Індивідуальний навчальний план до підручника Full Blast 1 Plus

Про матеріал
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ розроблено на основі Модельної навчальної програми «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І.В., Добра О. М., Кіор Т. М.), яку рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795), а також на основі Навчальної програми Ліцею №11 Павлоградської міської ради «Англійська мова для 5 класу» (5-й рік навчання, адаптаційний цикл базової середньої освіти) на 2022-2023 навчальний рік Відповідає підручнику: Мітчелл Г. К. Англійська мова: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Г.К.Мітчелл. – Київ: Видавництво «Лінгвіст», 2022 – 144с.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ

 

З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

(5-й  рік навчання)

 

ДЛЯ УЧНЯ 5 КЛАСУ

 

 

 

на 2022-2023 н.р.

 

 

 

 

 

 

ВЧИТЕЛЬ: КУЦЕНКО ІГОР  ВАЛЕРІЙОВИЧ

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ

розроблено на основі Модельної навчальної програми «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І.В., Добра О. М., Кіор Т. М.), яку рекомендовано Міністерством освіти і науки України»

(наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795),

а також на основі Навчальної програми Ліцею №11 Павлоградської міської ради

«Англійська мова для 5 класу»

(5-й рік навчання, адаптаційний цикл базової середньої освіти)

на 2022-2023 навчальний рік

Відповідає підручнику:

Мітчелл Г. К. Англійська мова: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Г.К.Мітчелл. – Київ: Видавництво «Лінгвіст», 2022 – 144с.

 

 


РОЗДІЛ

ЗМІСТ РОЗДІЛУ

ОРІЄНТОВНИЙ МОВНИЙ ІНВЕНТАР 

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

Учень:

1. Hello. Привіт.

 

Привітання. Повторення вивченого в початкових класах.

 

(5 годин)

1. Як тебе звати?

2. Нумо знайомитись!

3. Що я вже знаю?

Лексика:

Numbers (1-100); school objects: door, chair, computer, teacher, desk, window, bin, sharpener, rubber, pen, school bag, umbrella, pencil case, book; family: mother/mum, father/dad, grandmother, grandfather, sister, brother, woman/girl, man/boy; сlassroom language, colours.

Граматика:

• Question words, general questions: What’s your name?/How do you spell...?/What’s your phone number?/How old are you?/What colour is this?

• Plurals (regular –s)

• a/an

• this/that

• Imperative.

  • Ставить та відповідає на запитання про себе.
  • Ставить і відповідає на прості запитання.
  • Надає інформацію про себе та своє оточення.
  • Вживає наказовий спосіб, розповідає про заборонені дії.

2. Who are you?

Хто ти?

 

(13 годин)

1. Хто ти?

2. Звідки ти?

3. Професії.

4. Я — учень.

Лексика:

Countries and nationalities: Brazil/Brazilian, China/Chinese, France/French, Greece/Greek, Hungary/Hungarian, Italy/Italian, Mexico/Mexican, Ukraine/Ukrainian, Poland/Polish; professions: actor/actress, shop assistant, secretary,  doctor, nurse, delivery person, chef, bus driver, police, officer, waiter/waitress, taxi driver, days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday, musical instruments: keyboard, violin, piano, guitar, drums;

school subjects: Geography, Maths, History, English, PE, Art, Music, Science.

Граматика:

• Question words, general questions:  What…?/Who…?/Where… from?

• The verb be

• Possessive adjectives.

 

  • Надає інформацію про себе та своє оточення.
  • Розповідає про себе основну інформацію, читає та розпізнає звуки /s/, /ʃ /, / tʃ/.
  • Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією.
  • Називає дні тижня та називає час.
  • Продукує прості речення про своє дозвілля.
  • Називає музичні інструменти.
  • Ставить та дає відповіді на запитання.
  • Розповідає про улюбленого співака та музичну групу.
  • Називає шкільні предмети, ставить запитання та дає відповіді.
  • Продукує короткі речення про себе та свої уподобання.
  • Продукує короткі фрази з описом себе, розповідає основну інформацію про себе та свої уподобання.

3. All about me

Все про мене.

 

(13 годин)

1. Мої речі.

2. Мій одяг.

3. Ти – зірка!

4. Мій домашній улюбленець.

5. Мій найкращий друг друг.

Лексика:

Mobile phone, CD, camera, sunglasses, skateboard, game console, MP3 player, rollerblades, cap, bike; clothes: hoody, jeans, trainers, T- shirt, jacket, trousers, jumper, skirt, leggings, shoes, scarf, belt; parts of the body: face, teeth, arm, hand, head, foot, mouth, eye, wing, tail, nose, ear, body; actions: to dance, to sing, to swim, to use a computer, to play a musical instrument, to draw well, to speak French, to ride a horse, to ride a bike, to skateboard, to cook, to take pictures; chubby boy, fair hair, long hair, a young man, a tall boy, short hair, a slim boy, dark hair, an old man; music: hip-hop, rapper, bagpipes, balalaika, didgeridoo, samba.

Граматика:

• The verb have got

• These/Those

• Plurals (regular/irregular)

• Possessive case

• Questions: Whose…?

• The verb can.

  • Ставить і відповідає на  запитання з метою ідентифікації власника.
  • Розуміє  короткі аудіозаписи з паузами.
  • Називає предмети одягу, розповідає про свій улюблений одяг.
  • Вживає множину іменників, розпізнає звуки /s/, /z/, /iz/.
  • Називає частини тіла, ставить та відповідає на запитання про домашнього улюбленця.
  • Використовує присвійний відмінок, продукує прості речення про домашнього улюбленця.
  • Розповідає про свої уподобання, що вміє робити.
  • Продукує прості речення про свої уподобання, що вміє та що не вміє робити.
  • Продукує прості речення з метою опису зовнішності.
  • Вживає сполучники “and”, “but”. Продукує прості речення про найкращого друга.
  • Продукує короткі фрази з описом зовнішності, розповідає про себе та своє оточення.

4. It’s my life

Це моє життя

 

(13 годин)

1. День за днем.

2. Ти полюбляєш спорт?

3. Поза школою.

4. Вдома.

5. Мій улюблений день.

Лексика:

Daily routines: to get dressed, to go to school, to have breakfast, to get up, to have a shower, to do homework, to brush teeth, to go to bed; to play table tennis, to do athletics, to do gymnastics, to play football, to go swimming, to play tennis etc; free-time activities: to talk on the phone, to surf the Net, to hang out with friends, to read magazines, to go shopping, etc. Household chores: to do the washing, to wash the car, to hoover, to tidy the room, to do the washing-up etc; hobbies: jewellery, model planes, ballet, arts and crafts, rollerblading, stamps, coins, comics.

Граматика:

• Present Simple • Prepositions of time

• Question words, general questions: What time...?/When...? • Adverbs of frequency.

  • Розповідає про щоденні справи.
  • Продукує прості речення про свої щоденні справи та щоденні справи друга. Читає та розпізнає звуки:
  •  s-/s/,
  • s-/z/,
  • es-/iz/.
  • Називає види спорту, розповідає про свої уподобання.
  • Ставить та відповідає на запитання використовуючи теперішній час Present Simple.
  • Продукує прості речення про свій вільний час.
  • Вживає прислівники частоти always, usually, often, sometimes, never, продукує прості речення про свої хатні обов’язки з використанням прислівників частоти.
  • Розуміє короткі аудіозаписи з паузами, розповідає про улюблене хобі.
  • Розуміє та вживає питальні слова When?, What?, Who?, продукує прості речення про улюблений день тижня.
  • Розповідає про вільний час, своє хобі, улюблений вид спорту та щоденні справи, вживає теперішній час Present Simple, прийменники часу.

5. Where I live

Там, де я живу

 

(13 годин)

1. Милий дім.

2. Де це?

3. Мій район.

4. Цікаві місця.

5. Мій дім.

Лексика:

House: bathroom, living room, kitchen, bedroom, balcony, garden, upstairs, downstairs, garage, basement, stairs; furniture: bed, rug, wall, poster, bookcase, armchair, sofa, lamp, coffee table, floor etc; neighbourhood: hospital, supermarket, post office, bank, café, newsagent’s, bookshop, skatepark; ticket, theatre, skate park, swimming pool, fence, museum; telly, band, mate, fish and chips, mate, to hang out.

Граматика:

• There is / There are

• Prepositions of place

• A/an, the

• Object personal pronouns

• Can (permission-requests)

• Prepositions with and without

• The verb must.

  • Називає кімнати в будинку та в квартирі.
  • Вживає конструкцію There is / There are, продукує прості речення з використанням конструкції there is/there are для опису малюнків.
  • Називає меблі в будинку, вживає прийменники місця.
  • Розуміє короткі аудіозаписи з паузами, вживає артиклі a/an, the , продукує прості речення для опису свого будинку/квартири.
  • Продукує короткі речення про свій мікрорайон.
  • Вживає особові займенники, використовує модальне дієслово can для дозволу.
  • Читає та розуміє короткі повідомлення.
  • Продукує прості речення з використанням модального дієслова must/mustn’t.
  • Вживає порядкові числівники, розуміє короткі аудіозаписи з паузами.
  • Продукує прості речення для опису будинку.
  • Розповідає про кімнати в будинку та квартирі, описує власну кімнату, питає дозвіл та висловлює прохання.

6. Nice and tasty

Гарний та смачний

 

(7 годин)

1. Смаколики.

2. Гайда замовляти! Похід у кафе.

3. Ти —  це те, що їси!

Лексика:

Chicken, strawberries, peppers, cheese, yoghurt, butter, carrots, steak, potatoes, apple, tomatoes, sausage, mushrooms; burger, club sandwich, pasta, chips, salad, milkshake, chocolate cake, soft drink. Containers: a slice, a can, a cup, a glass, a bottle, a packet; a cook, mushroom, expensive, to pinch, delicious, to taste, tasty; soup, omelette, pancakes, tuna, rice, doughnut, hot dog.

Граматика:

• Countable and uncountable nouns

• a(n)/some

• some/any

• would like + noun

• Questions: How much? / How many?

  • Називає продукти харчування, розуміє короткі діалоги з паузами.
  • Вживає злічувані/незлічувані іменники, продукує прості речення про уподобання в їжі.
  • Вживає some/any зі злічуваними та незлічуваними іменниками.
  • Вживає лексичні одиниці уроку, говорить про здорове харчування.
  • Вживає how much з незліченими та how many зі зліченими іменниками. Продукує прості речення про здорові звички.
  • Вживає нову лексику усно та письмово.
  • Розрізняє звуки /g/ та /dʒ/.
  • Розуміє короткі аудіозаписи з паузами. 
  • Вживає нові ЛО уроку, розповідає про здорове харчування.
  • Продукує прості речення про уподобання в харчуванні письмово.
  • Розповідає про улюблену їжу, продукує прості речення про здорові звички усно та письмово, вживає some/any з іменниками.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шаповал Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 жовтня 2022
Переглядів
1457
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку