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Головчук А.Ф., Марченко В.І., Орлов В.Ф. Комбайни зернозбиральні. Експлуатація та ремонт. Підручник.-К: «Грамота», 2004.-316 с. с.45-47; с.290-294
Технологічна наладка та усунення несправностей с.г. машин. Довідник.-К.:Урожай, 1988.-122-124
Погорілець О.М., Живолуп П. Зернозбиральні комбайни: Навчальний посібник.-К.» Урожай», 1994.-228 с. -с.131-135__________________________
__________________________________________________________________
Викладач: ______________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практично підготовки інженерно-технічного відділення ________________________
_________________________________________________________________
Голова комісії ________________ Протокол ___від «___»_________20___р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
________________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА №_5_
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни
Індивідуальне навчання на комбайнах СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner»
Робоче місце № _комбайн Тривалість заняття 120 хв.
Тема роботи: регулювання пасових, ланцюгових передач та запобіжних муфт______________________________________________________________Мета роботи навчити здобувача освіти регулювання пасові, ланцюгові передачі та запобіжних муфт.________________________________________
__________________________________________________________________
Правила техніки безпеки інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при регулюванні пасових, ланцюгових передач та запобіжних муфт___________________________________________________ __________________________________________________________________Обладнання комбайни СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner», комплект інструментів______
ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Інструктаж з охорони праці при виконанні вправи №5 |
|
|
2 |
Ознайомлення з кінематикою передачі крутного моменту до робочих |
|
органів комбайна |
|
|
3 |
Регулювання ланцюгових та пасових передач: |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Регулювання запобіжних муфт на передачу відповідного крутного |
|
моменту |
|
|
|
|
5 |
Заключний інструктаж |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Параметри регулювання пасових, ланцюгових передач та запобіжних муфт__
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Регулювати пасові ланцюгові передачі та запобіжні муфти________________
_______________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Головчук А.Ф., Марченко В.І., Орлов В.Ф. Комбайни зернозбиральні. Експлуатація та ремонт. Підручник.-К: «Грамота», 2004.-316 с. с.39-44;
Погорілець О.М., Живолуп П. Зернозбиральні комбайни: Навчальний посібник.-К.» Урожай», 1994.-228 с. -с.120-123__________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Викладач: ______________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практично підготовки інженерно-технічного відділення _________________________
_________________________________________________________________
Голова комісії ________________ Протокол ___від «___»_________20___р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
________________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА №_6_
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни
Індивідуальне навчання на комбайнах СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner»
Робоче місце № _комбайн Тривалість заняття 120 хв.
Тема роботи: навчання прийомам рушання комбайна з місця та його зупинки___________________________________________________________Мета роботи навчити здобувача освіти прийомам рушання комбайна з місця та його зупинки.__________________________________________________
__________________________________________________________________
Правила техніки безпеки інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при рушанні та зупинці комбайна__________________________________________________________ __________________________________________________________________Обладнання комбайни СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner», комплект інструментів______
ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Інструктаж з охорони праці при виконанні вправи №6 |
|
|
2 |
Вивчення прийомів керування важелями та педалями при рушанні |
|
Комбайна з місця. Особливості рушання з місця комбайна |
|
обмеженого варіатора ходової частини або гідростатичною |
|
передачею |
|
|
3 |
Рух комбайна по прямій, зупинка комбайна. Особливості роботи |
|
важелями та педалями при зупинці комбайна обладнаного |
|
варіатором ходової частини або гідростатичною передачею. |
|
|
4 |
Заключний інструктаж |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Прийомам рушання комбайна з місця та його зупинка______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Виконати прийоми рушання та зупинки комбайна_______________________
_______________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Білоконь Я.Ю. Керування тракторами і самохідними комбайнами: Навчальний посібник.-К.: Урожай, 1983.-149 с. с.103-104; 104-111
Погорілець О.М., Живолуп П. Зернозбиральні комбайни: Навчальний посібник.-К.» Урожай», 1994.-228 с. -с.115—119
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Викладач: ______________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практично підготовки інженерно-технічного відділення ________________________
_________________________________________________________________
Голова комісії ________________ Протокол ___від «___»_________20___р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
________________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА №_7_
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни
Індивідуальне навчання на комбайнах СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner»
Робоче місце № _комбайн Тривалість заняття 120 хв.
