Індивідуальний навчальний план

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план уроків англійської мови для дітей з особливими освітніми потребами (6 клас). До підручника Full Blast.
Перегляд файлу

СХВАЛЕНО                                                                                                                                         ЗАТВЕРДЖУЮ

Рішенням педагогічної ради                                                                                                           Директор

Протокол ___ від _________                                                                                     ____________________________

                                                                                                                    _____________________________  

 

 

Індивідуальний навчальний план

з англійської мови

для учня 6-В класу

_________________

І семестр

(3 години на тиждень)

 

Вчитель: _____________

 

 

 

 

уроку

Дата

Підтема

 

Завдання

Очікувані результати

Примітка

1.

 

Hello. It`s me and my family.

Привіт. Це я та моя родина.

Повторення.

Повторювати за вчителем слово hello. Прописати його в зошиті.

Завдання на картці(з’єднати малюнки з годинами)

Прописати в робочому зошиті прийменники in,on,at

Прописати в зошиті слово friend.

Продовжувати розвивати навички письма (списувати прості речення).

Завдання на картці

Записати в зошит слово like та вираз I like…

Завдання на картці.

Намалювати портрет свого друга.

Виконати впр.А,с.16(РЗ)

Уміє привітатись англійською мовою.

Повторює 3-4 ЛО з теми уроку. Вміє писати слово school.

Пише та повторює самостійно прийменники in,on,at.

Повторює слово friend. Малює портрет свого друга.

Переписує з дошки  речення у  Present Progressive.

Повторює слово friend.

Називає шкільне приладдя.

Називає деякі предмети одягу.

 

2.

 

What`s the time?
Котра година?
Повторення

 

3.

 

School. Школа. Grammar. Present Simple.

 

4.

 

Appearance

Зовнішній вигляд.

 

5.

 

Grammar. Present Progressive.

 

 

6.

 

Character. Характер.

 

7.

 

Character. Характер.

Частково вміє розпізнавати на слух деякі лексичні одиниці в межах теми.

Вміє розпізнавати на картинках названі ЛО теми.

 

8.

 

Free time. Вільний час.

 

9.

 

Free-time activities. Активності у вільний час.

 

 

10.

 

My friend`s profile. Профіль мого друга/моєї подруги

 

11.

 

Module 1

Round-up

Повторення

 

 

12.

 

Travelling. Подорожі.

Називати деякі види транспорту .Знаходити їх на картинках.

Виконати впр.А,с.20 (РЗ).

Завдання на картці (вибрати на малюнках речі,які треба брати в подорож).

Повторювати за вчителем займенники с.25

Повторити лексику теми.

Розфарбовує різні види транспорту. Підписує їх англійською мовою.

Повторює звуків [t], [d], [id]

Самостійно списує речення зі словом could.

Малює речі,які можна брати в подорож.

Повторює і пише деякі займенники.

Уміє  повторити назви видів транспорту,опираючись на наочність.

Вміє частково прочитати прості слова за допомогою вчителя.

 

13

 

Grammar. Past Simple.

 

14.

 

Transport. Транспорт.

 

15.

 

Grammar. The verb could.

 

16.

 

Travel preparations. Підготовка до подорожі.

 

17.

 

Grammar. Personal pronouns

 

18.

 

Travelling then and now. Подорожі колись і тепер.

 

19.

 

A school trip. Шкільна екскурсія.

 

 

20.

 

Module 2

Round-up.

Повторення.

 

 

21.

 

Accident. Нещасний випадок.

Повторювати найпростіші слова з теми.

Завдання на картках.

Повторювати за допомогою вчителя вираз What happened?

Списувати з картки речення в

Past Simple & Past Progressive.

Намалювати смайлики з різними емоціями.

Повторювати за вчителем слова sad/happy

 

 

Переписує речення

What happened?

Демонструє емоції.

Розпізнає емоції,опираючись на наочність.

Демонструє емоції.Малює смайлики. (веселий,сумний).

Вміє переписати some, any.

