Інформація про автора
ПІБ Легка Олена Василівна
Стаж роботи з дітьми з порушеннями слуху 22 роки
ВНЗ Слов’янський державний педагогічний університет
Місце роботи Комунальний заклад «Харківська спеціальна школа № 6»
Харківської обласної ради
Предмет викладання Індивідуальна слухо - мовна робота
Вид заняття Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприймання та
формування вимови у 4-му класі
Тема Диференціація звуків [з-ж].
Текст «Зима чарівниця». (Третя година роботи над текстом)
Навчальна мета
Хід заняття:
Сьогодні ми вас запросили на урок у гості.
У нас зараз почнеться цікавий урок.
Про це повідомив веселий дзвінок.
Сказав він тремтливо на ноті високій.
– Яся, пригадай, над якими звуками ми з тобою працюємо?
– Вірно, ми працюємо над звуками {З} і {Ж}.
Презентація звуків {З} і {Ж}.
Робота з картками на звуки {З} і {Ж}.
Розклади картки до звуків{З} і {Ж}.
Стало біло навкруги –
Я розтрушую сніги,
Наганяю холоди
Води сковую в льоди
В дружбі з дітьми я всіма
Здогадались? Я – зима!
Він – не лялька й не людина
На снігу стояти звик.
В нього ніс – смачна морквина
Хто це? Звісно – сніговик!
« Буває» - плескати в долоні. « Не буває» - тиша.
Один, два, три, чотири, п’ять
Ми у двір пішли гуляти.
Бабу снігову ліпили,
Пташок крихтами кормили,
З гірки весело катались,
А ще дружно всі в снігу валялись.
Всі в снігу додому прийшли,
З’їли суп. І спати лягли.
Гра « Сніжки».
Прийшла зима. Ліс вбрався в пухнасту шубу. Вода в річках замерзла і перетворилася на кригу. Нарешті можна кататися на ковзанах! Якщо сніг мокрий, можна зліпити сніговика і пограти в сніжки, а якщо сухий, то вихором скотитися з гори на санчатах!
Запитання до тексту:
Заняття закінчено. Яся, ти добре працювала, читала, відповідала на запитання. Це тобі подарунок. Дякую всім за увагу.