Діагностична контрольна робота з теми: «Людина і природа восени»
Я Досліджую світ( інтегрований підхід )
П.І._____________________________
Дата _________________
1.Розфарбуй отруйні гриби
2.Намалюй отруйні рослини, які асоціюються з тваринами :
Діагностична контрольна робота з теми: «Людина і природа взимку»
Я Досліджую світ( інтегрований підхід )
П.І._____________________________
Дата _________________
І. Оберіть правильне твердження:
1. Установа для проведення спостережень за погодою :
А) Сайт Б) Метеорологічна станція
2.Повний оберт навколо Сонця Земля робить :
А) 348 діб Б) 365 діб
3.Скільки місяців триває рік :
А) 10 Б) 12
4.Зменшений макет нашої Землі :
А) План Б) Глобус
ІІ. Порахуй, відгадай та запиши:
_______________________________
ІІІ. Розгадай кросворд
Діагностична контрольна робота з теми: «Людина і природа взимку»
Я Досліджую світ ( інтегрований підхід )
П.І._____________________________
Дата _________________
І. Обрати правильне твердження:
1. Установа для проведення спостережень за погодою :
А) Сайт Б) Метеорологічна станція
2.Повний оберт навколо Сонця Земля робить :
А) 348 діб Б) 365 діб
3.Скільки місяців триває рік :
А) 10 Б) 12
4.Зменшений макет нашої Землі :
А) План Б) Глобус
ІІ.
ІІІ. Розфарбуй іменники, які відповідають на питання ХТО?
Діагностична контрольна робота з теми «Людина у суспільстві»
Я Досліджую світ( інтегрований підхід )
П.І._____________________________
Дата _________________
1.Оціни вчинки дітей « +» , або «-».
2. Правильно з’єднай стрілочками риси характеру :
СУМНИЙ ЗЛИЙ ВЕСЕЛИЙ
Діагностична контрольна робота з теми «Людина у суспільстві»
Я Досліджую світ
П.І._____________________________
Дата _________________
1.Оціни вчинки дітей « +» , або «-».
2. Правильно з’єднай стрілочками риси характеру :
СУМНИЙ ЗЛИЙ ВЕСЕЛИЙ
3. Намалюй радість і смуток.
Діагностична контрольна робота з української мови «Мої навчальні досягнення»
( інтегрований підхід )
П.І._____________________________
Дата _________________
1.Підкресли рядок , в якому правильно поділені слова для переносу:
А) Гай – ок, сь –омий
Б) Га – йок, сьо – мий
В Гайо –к , с –ьомий.
2. Визнач слова, яким відповідає відповідна кількість букв та звуків :
Льон 4 б., 5 зв.
Бджола 4 б., 3 зв.
Київ 6 б., 5зв.
3.Відгадай загадку, запиши та зроби звукову модель слова :
У святковій залі
Стоїть як картинка,
Весела, зелена,
Красуня- _______________________________________
4. Познач групу іменників:
а) радість, радісний, радіти;
б) зима, стужа, холодний;
в) зима, мороз, сніг.
5. До іменників, що відповідають на питання хто?, добери іменники, які відповідають на питання що?
тракторист - __________________
лісник - _____________________
моряк - _____________________
Зошити - _____________________
Посмішки - ____________________
Моря - ____________________
Діагностична контрольна робота «Мої навчальні досягнення»
П.І._____________________________
Дата _________________
1. Відгадай загадку та намалюй
У святковій залі
Стоїть як картинка,
Весела, зелена,
Красуня- _______________________________________
2. Познач (розфарбуй ) іменники,які відповідають на питання ХТО?
3. З’єднай іменники один-багато :
Підсумкова діагностична робота з математики ( інтегрований підхід)
П.І._______________________________
5 дм 4 см = _____ см
69 см = _____дм ____см
7 дм 7 см = _____см
_____________ _______________
4. Знайди значення виразу : 6 + 7 – ( 12 – 8 ) = ________________________
Відповідь:____________________
Підсумкова діагностична робота з математики ( інтегрований підхід)
П.І._______________________________
1.Розв’яжи задачу
3.Подумай та поміркуй. 4.