Індивідуальний навчальний план 4 клас (програма адаптована) Літературне читання

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план, Літературне читання 4 клас (програма адаптована) для дитини з осособливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

Літературне читання

Відповідальний за адаптацію навчальної програми на І семестр:

 

 

Тема уроку

Очікувальні результати

Моніторинг

Осінь кличе до школи

1.

Вступ. Ознайомлення з підручником. Марія Пригара «Перший день». ст.4

- читає вголос правильно,   в індивідуальному темпі;

-з допомогою удосконалює прийоми смислової та технічної сторін навички читання вголос і мовчки;

- пояснює, що саме у таких книжках є найважливішим і найцікавішим;

-удосконалює навички правильного та виразного читання;

-збагачує словниковий запас слів;

-розвиває зв’язне мовлення, уяву, фантазію;

-виховує любов до рідної мови;

-розширює світогляд;

-узагальнює знання за розділом;

-вчить порівнювати  прочитані твори;

-розвиває творчі здібності;

-узагальнює, висловлює оцінні судження;

-сприймає розуміння усної інформації;

 -аналізує та інтерпретує почуте;

-висловлює  власну думку про факти, події у сприйнятому на слух тексті;

-формує  уміння утримувати увагу, 

- послідовно читає за розділами, главами

 - розуміє цілісний зміст  таких книжок та окремих частин

-з допомогою визначає тему, основну сюжетну лінію, головних та другорядних персонажів; тривалість подій  у часі.

 

 

 

 

2.

Прислів’я про книгу. За Ольгою Лапушеною «Казка про книгу». ст.5-8

3.

Складання розповіді про прочитану книгу. ст.5-8

4.

За Олегом Погинайком «Осінь без смутку». Підготовка плану проведення колективної творчої справи (організація виставки). ст.9-10

5.

День дружби. Юлія Смаль «Артемкові друзі». Добір прислів’їв про дружбу. ст.10-12

6.

Людмила Федорова «Осінні пахощі». Складання продовження оповідання. Порівняння творів. ст.13-14

7.

Урок позакласного читання 1 «Шкільні стежини»

8.

Василь Сухомлинський «Ластівки прощаються з рідним краєм». Олександр Єрох «Відлітають птахи». Дослідження медіа. Складання усної розповіді про життя птахів. ст.15-17

9.

Народна мудрість про осінь (прислів’я, прикмети). Леся Вознюк «Журавлі»(вивчити вірш напам’ять). Микола Магера «Тополя». Дослідження «Птахи в геральдиці». ст.18-19

10.

Діагностувальна  робота. Слухання і розуміння текстуудіювання (письмово) Анна Зайцева «Рятівниця»

11.

Віктор Лукін «Про математику і кохання». Прислів’я. Складання есе/усного висловлювання на задану тему (на вибір). ст.20-23

12.

Складання есе/усного висловлювання на задану тему (на вибір).

13.

Підсумок за розділом «Осінь кличе до школи». ст.23-24

Міфи та легенди

14.

Поняття про міф. Касдепке Ґжеґож. Переклад із польської Божени Антоняк «Наш друг Прометей». Переказування міфу від імені головного героя. ст.24-25

-досліджує побудову і зміст художнього тексту;

-розвиває уміння аргументувати власні читацькі переваги

-пояснює, що саме є найважливішим і найцікавішим;

-заохочується до творчості виконання різноманітних завдань, вправ до розвитку фантазії, уяви;

-за навідними питаннями переказує твори;

-з допомогою асистента вчителя шукає відповіді на поставлені запитання;

-розвиває навички мовлення, слухання та говоріння;

-збагачує словниковий запас слів;

-удосконалює навички правильного виразного читання;

-розвиває зв’язне мовлення, уяву, фантазію;

 

 

 

15.

Урок позакласного читання 2 «Міфи»

16.

Український міф «Зоряний віз». Робота з медіа. Міф «Берегиня». Створення відеокадрів за прочитаним

міфом. ст.25-26

17.

Давньоіндійські міфи (за переказом Ольги Бондарук)

«Творення», «Про створення ночі». Складання розповіді про розвиток подій у тексті за схемою. ст.26-27

18.

Діагностувальна  робота. Переказ прочитаного твору (усний переказ) Василь Сухомлинський «Хлопчик і хвора Мама»

19.

Поняття про легенду. Українська народна легенда«Калинонька». Дослідження медіа «Легенда про калину». ст. 28-29

20.

Давньогрецька легенда «Соняшник». Стислий переказ легенди. ст.29

21.

Урок позакласного читання 3 «Легенди рідного краю»

22.

Українська народна легенда «Сумна пісня соловейка». Обговорення/дискусія за заданою темою. ст.30

23.

Легенда Поділля «Криниця-журавель». Добір матеріалу з інтернет-джерел. ст.31

24.

Підсумок за розділом «Міфи та легенди». ст.32

Україна з давніх часів до сьогодення. Сторінками історії

25.

Світлана Пасенюк «Моя земля». Прислів’я. Добір рубрик для створення лепбука. ст.33

-сприймає і розуміє усну   інформацію;

-досліджує побудову і зміст тексту;

-розвиває навички мовлення, слухання, говоріння;

-збагачує словниковий запас слів;

-вивчає походження назв міст;

-розвиває навички читання, мовлення, говоріння;

-поглиблює знання про державотворчі процеси;

-активізує пізнавальний інтерес до історії України;

-виховує почуття патріотизму;

- з допомогою асистента вчителя повторює, узагальнює знання з теми;

-оцінює рівень навчальних досягнень;

-з допомогою асистента вчителя встановлює хронологічну послідовність створення зазначених пам’яток.

 

 

26.

Поняття про переказ. За Віктором Васильчуком  «Казка про Благиню — кам’яну бабу». Інсценізація сюжетів переказу.     ст. 34-36

27.

Наталя Гуркіна «Про Софію Київську». Створення фотоколажу «Видатні місця України». ст.37

28.

Урок позакласного читання 4 «Моя нескорена Вкраїна»

29.

Народна легенда «Як козаків випро́бували на Січі».  ст.38-39

30.

Володимир Верховень «Козацькі розваги». ст.38-39

31.

Інга Квітка «Звідки козаки брали сили захищати нашу неньку». Прислів’я про козаків. Олег Шупляк «Іду на ВИ!» Робота з медіа. Створення плакатів. ст.40-41

Символи нашої держави

32.

Леся Вознюк «Прапор України» (вивчити вірш напам’ять). З вільних інтернет-джерел «Державний Прапор України». Дослідження «День Прапора». ст.42-43

-висловлює особисте ставлення  до пам’яток та усвідомлює необхідність їх збереження

-розвиває навички читання, мовлення, говоріння;

-поглиблює знання про державотворчі процеси;

-активізує пізнавальний інтерес до історії України;

-виховує почуття патріотизму;

-сприймає і розуміє усну   інформацію;

-досліджує побудову і зміст тексту;

-продовжує знайомство з творами сучасних поетів.

 

 

 

33.

За Іриною Мацко «Золотий тризубець»(легенда). Інсценізація легенди.  ст.43-46

34.

Дослідження медіа «Гімн дітей України» у виконанні гурту «Little Blues». Проєкт «Мій оберіг». ст.43-46

35.

Діагностувальна  робота. Навичка читання мовчки (письмово).  За Марією Солтис – Смирновою «Чому хворіє Кротеня»

36.

Урок позакласного читання 5 «Народні символи України».

Наша самобутність

37.

Олександр Підсуха «Мова». Дослідження «Мови світу». ст.47

- читає вголос правильно,   в індивідуальному темпі;

-з допомогою удосконалює прийоми смислової та технічної сторін навички читання вголос і мовчки;

- пояснює, що саме у таких книжках є найважливішим і найцікавішим;

-удосконалює навички правильного та виразного читання;

-збагачує словниковий запас слів;

-розвиває зв’язне мовлення, уяву, фантазію;

-виховує любов до рідної мови;

-розширює світогляд;

-узагальнює знання за розділом;

-вчить порівнювати  прочитані твори;

-розвиває творчі здібності;

-узагальнює, висловлює оцінні судження;

-сприймає розуміння усної інформації;

 -аналізує та інтерпретує почуте;

-висловлює  власну думку про факти, події у сприйнятому на слух тексті;

-збагачує словниковий запас слів;

 

 

38.

Яна Яковенко «Вишиванка» (вивчити вірш напам’ять)  Дослідження медіа «Бабусина вишиванка». Складання розповіді про святкування Дня вишиванки. ст.48

39.

Наталія Клевцова «Наша любов». Визначення головної думки тексту. Дослідження «Що символізує вишивка». ст.48-49

40.

За Наталею Клименко «Живопис— моя майбутня професія». Дослідження медіа «Шевченко –художник». ст.50-52

41.

За матеріалами вільних інтернет-джерел «Катерина

Білокур». Дослідження медіа «Картини Катерини Білокур». ст.52-54

42.

Урок позакласного читання 6 «З життя видатних українців»

43.

Леся Вознюк «Я маю право». Створення буклета «Моя країна — мій захист». ст.55

44.

Алла Корсунь «Імена України в космосі». Сашко Дерманський «Кого беруть у космонавти». ст.55-57

45.

Світлана Дідух-Романенко «Пишаюся, що я українець!». Розроблення сценарію квесту. Робота з медіа «Створення логотипів». ст.58-61

46.

Підсумок за розділом «Україна з давніх часів до сьогодення». ст.62

Сім’я — найбільший скарб

47.

Ольга Рапацька «Осінній день». Створення мультфільму. Складання плану до тексту. ст.63-68

-розширює знання про творчість українських письменників;

-з допомогою асистента вчителя розвиває вміння аналізувати художній твір та його прихований зміст;

-розвиває зв’язне мовлення, самостійність, увагу;

-збагачує словниковий запас слів;

- з допомогою застосовує  різні  види  читання: аналітичне/поглиблене, переглядове, вибіркове/пошукове;

-визначає головну думку твору, головних персонажів

-удосконалює навички правильного та виразного читання;

-розширює світогляд;

-виховує любов до рідного слова;

-розуміє прочитане, відповідає на питання;

-виховує любов до рідного слова;

-розвиває зв’язне мовлення, увагу, логічне мислення;

-виховує бажання читати книги, бережливо ставитися до них.

 

 

 

48.

Урок позакласного читання 7 «Все починається з родини»

49.

Діагностувальна  робота. Навичка читання вголос (усно). Марія Солтис – Смирнова «Порятунок Зірочки»

50.

Василь Сухомлинський «Татко з мамою посварилися…». Леся Вознюк «Татко і матуся». Прислів’я. Складання есе «Один день із життя дружної родини». Створення родинного дерева. ст.69-70

51.

Саша Кочубей «Володарка лісу». Доповнення прочитаного тексту. Переказування тексту від імені героїні. ст.71-73

52.

За Тетяною Строкач «Сьома дочка» (інсценівка за твором Василя Сухомлинського). Театралізація твору. ст.73-75

53.

Анна Багряна «Казка про тепло». Складання плану. Переказ частини оповідання. ст.76-79

54.

Урок позакласного читання 8 «Усна народна творчість»

55.

Оксана Кротюк «Найсмачніша страва». Складання розповіді з власного досвіду. ст.79

56

Підсумок за розділом «Сім’я — найбільший скарб» ст.80

 

 

docx
Пов’язані теми
Літературне читання, 4 клас, Планування
НУШ
Інкл
До підручника
Літературне читання 4 клас (Барна М. М., Волошенко О. В., Козак О. П.)
Додано
17 жовтня
Переглядів
416
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку