Індивідуальне заняття з РСС та формування вимови у 4-му класі

Про матеріал
Тема Диференціація звуків [з-ж]. Текст «Зима чарівниця». (Третя година роботи над текстом)
Перегляд файлу

Інформація про автора

 

 

ПІБ       Легка Олена Василівна

Стаж роботи з дітьми з порушеннями слуху         22 роки

ВНЗ        Слов’янський державний  педагогічний університет

Місце роботи      Комунальний заклад «Харківська спеціальна школа № 6»    

Харківської обласної ради

Предмет викладання Індивідуальна слухо - мовна робота

Вид заняття     Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприймання та

                          формування вимови у 4-му класі

Тема   Диференціація звуків [з-ж].

           Текст «Зима чарівниця». (Третя година роботи над текстом)

Навчальна мета

  • удосконалювати звуковимову, фонематичний слух,сприймання та фонемний аналіз;
  • закріплювати та диференціювати звуки  [з] ,[ж]
  • розвивати слухову увагу і слуховий контроль, пізнавальну активність,концентрацію уваги, сприймання й опосередковане запам’ятовування;
  • збагачувати лексичний запас, розвивати інтерес дітей до незнайомих та малознайомих слів.

 

 

 

 

 

                                                Хід заняття:

  1. Організаційний момент
  • Добрий день шановні гості.

Сьогодні ми вас запросили на урок у гості.

изображение_viber_2021-05-31_11-54-42.jpg

У нас зараз почнеться цікавий урок.

Про це повідомив веселий дзвінок.

Сказав він тремтливо на ноті високій.

  • Вітаю вас, друзі, з початком уроку!
  • Привітайся з гостями.
  • Ти мене чуєш?     (екран ).
  • Як тебе звати?     ( з перешкодою).
  • Скільки тобі років?    ( слухо-зорово).
  1. Виконання артикуляційних вправ: « Посмішка», «Гойдалка», «Млинець».
  2. Дихальні вправи: «Сніжинка», « Погріємо ручки».

– Яся, пригадай, над якими звуками ми з тобою працюємо?

– Вірно, ми працюємо над звуками {З} і {Ж}.

Презентація звуків {З} і {Ж}.

Робота з картками на звуки {З} і {Ж}.

Розклади картки до звуків{З} і {Ж}.

  1. Завдання « Відгадай загадку»

2.jpg

      Стало біло навкруги –

      Я розтрушую сніги,

Наганяю холоди

Води сковую в льоди

В дружбі з дітьми я всіма

Здогадались? Я – зима!

  • Добре! Молодець, Яся! Покажи на малюнку зиму.

Він – не лялька й не людина

На снігу стояти звик.

В нього ніс – смачна морквина

Хто це? Звісно – сніговик!

  • Дуже добре.
  1. Я підготувала для тебе цікаві завдання. Давай швиденько будемо виконувати.
  • «Склади сніговичка»
  • «Добрі справи – погані»
  • «Буває – не буває взимку»

« Буває» - плескати в долоні. « Не буває» - тиша.

  • Іде сніг.
  • Збирають гриби.
  • Замерзають річки.
  • Взимку дуже спекотно.
  • З’являються квіти.
  • Взимку на вулиці дуже холодно.
  1. Фізкультхвилинка.

Один, два, три, чотири, п’ять

Ми у двір пішли гуляти.

Бабу снігову ліпили,

Пташок крихтами кормили,

З гірки весело катались,

А ще дружно всі в снігу валялись.

Всі в снігу додому прийшли,

З’їли суп. І спати лягли.

3.jpg

 

Гра « Сніжки».

4.jpg

 

 

  1. Робота з текстом « Зима чарівниця».

Прийшла зима. Ліс вбрався в пухнасту шубу. Вода в річках замерзла і перетворилася на кригу. Нарешті можна кататися на ковзанах! Якщо сніг мокрий, можна зліпити сніговика і пограти в сніжки, а якщо сухий, то вихором скотитися з гори на санчатах!

Запитання до тексту:

  • Як називається текст?   (екран ).
  • Яка пора року прийшла?   ( з перешкодою).
  • Тобі подобається зима?   ( слухо-зорово).
  1. Завдання «Робота з малюнками».
  • Знайди – санки.
  • Покажи – ковзани.
  • Візьми і покажи – сніговика.
  • Де у нас на малюнку – сніжки?
  1. Підсумок:

Заняття закінчено. Яся, ти добре працювала, читала, відповідала на запитання. Це тобі подарунок. Дякую всім за увагу.

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
19 січня 2022
Переглядів
455
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку