СХВАЛЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ:
педагогічною радою Директор ____________ ________________________ _________________
протокол №_, від _________
Індивідуальний навчальний план
учня 2 класу
з особливими освітніми потребами
_________________________________
2022-2023 н.р.
Повна назва закладу |
|
Прізвище, ім’я по батькові дитини |
|
Клас |
|
Дата народження |
|
Домашня адреса |
|
Дані про сім’ю дитини |
|
Медичний діагноз |
|
Дата зарахування |
|
Освітня програма, яку засвоюватиме здобувач освіти |
Покликання – електронний варіант програми |
Очікувані результати навчання |
свідоцтво досягнень учня 2 класу – після завершення формувального підсумкового оцінювання (бланк свідоцтва досягнень додається) |
Індивідуальні особливості розвитку |
Індивідуальна програма розвитку (додається) |
Форма здобуття освіти |
Інституційна: змішана форма здобуття освіти. Навчальні заняття проводяться за розкладом 2-А класу. Корекційно-розвиткові заняття проводяться за окремим затвердженим розкладом. |
Зміст навчання |
Зміст навчання адаптується з урахуванням особливостей сприйняття дитиною навчального матеріалу та формується на основі:
Адаптуючи зміст навчання, рекомендується використовувати:
особливі графічні характеристики оформлення тексту: великий шрифт, виділення жирним, кольорові знаки тощо… |
Термін реалізації програми |
2022-2023 навчальний рік |
Індивідуальний робочий навчальний план
2022-2023 н. р.
Освітні галузі |
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень |
|
|
|||
Інваріантний складник |
|||
Мовно- літературна |
Українська мова |
4 |
|
Читання |
3 |
||
Іноземна мова (англійська) |
3 |
||
Математична |
Математика |
4 |
|
Я досліджую світ (інтегрований курс) (природнича, громадянська й історична, соціальна, здоров’язбережувальна галузі) |
3 |
||
Технологічна |
Дизайн і технології |
1 |
|
Інформатична |
Інформатика |
1 |
|
Мистецька |
Музичне мистецтво |
1 |
|
Образотворче мистецтво |
1 |
||
Фізкультурна* |
Фізична культура |
2 |
|
Хореографія |
1 |
||
УСЬОГО |
24 |
||
Варіативний складник |
|
||
Додаткові години для вивчення предметів освітніх галузей, проведення індивідуальних консультацій та групових занять |
1 |
||
Корекційно-розвиткові заняття * |
|
||
Розвиток мислительних процесів та емоційно-вольової сфери |
2 |
||
Розвиток зв’язного мовлення |
1 |
||
Корекція розвитку |
2 |
||
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня ( без урахування корекційно-розвиткових занять, фізичної культури та хореографії |
22 |
||
Всього годин |
30 |
||
*Години, передбачені для фізкультурної освітньої галузі, не враховуються під час визначення гранично допустимого навантаження учнів.
Підписи усіх членів команди супроводу
________________
________________
________________________________________
_________________
__________________
_________________