Індивідуальний навчальний план для дитини із ЗПР

Про матеріал
Досконалий опис навчального плану із роботи з дітьми з особливими потребами
Перегляд файлу

Затверджую

Директор

(назва навчального закладу)

(П.І.П директора закладу) ____________ (підпис)

_____ _____________ 20____ р.

 

 

 

 

Індивідуальна програма розвитку (ІПР)

 

1. Строки дії програми: 1 рік (2020 -2021 н.р.)

2. Загальні відомості про учня

Дитина:

Дата народження:.

Батьки або опікуни дитини (ПІП):

Контактний телефон __________________________

Домашня адреса дитини:

Особливості розвитку: затримка психічного розвитку

Дата вступу до школи: 16.01.2020р.    Клас:  3

Вчитель ПІП: 

Асистент вчителя ПІП: 

На яку допомогу потребує: корекційно - розвивальних занять з практичним психологом, вчителем – логопедом, педагогічний супровід та індивідуальний підхід до навчання.

Програма навчання: індивідуальна навчальна програма розроблена з урахуванням програм для дітей із затримкою психічного розвитку.

Строк дії програми: 01.09. 2020 р. до 28.05.2021р. (1 рік)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна навчальний план

3 клас

Навчальний предмет:  Літературне читання

Тема: «Розмаїттям кольоровим прикрашає осінь край.

Книжка – найкращий винахід людства»

 

Довгострокова мета:

  • удосконалені навички читання;
  • формувати  монологічне та діалогічне мовлення;
  • здатність визначати правильні (позитивні) та неправильні (негативні) дії головних персонажів та самоаналізувати, що «добре», а що «погано»;
  • здатен переказувати невеликі тексти, літературні твори;
  • здатен відтворювати напам’ять римовані твори дитячого фольклору.

             Короткострокові завдання

     Методи                        оцінювання

        Дата

    і прогрес

  1. Прочитати вголос  вірші І.Кульська «Вересень»
  2. Вивчити вірш І.Кульська «Вересень» напам’ять та продекламувати його.
  3. Прочитати оповідання мовчки А.Волкова

       «Перший подих осені».

 

 

 

Спостереження

 

 

 

01.09 – 04.09

  1. Взяти участь в діалозі із своїми однолітками на тему: «Осінь».
  2. Ознайомитися із віршем

М. Пономаренко «Осінь пензлика взяла» відповісти на запитання вчителя за змістом віршу.

  1. Вчимося читати в пришвидшеному темпі вірші чи оповідання (за планом вчителя).
  2. Прослуховування аудіо запис віршу М.Хоросницької «Осінь».

 

 

 

Спостереження

 

 

 

07.09 – 11.09

  1. Прочитати вірш С. Жупанин

       «Осіння пожежа».

  1. Вчитися складати діалог за змістом віршу М.Сингаївського «Прощальний танок».
  2. Прослухати п'єсу В.Косенка «Дощик». Запропонувати свою назву до п'єси.

 

 

 

Спостереження

 

 

 

14.09 – 18.09

  1. Вчитися відповідати на запитання за змістом твору Т.Хіонг «Найцінніший подарунок».
  2. Прослухати казку В.Сухомлинського «Спляча Книга».
  3. Переглянути відео про Національні бібліотеки України.
  4. Вчитися створювати проект на задану вчителем тему: «Книга – джерело знань». Здійснити пошук інформації у бібліотеці.

 

 

 

 

 

Спостереження

Зразки робіт

 

 

 

 

21.09 – 30.09

 

   Тема: «Золоті зернята усної народної творчості. Чарівний світ казки»

 

   Довгострокова мета:

  • вміє читати цілими словами та групами слів (повільно, пришвидшено та у швидкому темпі);
  • ставить найпростіші запитання за змістом прочитаних текстів;
  • розпізнає знайомі слова, словосполучення у літературних творах;
  • виховує власні потреби у систематичному читанні як засобі пізнання світу, самопізнання та загальнокультурного розвитку;
  • розвинена довгострокова пам’ять та уява;
  • покращене логічне мислення.

 

           Короткострокові завдання

    Методи              оцінювання

      Дата

   і прогрес

  1. Перегляд мультфільму із прослуховуванням української народної пісні, яка звучить  у ньому.

Навчатися виражати свою думку про

Переглянуте і почуте (Чи сподобалась пісня?

Що саме сподобалось найбільше?)

  1. Виконати розумову гімнастику. Вигадати

загадку  з допомогою вчителя та

продекламувати її.

  1. Виконання діагностичної роботи. Аудіювання.
  2. Вчитися складати лічилку з допомогою вчителя.

 

 

 

Спостереження

 

 

 

 

  1.  - 09.10
  1. Виразити власні судження про призначення прислів'я. Вивчити  запропоноване вчителем прислів’я напам’ять.
  2. Продовжувати формувати знання про

різновиди  літературних творів? Прочитати

приказку та знайти в ній основну частину.

  1. Підготувати  з допомогою дорослих проект

«Золоті зернята усної  народної творчості».

 

 

Спостереження

 

 

12.10 – 13.10

15.10 – 16.10

  1.  Вчитися стисло переказувати казки. Робота з ілюстраціями. Читання казки

«Кирило Кожум’яка».

  1. Навчальне аудіювання. Тестування до твору.
  2. Перегляд мультфільму «Чарівний горох».
  3. Ознайомлення із казкою «Круглячок».

       Діагностична робота. Усний переказ.

 

Спостереження

Зразки робіт

 

19.10 – 23.10

 

 

 

Тема: «Чарівний світ казки. У міста і села прийшла зима весела»

 

Довгострокова мета:

  • читання  вголос чітке, цілими словами та групами слів із відтворенням  інтонації в окличних реченнях;
  • переказує найпростіші нескладні твори та розуміє їх смислову сторону;
  • здатен визначати жанрову приналежність тексту (оповідання, казка, вірш та ін.);
  • збагачений словниковий запас

 

                 Короткострокові завдання

       Методи

   оцінювання

         Дата

     і прогрес

  1. Прослухати казку О.Зима «Про сірого

ворона та чарівні окуляри» та визначити

в ній дійових осіб. Знайти у казці зачин,

основну частину, кінцівку.

  1. Прочитати оповідання М. Павленко

«Хатка для нехайка» у дійових особах.

Спробувати проінтонувати емоційний

стан казкового героя.

  1. Вивчити сім нових слів. Дізнатися

значення цих слів.

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

 

02.11 – 06.11

  1. Ознайомитися із казкою «Зачарована красуня»

(скорочено) Брати Грімм  та спробувати

відтворити зміст твору за ілюстраціями (за допомогою навідних запитань вчителя).

  1. Вчитися висловити власні думки щодо події

якими б можна було доповнити казку.

  1. Робота з дитячим журналом. Читання

цікавої літератури пізнавального

характеру.

 

 

 

Спостереження

 

 

 

09.11 – 13.11

  1. Ознайомитися  повістю «Паперові квіти». Переказати зміст декількома реченнями (за допомогою навідних запитань вчителя).
  2.  Продовжувати знайомитися із

різновидами літературних жанрів:

повість, п’єса та ін.

  1. Вчитися читати п’єсу Л.Мовчун

«Горіхові принцеси» в дійових особах  разом з однокласниками.

 

 

Спостереження

 

 

16.11 – 20.11

  1. Читання улюбленої казки в пришвидшеному

 темпі. Виховувати почуття допитливості та бажання саморозвитку методом читання літературних творів. Виконувати завдання запропоновані вчителем.

  1. Вивчити цікаві речення із п’єси «Горіхові

принцеси». Діагностична робота. Навички

читання мовчки (письмово).

 

 

Спостереження

Зразки робіт

 

 

23.11 – 27.11

 

Тема: «У міста і села прийшла зима весела»

 

Довгострокова мета:

  • розвинене соціальні, естетичні та морально-етичні цінності;
  • добирає інформацію для вирішення навчально-пізнавальних завдань та декламує добуту інформацію;
  • формуються вміння створювати власні висловлювання за змістом прочитаного (прослуханого);
  • здатен розрізняти літературні жанри творів;
  • продовжувати формувати правильне мовлення за допомогою вивчення прислів’їв та приказок та інших літературних творів.

                Короткострокові завдання

       Методи

   оцінювання

         Дата

      і прогрес

  1.    Вивчити чотири рядки віршу М. Підгірянки

       «Сипле сніг» та продекламувати їх.

  1.  Вчитися усно описувати світлини  декількома    реченнями.
  2.      Знайти відповідь на запитання у творі

«Чи бувають однакові сніжинки?»

 

 

 

Спостереження

 

 

 

30.11 – 04.12

  1. Прочитати вірш В. Скомаровського

«Морозенко».

  1. Вивчити чотири рядки віршу «Морозенко» та

продекламувати його.

  1. Прослухати оповідання «Жадібна синичка»

        В.Приходька та назвати позитивні та

        негативні дії пташки, проаналізуй її поведінку.

 

 

Спостереження

 

 

07.12 – 11.12

 

 

  1. Відшукай цікаву інформацію про життя

пташок у  зимову пору у соціальній мережі

            «google».

  1. Ознайомитися із віршем Ю.Домашець

«Лісова вечірка в стилі «ЕКО»». Прочитай

цікаві факти про існування ялинки та сосни.

  1. Прослухати аудіо казку А. Григорука

«Чого в Діда Мороза борода з вовни» та дай відповіді на запитання вчителя за змістом.

  1. Діагностична робота. Навички читання вголос.

 

 

 

 

Спостереження

 

 

 

 

14.12 – 18.12

  1. Прочитати твір О.Комової «Новий рік у шафі».

Поміркуй, який ще заголовок можна було б

дати цьому творові?

  1. Знайти цікаву інформацію про назву Діда

       Мороза в різних країнах світу.

  1. Скласти невеличку казку про зиму (усно).

 

 

Спостереження

 

 

21.12 – 24.12

 

О - Учень оволодів умінням, досяг визначеної мети;            Методи оцінювання:

СП – спостерігається суттєвий прогрес;                                      Тестові завдання

НП – спостерігається незначний прогрес;                                  Спостереження

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети нема.

 

docx
Додав(-ла)
Сорока Галина
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
16 лютого 2021
Переглядів
817
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку