ЗАТВЕРДЖУЮ СХВАЛЕНО
Директор ліцею Протокол засідання
_________ педагогічної ради
13.01.2022 р. 13.01.2022 р. № 4
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
Учня (учениці) 7 класу
на ІІ семестр
2021-2022 н. р.
Мати учня (учениці) ___________________
Освітні галузі |
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень |
||
7 клас |
ПІБ учня |
Адаптована / Модифікована |
||
Мови і літератури |
Українська мова |
2,5 |
2,5 |
Модифікована |
Українська література |
2 |
2 |
Модифікована |
|
Іноземна мова (англійська) |
3 |
- |
|
|
Зарубіжна література |
2 |
2 |
Модифікована |
|
Суспільствознавство |
Історія України |
1 |
1 |
Модифікована |
Всесвітня історія |
1 |
1 |
Модифікована |
|
Математика |
Алгебра |
2 |
2 |
Модифікована |
Геометрія |
2 |
2 |
Модифікована |
|
Природознавство |
Біологія |
2 |
2 |
Модифікована |
Географія |
2 |
2 |
Модифікована |
|
Фізика |
2 |
2 |
Модифікована |
|
Хімія |
1,5 |
1,5 |
Модифікована |
|
Естетична культура |
Музичне мистецтво |
1 |
1 |
Адаптована |
Образотворче мистецтво |
1 |
1 |
Адаптована |
|
Технології |
Трудове навчання |
1 |
1 |
Адаптована |
Інформатика |
1 |
1 |
Модифікована |
|
Здоров’я і фізична культура |
Фізична культура |
3 |
3 |
|
Основи здоров’я |
1 |
1 |
Адаптована |
|
Разом |
28(+3) |
25 (+3) |
|
|
Корекційно-розвиткові заняття |
|
|||
Заняття з практичним психологом |
|
- |
1 |
|
Заняття з вчителем-дефектологом |
|
- |
2 |
|
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації |
2,5 |
- |
|
|
Всього: |
30,5(+3) |
28 (+3) |
|
Навчальний предмет: українська мова
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за півріччя/рік |
Дієприкметник. Ознайомитись зі значенням мови в житті кожної людини й суспільства та з функціями української мови як державної. Повторити поняття про слово, речення, текст та його складові. Розвивати мовленнєві здібності. Розвивати усне та писемне мовлення. |
Слухати, розуміти та відповідати на поставлені питання, списувати слова та речення із підручника та картки. Переписувати речення та ставити в кінці розділовий знак. Мати уявлення про монолог та діалог, списувати діалоги, складати діалоги з допомогою. З допомогою вчителя у реченні знаходитиме дієприкметники. Виконувати тестові завдання. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Дієприслівник. Розвивати мовленнєві здібності. Розвивати усне та писемне мовлення. |
Мати уявлення про дієприслівник, ставити до нього питання. Мати уявлення про дієприслівниковий зворот. Переписувати тексти з дієприслівниковими зворотами. З допомогою вибирати у реченні дієприслівники. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Навчальний предмет: українська література
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за півріччя/рік |
«Ти знаєш, що ти – людина…» Читати невеликі частини твору, за навідними питаннями переказувати їх. Висловлювати власне судження до прочитаного. |
Читати уривки з твору Григора Тютюнника «Климко», відповідати на питання за змістом прочитаного. Читати уривки з твору Олекси Стороженка «Скарб», переказувати їх. Читати уривки з твору Богдана Лепкого «Мишка», давати відповіді на питання. Ознайомитись з творчістю письменників-земляків. Вивчити напам’ять один із віршів Ліни Костенко. Вивчити напам’ять один із віршів Василя Симоненка. З допомогою читати уривки з твору Марини Павленко «Русалонька із 7-Б, або Прокляття роду Кулаківських». З допомогою читати уривок з твору «Аргонавти». З допомогою читати уривок з твору «Гер переможений». |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
«Ми – українці» Читати з допомогою уривки творів, давати відповіді на питання, переказувати за навідними питанням. |
З допомогою читати поезії Олега Ольжича. З допомогою читати уривок твору Олександра Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили». Переписати уривок з характеристикою героя. З допомогою читати вірш «Чому, сказати, й сам не знаю…». Слухати аудіо запис пісні «Червона рута». Виконувати тестові завдання. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Навчальний предмет: алгебра
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за півріччя/рік |
Формули скороченого множення. Знаходити формули квадрата двочлена, різниці квадратів. Розкладати многочлен на множники за формулами скороченого множення. |
Мати уявлення про формули скороченого множення. З допомогою використовувати формули для спрощення виразів. Мати уявлення про можливість розкладання многочлена на множники. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Функції. Наводити приклади функціональних залежностей, лінійних функцій. З допомогою пояснювати, що таке аргумент, функція, графік функції. |
Мати уявлення про залежність між величинами. З допомогою називати способи задання функції. З допомогою будувати графік лінійної функції. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Лінійні рівняння з двома змінними. Наводити приклади рівняння з однією та двома змінними. Описувати побудову графіка лінійної функції. Виконувати побудову графіка лінійної функції. |
Уміти розв’язувати рівняння і мати уявлення про рівняння з двома змінними. З допомогою уміти виділяти рівняння з двома змінними. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Системи лінійних рівнянь з двома змінними та їх розв’язки. Описувати, що таке система двох лінійних рівнянь з двома змінними. Знати скільки розв’язків може мати система рівнянь. |
Мати уявлення про системи. Знати, що рівняння утворюють системи. Мати уявлення про кількість коренів у системі рівнянь. З допомогою уміти знайти корені найпростішої системи. Мати уявлення про способи розв’язання систем. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Навчальний предмет: геометрія
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за півріччя/рік |
Засвоїти навички геометричних побудов. Розширити відомості про найпростіші геометричні фігури.
|
Мати уявлення про рівність трикутників. Уміти вимірювати кути та знаходити суму кутів у трикутнику. З допомогою доводити твердження про суму кутів трикутника. Мати уявлення про зовнішній кут трикутника. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Ознаки рівності трикутників. Виділяти у трикутниках сторони і кути. Знаходити на малюнках рівносторонні, рівнобедренні, прямокутні трикутники. Знати, що є три ознаки рівності трикутників. |
Мати уявлення про рівність фігур. З допомогою показувати на малюнках трикутників рівні елементи. Уміти показувати прямокутні трикутники та називати його елементи. Мати уявлення про катет та гіпотенузу. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Коло і круг. Геометричні побудови. Зображувати та знаходити на малюнках коло та його елементи. Знаходити на малюнках коло, вписане в трикутник та коло, описане навколо трикутника. Виконувати циркулем та лінійкою задачі на побудову. |
Знати такі геометричні фігури як коло і круг. Мати уявлення про дотичну до кола. Мати уявлення про вписане та описане коло. З допомогою вчителя може побудувати такі кола. З допомогою виконувати побудову найпростіших задач. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Систематизація і повторення навчального матеріалу. Повторити й узагальнити навички умінь за курс. Уміти використовувати теоретичні знання на практиці. |
Знати назви геометричних фігур. Уміти зображувати та знаходити на малюнках точки, прямі, відрізки. З допомогою показувати на малюнках трикутників рівні сторони. |
|
|
Навчальний предмет: біологія
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за півріччя/рік |
Процеси життєдіяльності тварин. Мати уявлення про значення живлення, дихання, транспорту речовин, виділення, розмноження, покривів тіла, нервової системи та органів чуття для тваринного організму; прояви подразливості у різних груп тварин; типи кровоносної системи; вид скелета тварин; типи і стадії розвитку тварин; спільні ознаки та відмінності в будові систем органів; |
З допомогою вчителя називати процеси життєдіяльності тварин: живлення, дихання, транспорт речовин, виділення, рух, подразливість, розмноження, ріст і розвиток; типи кровоносної системи; види скелета; пристосування тварин до захисту та нападу; органи чуття; форми розмноження; типи розвитку. За ілюстраціями розповідати про способи живлення, травлення, дихання, виділення, подразливості у тварин; про травну систему тварин; способи пересування тварин; різноманітність покривів тіла тварин; особливості нервової системи та органів чуття у тварин. Ознайомитись з формами розмноження, запліднення тварин; прямий та непрямий розвиток. З допомогою вчителя визначати (за зображенням) органи, системи органів тварин |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Поведінка тварин. Мати уявлення про біологічне значення інстинкту та научіння; вроджене і набуте в індивідуальному розвитку поведінки; групову поведінку; про пристосувальне значення поведінки тварин.
|
З допомогою вчителя називати методи вивчення поведінки тварин; форми поведінки тварин; типи поведінкових реакцій тварин; стратегії поведінки тварин. За малюнками наводити приклади проявів поведінки у тварин. Мати уявлення про зміни поведінки тварин з часом; циклічні зміни поведінки; роль минулого досвіду і научіння в поведінці. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Організми і середовище існування. Мати уявлення про роль організмів у кругообігу речовин (на прикладі кисню, вуглекислого газу, води) у природі й повернення хімічних елементів у середовище; взаємодію організмів між собою і середовищем життя; організми продуценти консументи, редуценти, пояснювати етичне ставлення до природи та її охорони. |
Уміти називати чинники середовища існування; заповідники й заповідні території своєї місцевості та України. З допомогою вчителя наводити приклади пристосування тварин до впливу різних чинників середовища (температури, освітленості, вологи); форм співіснування організмів в угрупуваннях;вплив людини на організми. |
|
|
Узагальнення. Мати уявлення про будову і процеси життєдіяльності основних груп організмів (рослин, тварин, грибів, бактерій); про єдність живої природи.
|
Уміти називати ознаки основних груп організмів (рослин, тварин, грибів, бактерій). За допомогою вчителя розпізнавати представників основних груп організмів на малюнках, фотографіях. |
|
|
Екскурсії. Мати уявлення про роль тварин у екосистемах та значення в житті людини; визначальні особливості способу життя, розмноження і розвитку вивчених груп тварин; особливості зовнішньої будови тварин різних груп; риси пристосованості тварин до середовища існування; особливості будови організму тварин, як результат пристосування до умов середовища. |
За допомогою запитань вчителя розповідати про різноманітність тварин. Мати уявлення про середовища існування тварин свого краю. Знати ознаки пристосування рослин і тварин до сумісного життя в природному угрупуванні. |
|
|
Навчальний предмет: хімія
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за півріччя/рік |
Початкові хімічні поняття. Мати уявлення про фізичні тіла, речовини; фізичні та хімічні явища, чисті речовини і суміші. Спостерігати хімічні явища й розповідати про спостереження. Наводити приклади металів, неметалів, простих і складних речовин. Ознайомитись з хімічними формулами. |
З допомогою називати формули для обчислення відносної молекулярної маси та масової частки елемента в складній речовині. Наводити приклади фізичних і хімічних явищ. Називати ознаки хімічних реакцій.
|
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Кисень. Мати уявлення про склад молекули кисню, оксидів, якісний та кількісний склад повітря; умови виникнення та припинення горіння; суть реакції розкладу і сполучення; колообігу Оксигену; сутність закону збереження маси речовин, рівнянь хімічних реакцій; про роль кисню в життєдіяльності організмів, роль озону в атмосфері, вплив діяльності людини на чистоту повітря; розвивати самоконтроль під час виконання практичних завдань. Ознайомитись зі способами виявлення наявності кисню дослідним шляхом.
|
Ознайомитись зі складом молекули кисню, оксидів, якісний та кількісний склад повітря. За допомогою вчителя наводити приклади оксидів, реакцій розкладу і сполучення. За допомогою вчителя наводити приклади маркування небезпечних речовин. Мати уявлення про поширеність Оксигену в природі, історію відкриття кисню, його фізичні властивості, хімічні властивості кисню. Мати уявлення про умови виникнення і припинення горіння. За допомогою вчителя складати рівняння реакцій. Дотримуватися запобіжних заходів під час використання процесів горіння, правил безпеки під час роботи в хімічному кабінеті. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Вода. Мати уявлення про склад молекули води. Показувати як виготовляти розчин з певною масовою часткою розчиненої речовини. Розпізнавати дослідним шляхом кислоти і луги. З допомогою розповідати про роль води в життєдіяльності організмів, про вплив діяльності людини на чистоту водойм та їх охорону від забруднень. |
Ознайомитись зі складом молекули води. З допомогою вчителя наводити приклади водних розчинів, формули кислот і основ. Мати уявлення про поширеність води у природі, фізичні властивості води, значення розчинів у природі та житті людини. За допомогою вчителя розрізняти розчинник і розчинену речовину. За допомогою вчителя обчислювати масову частку і масу розчиненої речовини в розчині. За допомогою вчителя розпізнавати: дослідним шляхом кислоти і луги. Ознайомитись із впливом діяльності людини на чистоту водойм та їх охорону від забруднень. Навчитись використовувати здобуті знання та навички в побуті та для збереження довкілля. |
|
|
Навчальний предмет: географія
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за півріччя/рік |
Австралія. Мати загальні уявлення про материк, називати та знаходити на карті основні географічні об’єкти. |
Ознайомитись з материком та показувати його на карті. З допомогою називати основні корисні копалини материка. Ознайомитись з типами клімату та водними географічними об’єктами. Ознайомитись з природними зонами Австралії. Ознайомитись з населенням Австралії. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Материки північної півкулі. Мати уявлення про материки північної півкулі. З допомогою називати та знаходити на карті основні географічні об’єкти.
|
Ознайомитись з материком Північної Америки та показувати його на карті. З допомогою називати основні корисні копалини. Навчитись знаходити основні водні об’єкти материка. Ознайомитись з природними об’єктами материка. Навчитись працювати з контурною картою. Ознайомитись з материком Євразії, з допомогою називати корисні копалини, природними зонами та населенням. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Океани. Мати уявлення про океани, рельеф дна, природні ресурси, вплив людини на океани. |
Ознайомитись з географічним положенням Тихого океану і показувати його на карті. Ознайомитись з впливом людей на океан. Мати уявлення про географічне положення Індійського океану. Ознайомитись з ресурсами океану та впливом людей на океан. Мати уявлення про про географічне положення Північного Льодовитого океану. Навчитись працювати з контурною картою. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Вплив людину на природу материків та океанів. Мати уявлення про вплив людини на природу материків і океанів, природні багатства, джерела забруднення і способи збереження природних ресурсів, охорони навколишнього середовища. |
Ознайомитись з основними видами природних ресурсів. Уміти розрізняти раціональне та нераціональне використання природних ресурсів. Мати уявлення про основні види та джерела забруднення навколишнього середовища. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
|
Навчальний предмет: фізика
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за півріччя/рік |
Сила. Види сил. Знати фізичні явища і процеси. Володіти поняттям, формулювати визначення фізичної величини, уміти обирати її одиницю. |
Знати одиниці вимірювання маси. Ознайомитись з таблицею густин речовин. Уміти зважувати тіла за допомогою учителя (асистента). Слідкувати за виконанням лабораторної роботи та брати участь у вимірюванні мас тіл. На рисунках та схема визначати маси тіл. Ознайомитись з поняттям сили, з одиницею вимірювання сили, з її графічним зображенням. Усвідомлювати, що сили можна додавати та віднімати. Ознайомитись з явищем деформації та з силою пружності. Мати уявлення про види деформації та за допомогою вчителя визначати їх. Відрізняти поняття «вага» тіла від «маси» тіла. Ознайомитись з силою тертя, її видами та значенням цієї сили для людини. Визначати види сил, називає їх, намагатися охарактеризувати їх. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Тиск. Закон Архімеда. Плавання тіл. Розуміти причини виникнення атмосферного тиску та його залежність від висоти. Використовувати набуті знання у навчальній і практичній діяльності.
|
Ознайомитись з силою тиску, з одиницею вимірювання сили тиску та від чого залежить сила тиску. Ознайомитись з механізмом передачі тиску в рідинах і газах. Розуміти, що таке гідростатичний тиск і від чого він залежить. Ознайомитись з атмосферою, атмосферним тиском, одиницею вимірювання атмосферного тиску. Мати уявлення про сполучені посудини, наводити самостійно приклади. Мати уявлення про виштовхувальну силу в рідинах і газах. За допомогою вчителя та таблиці густин речовин оцінювати умови плавання тіл. При виконанні лабораторної роботи допомагати визначати маси та об’єми тіл.
|
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Механічна робота та енергія. Розуміти сутність закону збереження механічної енергії, умову рівноваги важеля, принцип дії простих механізмів. Користуватися простими механізмами (важіль, нерухомий та рухомий блоки, похила площина). Використовувати набуті знання. |
Ознайомитись з поняттям роботи, потужності, одиницями їх вимірювання. Намагатися запам’ятати формули. Ознайомитись з видами енергії, одиницею вимірювання, формулами. Усвідомлювати процес перетворення енергії. Ознайомитись з найпростішими побутовими важелями, їх призначенням та використанням. Згадувати визначення ціни поділки вимірювальних приладів. Уміти зрівноважувати важіль. Мати уявлення про блоки та їх використовування. Ознайомитись з простими механізмами, їх призначенням та використанням. Визначати вагу тіла, проводити нескладні вимірювання. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Навчальний предмет: зарубіжна література
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за півріччя/рік |
Дружба і кохання. Формувати читацьку та мовленнєву культуру, навички сприймати літературний твір. |
Мати уявлення про основні факти біографії О.С.Пушкіна. З допомогою вчителя читати поезію «1825». Мати уявлення про основні факти біографії О.Гріна. Ознайомитись із твором «Пурпурові вітрила». Мати уявлення про основні факти біографії К.М.Симонова. Ознайомитись з поезією «Жди мене…». |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Літературний детектив. Формувати читацьку та мовленнєву культуру, навички сприймати літературний твір. |
Мати уявлення про жанр детективу. Ознайомитись із біографією Е.А.По. Мати уявлення про повість «Золотий жук». Мати уявлення про біографію А.Конан Дойла. Мати уявлення про оповідання «Пістрява стрічка». |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Світова новела. Формувати читацьку та мовленнєву культуру, навички сприймати літературний твір. |
Мати уявлення про «новелу» та творчий шлях О.Генрі. Ознайомитись із новелою «Дари волхвів». Читати з допомогою уривок новели «Останній листок». Ознайомитись із біографією Герберта Уеллса. Мати уявлення про твір «Чарівна крамниця». Мати уявлення про біографію Рюноске Акутагави. Ознайомитись із новелою «Павутинка». |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Сучасна література. Я і світ. Формувати читацьку та мовленнєву культуру, навички сприймати літературний твір.
|
Ознайомитись із біографією А. Азімова. Мати уявлення про сюжет твору «Фах». Ознайомитись із біографією Д. В. Джонс. Ознайомитись із твором «Мандрівний замок Хаула», називати головних персонажів. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Навчальний предмет: історія України
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за півріччя/рік |
Русь-Україна у другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст. Мати уявлення про життя Русі –України у другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст. |
Мати уявлення про поняття «роздробленість». Мати уявлення про особливості господарського розвитку і культури українського суспільства під час монгольського завоювання, види занять східних слов’ян, про житла східних слов’ян, головних слов’янських богів, світу східних слов’ян. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Королівство Руське (Галицько-Волинська держава). Мати уявлення про утворення Галицько-Волинської держави. |
Мати уявлення про утворення Галицько-Волинської держави. Мати уявлення про поняття «ярлик», «баска», «берестяна грамота». Мати уявлення про особливості господарського розвитку і культури русько-українського суспільства під час монгольського завоювання. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство. Мати уявлення про життя руських удільних князівств у складі сусідніх держав. Мати уявлення про Кримське ханство. |
Мати уявлення про територію русько-українських земель у складі різних держав. Мати уявлення про роль у житті давньоукраїнського суспільства різних соціальних верств і етнічних груп. Мати уявлення про особливості господарського та культурного розвитку. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Навчальний предмет: Всесвітня історія
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за півріччя/рік |
Європейське суспільство і держави в Х-ХVст. Мати уявлення про європейське суспільство і держави в Х-ХVст. |
Мати уявлення про Англію в ХІ-ХV ст. Мати уявлення про Священну Римську імперію. Мати уявлення про Італійські торговельні республіки, реконкісту. З допомогою показати на контурній карті територію поширення християнства. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Матеріальний і духовний світ європейського середньовіччя. Мати уявлення про матеріальний і духовний світ європейського середньовіччя. |
Мати уявлення про наукові і технічні досягнення. Мати уявлення про церковний розкол 1054 р. Мати уявлення про архітектуру і мистецтва європейського суспільства. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Країни центральної та східної Європи в Х-ХV ст. Мати уявлення про чернечі лицарські ордени, про Велике князівство Литовське за правління Ольгерда, про монгольське панування та новгородську боярську республіку.
|
Мати уявлення про чернечі лицарські ордени. Мати уявлення про Велике князівство Литовське за правління Ольгерда. Мати уявлення про Османську імперію часів правління Мехмеда ІІ та культуру Османської імперії. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Середньовічний схід. Мати уявлення про середньовічний схід. |
Мати уявлення про державу і суспільство в середньовічному Китаї. Мати уявлення про період політичної децентралізації Японії. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Навчальний предмет: основи здоров'я
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за півріччя/рік |
Психічна і духовна складові здоров’я. Розуміти правила психологічної рівноваги. Розуміти свою систему цінностей, свої інтелектуальні цінності. Адекватно реагувати на критику з метою зображення свого здоров’я.
|
Мати уявлення про ознаки психологічної рівноваги, стадії розвитку та способи розв’язання конфліктів, відчуття, емоції, почуття. З допомогою пояснювати вплив самооцінки на поведінку людини, вплив стресу на здоров’я. Розуміти свою систему цінностей, свої інтелектуальні здібності, адекватно реагувати на критику. Ознайомитись з роллю цінностей у житті людини. Розуміти як запобігати розпалюванню конфліктів. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Соціальна складова здоров’я. Мати уявлення про ознаки безпечного і небезпечного соціального середовища, шляхи зараження туберкульозом, наслідки вживання наркотиків, чинники соціальної безпеки свого населеного пункту, можливості реалізації своїх прав. |
Мати уявлення про ознаки безпечного і небезпечного соціального середовища, шляхи зараження туберкульозом, ознаки активної форми туберкульозу. З допомогою наводити приклади позитивного і негативного впливу засобів масової інформації, наслідків вживання наркотиків. Ознайомитись з позитивним і негативним впливом соціального оточення, ознаками наркотичної залежності. За підказкою учителя аналізувати зв’язок куріння з небезпекою виникнення раку, вплив комерційної реклами. Розуміти як обирати для перегляду фільми і телепередачі, які пропагують ціннісне ставлення до життя і здоров’я, налагоджувати партнерські стосунки з родиною і друзями, відмовлятися від пропозиції вжити наркотики. |
Особистісно-орієнтоване навчання |
|
Навчальний предмет: фізична культура
|
|||
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за півріччя/рік |
Баскетбол. Розуміти правила безпеки життєдіяльності, удосконалювати за допомогою учителя процеси відтворення засвоєного матеріалу, розвивати фізичні якості. |
Виконувати перешикування з колони по одному в колону по чотири дробленням і зведенням, із колони по два, чотири розведенням і злиттям; рух уперед з кроку на місці; ходьбу по діагоналі, «протиходом» та «змійкою»; різновиди ходьби, бігу та стрибків; вправи для формування постави та запобігання плоскостопості; танцювальні вправи. Виконувати повторний біг на відрізках 10–30 м; прискорення до 10 м із різних вихідних положень; біг зі зміною швидкості і напрямку за сигналом. Брати участь у грі баскетбол за правилами. Виконувати згинання і розгинання рук в упорі лежачи; підтягування у висі, піднімання тулуба з положення лежачи; піднімання тулуба з положення лежачи на животі; вправи з гантелями (до 1 кг), еспандерами, з предметами збільшеної ваги у парах. Виконувати ведення м’яча, кидок м’яча у кошик з місця та в русі; Знати правила гри, грати в команді. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Волейбол. Розуміти правила безпеки життєдіяльності, удосконалювати за допомогою учителя процеси відтворення засвоєного матеріалу, розвивати фізичні якості.
|
Виконувати загально розвивальні вправи на місці та в русі, без предмета, з предметами (м’ячами, гімнастичними палицями, обручами, скакалками), у парах; перекиди вперед, назад; вправи для формування постави та запобігання плоскостопості Виконувати прийом передачу м’яча в парі. Знати правила гри. Робити переміщення по площадці згідно з правилами гри у волейбол. Виконувати вправи для волейболіста (передача м’яча з верху над собою, прийом з низу. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Футбол. Розуміти правила безпеки життєдіяльності, удосконалювати за допомогою учителя процеси відтворення засвоєного матеріалу, розвивати фізичні якості |
Виконувати загально розвивальні вправи на місці та в русі, без предмета, з предметами (м’ячами, скакалками), ведення м’яча, різновиди ударів по м’ячу. Знати правила гри у футбол. Виконувати прийом передачу м’яча в парі, передача м’яча у трійках, переміщення по футбольному полю, згідно з правилами гри у футбол. Знати різновиди ударів по м’ячу: удар підйомом, боковою частиною стопи. Виконувати вправи для футболіста (передача м’яча, ведення м’яча, прийом м’яча, удари по м’ячу. |
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Навчальний предмет: образотворче мистецтво
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за півріччя/рік |
Дизайн. Мати уявлення про види дизайнерської діяльності (графічний, промисловий, ландшафтний). Застосовувати набуті знання й уміння в соціокультурній діяльності. Проявляти активність у процесі пізнання художніх явищ сучасності, використовувати додаткові ресурси у творчо-пошуковій діяльності. Розуміти зв’язок образотворчого мистецтва з предметами інших освітніх галузей та намагатися застосовувати міжпредметні компетентності у процесі творчості. Усвідомлювати важливість творчої діяльності для самореалізації особистості. |
Розробляти прості ескізи дизайну середовища; ескізи одягу з урахуванням національних традицій і сучасних тенденцій у моді; ескізи для різних видів поліграфічної продукції. Проектувати не складні транспортні засоби, побутові предмети на основі природних форм. Використовувати різні технології у процесі створення дизайнерського продукту.
|
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Навчальний предмет: трудове навчання
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за півріччя/рік |
Повітряний змій або літак. Навчитись робити повітряного змія. Ознайомитись з технологією обробки деревинних та синтетичних матеріалів. Закріпити правила організації робочого місця; безпеки життя. Розвивати творчі здібності, уяву та фантазію.
|
Мати уявлення про етапи проєктування. Мати уявлення про властивості конструкційних матеріалів. За допомогою вчителя добирати матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Копіювати графічне зображення (схеми). За допомогою вчителя виготовляти технологічну карту виробу. За допомогою вчителя виготовляти виріб та документацію виробу. Мати уявлення про дотримання правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. |
Диференційоване навчання. |
|
«Краватка метелик». Навчитись робити краватку метелик. Закріпити правила організації робочого місця, безпеки життя. Розвивати творчі здібності, уяву та фантазію.
|
Мати уявлення про властивості конструкційних матеріалів. З допомогою вчителя розрізняти та називати інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів. Мати уявлення про послідовність виготовлення виробу. За допомогою вчителя виготовляти виріб. Мати уявлення про дотримання правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. |
Диференційоване навчання. |
|
«Малярні роботи у побуті власними руками», «Я споживач». Ознайомитись з прикладами застосування відповідних технологій при виконанні малярних робіт. Ознайомитись зі шкідливим впливом фарб. Ознайомитись з прикладами призначення етикеток та екологічних символів.
|
Мати уявлення про приклади застосування відповідних технологій при виконанні малярних робіт. З допомогою вчителя усвідомлювати важливість правильного добору матеріалів для малярних робіт щодо доцільності та безпечності їх використання. Мати уявлення про приклади призначення етикеток та екологічних символів. З допомогою вчителя читати та розуміти значення спеціальних символів, штрих-кодів, розрізняти екологічні символи і стандарти якості й безпеки. |
Диференційоване навчання. |
|
|
Навчальний предмет: музичне мистецтво
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за півріччя/рік |
Новаторство в музичному мистецтві. Виконувати частково сучасні вокальні твори, створювати елементарний музичний (ритмічний, пластичний) супровід до них, застосовувати набуті музичні знання і вміння для самореалізації та у соціокультурній діяльності. Намагатися орієнтуватися в особливостях музичних явищ ХХ–ХХІ ст. (джаз, рок, поп, шансон, авторська пісня). Висловлювати емоційно-ціннісне ставлення до творів сучасного музичного мистецтва на елементарному рівні. Проявляти самостійність у процесі пізнання музичних явищ сучасності.
|
Мати уявлення про рок-оперу, мюзикл і класичні музично-театральні жанри. Розрізняти й виконувати не складні вокальні твори сучасних напрямів (джаз, рок, поп, шансон, авторська пісня). Створювати елементарні музичні / ритмічні композиції. Застосовувати знання про сучасні музичні напрями у власній творчій діяльності.
|
Особистісно-орієнтоване навчання. |
|
Навчальний предмет: інформатика
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за півріччя/рік |
|
|
|
|
|
|
|
|