Індивідуальний навчальний план з "Математики" учня/учениці 6 класу, який здобуває освіту за сімейною(домашньою) формою навчання, на І семестр

Про матеріал

Індивідуальний навчальний план з "Математики" учня 6 класу, який здобуває освіту за сімейною(домашньою) формою навчання

Перегляд файлу

                                                                                         «Затверджую»

                                                                                          Директор ЗЗСО

                                                                                          П.І.П

                                                                                         

 

Індивідуальний навчальний план

з «Математики»

учня 6 класу                                   ,

який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання

Складено до підручника: Мерзляк А. Г. Математика: підруч. для 6 класу загальноосвіт. навч. закладів / А. Г.Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С.Якір. – Х. : Гімназія, 2014. – 400 с.,

згідно з навчальною програмою, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 «Математика. 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів»

 

Теми навчальних занять

Дата/час проведення консультацій, видів контролю

І семестр

Тема 1. Подільність натуральних чисел

 

  1.           Дільники і кратні натурального числа
  2.           Прості та складені числа
  3.           Ознаки подільності на 2, 10 і 5
  4.           Ознаки подільності на 9 і 3
  5.           Розкладання чисел на прості множники
  6.           Найбільший спільний дільник
  7.           Найменше спільне кратне

Учень:

наводить приклади: простих і складених чисел; парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло на 2, 3, 5, 9, 10;

розрізняє: прості і складені числа; дільники і кратні натурального числа;

формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10;

розв’язує вправи, що передбачають: використання ознак подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10; розкладання натуральних чисел на прості множники; знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста; знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста

Консультація  №1  «Подільність натуральних чисел»

 

 

Тема2. Звичайні дроби і дії з ними

 

2.1. Основна властивість дробу

2.2. Скорочення дробів

2.3. Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів

2.4.Додавання дробів і віднімання дробів з різними знаменниками

2.5. Множення дробів

2.6. Знаходження дробу від числа

2.7. Взаємно обернені числа

2.8. Ділення дробів

2.9. Знаходження числа за його дробом

2.10. Перетворення звичайного дробу в десятковий

2.11. Нескінченні періодичні десяткові дроби

2.12. Десяткове наближення звичайного дробу

Учень:

наводить приклади: скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів; взаємно обернених чисел;

розрізняє: скінченні та нескінченні періодичні десяткові дроби;

читає і записує: нескінченні періодичні дроби;

розуміє правила: порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; знаходження дробу від числа та числа за його дробом;

формулює основну властивість дробу;

розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; порівняння дробів; додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; запис звичайного дробу у вигляді десяткового дробу; знаходження дробу від числа та числа за його дробом

Консультація  №2  «Звичайні дроби і дії з ними»

 

Тема 3. Відношення і пропорції. Коло.  Круг

 

3.1. Відношення. Основна властивості відношення

3.2. Пропорція.  Основна властивість пропорції

3.3. Відсоткове відношення двох чисел

3.4. Пряма пропорційна залежність

3.5. Обернена пропорційна залежність

3.6. Поділ числа у даному відношенні

3.7. Масштаб

3.8. Коло. Круг. Круговий сектор

3.9. Довжина кола. Площа круга

3.10. Циліндр. Конус. Куля

3.11. Діаграми

Учень:

наводить приклади пропорційних величин;

розрізняє: коло і круг; пряму та обернену пропорційність; види діаграм;

розуміє, що таке: відношення; пряма та обернена пропорційна залежність; масштаб; коло, круг, круговий сектор; діаграма;

формулює: означення пропорції; основну властивість пропорції;

зображує та знаходить на малюнках: коло і круг; круговий сектор; стовпчасті та кругові діаграми;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження відношення чисел і величин; використання масштабу; знаходження невідомого члена пропорції; запис відсотків у вигляді звичайного і десяткового дробів; знаходження довжини кола і площі круга; аналіз стовпчастих та кругових діаграм;

розв’язує: основні задачі на відсотки; задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ

Консультація  №3  «Відношення і пропорції. Коло.  Круг»

 

Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Планування
Додано
13 жовтня 2022
Переглядів
2693
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку