Індивідуальний навчальний план з інформатики ІІ семестр

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план з інформатики ІІ семестр 2023-2024 н.р. учнів 3-го класу, які здобувають освіту за сімейною формою навчання
Перегляд файлу

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Бориславського ЗЗСО І-ІІІ ст. №8

__________ Віра Собко

 

Індивідуальний навчальний план

з Інформатики

ІІ семестр

2023-2024 н.р.

учнів 3-Б класу

Левчака Максима,

Особи Остапа

які здобувають освіту за сімейною формою навчання

(за програмою Шияна Р.Б.)

(План складено згідно програми затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 №743-22)

Теми навчальних занять

Очікувані результати

Дата/ час проведення консультацій, видів контролю

Змістова лінія

«Комунікація та співпраця»

Групова взаємодія. Групові ролі. Планування групової діяльності.

Рефлексія щодо власної діяльності.

- складає план виконання роботи з допомогою вчителя / вчительки;

- визначає відмінності ролей у групі;

- розподіляє ролі в групі з переліку ролей, які надає вчитель / учителька;

- виконує роль, яку пропонує група в результаті обговорення;

Консультація 19.02

Змістова лінія

«Я і цифрові пристрої»

Цифрові пристрої, їх призначення і взаємодія. Комп’ютерні системи. Використання цифрових пристроїв для розв’язування усталених та творчих завдань. Переваги, можливості та обмеження цифрових пристроїв різних видів.

Правила експлуатації цифрових пристроїв. Основні несправності цифрових пристроїв, збої у роботі програм, шляхи їх усунення. Вікові обмеження і свідомий вибір програм для роботи. Налаштування програм під власні потреби.

- пояснює роботу комп’ютерної системи, що складається із сукупності взаємопов’язаних пристроїв;

- збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв (фотографує, записує, диктує тощо);

- описує взаємодію пристроїв комп’ютерної системи, їх можливості та обмеження;

- визначає прості апаратні та програмні збої, які можуть траплятись під час користування технікою;

- усуває прості несправності (перезавантажити пристрій, перевірити живлення, перевірити наявність мережі, закрити і знову відкрити програму); 

Консультація 18.03

Змістова лінія «Відповідальність та безпека в інформаційному суспільстві»

Наслідки небезпечної та некоректної роботи з цифровими пристроями і програмами безпосередньо та в мережах. Етика та безпека цифрової поведінки, цифрова репутація та цифровий слід. Відповідальна поведінка онлайн. Конфіденційність даних, приватність інформації. Сильні і слабкі паролі. Джерела отримання допомоги в прикрих і тривожних ситуаціях.

Модель адекватного реагування в сумнівних ситуаціях.

Cпособи визначення і позначення авторства інформаційних продуктів. Поняття про захист авторських прав.

Наслідки та ризики використання плагіату (списування).

- дотримується стратегій уникнення проблем, що випливають з необачного використання комп’ютерних пристроїв та мереж (вихід з облікового запису, щоб ним не скористались інші, приватність особистої інформації);

- дотримується часових обмежень користування цифровими пристроями;

- дотримується погоджених правил поведінки онлайн вдома та у школі;

- шанує права творців інформаційних продуктів;

- цитує та вказує джерела запозичених ідей чи матеріалів;

- прогнозує наслідки плагіату в повсякденному житті та онлайн;

- не списує і не дає списувати;

Консультація 13.05

 

 

Ознайомлений (ознайомлена), згодний (згодна)____________

docx
Додано
24 червня
Переглядів
24
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку