Діагностичні контрольні роботи для учнів 2 класу,з використанням інтегрованого підходу.

Про матеріал
Діагностичні контрольні роботи для учнів 2 класу,з використанням інтегрованого підходу. Тексти завдань складено відповідно до Типової освітньої програми розробленої під керівництвом О. Савченко. Інтегроване навчання допомагає вчителю по-новому бачити свій предмет, більш чітко усвідомлювати його співвідношення з іншими науками; допомагає поєднувати можливості різних навчальних дисциплін у створенні цілісних уявлень здобувачів освіти про світ, суспільство, науку, мистецтво, літературу.
Перегляд файлу

Діагностична контрольна робота з  теми: «Людина і природа восени»

  Я Досліджую світ( інтегрований підхід )

 

 

П.І._____________________________

Дата _________________

 

1.Розфарбуй отруйні  гриби

                                                               

 

 

2.Намалюй отруйні рослини, які асоціюються з тваринами :

 

 

                                                                                

 

 

 

 

Діагностична контрольна робота з  теми: «Людина і природа взимку»

  Я Досліджую світ( інтегрований підхід )

П.І._____________________________

Дата _________________

 

І. Оберіть  правильне твердження:

 

1. Установа для проведення спостережень за погодою :

А) Сайт         Б) Метеорологічна станція

 

2.Повний оберт навколо Сонця Земля робить :

А) 348 діб     Б) 365 діб

 

3.Скільки місяців триває рік :

А) 10             Б) 12

 

 4.Зменшений макет нашої Землі :

 А) План       Б) Глобус

 

 

ІІ. Порахуй, відгадай та запиши:                                                                                                

_______________________________

 

ІІІ. Розгадай кросворд

 

 

Діагностична контрольна робота з  теми: «Людина і природа взимку»

  Я Досліджую світ ( інтегрований підхід )

 

 

П.І._____________________________

Дата _________________

 

 

І. Обрати правильне твердження:

 

1. Установа для проведення спостережень за погодою :

А) Сайт         Б) Метеорологічна станція

 

2.Повний оберт навколо Сонця Земля робить :

А) 348 діб     Б) 365 діб

 

3.Скільки місяців триває рік :

А) 10             Б) 12

 

 4.Зменшений макет нашої Землі :

 А) План       Б) Глобус

 

ІІ.

 

 

 

 

ІІІ. Розфарбуй іменники, які відповідають на питання  ХТО?

 

 

 

Діагностична контрольна робота з  теми  «Людина у суспільстві»

Я Досліджую світ( інтегрований підхід )

 

П.І._____________________________

Дата _________________

 

 

1.Оціни вчинки дітей « +» , або «-».

 

 

 

2. Правильно з’єднай стрілочками  риси характеру :

 

                                

 

СУМНИЙ                                                            ЗЛИЙ                                                      ВЕСЕЛИЙ

 

Діагностична контрольна робота з  теми  «Людина у суспільстві»

Я Досліджую світ

 

П.І._____________________________

Дата _________________

 

 

1.Оціни вчинки дітей « +» , або «-».

 

 

 

2. Правильно з’єднай стрілочками риси характеру :

 

                                

 

     СУМНИЙ                                                       ЗЛИЙ                                                      ВЕСЕЛИЙ

 

 

 

3. Намалюй радість і смуток.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична контрольна робота з української мови  «Мої навчальні досягнення»

( інтегрований підхід )

 П.І._____________________________

Дата _________________

 

 

1.Підкресли рядок , в якому правильно поділені слова для переносу:

А)  Гай – ок, сь –омий

Б)   Га – йок,  сьо – мий

В Гайо –к , с –ьомий.

 

2. Визнач слова,  яким  відповідає відповідна кількість  букв та звуків :

 

Льон                             4 б., 5 зв.

 

Бджола                        4 б., 3 зв.

 

Київ                              6 б., 5зв.

 

 

 

3.Відгадай загадку, запиши та зроби звукову модель слова :

 

 У святковій залі

 Стоїть як картинка,

 Весела, зелена,

 Красуня- _______________________________________

 

 

4. Познач групу іменників:

 

а) радість, радісний, радіти;

б) зима, стужа, холодний;

в) зима, мороз, сніг.

 

 

5. До іменників, що відповідають на питання хто?, добери іменники, які відповідають на питання що?

 

тракторист  - __________________

 

лісник - _____________________

 

моряк - _____________________

 

 

 

  1. Запиши іменники в однині (  багато - один )

 

Зошити - _____________________

 

Посмішки - ____________________

 

Моря - ____________________

 

Діагностична контрольна робота «Мої навчальні досягнення»

 П.І._____________________________

Дата _________________

 

1. Відгадай загадку та намалюй

 

У святковій залі

Стоїть як картинка,

 Весела, зелена,

 Красуня- _______________________________________

 

2.   Познач (розфарбуй )  іменники,які відповідають на питання  ХТО?

 

 

3. З’єднай іменники один-багато :

                                                                                                                                                                 

   

 

                                             

 

Підсумкова діагностична робота з математики ( інтегрований підхід)

 

П.І._______________________________

 

  1. Обчисли приклади :                                       

 

 

  1. Попрацюй з величинами :

 

5 дм 4 см =   _____  см

 

69 см  = _____дм   ____см

 

7 дм 7 см = _____см

 

  1. Порахуй , відгадай та запиши :

                                                        

 

_____________               _______________

 

 

4. Знайди значення виразу :  6 + 7 – ( 12 – 8 ) =  ________________________

                                                                                                                        

                      

                                                                                                        Відповідь:____________________

 

Підсумкова діагностична робота з математики ( інтегрований підхід)

 

П.І._______________________________                                    

 

1.Розв’яжи задачу

 

 

 

 

  1. Обчисли приклади :                                                                  

 

                              

 

 

3.Подумай та поміркуй.                                              4.

                       

 

 

 

 

 

doc
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
1356
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку