Індивідуальний навчальний план з "Математики" учня 6 класу, який здобуває освіту за сімейною(домашньою) формою навчання
«Затверджую»
Директор ЗЗСО
П.І.П
Індивідуальний навчальний план
з «Математики»
учня 6 класу ,
який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання
Складено до підручника: Мерзляк А. Г. Математика: підруч. для 6 класу загальноосвіт. навч. закладів / А. Г.Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С.Якір. – Х. : Гімназія, 2014. – 400 с.,
згідно з навчальною програмою, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 «Математика. 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів»
Теми навчальних занять |
Дата/час проведення консультацій, видів контролю |
І семестр |
|
Тема 1. Подільність натуральних чисел |
|
Учень: наводить приклади: простих і складених чисел; парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло на 2, 3, 5, 9, 10; розрізняє: прості і складені числа; дільники і кратні натурального числа; формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10; розв’язує вправи, що передбачають: використання ознак подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10; розкладання натуральних чисел на прості множники; знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста; знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста |
|
Консультація №1 «Подільність натуральних чисел» |
|
Тема2. Звичайні дроби і дії з ними |
|
2.1. Основна властивість дробу 2.2. Скорочення дробів 2.3. Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів 2.4.Додавання дробів і віднімання дробів з різними знаменниками 2.5. Множення дробів 2.6. Знаходження дробу від числа 2.7. Взаємно обернені числа 2.8. Ділення дробів 2.9. Знаходження числа за його дробом 2.10. Перетворення звичайного дробу в десятковий 2.11. Нескінченні періодичні десяткові дроби 2.12. Десяткове наближення звичайного дробу Учень: наводить приклади: скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів; взаємно обернених чисел; розрізняє: скінченні та нескінченні періодичні десяткові дроби; читає і записує: нескінченні періодичні дроби; розуміє правила: порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; знаходження дробу від числа та числа за його дробом; формулює основну властивість дробу; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; порівняння дробів; додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; запис звичайного дробу у вигляді десяткового дробу; знаходження дробу від числа та числа за його дробом |
|
Консультація №2 «Звичайні дроби і дії з ними» |
|
Тема 3. Відношення і пропорції. Коло. Круг |
|
3.1. Відношення. Основна властивості відношення 3.2. Пропорція. Основна властивість пропорції 3.3. Відсоткове відношення двох чисел 3.4. Пряма пропорційна залежність 3.5. Обернена пропорційна залежність 3.6. Поділ числа у даному відношенні 3.7. Масштаб 3.8. Коло. Круг. Круговий сектор 3.9. Довжина кола. Площа круга 3.10. Циліндр. Конус. Куля 3.11. Діаграми Учень: наводить приклади пропорційних величин; розрізняє: коло і круг; пряму та обернену пропорційність; види діаграм; розуміє, що таке: відношення; пряма та обернена пропорційна залежність; масштаб; коло, круг, круговий сектор; діаграма; формулює: означення пропорції; основну властивість пропорції; зображує та знаходить на малюнках: коло і круг; круговий сектор; стовпчасті та кругові діаграми; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження відношення чисел і величин; використання масштабу; знаходження невідомого члена пропорції; запис відсотків у вигляді звичайного і десяткового дробів; знаходження довжини кола і площі круга; аналіз стовпчастих та кругових діаграм; розв’язує: основні задачі на відсотки; задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ |
|
Консультація №3 «Відношення і пропорції. Коло. Круг» |
|
Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу |
|