Тема роботи: керування комбайном зі зміною швидкості та напрямку руху______________________________________________________________Мета роботи навчити здобувача освіти керувати комбайном зі зміною швидкості руху.___________________________________________________________
__________________________________________________________________
Правила техніки безпеки інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці в керуванні комбайном_______________________ __________________________________________________________________Обладнання комбайни СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner», комплект інструментів______
ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Інструктаж з охорони праці при виконанні вправи №7 |
|
|
2 |
Водіння комбайна по прямій та з плавним і крутим поворотом |
|
вправо, вліво |
|
|
3 |
Водіння комбайна заднім ходом зі зміною швидкості руху. |
|
Особливості зміни швидкості руху комбайна обладнаного |
|
гідростатичною передачею та варіатором ходової частини. |
|
|
|
|
4 |
Заключний інструктаж. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Прийоми водіння комбайна з плавними та крутими поворотами вправо, вліво та заднім ходом._____________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Виконати операції по водінню комбайна з плавним та крутими поворотами вправо, вліво та заднім ходом.______________________________________
_______________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Кондрашук А.Я., Береговий І.А. Водіння сільськогосподарської техніки: Навчальний посібник.-К.: «Вища школа», 1980.-200 с. с.135-138
Головчук А.Ф., Марченко В.І., Орлов В.Ф. Комбайни зернозбиральні. Експлуатація та ремонт. Підручник.-К: «Грамота», 2004.-316 с. с.296-297
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Викладач: ______________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практично підготовки інженерно-технічного відділення__________________________
_________________________________________________________________
Голова комісії ________________ Протокол ___від «___»_________20___р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
________________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА №_8_
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни
Індивідуальне навчання на комбайнах СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner»
Робоче місце № _комбайн Тривалість заняття 120 хв.
Тема роботи: включення в роботу робочих органів комбайна_____________ Мета роботи навчити здобувача освіти включати в роботу робочі органи комбайна __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Правила техніки безпеки інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при включанні робочих органів комбайна __________________________________________________________________ __________________________________________________________________Обладнання комбайни СК-5 «Нива» « Deutz-Fahr Topliner», закрита площадка, комплект інструментів___________________________________
ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Інструктаж з охорони праці при виконанні вправи №8 |
|
|
2 |
Включення молотарки комбайна |
|
|
|
|
3 |
Підйом та опускання жатки, переміщення мотовила у вертикальне та |
|
горизонтальне положення |
|
|
|
|
|
|
4 |
Зміна обертів: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Установка вивантажувального шнека в робоче положення та його |
|
включення і навпаки. |
|
|
|
|
6 |
Заключний інструктаж. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Правильне включення важелів та гідравлічної системи ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Включати молотарку, піднімати та опускати жатку, переміщувати мотовило в горизонтальному та вертикальному положенні __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Головчук А.Ф., Марченко В.І., Орлов В.Ф. Комбайни зернозбиральні. Експлуатація та ремонт. Підручник.-К: «Грамота», 2004.-316 с. с.21-38
Погорілець О.М., Живолуп П. Зернозбиральні комбайни: Навчальний посібник.-К.» Урожай», 1994.-228 с. -с.56-57
Кравчук Г.А. Безпека праці сільських механізаторів: підручник. -К.: Урожай, 1972.-260 с. с.28-34
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Викладач: ______________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практично підготовки інженерно-технічного відділення__________________________
_________________________________________________________________
Голова комісії ________________ Протокол ___від «___»_________20___р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
________________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА №_9_
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни
Індивідуальне навчання на комбайнах СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner»
Робоче місце № _комбайн Тривалість заняття 120 хв.
Тема роботи: керування комбайном та управління робочими під час виконання технологічного процесу____________________________________ Мета роботи навчити здобувача освіти управляти робочими органами комбайна під час технологічного процесу __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Правила техніки безпеки інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при управлінні робочими органами комбайна під час виконання технологічного процесу __________________________________________________________________ __________________________________________________________________Обладнання комбайна СК-5 «Нива» « Deutz-Fahr Topliner», закрита площадка, комплект інструментів___________________________________
ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Інструктаж з охорони праці при виконанні вправи №9 |
|
|
2 |
Водіння комбайна по прямій з поворотами з одночасним управлінням робочими органами комбайна. |
|
|
|
|
3 |
Підйом та опускання жатки, переміщення мотовила у вертикальне та |
|
горизонтальне положення |
|
|
|
|
|
|
4 |
Регулювання обертів мотовила або швидкості руху транспортера підбирача |
|
|
|
|
|
|
5 |
Заключний інструктаж |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Органи керування комбайном під час виконання технологічного процесу ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Водити комбайна по прямій та з поворотами праворуч і ліворуч з одночасним управлінням робочими органами під час технологічного процесу. Піднімати та опускати жатку __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Я. Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Л. К. Кобезський «Практична їзда на тракторах і комбайнах», інструкція по експлуатації ___________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Викладач: ______________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практично підготовки інженерно-технічного відділення__________________________
_________________________________________________________________
Голова комісії ________________ Протокол ___від «___»_________20___р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
________________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА №_10_
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни
Індивідуальне навчання на комбайнах СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner»
Робоче місце № _комбайн Тривалість заняття 120 хв.
Тема роботи: ознайомлення з робочим місцем комбайнера спеціального комбайна та самохідної машини______________________________________ Мета роботи навчити здобувача освіти управляти робочими органами комбайна під час технологічного процесу__________________________________________ __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Правила техніки безпеки інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці під час ознайомлення з робочим місцем комбайнера спеціального комбайна____________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________Обладнання комбайна СК-5 «Нива» « Deutz-Fahr Topliner», закрита площадка, комплект інструментів____________________________________
ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Інструктаж з охорони праці при виконанні вправи №10 |
|
|
2 |
Ознайомлення з робочими органами керування та контрольно - |
|
вимірювальними приладами спеціального комбайна |
|
|
3 |
Навчання прийомам роботи важелями та педалями під час імітації |
|
Запуску та зупинки двигуна, при повороті праворуч та ліворуч, |
|
рушання з місця та зупинка комбайна, включення робочих органів комбайна. |
|
|
|
|
4 |
Заключний інструктаж |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Робочі органи спеціального комбайна та самохідної машини______________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Керування важелями та педалями під час пуску та зупинки двигуна, повертати праворуч і ліворуч рушати з місця та зупиняти комбайн_________ __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Кондрашук А.Я., Береговий І.А. Водіння сільськогосподарської техніки: Навчальний посібник.-К.: «Вища школа», 1980.-200 с. с.112-115
Головчук А.Ф., Марченко В.І., Орлов В.Ф. Комбайни зернозбиральні. Експлуатація та ремонт. Підручник.-К: «Грамота», 2004.-316 с. с.169-176; с.-296-297.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Викладач: ______________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практично підготовки інженерно-технічного відділення__________________________
_________________________________________________________________
Голова комісії ________________ Протокол ___від «___»_________20___р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
________________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА №_11_
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни
Індивідуальне навчання на комбайнах СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner»
Робоче місце № _комбайн Тривалість заняття 120 хв.
Тема роботи: щоденне технічне обслуговування спеціального комбай на, підготовка до пуску та пуск двигуна__________________________________ _________________________________________________________________ Мета роботи навчити здобувача освіти проводити ЩТО спеціального комбайна , запускати та зупиняти двигун________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Правила техніки безпеки інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці під час ЩТО комбайна та запуску двигуна______ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________Обладнання комбайна СК-5 «Нива» « Deutz-Fahr Topliner», закрита площадка, комплект інструментів____________________________________
ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Інструктаж з охорони праці при виконанні вправи №11 |
|
|
2 |
Проведення щозмінного технічного обслуговування: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
Пуск двигуна. Особливості пуску двигуна спеціального комбайна. |
|
Особливості наладки кормозбирального комбайна та с.г. машин. |
|
Встановлення зрізу, мотовила, різального апарата. |
|
|
4 |
Особливості наладки бурякозбирального комбайна. |
|
|
|
|
5 |
Заключний інструктаж |
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Операції проведення ЩТО спеціального комбайна та імітацію пуску двигуна __________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Керування важелями та педалями під час пуску та зупинки двигуна, повертати праворуч і ліворуч рушати з місця та зупиняти комбайн_________ __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Головчук А.Ф., Марченко В.І., Орлов В.Ф. Комбайни зернозбиральні. Експлуатація та ремонт. Підручник.-К: «Грамота», 2004.-316 с. с.284-289
Білоконь Я.Ю. Керування тракторами і самохідними комбайнами: Навчальний посібник.-К.: Урожай, 1983.-149 с. с.116-118
_________________________________________________________________________________________________________________________________
Викладач: ______________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практично підготовки інженерно-технічного відділення__________________________
_________________________________________________________________
Голова комісії ________________ Протокол ___від «___»_________20___р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
________________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА №_12_
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни
Індивідуальне навчання на комбайнах СК-5 «Нива»; « Deutz-Fahr Topliner»
Робоче місце № _комбайн Тривалість заняття 120 хв.
Тема роботи: керування спеціальним комбайном чи самохідною сільськогосподарською машиною____________________________________ _________________________________________________________________ Мета роботи навчити здобувача освіти керувати спеціальним комбайном чи самохідною сільськогосподарською машиною __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Правила техніки безпеки інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при роботі на спеціальних комбайнах та самохідних с.г. машинах ____________________________________________
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________Обладнання комбайн, навчальне поле, комплект інструментів____________ __________________________________________________________________
ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Інструктаж з охорони праці при виконанні вправи №12 |
|
|
|
|
2 |
Виконання прийомів роботи важелями та педалями при рушанні |
|
комбайна з місця |
|
|
|
|
3 |
Особливості рушання з місця комбайна обладнаного варіатором |
|
ходової частини та гідростатичною передачею |
|
|
4 |
Рух комбайна по прямій, повороти вправо та вліво, особливості дії |
|
важелями та педалями |
1 |
2 |
|
|
5 |
Керування робочими органами комбайна під час виконання |
|
Технологічного процесу |
|
|
6 |
Заключний інструктаж |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Органи управління спеціального комбайна чи самохідної_________________ машини._____________________________________________________________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Керування спеціальним комбайном під час технологічного процесу_________ __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Головчук А.Ф., Марченко В.І., Орлов В.Ф. Комбайни зернозбиральні. Експлуатація та ремонт. Підручник.-К: «Грамота», 2004.-316 с. с.56-61; с.286-297;Охорона праці: навчальний посібник / Г.М.Гряник, С.Д.Лехман, Д.А.Бутко.-К.:Урожай, 1994. - 269 с.с.189-193______________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Викладач: ______________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практично підготовки інженерно-технічного відділення__________________________
_________________________________________________________________
Голова комісії ________________ Протокол ___від «___»_________20___р.