Індивідуальний навчальний план дитини з ООП

Про матеріал
Зразок індивідуального навчального плану дитини з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

СХВАЛЕНО      ЗАТВЕРДЖУЮ:

педагогічною радою     Директор ____________ ________________________                                                                        _________________

протокол №_, від _________                           

 

 

 

 

 

Індивідуальний навчальний план

учня 2 класу

з особливими освітніми потребами

_________________________________

 

2022-2023 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повна назва закладу

 

Прізвище, ім’я по батькові дитини

 

Клас

 

Дата народження

 

Домашня адреса

 

Дані про сім’ю дитини

 

Медичний діагноз

 

Дата зарахування

 

Освітня програма, яку засвоюватиме здобувач освіти

Покликання – електронний варіант програми

Очікувані результати навчання

свідоцтво досягнень учня 2 класу – після завершення

формувального підсумкового оцінювання

(бланк свідоцтва досягнень додається)

Індивідуальні особливості розвитку

Індивідуальна програма розвитку (додається)

Форма здобуття освіти

Інституційна: змішана форма здобуття освіти.

Навчальні заняття проводяться за розкладом 2-А класу.

Корекційно-розвиткові заняття проводяться за окремим затвердженим розкладом.

Зміст навчання

Зміст навчання адаптується з урахуванням особливостей сприйняття дитиною навчального матеріалу та формується на основі:

  • Типової освітньої програми для учнів 1-2 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від
  • 12.08.2022 № 743)   https://cutt.ly/81eg22b   

  • Програма «Розвиток слухового сприймання та формування вимови у дітей зі зниженим слухом», рекомендованої МОН України (наказ МОН України №476 від 29.04.2016); https://cutt.ly/z1exRSo

  • Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Розвиток особистісної сфери» для 1-4 спеціальних класів для дітей із затримкою психічного розвитку закладів загальної середньої освіти (автори: Бабяк О.О., Баташева Н.І.,                Орлов О.В.) https://cutt.ly/GON4r3L  

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fispukr.org.ua%2F%3Fp%3D4147%23.YgOsr-pBxPY&2&0

  • Висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини від ___________ №ІРЦ-______________________

Адаптуючи зміст навчання, рекомендується  використовувати:

  • покрокові інструкції, алгоритми до виконання завдання;
  • використання альтернативної чи додаткової систем комунікації;
  • поділ завдань на кілька, простіших за змістом або покрокових;
  • зменшення тривалості виконання завдання або їхньої кількості за умови збереження рівня складності;
  • частіші повторення, спрощені інструкції до виконання;

особливі графічні характеристики оформлення тексту: великий шрифт, виділення жирним, кольорові знаки тощо…

Термін реалізації програми

2022-2023 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальний  робочий навчальний план

2022-2023 н. р.

 

Освітні галузі

Навчальні предмети

Кількість годин на тиждень

 

Інваріантний складник

Мовно- літературна

Українська мова

4

Читання

3

Іноземна мова (англійська)

3

Математична

Математика

4

Я досліджую світ (інтегрований курс) (природнича, громадянська й історична, соціальна, здоров’язбережувальна галузі)

3

Технологічна

Дизайн і технології

1

Інформатична

Інформатика

1

Мистецька

Музичне мистецтво

1

Образотворче мистецтво

1

Фізкультурна*

Фізична культура

2

Хореографія

1

УСЬОГО

       24

Варіативний складник

 

Додаткові години для вивчення предметів освітніх галузей,  проведення індивідуальних консультацій та групових занять

1

Корекційно-розвиткові заняття *

 

Розвиток мислительних процесів та емоційно-вольової сфери

2

Розвиток зв’язного мовлення

1

Корекція розвитку

2

Гранично допустиме навчальне навантаження на учня ( без урахування корекційно-розвиткових занять, фізичної культури та хореографії

22

Всього годин

30

*Години, передбачені для фізкультурної освітньої галузі, не враховуються під час визначення гранично допустимого навантаження учнів.

 

Підписи усіх членів команди  супроводу


________________

 ________________

________________________________________

_________________

__________________


_________________

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.7
Оригінальність викладу
3.7
Відповідність темі
4.7
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Колодько Любов
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Євсюкова Наталія Володимирівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Прокопчук Наталія
    Дякую за Ваш досвід, яким ділитеся. Хотілося б звернути Вашу увагу, що індивідуальний навчальний план є додатком до індивідуальної впрограми розвитку, й аж ніяк не навпаки, як ось тут йдеться. Недоречним є вказування медичного діагнозу в ІНП!!! Відходьте від стереотипів. Інклюзія передбачає відхід від медичної моделі. Ми розглядаємо рівні підтримки дитини відповідно до освітніх труднощів!!! Перегляньте ще раз постанову КМУ №957 від 15.09.2021, особливо п. 15, що стосується індивідуального навчального плану та його обов'язкових компонентів.
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
12 лютого 2023
Переглядів
19293
Оцінка розробки
4.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку