Індивідуальна навчальна програма
Навчальний предмет: математика
Довгострокова мета:
|
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес |
Вересень |
Показувати назви чисел в межах 5, місце числа в натуральному ряді. Вміти будувати ряд чисел від 1 до 5.. |
Спостереження Зразки робіт |
Жовтень |
Знати назви геометричних фігур; визначати попереднє і наступне число; встановлювати відповідність числа і кількості предметів. |
Спостереження Зразки робіт |
Листопад |
Вміти виставляти числа у межах 10; розв’язувати прості задачі; додавати числа 1 та 2. |
Спостереження Зразки робіт |
Грудень |
Вміти виставляти склад числа 2 та 3; додавати числа 1-3; впізнавати геометричні фігури: квадрат, коло. |
Спостереження Тестові завдання |
Січень |
Визначати склад числа 4; письмово записувати числа у межах 10; впізнавати геометричну фігуру прямокутник |
Спостереження Зразки робіт |
Лютий |
Виконувати додавання чисел 1-4; впізнавати геометричну фігуру трикутник; розв’язувати прості задачі. |
Спостереження Зразки робіт |
Березень |
Визначати склад числа 5; письмово записувати числа у межах 10; віднімати від чисел 1-10 один. |
Зразки робіт. Спостереження |
Квітень |
Вміти віднімати від числа 2 та 3; вміти креслити відрізок; показувати цифри на годиннику. |
Спостереження. Контрольні аркуші |
Травень |
Вміти віднімати і додавати числа 1-5; ділити відрізками квадрат та трикутник на частини; складати й розв’язувати прості задачі; обчислювати довжину ламаної лінії. |
Зразки робіт. Спостереження Контрольні аркуші
|
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Індивідуальна навчальна програма
Навчальний предмет: образотворче мистецтво
Довгострокова мета:
- закріпити вміння тримати у руці олівець, фломастер, пензлик;
- закріпити знання кольорів;
- ознайомити з видами пейзажу у різні пори року
- формувати вміння користуватись шаблоном;
- удосконалювати вміння раціонально заповнювати робочу поверхню аркуша.
|
Короткострокові завдання |
Метод оцінювання. Дата і прогрес. |
Вересень |
Закріплювати вміння тримати у руці засоби малювання; милуватися та виявляти (образотворчими засобами): емоційне ставлення до краси в природі та в мистецтві; вчити утворювати похідні кольори; спільно створювати композиції на теми природи (за допомогою учителя): |
Спостереження. Зразки робіт |
Жовтень |
Закріплювати вміння тримати у руці засоби малювання.; ознайомити з поняттям графіки, штриху, рух на картині, натюрморт; вчити змішувати фарби на палітрі, досягаючи необхідних відтінків кольору; створювати художній образ в об’ємі зручним способом ліплення; дотримується правил: техніки безпеки при роботі з різними художніми матеріалами та інструментами. |
Спостереження. Зразки робіт |
Листопад |
Закріплювати вміння тримати у руці засоби малювання та ліплення; ознайомити з орнаментом, вчити створювати візерунок; вчити лініями передавати на папері музику; створювати силуетні композиції; ознайомити з технікою роздмухування плям. |
Спостереження. Зразки робіт |
Грудень |
Закріплювати вміння тримати у руці засоби малювання та ножиці; вчити створювати витинанки; уміти (на елементарному рівні) створювати зимові етюди, композиції (за допомогою вчителя): дотримуватись правил техніки безпеки при роботі з різними художніми матеріалами та інструментами; прагнути прикрашати середовище власною художньою працею. |
Спостереження. Зразки робіт |
Січень |
Закріплювати вміння тримати у руці засоби малювання та ліплення; Спостерігати, милуватися та виражати (мімікою та образотворчими засобами) емоційне ставлення до краси навколишнього світу; на елементарному рівні та при підтримці вчителя малювати тварин за шаблоном та використовуючи геометричні фігури. |
Спостереження. Зразки робіт |
Лютий |
Закріплювати вміння тримати у руці засоби малювання та ліплення. Ознайомити з технікою набризку, вчити створювати космічний пейзаж; створювати декорації та ляльковий одяг (за допомогою вчителя); раціонально, вправно і безпечно працювати з ножицями та іншим необхідним приладдям; |
Спостереження. Зразки робіт |
Березень |
Закріплювати вміння тримати у руці засоби малювання та ліплення Ознайомити з технікою петриківського розпису; малювання пальчиком; вчити малювати квіти, колоски, ягідки;; дотримуватись правил: техніки безпеки при роботі з різними художніми матеріалами та інструментами. |
Спостереження. Зразки робіт |
Квітень |
Закріплювати вміння тримати у руці засоби малювання. Вчити створювати орнамент для закладки; візерунок для стрічки; малюнок реклами улюбленого соку (за зразком і допомогою вчителя) |
Спостереження. Зразки робіт |
Травень |
Закріплювати вміння тримати у руці засоби для роботи; вчити створювати транспортні засоби з овочів; розвивати самостійність у виборі теми для малювання, втілення своїх мрій на папері; побачити (при спрямуванні вчителя) недоліки у своїй роботі; виправити зауваження за допомогою вчителя; дотримуватися: правил культури роботи, гігієни та техніки безпеки під час виконання завдань на уроці та у самостійній творчій роботі; володіти: навичками раціональної організації робочого місця. |
Спостереження. Зразки робіт |
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Індивідуальна навчальна програма
Навчальний предмет: трудове навчання
Довгострокова мета:
|
Короткострокові завдання |
Метод оцінювання. Дата і прогрес. |
Вересень |
Закріпити вміння тримати у руці знаряддя праці; ознайомити з правилами організації робочого місця; правилами безпеки під час роботи з ножицями та гострими предметами; вчити створювати колаж; розвивати вміння працювати з кольоровим папером; вчити створювати аплікації з природного матеріалу. |
Спостереження. Зразки робіт |
Жовтень |
Закріпити вміння тримати у руці знаряддя праці; вчити комбінувати у роботі природний матеріал і пластилін;, пластилін і декор; виготовляти рухомі предмети (вітрячок) з паперу за зразком. |
Спостереження. Зразки робіт |
Листопад |
Закріпити вміння тримати у руці знаряддя праці; розвивати вміння створювати аплікації на з картону, паперу, пластиліну та їх оздоблення.; виготовляти паперові прикраси; виховувати охайність під час роботи, почуття прекрасного. |
Спостереження. Зразки робіт |
Грудень |
Закріпити вміння тримати у руці знаряддя праці; виховувати охайність під час роботи, почуття прекрасного; розвивати творчі здібності, уяву та фантазію; вчити виготовляти прикраси для своєї кімнати, подарунки для своїх рідних; вміти виготовляти вироби з сучасних штучних матеріалів (гірлянди) |
Спостереження. Зразки робіт |
Січень |
Закріпити вміння тримати у руці знаряддя праці; вчити виготовляти обємні аплікації; ознайомити з технікою оригамі; мати загальні уявлення про організацією праці; вчити отримувати задоволення від діяльності та результату праці. |
Спостереження. Зразки робіт |
Лютий |
Закріпити вміння тримати у руці знаряддя праці ;ознайомити з технікою нитяна графіка;вчити виготовляти за шаблоном вироби з двостороннього кольорового паперу; розвивати вміння перетворювати одні вироби на інші( долоньки на квіти) . |
Спостереження. Зразки робіт |
Березень |
Закріпити вміння тримати у руці знаряддя праці ; вчити виготовляти вироби з різнокольорових в’язальних ниток; закріпити техніку оригамі; вчити пришивати гудзики, користуватись голкою і ниткою; дотримуватись правил безпеки під час роботи з ножицями та гострими предметами. |
Спостереження. Зразки робіт |
Квітень |
Закріпити вміння тримати у руці знаряддя праці; вчити виготовляти аплікації за шаблонами та зразками з кольорового паперу, ватних дисків, в’язальних ниток; вчити оздоблювати вироби. |
Спостереження. Зразки робіт. |
Травень |
Закріпити вміння тримати у руці знаряддя праці; добирати для виготовлення аплікацій різні матеріали: картон, паперові серветки, пластилін; знати послідовність виготовлення виробів за шаблоном; оцінювати результати своєї праці . |
Спостереження. Зразки робіт. |
Умовні позначення : О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети СП – спостерігається суттєвий прогрес НП – спостерігається незначний прогрес ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає Методи оцінювання: Зразки робіт Спостереження
Індивідуальна навчальна програма
Навчальний предмет: я досліджую світ
Довгострокова мета:
|
Короткострокові завдання |
Метод оцінювання. Дата і прогрес. |
Вересень |
Мати уявлення про неповторність кожної людини (зовнішність, поведінка, здібності, характер) та правила поведінки і спілкування у колективі. Ознайомити з формою Землі і порами року. |
Спостереження. Зразки робіт |
Жовтень |
Пояснити явища природи, ознаки осені, ознайомити з властивостями повітря, провести досліди. Організувати екскурсію у природу з метою визначення змін з настанням осені, зібрати колекцію листя. |
Спостереження. Зразки робіт |
Листопад |
Пояснити, які властивості має вода, Дослідити сніжинки. Визначити, як рослини і тварини готуються до зими, ознайомитись зі змінами у природі взимку. |
Спостереження. |
Грудень |
Ознайомити з зимовими розвагами дітей; правилами поведінки взимку; дотриманням гігієни одягу та взуття; ознайомити з обігрівальними джерелами і технікою безпеки при користуванні ними. |
Спостереження.
|
Січень |
Дослідити утворення льоду на водоймі та властивості льоду; закріпити правила спілкування з домашніми тваринами; створити проєкт «Правила дружби» |
Спостереження. Зразки робіт |
Лютий |
Усвідомлювати зміни у природі, як упізнати весну; ознайомитись з правилами поведінки під час грози; визначити причини виникнення сонячних зайчиків; ознайомитись з весняним святковим календарем. |
Спостереження. |
Березень |
Підготуватись до свята матері, до зустрічі птахів; створити проект «Перелітній птах». визначити, чому птахи в’ють гнізда; познайомитись із святом Великдня та традиціями , пов’язаними з ним. |
Спостереження. Зразки робіт |
Квітень |
Мати уявлення про природу влітку, літні місяці. Ознайомитись з формами земної поверхні та гірськими породами свого краю та їх властивостями. |
Спостереження. |
Травень |
Ознайомити з їстівними та отруйними ягодами та рослинами; скласти уявлення про турботи у тварин влітку; створити проєкт «Хто мешкає у старому пеньку»; повторити правила безпечної поведінки влітку. |
Спостереження. Зразки робіт |
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт Спостереження