Індивідуальний навчальний план з «Біології» для 7 класу за сімейною (домашньою) формою навчання

Про матеріал
План складено згідно програми затвердженої Наказом міністерства освіти і науки України від 07.06. 2017 №804
Перегляд файлу

Затверджую

 Директор _________

 ______________ П.І.Б

 

Індивідуальний навчальний план

з «Біології»

Учня 7 класу _____________________П.І.Б.,

Який/яка здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання

 

План складено згідно програми затвердженої Наказом міністерства освіти і науки України від 07.06. 2017 №804

 

 

 

Теми навчальних занять

Дата/час проведення консультацій,

видів контролю

Вступ

 Основні відмінності тварин від рослин та грибів. Особливості живлення тварин.

Будова тварин: клітини, тканини, органи та системи органів.

Демонстрування: опудал, вологих препаратів, колекцій зображень (у тому числі електронних) тварин.

 

Тема 1. Різноманітність тварин

[розглядаються особливості будови, способу життя, різноманітність, роль у природі та значення в житті людини тварин зазначених груп].

Способи класифікації тварин (за середовищем існування, способом пересування, способом життя тощо).

Кишковопорожнинні. Кільчасті черви. Членистоногі: Ракоподібні,

Павукоподібні, Комахи. Молюски.

Паразитичні безхребетні тварини.

Риби. Амфібії. Рептилії. Птахи. Ссавці.

Демонстрування

мікропрепаратів, вологих препаратів, колекцій, опудал, зображень (у тому числі електронних) тварин
Лабораторні дослідження:

зовнішньої будови та руху кільчастих червів (на прикладі дощового черв’яка або трубочника);

будови черепашки (мушлі) черевоногих та двостулкових молюсків.

Практичні роботи:

1. Виявлення прикладів пристосувань до способу життя в комах.

2. Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у представників різних екологічних груп птахів.

3. Визначення особливостей зовнішньої будови хребетних тварин у зв’язку з пристосуванням до різних умов існування.

Міні-проект (тематика за вибором)

Тварини рекордсмени.

Як утворюються перлини?

 

Консультація з розділу: «Різноманітність тварин».

 

Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу розділу: «Різноманітність тварин».

 

Тема 2.  Процеси життєдіяльності тварин

Живлення і травлення. Особливості обміну речовин гетеротрофного організму. Різноманітність травних систем.

Дихання та газообмін у тварин. Органи дихання, їх різноманітність. Значення процесів дихання.

Транспорт речовин у тварин. Незамкнена та замкнена кровоносні системи. Кров, її основні функції.

Виділення, його значення для організму. Органи виділення тварин.

Опора і рух. Види скелета. Значення опорно-рухової системи. Два типи симетрії як відображення способу життя. Способи пересування тварин.

Покриви тіла тварин, їх різноманітність та функції.

Органи чуття, їх значення.

Нервова система, її значення, розвиток у різних тварин.

Розмноження та його значення. Форми розмноження тварин. Статеві клітини та запліднення.

Розвиток тварин (з перетворенням та без перетворення). Періоди та тривалість життя тварин.

Лабораторні дослідження:

особливостей покривів тіла тварин;

визначення віку тварин (на прикладі двостулкових молюсків і кісткових риб).

Практичні роботи:

4. Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин

5. Порівняння будови скелетів хребетних тварин.

6. Порівняння будови головного мозку хребетних тварин (на муляжах/моделях).

Міні-проект (тематика за вибором учителя)

Як бачать тварини.

Турбота про потомство.

 

Консультація з розділу: «Процеси життєдіяльності тварин».

 

Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу розділу: «Процеси життєдіяльності тварин»

 

Тема 3. Поведінка тварин

Поведінка тварин, методи її вивчення.

Вроджена і набута поведінка. Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин.

Форми поведінки тварин: дослідницька, харчова, захисна, гігієнічна, репродуктивна (пошук партнерів, батьківська поведінка та турбота про потомство), територіальна, соціальна. Типи угруповань тварин за К. Лоренцем. Ієрархія у групі. Комунікація тварин. Використання тваринами знарядь праці. Елементарна розумова діяльність. Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення.

Лабораторні дослідження:

спостереження за поведінкою тварин (вид визначається вчителем).

Практичні роботи:

8. Визначення форм поведінки (або типів угруповань) тварин (за відео-матеріалами або описом).

Міні-проект (тематика за вибором)

Спільноти тварин.

Чому мігрують тварини.

 

Консультація з розділу: «Поведінка тварин».

 

Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу розділу: «Поведінка тварин».

 

Тема 4. Організми і середовище існування

Поняття про екосистему та чинники середовища.

Ланцюги живлення. Кругообіг речовин і потік енергії в екосистемі.

Співіснування організмів в угрупованнях. Вплив людини та її діяльності на екосистеми. Екологічна етика.

Природоохоронні території.

Червона книга України.

Міні-проект

Заповідні території України (Тернопільщини)

 

Узагальнення

Подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин, бактерій, грибів, тварин — свідчення єдності живої природи

Екскурсії

Різноманітність тварин свого краю.

Пристосованість рослин і тварин до сумісного життя в природному угрупованні

 

Консультація з розділу: «Організми і середовище існування».

 

Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу розділу: «Організми і середовище існування».

 

 

 

 

 

      Ознайомлена, згодна ___________________

     

      Дата __________________

docx
Пов’язані теми
Біологія, 7 клас, Планування
До підручника
Біологія 7 клас (Довгаль І.В., Ягенська Г. В., Жолос О. В., Ходосовцев О. Є., Костіков І. Ю., Волгін С. О., Додь В. В., Сиволоб А. В., Скрипник Н.В., Толстанова Г. М.)
Додано
20 березня
Переглядів
842
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку