Індивідуальний навчальний план учня/ учениці з ООП . 5клас НУШ «Вступ до історії України та громадянської освіти» (2 год на тиждень /70 год на рік)

Про матеріал

Індивідуальний навчальний план учня/ учениці з ООП .

5клас НУШ «Вступ до історії України та громадянської освіти»

(2 год на тиждень /70 год на рік)

Складено: Модельна навчальна програма «Вступ до історії України та громадянської освіти. 5 клас» для закладів загальної середньої освіти (автори Бурлака О.В., Власова Н.С., Желіба О.В., Майорський В.В., Піскарьова І.О., Щупак І.Я.) 2022р.Затверджено та надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795, нова редакція наказ МОН від 08.02.2022 № 140)

https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/Navchalni.prohramy/2021/14.07/Model.navch.prohr.5-9.klas.NUSH-poetap.z.2022/Hromad.ta.istor.osv.hal/Vstup.do.ist.Ukr.ta.hrom.osv.5-kl.Burlaka.ta.in.14.07.pdf

Підручник: Вступ до історії України та громадянської освіти. Підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти.

Автори: Віталій Власов, Ігор Гирич, Оксана Данилевська. Видавництво: Київ «Генеза». Рік видання: 2022

https://pidruchnyk.com.ua/1665-vstup-do-istorii-5-klas-vlasov-2022.html

Перегляд файлу

 

 

Індивідуальний навчальний план учня/ учениці  з ООП

5 клас НУШ.

«Вступ до історії України та громадянської освіти» ( 70 год)

 

Складено: Модельна  навчальна програма «Вступ до історії України та громадянської освіти. 5 клас» для закладів загальної середньої освіти (автори Бурлака О.В., Власова Н.С., Желіба О.В., Майорський В.В., Піскарьова І.О., Щупак І.Я.) 2022р.Затверджено та надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795, нова редакція наказ МОН від 08.02.2022 № 140)

https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/Navchalni.prohramy/2021/14.07/Model.navch.prohr.5-9.klas.NUSH-poetap.z.2022/Hromad.ta.istor.osv.hal/Vstup.do.ist.Ukr.ta.hrom.osv.5-kl.Burlaka.ta.in.14.07.pdf

 

Підручник: Вступ до історії України та громадянської освіти. Підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти.

Автори: Віталій Власов, Ігор Гирич, Оксана Данилевська. Видавництво: Київ «Генеза».  Рік видання: 2022

https://pidruchnyk.com.ua/1665-vstup-do-istorii-5-klas-vlasov-2022.html

 

 

 

Під час розробки ІНП поставлено низку завдань: а саме – зацікавити  здобувача освіти (учня) історією, формувати розуміння історії як науки; познайомити учня із цікавими епізодами історії України та світу; спонукати до дослідження історії родини та рідного краю; розвивати  критичне  мислення та медіаграмотність; засобами історії формувати компетентності: загальні (уміння учитися упродовж життя, обізнаність у сфері культури тощо); предметні (хронологічна, просторова, інформаційна тощо); заохочувати до виконання  творчих, практичних завдань;

формувати розуміння цінності людини, її ідентичності, прав людини, принципів взаємодії людей в спільнотах на різних історичних етапах; формування особистості патріота України з активною громадянською позицією.

 

 

 

 

 

 

Учню необхідно:

сприяти формуванню пізнавальних, комунікативних уміннь та навичок, навчити давати прості логічні відповіді на питання;     

розвивати рівень загальних інтелектуальних умінь: аналізувати, вміти порівнювати, класифікувати події;

розвинути осмисленість, системність знань, навички володіння історичною хронологією ;

сприяти накопиченню досвіду самостійної діяльності: виконання різних видів навчальної діяльності,  за зразком  відтворювати  основний навчальний матеріал;

розвивати мотиваційний компонент навчальної діяльності учня та зацікавленість предметом ;

виховувати свідому поведінку  на уроці, розвивати організаційні здібності ( в тому числі організація робочого місця, поведінка тощо)

звертати увагу на швидкість виконання завдань: надавати  додатковий час і допомогу.

розвивати навички читання, зв’язного мовлення, охайного та грамотного письма.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ уроку

Дата

Тема уроку

 

Очікувані результати

Види навчальної діяльності

Темп засвоєння

 

 

 

  1.  

 

Вступ

За допомогою вчителя уміє користуватися засобами, за допомогою яких вивчається історія у школі.

 

Навчально-пізнавальна,

 

  1.  

 

Предмет шкільної історії

Знає що вивчає предмет «Історія» у школі,

 

Навчально-пізнавальна, бесіда,

 

 

 

Розділ І  НАУКИ,ЩО ВИВЧАЮТЬ МИНУЛЕ

 

  1.  

 

Історія як наука про розвиток людства.

 Розуміє поняття «історія».

бесіда, навчальне відео

 

  1.  

 

Історія людини й родини– частина історії України.

Розуміє значення вивчення історії для розвитку особистості як активного члена суспільства

Міні-дослідженням сімейних фото

«Моя родина- частина України»

 

  1.  

 

Джерела історичної інформації.

Розрізняє історичні джерела за видами за допомогою

формулювання питань вправа «мікрофон»,

 

  1.  

 

Види історичних джерел.

 

Розрізняє історичний факт, час, простір,

робота

з навчальним відео

 

  1.  

 

Критичний аналіз джерел історичної інформації.

 

Розуміння понятя «історичне джерело»,

пізнавальна, дослідницька,

 

  1.  

 

Значення археології для дослідження минулого.

 

 

Розуміння понять «археологія»,

бесіда, дискусія,

 

  1.  

 

Як працюють археологи.

Уміє застосувати поняття «археологія», «археолог»,

формулювання питань,

 

  1.  

 

Минуле світу в археологічних пам’ятках.

наводить приклади історичних пам’яток

інтерактивні вправи

 

  1.  

 

Археологічні скарби України .Трипільська культура.

Знає  характерні риси найвідоміших археологічних пам’яток України.

 

робота

з навчальним відео

 

  1.  

 

Писемні пам`ятки та їх дослідження.

Розрізняє історичні джерела за видами

робота з навчальним текстом, 

 

  1.  

 

Найвидатніші писемні пам’ятки людства

Знає найвідоміші археологічні пам’ятки світу .

 

робота зі словниками та пошуковими системами,

 

  1.  

 

Етнографічні дослідження. Фольклор як історичне джерело

 

 

 

Розуміння поняття «фольклор»,  за допомогою пам’ятки здійснює простий аналіз історичного джерела;

 

 

Навчально-пізнавальна, творча

 

  1.  

 

Сучасні історичні джерела ( фото, відео,аудіо)

 

 

 

 

 

 

В доступній формі добирає інформацію з сучасного історичного джерела(фото)

 

 

коментований перегляд візуальних джерел інформації,

 

  1.  

 

Гра-узагальнення «Свідки минулого»

 У формі гри, за допомогою вчителя, виконує завдання

виставка, друковані матеріали, кубик для гри

 

 

 

Розділ ІІ ІСТОРИЧНИЙ ЧАС ТА ПРОСТІР

 

 

  1.  

 

Розвиток уявлень про лічбу часу в народів світу та на теренах України.

усвідомлює важливість правильного визначення історичного часу для розуміння логіки історичних процесів;

завдання на встановлення хронологічної послідовності

 

  1.  

 

Одиниці вимірювання історичного часу (ера, тисячоліття, століття, рік)

Знає поняття  «рік», «століття», «тисячоліття»,

 

 

формулювання питань, опрацювання навчального відео

 

  1.  

 

Лічба часу в історії

знає одиниці вимірювання часу

Навчально-пізнавальна, робота з навчальним текстом, презентація

 

 

  1.  

 

Способи впорядкування хронологічних даних

знає поняття «хронологія»,

 

розв’язування задач на лічбу часу, робота

з навчальним відео

 

 

  1.  

 

Лінія часу, хронологічна таблиця, синхронізована таблиця.

за допомогою вчителя укладає хронологічну таблицю

виконання вправ на

побудову лінії часу

робота ,

 

  1.  

 

Історія приладів для вимірювання часу

 

 

Знає поняття «календар», називає види годинників 

робота з навчальним текстом

 

  1.  

 

Розвиток систем літочислення.

 

Розуміє поняття літочислення,

 

установлює послідовність історичних подій за допомогою лінії часу;

 

  1.  

 

Літочислення в сучасному світі.

розрізняє системи літочислення, пояснює їх на прикладах;

 

встановлення логічної

відповідності та хронологічної послідовності подій,

 

  1.  

 

Історія світу та України на лінії часу

 

установлює послідовність історичних подій за допомогою лінії часу;

 

перегляд візуальних джерел інформації,

 

  1.  

 

Історична карта . (Мапа).

 

Знає поняття «історична       карта»,

 

побудова розповіді про події на основі карти

 

  1.  

 

Навчальна історична карта, атласи, контурні карти.

Правила роботи з  контурною картою

визначає на карті місця історичних подій;

дослідження  історичної карти,

 

  1.  

 

Розвиток уявлень людини про світ.

виокремлює основні елементи карти, 

Робота з навчальним відео

 

  1.  

 

Історичний простір на картах упродовж історії.

 

визначає на карті положення географічних об’єктів, культурно-історичних пам’яток

дослідження  історичної карти,

 

  1.  

 

Українські землі на картах упродовж  історії

визначає на карті положення культурно-історичних пам’яток

дослідження  історичної карти,

 

 

 

  1.  

 

Території розселення українців у світі

З допомогою вчителя визначає на карті місця території розселення українців у світі

Робота з навчальним відео, дослідження  історичної карти,

 

  1.  

 

Гра-узагальнення «З усіх усюд»

 

У формі гри, за допомогою вчителя ,виконує завдання

друковані матеріали, кубик

 

 

 

Розділ ІІІ ІСТОРИЧНА НАУКА Й ІСТОРИЧНА ПАМ’ЯТЬ

 

  1.  

 

Становлення історичної науки

Наводить  по одному прикладові нового слова

( поняття)

 

робота з

навчальним текстом, с 96-97

дослідницька с. 99

 

  1.  

 

Описи історії в донаукові часи (від давнини до XVIII ст.).

Наводить  по одному прикладові нового слова,

( поняття) ,діяча

 

робота з

навчальним текстом с.97,гра « Про кого йдеться»

 

  1.  

 

Становлення історії як науки ( ХIХ -ХХст.)

Наводить  по одному прикладові нового слова

( поняття) ,діяча

 

робота з

навчальним текстом с.98

 

  1.  

 

Наука історія на  сучасному етапі.

Наводить  по одному прикладові нового слова

( поняття), діяча

 

робота з

навчальним текстом,

перегляд

візуальних джерел інформації,

 

  1.  

 

Історичні дослідження на теренах України (ХIХ -ХХст.).

Наводить  по одному прикладові нового слова

( поняття)

 

робота з

навчальним текстом,с.99

 

  1.  

 

Історичні дослідження на теренах України на  сучасному етапі. .

Наводить  по одному прикладові нового слова

( поняття)

 

перегляд

візуальних джерел інформації,

 

  1.  

 

Видатні українські історики XVIІІ ст.- .ХІХ ст.

Знає імена ,складає по одному реченню про видатних вчених-істориків України XVIІІ ст.- .ХІХ ст.,

 

віртуальна екскурсія,

робота з навчальним відео, гра « Про кого йдеться»

 

  1.  

 

Видатні українські історики  ХХ – поч.ХХІ ст.

Знає імена видатних вчених-істориків  України ХХ – поч. ХХІ ст.;

складає по одному реченню про них користуючись матеріалом підручника

 

Творча робота (фото-колаж «Видатні українські історики ХХ – поч. ХХІ ст.»,

гра « Про кого йдеться»

 

  1.  

 

Видатні українські історики сучасності

Знає імена видатних вчених-істориків світу та України від давнини до сучасності;

робота з пошуковими системами, пошук інформації про сучасного історика

 

  1.  

 

Музеї та архіви (України)

З допомогою вчителя пояснює різницю між музеєм та архівом;

 

віртуальна екскурсія

«Музеї України» робота з пошуковими системами, пошук інформації про музеї України

 

  1.  

 

Музеї та архіви (Європи)

Використовуючи пошукові системи називає провідні історичні музеї та архіви світу і України

дослідницька, віртуальна екскурсія

«Музеї Європи»

 

 

  1.  

 

Музеї та архіви світу

усвідомлює суспільну значущість збереження історичної спадщини для успішного розвитку України

Фото-колаж «Музеї та архіви світу», пошук інформації про світові музеї ( пошукові системи)

 

  1.  

 

Історична пам`ять

розуміє, що історія українського народу, України є невід’ємною складовою світового історичного процесу

Навчально-пізнавальна, робота з

навчальним текстом

 

  1.  

 

Культура пам’яті.

розуміє, що історія українського народу, України є невід’ємною складовою світового історичного процесу

робота пошуковими системами, коментований

 

 

  1.  

 

Формування історичної пам’яті.

розуміє зміст понять «народ», «нація», «держава»,

Навчально-пізнавальна, робота зі словниками

 

  1.  

 

Міфи в історії.

розуміє зміст понять «міф»

Навчально-пізнавальна,

 

  1.  

 

Усна історія

розуміє, що усна історія складова історичної спадщини українського народу

Навчально-пізнавальна, бесіда

 

  1.  

 

Види пам’яток і пам’ятників.

Турбується доглядає за історичними пам’ятками та пам’ятниками

робота з навчальним відео

 

  1.  

 

Історія України в пам`ятках і пам`ятниках періоду  Русі-України

Називає пам`ятки пишається історичною спадщиною періоду  Русі-України

перегляд

візуальних джерел інформації,

 

  1.  

 

Історія України в пам`ятках і пам`ятниках Козацької України.

 

 

 

 

Називає пам`ятки та пишається історичною спадщиною періоду  Козацької України.

робота з навчальним відео

 

54.

 

Історія України в пам`ятках і пам`ятниках ХХ-ХХІ ст.

Називає пам`ятки та пишається історичною спадщиною України ХХ-ХХІ ст.

презентація, віртуальна екскурсія,

 

 

55.

 

Пам`ятки історії рідного краю періоду Середньовіччя

називає пам`ятки історії рідного краю періоду Середньовіччя

Навчально-пізнавальна, пошукова

 

56.

 

Пам`ятки історії рідного краю періоду Середньовіччя

пишається історичною спадщиною рідного краю;

Творча діяльність

Фото- колаж «Замки Закарпаття»

57.

 

Пам`ятки історії рідного краю

пишається історичною спадщиною України та рідного краю;

Навчально-пізнавальна, пошукова

 

58.

 

Гра-узагальнення «Жива пам`ять»

 

 

 

 

У формі гри, за допомогою вчителя ,виконує завдання

 

 

 

 

 

друковані матеріали, кубик,
ілюстрації

 

 

 

Розділ ІV РОЗВИТОК ЛЮДСТВА УПРОДОВЖ ІСТОРІЇ

 

59.

 

Історія України в контексті світових подій.

Періодизація історії людства від давнини до сучасності.

відчуває гордість за славетні сторінки історії України,

Навчально-пізнавальна,

 

60.

 

 

Перші люди на українських теренах.

 

 

 

 

Називає час появи людини на Землі та на українських теренах;

 

 

 

робота з навчальним відео,

 

61.

 

Визначні історичні постаті.

 

 

відчуває гордість за видатних історичних діячів України,

робота з навчальним відео, бесіда, лепбук

«Визначні історичні постат».

 

62.

 

Людина і довкілля протягом  історії .Людина як частина   природи

усвідомлює необхідність відповідального господарювання та споживання;

 

бесіда, перегляд візуальних джерел інформації.

 

 

63.

 

Людина в спільноті. Розвиток людських спільнот від первісних громад до держави

 

наводить приклади впливу діяльності людини в спільноті

перегляд візуальних джерел інформації.

 

64.

 

Народи, етноси та нації. Народи які проживають на теренах України

Називає народи ,нації що проживають на теренах України;

 

 

 

 

робота з навчальним відео, бесіда

 

65.

 

Розвиток системи регулювання суспільних відносин: табу, мораль, цінності, закони. Становище чоловіків, жінок і дітей на різних етапах історії.

Називає способи захисту прав людини в сучасному світі, розуміє поняття

«закон», «мораль»

перегляд та візуальних джерел інформації.

 

 

 

66.

 

Права та обов`язки людини . Права людини у правових пам’ятках людства й України. Як захистити свої права в сучасному світі.

поводиться з повагою до прав інших осіб; визнає відповідальність за свою поведінку, якщо вона призводить до порушення гідності інших людей

 

Навчально-пізнавальна,

 

67.

 

Світогляд, наукові знання та художня культура людства. Міфологія та релігія. Атеїзм.

 

 

налагоджує конструктивну взаємодію з іншими людьми;

навчальна міні-дискусія,

 

68.

 

Освіта та передача досвіду від покоління до покоління впродовж історії.

Розуміє важливість освіти та передачі досвіду від покоління до покоління

 

робота з навчальним відео бесіда,

 

69.

 

Гра-узагальнення «Шляхами історії»

У формі гри, за допомогою вчителя ,виконує завдання

творчий проєкт «Шляхами історії»

 

70.

 

Узагальнення до курсу. Значення історичної науки для поступу людства. Уроки історії. Пригадаймо найважливіше.

усвідомлює значущість вивчення історії для подальшого поступу людства

Інтерактивні вправи, тестові завдання, вправа «Мікрофон»,

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
НУШ (середня школа), Планування
Інкл
Додано
29 серпня
Переглядів
213
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку