СХВАЛЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ
Рішенням педагогічної ради Директор
Протокол ___ від _________ ____________________________
_____________________________
Індивідуальний навчальний план
з англійської мови
для учня 6-В класу
_________________
І семестр
(3 години на тиждень)
Вчитель: _____________
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Завдання |
Очікувані результати |
Примітка |
1. |
|
Hello. It`s me and my family. Привіт. Це я та моя родина. Повторення. |
Повторювати за вчителем слово hello. Прописати його в зошиті. Завдання на картці(з’єднати малюнки з годинами) Прописати в робочому зошиті прийменники in,on,at Прописати в зошиті слово friend. Продовжувати розвивати навички письма (списувати прості речення). Завдання на картці Записати в зошит слово like та вираз I like… Завдання на картці. Намалювати портрет свого друга. Виконати впр.А,с.16(РЗ) |
Уміє привітатись англійською мовою. Повторює 3-4 ЛО з теми уроку. Вміє писати слово school. Пише та повторює самостійно прийменники in,on,at. Повторює слово friend. Малює портрет свого друга. Переписує з дошки речення у Present Progressive. Повторює слово friend. Називає шкільне приладдя. Називає деякі предмети одягу. |
|
2. |
|
What`s the time? |
|
||
3. |
|
School. Школа. Grammar. Present Simple. |
|
||
4. |
|
Appearance Зовнішній вигляд. |
|
||
5. |
|
Grammar. Present Progressive.
|
|
||
6. |
|
Character. Характер. |
|
||
7. |
|
Character. Характер. |
Частково вміє розпізнавати на слух деякі лексичні одиниці в межах теми. Вміє розпізнавати на картинках названі ЛО теми. |
|
|
8. |
|
Free time. Вільний час. |
|
||
9. |
|
Free-time activities. Активності у вільний час.
|
|
||
10. |
|
My friend`s profile. Профіль мого друга/моєї подруги |
|
||
11. |
|
Module 1 Round-up Повторення |
|
|
|
12. |
|
Travelling. Подорожі. |
Називати деякі види транспорту .Знаходити їх на картинках. Виконати впр.А,с.20 (РЗ). Завдання на картці (вибрати на малюнках речі,які треба брати в подорож). Повторювати за вчителем займенники с.25 Повторити лексику теми. |
Розфарбовує різні види транспорту. Підписує їх англійською мовою. Повторює звуків [t], [d], [id] Самостійно списує речення зі словом could. Малює речі,які можна брати в подорож. Повторює і пише деякі займенники. Уміє повторити назви видів транспорту,опираючись на наочність. Вміє частково прочитати прості слова за допомогою вчителя. |
|
13 |
|
Grammar. Past Simple. |
|
||
14. |
|
Transport. Транспорт. |
|
||
15. |
|
Grammar. The verb could. |
|
||
16. |
|
Travel preparations. Підготовка до подорожі. |
|
||
17. |
|
Grammar. Personal pronouns |
|
||
18. |
|
Travelling then and now. Подорожі колись і тепер. |
|
||
19. |
|
A school trip. Шкільна екскурсія. |
|
|
|
20. |
|
Module 2 Round-up. Повторення. |
|
|
|
21. |
|
Accident. Нещасний випадок. |
Повторювати найпростіші слова з теми. Завдання на картках. Повторювати за допомогою вчителя вираз What happened? Списувати з картки речення в Past Simple & Past Progressive. Намалювати смайлики з різними емоціями. Повторювати за вчителем слова sad/happy
|
Переписує речення What happened? Демонструє емоції. Розпізнає емоції,опираючись на наочність. Демонструє емоції.Малює смайлики. (веселий,сумний). Вміє переписати some, any. Розповідає про речі, які можна або не можна робити.
Вміє написати 1-2 прийменники місця і часу Може повторити за вчителем слово city/town Переписує з дошки речення I live in Ukraine.
|
|
22. |
|
Adventure. Пригода. |
|
||
23. |
|
Mysteries. Загадки. |
|
||
24. |
|
Grammar. Past Simple & Past Progressive
|
|
||
25. |
|
What happened? Що сталося?
|
|
||
26. |
|
Listen & Write |
|
||
27. |
|
Emotions. Емоції.
|
|
||
28. |
|
Grammar. Вживання some, any, no, every. |
|
||
29. |
|
Module 3 Round-up. Повторення. |
|
||
30. |
|
Places. Місця. |
Написати 1-2 прийменники місця і часу Повторити за вчителем слово city/town Переписати з дошки речення I live in Ukraine.
|
|
|
31. |
|
Around town. Grammar. Навколо міста. |
|
||
32. |
|
How to get there? Як туди дістатись? |
|
||
33. |
|
Grammar. Прийменники місця та руху. |
|
||
34. |
|
City/ countryside. Місто проти села. |
|
||
35. |
|
Outer space. Our solar system. Зовнішній простір. Наша Сонячна система |
|
||
36. |
|
Grammar. Superlative forms. Ступені порівняння. |
|
||
37. |
|
Where I live. Де я живу. |
|
||
38. |
|
Module 4 Round-up. Повторення. |
|
||
39. |
|
Culture page for Ukraine. Сторінка української культури |
|
|
|
40. |
|
Контроль розуміння на слух |
|
|
|
41. |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
42. |
|
Контроль читання |
|
|
|
43. |
|
Контроль письма |
|
|
|
44. |
|
Повторення лексики та граматики з усіх модулів |
|
|
|
45. |
|
Повторення вивченого протягом І семестру |
|
|
|
СХВАЛЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ
Рішенням педагогічної ради
Протокол ___ від ________ ________________________________
______________________________
Індивідуальний навчальний план
з англійської мови
для учня 6-В класу
________________
ІІ семестр
(3 години на тиждень)
Вчитель: ___________
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Завдання |
Очікувані результати |
Примітка |
1. |
|
Modern World. Сучасний сві. Частини комп'ютера. |
Повторювати за вчителем слово назви частин комп’ютера. Прописати ї в зошиті. Завдання на картці(з’єднати малюнки зі слова-частинами комп’ютера). Продовжувати розвивати навички письма (списувати прості речення). Завдання на картці. Записати в зошит слово like та вираз I like… Завдання на картці. Намалювати свою улюблену тварину.
|
Розрізняє на слух назви частин комп’ютера. Повторює 3-4 ЛО з теми уроку. Вміє писати слово computer. Пише та повторює самостійно прийменники in,on,at. Повторює слово animal. Малює свою улюблену тварину. Переписує прості речення. Частково вміє розпізнавати на слух деякі лексичні одиниці в межах теми. Вміє розпізнавати на картинках названі ЛО теми. |
|
2. |
|
Cучасний світ. Вираз to be going to. |
|
||
3. |
|
Гаджети. |
|
||
4. |
|
Гаджети. Future Simple. |
|
||
5. |
|
Сучасний світ |
|
||
6. |
|
Сучасний світ.Переробка сміття. |
|
||
7. |
|
Сучасний світ.Переробка сміття. Must-have to. |
|
||
8. |
|
Захист тварин |
|
||
9. |
|
Захист тварин. Розвиток навичок письма. |
|
||
10. |
|
Сучасні винаходи. |
|
||
11. |
|
Сучасні винаходи. |
|
||
12. |
|
Module 5. Round-up p.107 |
Повторювати за вчителем деякі слова з теми. .Знаходити їх на картинках. Розрізняє на картинках здорову та нездорову їжу. Списати з підручника слово football. Повторювати за вчителем займенники. Повторити лексику теми. Записати у зошит речення I am ill. |
Повторює та може написати слово sport. Повторює звуків [l], [n], [m] Самостійно списує речення з How much/how many. Пише з допомогою вчителя слово football. Повторює і пише деякі займенники. Уміє повторити деякі назви видів спорту,опираючись на наочність. Вміє частково прочитати прості слова за допомогою вчителя.
Записує в зошит слово to watch. Повторює і записує слово music. Розрізняє на картинках музичні інструменти. Повторює вираз go shopping. Частково вміє розпізнавати на слух деякі лексичні одиниці в межах теми. Переписує прості речення.
|
|
13 |
|
Test 5 |
|
||
14. |
|
Healthy Life . Здорове життя.Введення ЛО та тренування у їх вживанні. |
|
||
15. |
|
Здорове життя. Вживання How much/how many. |
|
||
16. |
|
Здорове життя. |
|
||
17. |
|
Хвороби. |
|
||
18. |
|
Хвороби. |
|
||
19. |
|
Головні факти про спорт. |
|
||
20. |
|
Головні факти про спорт. Question Tags. |
|
||
21. |
|
Футбол. |
|
||
22. |
|
Футбол. |
|
||
23. |
|
Будь активним. |
|
||
24. |
|
Module 6. Round-up. |
|
||
25. |
|
Test 6 |
|
||
26. |
|
Куточок граматики. |
|
||
27. |
|
Teen Life. Життя підлітка. |
|
||
28. |
|
Телепрограми. |
|
||
29. |
|
Телепрограми. Present Perfect Simple. |
Записати в зошит слово to watch. Повторити і записати слово music. Розрізняти на картинках музичні інструменти. Повторити вираз go shopping.
|
|
|
30. |
|
Музика. |
|
||
31. |
|
Музика. Present Perfect Simple and Past Simple. |
|
||
32. |
|
Повідомлення. |
|
||
33. |
|
Повідомлення.Present Simple:How long,for,since |
|
||
34. |
|
Покупки. |
|
||
35. |
|
Покупки. |
|
||
36. |
|
Життя підлітка. |
|
||
37. |
|
Життя підлітка. |
|
||
38. |
|
Module 7. Round-up |
|
||
39. |
|
Test 7 |
|
||
40. |
|
Fame Слава.Введення ЛО та МЗ. |
Писати в зошиті ЛО теми. Переписувати прості речення. Повторювати Pronouns:who,which,that. Повторювати та записувати з допомогою вчителя слово film. Розрізняти на слух слова magazine/newspaper. Вміти частково прочитати прості слова з допомогою вчителя.
|
Записує в зошиті ЛО теми. Переписує прості речення. Повторює Pronouns:who,which,that. Повторює та записує з допомогою вчителя слово film. Розрізняє на слух слова magazine/newspaper. Вміє частково прочитати прості слова з допомогою вчителя. Виконує завдання на картках.
|
|
41. |
|
Слава. |
|
||
42. |
|
Слава. Relative |
|
||
43. |
|
На сцені. |
|
||
44. |
|
На сцені. |
|
||
45. |
|
На сцені. So/Neither. |
|
||
46. |
|
Преса. |
|
||
47. |
|
Преса. Present Simple Passive |
|
||
48. |
|
Оскар. |
|
||
49. |
|
Перегляд фільмів. |
|
||
50. |
|
Module 8. Round-up |
|
||
51. |
|
Test 8 |
|
|
|
52. |
|
Culture Page |
|
|
|
53. |
|
Контроль розуміння на слух |
Розрізняти на слух деякі ЛО тексту для аудіювання. |
Розрізняє на слух деякі ЛО тексту для аудіювання. |
|
54. |
|
Контроль говоріння |
Повторити деякі ЛО,вивчені впродовж семестру. |
Повторює деякі ЛО,вивчені впродовж семестру. |
|
55. |
|
Контроль читання |
Уміти з’єднувати слова з картинками. |
Уміє з’єднувати слова з картинками. |
|
56. |
|
Контроль письма |
Списати з зошит текст. |
Списує з зошит текст. |
|
57. |
|
Аналіз типових помилок |
|
|
|
58. |
|
Виконання лексичних вправ |
|
|
|
59. |
|
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу у ІІ семестрі. |
|
|
|
60. |
|
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу за рік. |
|
|
|