Індивідуальні навчальні програми для учня 2 класу з ООП

Про матеріал
Індивідуальні навчальні програми з математики, образотворчого мистецтва, трудового навчання та "Я досліджую світ" для учня 2 класу з особливими освітніми потребами
Перегляд файлу

Індивідуальна навчальна програма

Навчальний предмет: математика

Довгострокова мета:

  • Формувати вміння називати  одноцифрові та двоцифрові числа.
  • Формувати вміння визначати склад числа .
  • Формувати вміння додавати та  віднімати числа 1-5 у межах 10
  • Формувати вміння розв’язувати прості задачі.
  • Вміти визначати геометричні фігури : квадрат, коло, трикутник.
  •  

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання.

Дата і прогрес

Вересень

Показувати  назви чисел в межах 5, місце числа в натуральному ряді. Вміти будувати ряд чисел від 1 до 5..

Спостереження

Зразки робіт

Жовтень

Знати назви геометричних фігур; визначати попереднє і наступне число; встановлювати відповідність числа і кількості предметів.

Спостереження

Зразки робіт

Листопад

Вміти виставляти числа у межах 10; розв’язувати прості задачі; додавати числа 1 та 2.

Спостереження

Зразки робіт

Грудень

Вміти виставляти склад числа 2 та 3; додавати числа 1-3; впізнавати геометричні фігури: квадрат, коло.

Спостереження

Тестові завдання

Січень

Визначати склад числа 4; письмово записувати числа у межах 10; впізнавати геометричну фігуру прямокутник

Спостереження

Зразки робіт

Лютий

Виконувати додавання чисел 1-4; впізнавати геометричну фігуру трикутник; розв’язувати прості задачі.

Спостереження

Зразки робіт

Березень

Визначати склад числа 5; письмово записувати числа у межах 10; віднімати від чисел 1-10 один.

Зразки робіт. Спостереження

Квітень

Вміти віднімати від числа 2 та 3; вміти креслити відрізок; показувати цифри на годиннику.

Спостереження. Контрольні аркуші

Травень

Вміти віднімати і додавати числа 1-5; ділити відрізками квадрат та трикутник на частини; складати й розв’язувати прості задачі; обчислювати довжину ламаної лінії.

Зразки робіт. Спостереження Контрольні аркуші

 


Умовні позначення :

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети

СП – спостерігається суттєвий прогрес

НП – спостерігається незначний прогрес

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає

Методи оцінювання:

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести


                                 Індивідуальна навчальна програма

Навчальний предмет: образотворче мистецтво

Довгострокова мета:

- закріпити вміння тримати у руці олівець, фломастер, пензлик;

- закріпити знання кольорів;

- ознайомити з видами пейзажу у різні пори року

- формувати вміння користуватись шаблоном;

- удосконалювати вміння раціонально заповнювати робочу поверхню аркуша.

 

 

                        Короткострокові завдання

Метод оцінювання. 

Дата і прогрес.

Вересень

Закріплювати  вміння тримати у руці засоби малювання; милуватися та виявляти (образотворчими засобами): емоційне ставлення до краси в природі та в мистецтві; вчити утворювати похідні кольори; спільно створювати композиції на теми природи (за допомогою учителя):

Спостереження. Зразки робіт

Жовтень

 Закріплювати  вміння тримати у руці засоби малювання.; ознайомити з поняттям графіки, штриху, рух на картині, натюрморт; вчити змішувати фарби на палітрі, досягаючи необхідних відтінків кольору; створювати художній образ в об’ємі зручним способом ліплення;

дотримується правил: техніки безпеки при роботі з різними художніми матеріалами та інструментами.

Спостереження. Зразки робіт

Листопад

Закріплювати  вміння тримати у руці засоби малювання та ліплення; ознайомити з орнаментом, вчити створювати візерунок; вчити лініями передавати на папері музику; створювати силуетні композиції; ознайомити з технікою роздмухування плям.

Спостереження. Зразки робіт

Грудень

Закріплювати  вміння тримати у руці засоби малювання та ножиці; вчити створювати витинанки; уміти (на елементарному рівні) створювати зимові етюди, композиції (за допомогою вчителя):  дотримуватись правил техніки безпеки при роботі з різними художніми матеріалами та інструментами; прагнути прикрашати середовище власною художньою працею.

Спостереження. Зразки робіт

Січень

Закріплювати  вміння тримати у руці засоби малювання та ліплення; Спостерігати, милуватися та виражати (мімікою та образотворчими засобами) емоційне ставлення до краси навколишнього світу; на елементарному рівні та при підтримці вчителя малювати тварин за шаблоном та використовуючи геометричні фігури.

Спостереження. Зразки робіт

Лютий

Закріплювати  вміння тримати у руці засоби малювання та ліплення. Ознайомити з технікою набризку, вчити створювати космічний пейзаж; створювати декорації та ляльковий одяг (за допомогою вчителя); раціонально, вправно і безпечно працювати з ножицями та іншим необхідним приладдям;

Спостереження. Зразки робіт

Березень

Закріплювати  вміння тримати у руці засоби малювання та ліплення Ознайомити з технікою петриківського розпису; малювання пальчиком; вчити малювати квіти, колоски, ягідки;; дотримуватись правил: техніки безпеки при роботі з різними художніми матеріалами та інструментами.

Спостереження. Зразки робіт

Квітень

Закріплювати  вміння тримати у руці засоби малювання. Вчити створювати орнамент для закладки; візерунок для стрічки; малюнок реклами улюбленого соку (за зразком і допомогою вчителя)

Спостереження. Зразки робіт

Травень

Закріплювати  вміння тримати у руці засоби для роботи; вчити створювати транспортні засоби з овочів; розвивати самостійність у виборі теми для малювання, втілення своїх мрій на папері; побачити (при спрямуванні вчителя) недоліки у своїй роботі; виправити зауваження за допомогою вчителя; дотримуватися: правил культури роботи, гігієни та техніки безпеки під час виконання завдань на уроці та у самостійній творчій роботі; володіти: навичками раціональної організації робочого місця.

Спостереження. Зразки робіт


Умовні позначення :

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети

СП – спостерігається суттєвий прогрес

НП – спостерігається незначний прогрес

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає

Методи оцінювання:

Зразки робіт

Спостереження

 

 


Індивідуальна навчальна програма

Навчальний предмет: трудове навчання

Довгострокова мета:

  • ознайомити з правилами організації робочого місця;
  • закріпити вміння тримати у руці знаряддя праці;
  • ознайомити з правилами безпеки життя;
  • закріпити навички роботи з папером, тканиною;
  •  розвивати творчі здібності, уяву та фантазію;
  • виховувати охайність під час роботи, почуття прекрасного.
  •  

 

Короткострокові завдання

Метод оцінювання.

Дата і прогрес.

Вересень

Закріпити вміння тримати у руці знаряддя праці; ознайомити з правилами організації робочого місця; правилами безпеки під час роботи з ножицями та гострими предметами; вчити створювати колаж; розвивати вміння працювати з кольоровим папером; вчити створювати аплікації з природного матеріалу.

Спостереження. Зразки робіт

Жовтень

Закріпити вміння тримати у руці знаряддя праці; вчити комбінувати у роботі природний матеріал і пластилін;, пластилін і декор; виготовляти рухомі предмети (вітрячок) з паперу за зразком.

Спостереження. Зразки робіт

Листопад

Закріпити вміння тримати у руці знаряддя праці; розвивати вміння створювати аплікації на з картону, паперу, пластиліну та їх оздоблення.; виготовляти паперові прикраси; виховувати охайність під час роботи, почуття прекрасного.

Спостереження. Зразки робіт

Грудень

Закріпити вміння тримати у руці знаряддя праці;  виховувати охайність під час роботи, почуття прекрасного; розвивати творчі здібності, уяву та фантазію; вчити виготовляти прикраси для своєї кімнати, подарунки для своїх рідних; вміти виготовляти вироби з сучасних штучних матеріалів (гірлянди)

Спостереження. Зразки робіт

Січень

Закріпити вміння тримати у руці знаряддя праці; вчити виготовляти обємні аплікації; ознайомити з технікою оригамі; мати загальні уявлення про організацією праці; вчити отримувати задоволення від діяльності та результату праці.

Спостереження. Зразки робіт

Лютий

Закріпити вміння тримати у руці знаряддя праці ;ознайомити з технікою нитяна графіка;вчити виготовляти за шаблоном вироби з двостороннього кольорового паперу; розвивати вміння перетворювати одні вироби на інші( долоньки на квіти) .

Спостереження. Зразки робіт

Березень

Закріпити вміння тримати у руці знаряддя праці ; вчити виготовляти вироби з різнокольорових в’язальних ниток; закріпити техніку оригамі; вчити пришивати гудзики, користуватись голкою і ниткою; дотримуватись правил безпеки під час роботи з ножицями та гострими предметами.

Спостереження. Зразки робіт

Квітень

Закріпити вміння тримати у руці знаряддя праці; вчити виготовляти аплікації за шаблонами та зразками з кольорового паперу, ватних дисків, в’язальних ниток; вчити оздоблювати вироби.

Спостереження. Зразки робіт.

Травень

Закріпити вміння тримати у руці знаряддя праці; добирати для виготовлення аплікацій різні матеріали: картон, паперові серветки, пластилін; знати послідовність виготовлення виробів за шаблоном; оцінювати  результати своєї праці .

Спостереження. Зразки робіт.

Умовні позначення : О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети СП – спостерігається суттєвий прогрес НП – спостерігається незначний прогрес ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає Методи оцінювання: Зразки робіт          Спостереження

Індивідуальна навчальна програма

Навчальний предмет: я досліджую світ

Довгострокова мета:

  • Мати уявлення про неповторність кожної людини.
  • Знати, що є отруйні і їстівні ягоди 
  • Усвідомити зміни у природі у різні пори року
  • Мати уявлення про явища природи
  • Усвідомити правила поведінки у природі.

 

Короткострокові завдання

Метод оцінювання. 

Дата і прогрес.

Вересень

Мати уявлення про неповторність кожної людини (зовнішність, поведінка, здібності, характер) та правила поведінки і спілкування  у колективі. Ознайомити з формою Землі і порами року.

Спостереження. Зразки робіт

Жовтень

Пояснити явища природи, ознаки осені, ознайомити з властивостями повітря, провести досліди. Організувати екскурсію у природу з метою визначення змін з настанням осені, зібрати колекцію листя.

Спостереження. Зразки робіт

Листопад

Пояснити, які властивості має вода, Дослідити сніжинки. Визначити, як рослини і тварини готуються до зими, ознайомитись зі змінами у природі взимку.

Спостереження.

Грудень

Ознайомити з зимовими розвагами дітей; правилами поведінки взимку; дотриманням гігієни одягу та взуття; ознайомити з обігрівальними джерелами і технікою безпеки при користуванні ними.

Спостереження.

 

Січень

Дослідити утворення льоду на водоймі та властивості льоду; закріпити правила спілкування з домашніми тваринами; створити проєкт «Правила дружби» 

Спостереження. Зразки робіт

Лютий

Усвідомлювати зміни у природі, як упізнати весну; ознайомитись з правилами поведінки під час грози; визначити причини виникнення сонячних зайчиків; ознайомитись з весняним святковим календарем.

Спостереження.

Березень

Підготуватись до свята матері,  до зустрічі птахів; створити проект «Перелітній птах». визначити, чому птахи в’ють гнізда;  познайомитись із  святом Великдня та традиціями , пов’язаними з ним.

Спостереження. Зразки робіт

Квітень

Мати уявлення про природу влітку, літні місяці. Ознайомитись з формами земної поверхні та гірськими породами свого краю та їх властивостями.

Спостереження.

Травень

Ознайомити з  їстівними та отруйними  ягодами та рослинами; скласти уявлення про турботи у тварин влітку; створити проєкт «Хто мешкає у старому пеньку»; повторити правила безпечної поведінки влітку.

Спостереження. Зразки робіт

 

Умовні позначення :

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети

СП – спостерігається суттєвий прогрес

НП – спостерігається незначний прогрес

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає

Методи оцінювання:

Зразки робіт      Спостереження

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
Інкл
Додано
14 вересня 2022
Переглядів
5933
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку