календарно - тематичне планування для 6 класу І семестр до підручника Карпюк (2 год)

Про матеріал
Календарне планування з англійської мови для 6 класу НУШ за підручником Карпюк . (2 год.)
Перегляд файлу

№п/п

Дата

Підтема

Мовленнєві функції

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Письмо

Аудіювання

Читання

Домашнє  завдання

І семестр

Шкільне життя.

1

02/09

Повернення до школи.Читання репу.

Розуміє елементарні інструкції, виокремлює потрібну інформацію;

Дає відповіді на прості запитання стосовно прочитаного, аргументує свій вибір;

Описує навчальні предмети, характеризує та порівнює різні навчальні предмети;

Бере участь у коротких простих діалогах;

Bike rack, uniform, desperate, to lock, to moan, to remind, to shout, to swear, to yawn, in time for, headmaster, size, staff, fair, skill, choir, latin, physics, chemistry, literature, biology, discovery, event, war, to explain, to improve, to develop, to understand, pet student, sense of humor, firm, honest, to punish.

Present Simple, modals verbs:must/ mustn’t, have to/ don’t have to, should/ shouldn’t

Present Continious

Ex.3 p.10

Ex.1 p.10   Words for you

p.11

Words for you p.11

2

04/09

Шкільні предмети.

Ex.3 p.12

Ex.1 p.12

Ex.4 p.12

 

3

09/09

Школа Грін Буш.

Ex.4 p.14

 Ex.2 p.22

Ex.2 p.13

p.13

ex.3p.14

Words for you p.13

4

11/09

Урок англійської мови.

Ex.2 p.17

Ex.1 p.17

Ex.3 p.17

 

5

16/09

Урок англійської мови.

Ex.2 p.16

Ex.2 p.16

Ex.1,2 p.18

 

6

18/09

Школа моєї мрії.

ex.6 p.23

 

Ex.4 p.22

 

7

23/09

Школа. Шкільні предмети.

Ex.1 p.21

Ex.1 p.20

 

Ex.1 p.21

 

8

25/09

ТДР №1

 

 

 

 

Я , моя родина , мої друзі.

9

30/09

Роль сім’ї.

Надає елементарну інформацію,розпитує  з метою уточнення інформації;

Надає інформацію стосовно прочитаного тексту;

Надає інформацію стосовно прослуханого тексту; бере участь у коротких простих діалогах; описує фото, висловлює власну думку; ставить та відповідає на запитання.

 

Couple, member, root, stepfather, stepmother, support, connected, related, apart, whereas, to have in common, to look after, beard, braid, earring, make-up, moustache, ponytail, bald, bossy, plump, selfish, shy, slim, strong.

Relative prpnouns: who, which, that;

Adverbs of manner

 

Ex.1 p.26

Words for you

p.26

Words for you p.26

10

02/10

Родина.

Ex.3 p.27

 

p.27

 

11

07/10

Родина.

Ex.2 p.28

Ex.3 p.28

Words for you

Ex.1,4 p.28

Words for you p.29

12

09/10

Сім’я Емми.

Ex.3,4 p.30

 

p.29 ex.2

 

13

14/10

Сім’я Емми.

Ex.3 p.32

Ex.2 p.32

Ex.2 p.35

Words for you p.32

14

16/10

Родина Неллі.

Ex.2 p.36

 

Ex.1 p.36

 

15

21/10

Родина Неллі.

Ex.1,2,3 p.37

 

Ex.7 p.38

 

16

23/10

ТДР №2

 

 

 

 

Відпочинок та дозвілля.

17

04/11

Інтернет – добре чи погано?

Надає інформацію стосовно прочитаного тексту;

Надає інформацію стосовно прослуханого тексту, бере участь у коротких простих діалогах;

Описує людей, презентує своїх друзів та їх хобі; робить висновки; 

Hour, social network, viewer, dangerous, to download, to hang out, to isolate, to spend,height, short-medium-tall, build, fat- plump, thin/ slim, behavior, difference, friendship, individual, skating rink, various, to differ, definitely, instead

Past Simple Tense,

The –ing form of the verb

Indefinite pronouns

 

Ex.5 p.43

Ex.1 p.42 Words for you

p.42-43

Words for you p.43

18

06/11

Інтернет – добре чи погано?

Ex.1 p.44

Ex.2 p.44

Ex.3 p.44

 

19

11/11

Всі ми – різні.

Ex.2 p.46

Ex.5 p.46

Ex.1 p.45

 

20

13/11

Всі ми – різні

Ex.2 p.47

Ex.3 p.46

Ex.1 p.47

 

21

18/11

Всі ми – різні

Ex.4 p.48

Ex.1 p.49

Ex.1 p.49

 

 

22

20/11

Друзі Емми та їх уподобання.

Ex.4 p.50

Ex.3 p.50

Ex.3 p.50

 

23

25/11

Друзі Емми та їх уподобання.

Ex.1 p.51

Ex.2 p 51

 

Ex.1 p.52

 

24

27/11

Моє улюблене заняття.

Ex. 3 p.52

 

Ex.2 p.52

 

25

02/12

Моє улюблене заняття.

Ex.7 p.57

Ex.7 p.57

Ex.1 p.53

 

26

04/12

Запрошення на вечірку.

Ex.54 p.54

 

Ex.1 p.55

 

27

09/12

Запрошення на вечірку.

Ex.6 p.48

Ex.3 p.44

p.47

 

28

11/12

ТДР №3

 

 

 

 

29

16/12

Контроль сприймання інформації на слух/ аудіювання.

30

18/12

 Контроль сприймання письмових текстів/читання.

31

23/12

Контроль письмової взаємодії та висловлювання/письма.

32

25/12

Контроль усної взаємодії та висловлювання/ говоріння.

 

docx
Додано
8 вересня
Переглядів
76
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку