Індивідуальний навчальний план учня який здобуває освіту за сімейною формою навчання

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план з Інформатики (ІІ семестр) учениці 2 класу Яка здобуває освіту за сімейною формою навчання (за програмою Шияна Р.Б.) (План складено згідно програми затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 №743.22)
Перегляд файлу

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Городецького ліцею

________ ПІП

 

Індивідуальний навчальний план з Інформатики

учениці 2 класу

____________________

Яка здобуває освіту за сімейною формою навчання

(за програмою Шияна Р.Б.)

(План складено згідно програми затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 №743.22)

 

Теми навчальних занять

Очікувані результати

Дата/ час проведення консультацій, видів контролю

Змістова лінія «Відповідальність та безпека в інформаційному суспільстві»

 

 Початкові уявлення про Інтернет.

Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном. Вкладки браузера. Посилання. Закладка.

 

Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови. Саморегуляція під час роботи з цифровими пристроями.

 

Пін-коди і паролі (текстові, графічні, цифрові, тактильні, фотопаролі, паролі-зображення тощо), їх призначення та доцільне використання

Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Авторство контенту (власне і чуже). Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.

 

Як уникнути цькування і діяти у випадку образ у цифровому спілкуванні. Програмні засоби, які полегшують спілкування з людьми із особливими потребами.

 

Пошук зображень в Інтернеті. Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень. Емотикони, інформаційні знаки.

дотримується безпечного режиму роботи з цифровими пристроями

повідомляє про своє самопочуття дорослим

аргументує необхідність конфеденційності паролів

дотримується правил безпечної роботи з цифровими пристроями та в мережах

зберігає конфіденційність особистої інформації та пояснює необхідність цього

розпізнає інформацію небезпечного змісту та повідомляє

про це дорослих

звертається по допомогу, коли є сумніви з приводу змісту чи співрозмовника в мережах і реальному житті

коректно реагує на висловлювання, з яким не погоджується

розрізняє приватну та публічну інформацію

виявляє доброзичливе ставлення до інших безпосередньо та через мережі

повідомляє дорослих про образи і цькування

зазначає авторство власних робіт (прізвище, ім’я, дату),

доводить його

не списує і не дає списувати, аргументовано доводячи, чому

вказує авторів тих матеріалів, які використовує у своїх роботах

 

Консультація 26.01

Змістова лінія «Моя цифрова творчість»

Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці.

 

Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій.

 

Ігрові вправи з надання команд виконавцям з використанням навчального середовища «Сходинки до інформатики» (гра «Садівник»)

 

Заповнення таблиць на пристроях і без них, прості розрахунки. Створення простих лінійних алгоритмів учнями.

 

Створення малюнку на основі лінійного алгоритму.

 

Електронні тексти. Шрифт. Кольори і оздоблення. Оформлення текстів. Форматування тексту на основі лінійного алгоритму

 

Збереження інформаційних продуктів на пристроях на основі лінійного алгоритму у вигляді інструкційної картки.

 

Створення власних літературних творів за допомогою текстових та графічних редакторів. Презентування власних ідей, думок та інформаційних продуктів перед аудиторією.

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр.   Інструктаж з БЖД. Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою.

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.   Інструктаж з БЖД. Робота з комп‘ютерними програмами на розвиток логічного мислення.

встановлює логічну послідовність подій або дій

переказує послідовність подій та дій тексті, явищах тощо)

оцінює ризик порушення послідовності дій (наприклад, під час переходу дороги на перехресті)

діє за запропонованим планом, вирізняє пункти плану

укладає послідовність дій (алгоритм), які потрібно виконати для досягнення мети у повсякденній діяльності

укладає план дій для виконавця із точними та однозначними вказівками

формулює очікуваний результат

змінює послідовності дій для отримання іншого результату

погоджується або спростовує факт досягнення результату

виправляє помилки у плані

виокремлює частини від цілого

складає ціле із запропонованих частин

виокремлює у   складному завданні прості завдання,

 пропонує порядок їхнього розв’язування

експериментує із заміною частин

ризикує під час виконання незнайомих завдань

використовує, створює, змінює текст за допомогою цифрових пристроїв та програм

створює прості малюнки за допомогою цифрових пристроїв та програм

презентує ідеї та / або результати своєї діяльності за допомогою малюнків, текстів, музики тощо

читає електронні тексти, додає до них позначки і закладки

заповнює пропуски в таблиці, виконуючи прості розрахунки

робить фотографії, знімає відео, фіксує звуки, слухає тексти з альтернативних джерел (аудіокниги)

використовує основні інструменти для створення та редагування простих інформаційних продуктів

Консультація 16.03

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Консультація 27.04

 

 

Ознайомлений (ознайомлена), згідний (згідна) _____________________

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
17 січня 2023
Переглядів
3969
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку