Затверджую
Директор
(назва навчального закладу)
(П.І.П директора закладу) ____________ (підпис)
_____ _____________ 20____ р.
Індивідуальна програма розвитку (ІПР)
1. Строки дії програми: 1 рік (2020 -2021 н.р.)
2. Загальні відомості про учня
Дитина:
Дата народження:.
Батьки або опікуни дитини (ПІП):
Контактний телефон __________________________
Домашня адреса дитини:
Особливості розвитку: затримка психічного розвитку
Дата вступу до школи: 16.01.2020р. Клас: 3
Вчитель ПІП:
Асистент вчителя ПІП:
На яку допомогу потребує: корекційно - розвивальних занять з практичним психологом, вчителем – логопедом, педагогічний супровід та індивідуальний підхід до навчання.
Програма навчання: індивідуальна навчальна програма розроблена з урахуванням програм для дітей із затримкою психічного розвитку.
Строк дії програми: 01.09. 2020 р. до 28.05.2021р. (1 рік)
Індивідуальна навчальний план
3 клас
Навчальний предмет: Літературне читання
Тема: «Розмаїттям кольоровим прикрашає осінь край.
Книжка – найкращий винахід людства»
Довгострокова мета:
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання |
Дата і прогрес |
«Перший подих осені». |
Спостереження |
01.09 – 04.09 |
М. Пономаренко «Осінь пензлика взяла» відповісти на запитання вчителя за змістом віршу.
|
Спостереження |
07.09 – 11.09 |
«Осіння пожежа».
|
Спостереження |
14.09 – 18.09 |
|
Спостереження Зразки робіт |
21.09 – 30.09 |
Тема: «Золоті зернята усної народної творчості. Чарівний світ казки»
Довгострокова мета:
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання |
Дата і прогрес |
Навчатися виражати свою думку про Переглянуте і почуте (Чи сподобалась пісня? Що саме сподобалось найбільше?)
загадку з допомогою вчителя та продекламувати її.
|
Спостереження
|
|
різновиди літературних творів? Прочитати приказку та знайти в ній основну частину.
«Золоті зернята усної народної творчості». |
Спостереження |
12.10 – 13.10 15.10 – 16.10 |
«Кирило Кожум’яка».
Діагностична робота. Усний переказ. |
Спостереження Зразки робіт |
19.10 – 23.10
|
Тема: «Чарівний світ казки. У міста і села прийшла зима весела»
Довгострокова мета:
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання |
Дата і прогрес |
ворона та чарівні окуляри» та визначити в ній дійових осіб. Знайти у казці зачин, основну частину, кінцівку.
«Хатка для нехайка» у дійових особах. Спробувати проінтонувати емоційний стан казкового героя.
значення цих слів. |
Спостереження |
02.11 – 06.11 |
(скорочено) Брати Грімм та спробувати відтворити зміст твору за ілюстраціями (за допомогою навідних запитань вчителя).
якими б можна було доповнити казку.
цікавої літератури пізнавального характеру. |
Спостереження |
09.11 – 13.11 |
різновидами літературних жанрів: повість, п’єса та ін.
«Горіхові принцеси» в дійових особах разом з однокласниками. |
Спостереження |
16.11 – 20.11 |
темпі. Виховувати почуття допитливості та бажання саморозвитку методом читання літературних творів. Виконувати завдання запропоновані вчителем.
принцеси». Діагностична робота. Навички читання мовчки (письмово). |
Спостереження Зразки робіт |
23.11 – 27.11 |
Тема: «У міста і села прийшла зима весела»
Довгострокова мета:
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання |
Дата і прогрес |
«Сипле сніг» та продекламувати їх.
«Чи бувають однакові сніжинки?» |
Спостереження |
30.11 – 04.12 |
«Морозенко».
продекламувати його.
В.Приходька та назвати позитивні та негативні дії пташки, проаналізуй її поведінку. |
Спостереження |
07.12 – 11.12
|
пташок у зимову пору у соціальній мережі «google».
«Лісова вечірка в стилі «ЕКО»». Прочитай цікаві факти про існування ялинки та сосни.
«Чого в Діда Мороза борода з вовни» та дай відповіді на запитання вчителя за змістом.
|
Спостереження |
14.12 – 18.12 |
Поміркуй, який ще заголовок можна було б дати цьому творові?
Мороза в різних країнах світу.
|
Спостереження |
21.12 – 24.12 |
О - Учень оволодів умінням, досяг визначеної мети; Методи оцінювання:
СП – спостерігається суттєвий прогрес; Тестові завдання
НП – спостерігається незначний прогрес; Спостереження
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети нема.