Я досліджую світ
Відповідальний за адаптацію навчальної програми на І семестр:
№ |
Тема уроку |
Очікувальні результати |
Моніторинг |
|
РОЗДІЛ 1. ЛЮДИНА |
|
|||
1. |
Неповторність кожної людини.(с.3-6) |
Розуміє що кожна людина неповторна, з допомогою асистента вчителя висловлює думку що означає цінувати своє життя; Розуміє поняття «благодійність» та складає пам’ятку «у який спосіб діти можуть чинити добро». Розповідає про свій успіх однокласникам. |
|
|
2. |
Життя людини — найвища цінність.(с.7-9) |
|||
3. |
Благодійність як прояв добра і співчуття. (с.10-12) |
|||
4. |
Як досягнути успіху .(с.13-15) |
|||
РОЗДІЛ 2. ЛЮДИНА СЕРЕД ЛЮДЕЙ |
|
|||
5. |
Що дає людині спілкування (с.16-18) |
За навідними питаннями дає відповідь на тему спілкування, разом з однокласниками складає ситуацію як можна ввічливо спілкуватися; з допомогою асистента шукає вирішення конфліктних ситуацій, розучує мирилку. Розуміє культуру поведінки в дома, в школі, громадських місцях, в гостях, на вулиці. Бере участь у міні сценках на уроці. |
|
|
6. |
Як уникнути конфліктів з іншими людьми (с.19-21) |
|||
7. |
Культура поведінки вдома й у школі (с.22-24) |
|||
8. |
Культура поведінки на вулиці та в громадському транспорті (с.25-27) |
|||
9. |
Культура поведінки в громадських місцях (с.28-30) |
|||
10. |
Культура поведінки в гостях. Правила гостинності. (с.31-32) |
|||
11. |
ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА № 2. ЛЮДИНА СЕРЕД ЛЮДЕЙ. |
|||
РОЗДІЛ 3. ПРИРОДА |
|
|||
12. |
Аналіз діагностувальної роботи. Всесвіт. Планета Земля — наш дім у Всесвіті.(с.33-35) |
Учень має уявлення про Всесвіт і сонячну систему; З допомогою асистента вчителя моделює сонячну систему, сузір’я, обертання Землі; Наводить приклади небесних тіл; Розповідає про вплив Сонця і Місяця на нашу планету; з допомогою здійснює пошук інформацій про розвиток техніки і технологій; Обговорює безпечне і доцільне використання знань про природу, матеріали, технології; моделює, з допомогою асистента вчителя, групу зв’язку «природа-людина», «природа – рукотворний світ», «людина – рукотворний світ» та складає розповідь за створеною моделлю. |
|
|
13. |
Сонячна система. (с.36-35) |
|||
14. |
Планети Сонячної системи. |
|||
15. |
Сонце — джерело світла і тепла на Землі. ( с.42-44) |
|||
16. |
Земля — планета Сонячної системи. (с.45-47) |
|||
17. |
Добовий рух Землі та його наслідки. ((48-49) |
|||
18. |
Річний рух Землі та його наслідки.( с.50-52) |
|||
19. |
Місяць — природний супутник Землі. (с.53-55) |
|||
20. |
Нагрівання земної поверхні сонячними променями.(с.56-57) |
|||
21. |
Природні зони Землі.( с.58-60) |
|||
22. |
Погода. Прогноз погоди. (с.61-63) |
|||
23. |
Горизонт. Сторони горизонту. ( с.64-65) |
|||
24. |
Орієнтування на місцевості за допомогою Сонця та місцевих ознак.( с.66-68)) |
|||
25. |
Орієнтування на місцевості за допомогою компаса.( с.69-70) |
|||
26. |
План і масштаб.(с.71-72) |
|||
27. |
Зображення місцевості на плані.(с.73-75) |
|||
28. |
Географічна карта. (с. 76-77) |
|||
29. |
Форми земної поверхні.( с. 78-80) |
|||
30. |
Землетруси і вулкани. Їх вплив на зміни земної поверхні |
|||
31. |
Робота вітру та текучої води, їх вплив на зміни земної поверхні.( с.84-85) |
|
|
|
32. |
Резервний урок.
|
|||
33. |
ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА № 3. ПРИРОДНІ ЗОНИ ЗЕМЛІ. |
|
|
|
34. |
Аналіз діагностувальної роботи .Материки та океани на географічній карті. (с.86-88) |
|||
35. |
Особливості природи Тихого океану. (с.89-91) |
|||
36. |
Особливості природи Атлантичного океану.( с.92-94) |
|||
37. |
Особливості природи Індійського океану.(с.95-97) |
|||
38. |
Особливості природи Південного океану. |
|||
39. |
Особливості природи Північного Льодовитого океану.(с.98-100) |
|||
40. |
Особливості природи Євразії.(с.101-103) |
|||
41. |
Рослинний і тваринний світ Євразії.(с.104-107) |
|||
42. |
Особливості природи Африки.(с.108-110) |
|||
43. |
Рослинний і тваринний світ Африки.(с.111-114) |
|||
44. |
Резервний урок.
|
|||
45. |
ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА №4. ПРИРОДА МАТЕРИКІВ І ОКЕАНІВ. |
|||
46. |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів.
|
|||
47 |
Підсумковий урок за І семестр.
|
|||