Розповідає про речі, які можна або не можна робити.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вміє написати 1-2 прийменники місця і часу

 Може повторити  за вчителем слово city/town

Переписує з дошки речення

 I live in Ukraine.

 

 

22.

 

Adventure. Пригода.

 

23.

 

Mysteries. Загадки.

 

24.

 

Grammar.

Past Simple & Past Progressive

 

 

25.

 

What happened?

Що сталося?

 

 

26.

 

Listen & Write

 

27.

 

Emotions. Емоції.

 

 

28.

 

Grammar. Вживання some, any, no, every.

 

29.

 

Module 3

Round-up.

Повторення.

 

30.

 

Places. Місця.

Написати 1-2 прийменники місця і часу

 Повторити  за вчителем слово city/town

Переписати з дошки речення

 I live in Ukraine.

 

 

31.

 

Around town. Grammar.

Навколо міста.

 

32.

 

How to get there?

Як туди дістатись?

 

33.

 

Grammar. Прийменники місця та руху.

 

34.

 

City/ countryside. Місто проти села.

 

35.

 

Outer space. Our solar system. Зовнішній простір. Наша Сонячна система

 

36.

 

Grammar. Superlative forms.  Ступені порівняння.

 

37.

 

Where I live.

Де я живу.

 

38.

 

Module 4

Round-up.

Повторення.

 

39.

 

Culture page for Ukraine. Сторінка української культури

 

 

 

40.

 

Контроль розуміння на слух

 

 

 

41.

 

Контроль говоріння

 

 

 

42.

 

Контроль читання

 

 

 

43.

 

Контроль письма

 

 

 

44.

 

Повторення лексики та граматики з усіх модулів

 

 

 

45.

 

Повторення вивченого протягом І семестру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СХВАЛЕНО                                                                                                                                         ЗАТВЕРДЖУЮ

Рішенням педагогічної ради                                                                                                          

Протокол ___ від ________                                                                               ________________________________

                                                                                                                    ______________________________   

 

 

Індивідуальний навчальний план

з англійської мови

для учня 6-В класу

________________

ІІ семестр

(3 години на тиждень)

 

Вчитель: ___________

 

 

 

 

 

 

уроку

Дата

Підтема

 

Завдання

Очікувані результати

Примітка

1.

 

Modern World. Сучасний сві. Частини комп'ютера.

Повторювати за вчителем слово назви частин комп’ютера. Прописати ї в зошиті.

Завдання на картці(з’єднати малюнки зі слова-частинами комп’ютера).

Продовжувати розвивати навички письма (списувати прості речення).

Завдання на картці.

Записати в зошит слово like та вираз I like…

Завдання на картці.

Намалювати свою улюблену тварину.

 

Розрізняє на слух назви частин комп’ютера.

Повторює 3-4 ЛО з теми уроку. Вміє писати слово computer.

Пише та повторює самостійно прийменники in,on,at.

Повторює слово animal. Малює свою улюблену тварину.

Переписує прості  речення.

Частково вміє розпізнавати на слух деякі лексичні одиниці в межах теми.

Вміє розпізнавати на картинках названі ЛО теми.

 

2.

 

Cучасний світ. Вираз to be going to.

 

3.

 

Гаджети.

 

4.

 

Гаджети. Future Simple.

 

5.

 

Сучасний світ

 

6.

 

Сучасний світ.Переробка сміття.

 

7.

 

Сучасний світ.Переробка сміття.

Must-have to.

 

8.

 

Захист тварин

 

9.

 

Захист тварин. Розвиток навичок письма.

 

10.

 

Сучасні винаходи.

 

11.

 

Сучасні винаходи.

 

12.

 

Module 5.

Round-up p.107

 

 

 

Повторювати за вчителем деякі слова з теми. .Знаходити їх на картинках.

Розрізняє на картинках здорову та нездорову їжу.

Списати з підручника слово football.

Повторювати за вчителем займенники.

Повторити лексику теми.

Записати у зошит речення I am ill.

 

 

 

Повторює та може написати слово sport.

Повторює звуків [l], [n], [m]

Самостійно списує речення з

How much/how many.

Пише з допомогою вчителя слово football.

Повторює і пише деякі займенники.

Уміє  повторити деякі назви видів спорту,опираючись на наочність.

Вміє частково прочитати прості слова за допомогою вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

Записує в зошит слово to watch.

 Повторює і записує слово music.

Розрізняє на картинках музичні інструменти.

Повторює вираз go shopping.

Частково вміє розпізнавати на слух деякі лексичні одиниці в межах теми.

Переписує прості  речення.

 

 

 

 

 

13

 

Test 5

 

14.

 

Healthy Life .

Здорове життя.Введення ЛО та тренування у їх вживанні.

 

15.

 

Здорове життя. Вживання

How much/how many.

 

16.

 

Здорове життя.

 

17.

 

Хвороби.

 

18.

 

Хвороби.

 

19.

 

Головні факти про спорт.

 

20.

 

Головні факти про спорт. Question Tags.

 

21.

 

Футбол.

 

22.

 

Футбол.

 

23.

 

Будь активним.

 

24.

 

Module 6. Round-up.

 

25.

 

Test 6

 

26.

 

Куточок граматики.

 

27.

 

Teen Life.

 Життя підлітка.

 

28.

 

Телепрограми.

 

29.

 

Телепрограми.

Present Perfect Simple.

Записати в зошит слово to watch.

 Повторити і записати слово music.

Розрізняти на картинках музичні інструменти.

Повторити вираз go shopping.

 

 

30.

 

Музика.

 

31.

 

Музика. Present Perfect Simple and Past Simple.

 

32.

 

Повідомлення.

 

33.

 

Повідомлення.Present Simple:How long,for,since

 

34.

 

Покупки.

 

35.

 

Покупки.

 

36.

 

Життя підлітка.

 

37.

 

Життя підлітка.

 

38.

 

Module 7.

 Round-up

 

39.

 

Test 7

 

40.

 

Fame

Слава.Введення ЛО та МЗ.

Писати в зошиті ЛО теми.

Переписувати прості речення.

Повторювати Pronouns:who,which,that.

Повторювати та записувати з допомогою вчителя слово film.

Розрізняти на слух слова magazine/newspaper.

Вміти частково прочитати прості слова з допомогою вчителя.

 

Записує в зошиті ЛО теми.

Переписує прості речення.

Повторює  Pronouns:who,which,that.

Повторює та записує з допомогою вчителя слово film.

Розрізняє на слух слова magazine/newspaper.

Вміє частково прочитати прості слова з допомогою вчителя.

Виконує завдання на картках.

 

 

41.

 

Слава.

 

42.

 

Слава. Relative

 

43.

 

На сцені.

 

44.

 

На сцені.

 

45.

 

На сцені.

So/Neither.

 

46.

 

Преса.

 

47.

 

Преса.

Present Simple Passive

 

48.

 

Оскар.

 

49.

 

Перегляд фільмів.

 

50.

 

Module 8.

 Round-up

 

51.

 

Test 8

 

 

52.

 

Culture Page

 

 

 

53.

 

Контроль розуміння на слух

Розрізняти на слух деякі ЛО тексту для аудіювання.

Розрізняє на слух деякі ЛО тексту для аудіювання.

 

54.

 

Контроль говоріння

Повторити деякі ЛО,вивчені впродовж семестру.

Повторює деякі ЛО,вивчені впродовж семестру.

 

55.

 

Контроль читання

Уміти з’єднувати слова з картинками.

Уміє з’єднувати слова з картинками.

 

56.

 

Контроль письма

Списати з зошит текст.

Списує з зошит текст.

 

57.

 

Аналіз типових помилок

 

 

 

58.

 

Виконання лексичних вправ

 

 

 

59.

 

Систематизація та узагальнення  вивченого матеріалу у ІІ семестрі.

 

 

 

60.

 

Систематизація та узагальнення вивченого  матеріалу за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кравцов Ігор
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Левицька Лілія
Пов’язані теми
Англійська мова, 6 клас, Планування
Інкл
Додано
2 вересня
Переглядів
1839
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку