Індивідуальний навчальний план учня який здобуває освіту за сімейною формою навчання

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план з Інформатики учениці 6 «Б» класу яка здобуває освіту за сімейною формою навчання (Навчальний план складено відповідно до навчальної програми Міністерства освіти та науки України затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
Перегляд файлу

                                                                                                                                                                                                                              ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Городецького ліцею

__________ ПІП

 

Індивідуальний навчальний план

  з Інформатики

учениці 6 «Б» класу

______________

яка здобуває освіту за сімейною формою навчання

(Навчальний план складено відповідно до навчальної програми Міністерства освіти та науки України

затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)

 

Теми навчальних занять

Очікувані результати

Дата/ час проведення консультацій, видів контролю

Тема 1. Комп’ютерні презентації (продовження І семестру)

Ефекти зміни слайдів.

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота №5. Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях.

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота №6. Ефекти зміни слайдів.

 

Планування представлення презентації та створення презентації.

 

Вдосконалення презентації. Виступ перед аудиторією з власною розробленою презентацією.

 

Учень/учениця

Знаннєва складова

Називає апаратне й програмне забезпечення, необхідне для створення й перегляду комп’ютерних презентацій.

Наводить приклади об’єктів презентації, їх властивостей і типів слайдів.

Називає етапи створення презентації і правила компонування її об’єктів.

Знає принципи естетичного оформлення слайдів

 

Діяльнісна складова

Створює презентацію та налаштовує її показ.

Використовує гіперпосилання, ефекти зміни слайдів та анімації.

Планує представлення презентації та виступає з нею перед аудиторією

Ціннісна складова

Обґрунтовує доцільність використання презентацій у своїй навчальній діяльності та повсякденному житті.

Оцінює якість презентації та дотримання вимог до її оформлення

 

Консультація 25.01

 Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.

Створення програмних об’єктів.

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. Створення програмних об’єктів

 

Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.

Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. Програмне опрацювання події.

 

Змінювання  значень властивостей об’єкта в програмі.

Інструктаж з БЖД. Практична робота 9. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі

 

Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

 

Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота 10. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

 

Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота 11. Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі

 

Розробка сценарію майбутнього програмного проекту

Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

Учень/учениця

Знаннєва складова

Знає і розуміє поняття об’єкта в програмуванні. Наводить приклади властивостей об’єктів та їх значень.

Пояснює поняття події та наводить приклади подій та їх опрацювання.

Знає і розуміє поняття вкладених алгоритмічних структур, наводить приклади їх застосування

 

Діяльнісна складова

Розкладає задачу на підзадачі і розв’язує їх (здійснює декомпозицію задачі).

Додає об’єкти до програмного проекту.

Уміє змінювати значення властивостей об’єктів, у тому числі програмно.

Уміє перевіряти результат виконання програми на відповідність умові задачі.

Програмує опрацювання подій.

Застосовує вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

 

Ціннісна складова

Усвідомлює доцільність застосування подійного програмування для розв’язання конкретної задачі.

Обґрунтовує необхідність застосування вкладених алгоритмічних структур.

 

Консультація 22.02

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Консультація 19.04

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематичне оцінювання 24.05

 

Ознайомлений (ознайомлена), згідний (згідна) _____________________

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 6 клас, Планування
Додано
17 січня 2023
Переглядів
1245
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку