ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Бориславського ЗЗСО І-ІІІ ст. №8
__________ Віра Собко
Індивідуальний навчальний план
з Інформатики
ІІ семестр
2023-2024 н.р.
учнів 3-Б класу
Левчака Максима,
Особи Остапа
які здобувають освіту за сімейною формою навчання
(за програмою Шияна Р.Б.)
(План складено згідно програми затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 №743-22)
Теми навчальних занять |
Очікувані результати |
Дата/ час проведення консультацій, видів контролю |
Змістова лінія «Комунікація та співпраця» Групова взаємодія. Групові ролі. Планування групової діяльності. Рефлексія щодо власної діяльності. |
- складає план виконання роботи з допомогою вчителя / вчительки; - визначає відмінності ролей у групі; - розподіляє ролі в групі з переліку ролей, які надає вчитель / учителька; - виконує роль, яку пропонує група в результаті обговорення; |
Консультація 19.02 |
Змістова лінія «Я і цифрові пристрої» Цифрові пристрої, їх призначення і взаємодія. Комп’ютерні системи. Використання цифрових пристроїв для розв’язування усталених та творчих завдань. Переваги, можливості та обмеження цифрових пристроїв різних видів. Правила експлуатації цифрових пристроїв. Основні несправності цифрових пристроїв, збої у роботі програм, шляхи їх усунення. Вікові обмеження і свідомий вибір програм для роботи. Налаштування програм під власні потреби. |
- пояснює роботу комп’ютерної системи, що складається із сукупності взаємопов’язаних пристроїв; - збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв (фотографує, записує, диктує тощо); - описує взаємодію пристроїв комп’ютерної системи, їх можливості та обмеження; - визначає прості апаратні та програмні збої, які можуть траплятись під час користування технікою; - усуває прості несправності (перезавантажити пристрій, перевірити живлення, перевірити наявність мережі, закрити і знову відкрити програму); |
Консультація 18.03 |
Змістова лінія «Відповідальність та безпека в інформаційному суспільстві» Наслідки небезпечної та некоректної роботи з цифровими пристроями і програмами безпосередньо та в мережах. Етика та безпека цифрової поведінки, цифрова репутація та цифровий слід. Відповідальна поведінка онлайн. Конфіденційність даних, приватність інформації. Сильні і слабкі паролі. Джерела отримання допомоги в прикрих і тривожних ситуаціях. Модель адекватного реагування в сумнівних ситуаціях. Cпособи визначення і позначення авторства інформаційних продуктів. Поняття про захист авторських прав. Наслідки та ризики використання плагіату (списування). |
- дотримується стратегій уникнення проблем, що випливають з необачного використання комп’ютерних пристроїв та мереж (вихід з облікового запису, щоб ним не скористались інші, приватність особистої інформації); - дотримується часових обмежень користування цифровими пристроями; - дотримується погоджених правил поведінки онлайн вдома та у школі; - шанує права творців інформаційних продуктів; - цитує та вказує джерела запозичених ідей чи матеріалів; - прогнозує наслідки плагіату в повсякденному житті та онлайн; - не списує і не дає списувати; |
Консультація 13.05 |
Ознайомлений (ознайомлена), згодний (згодна)____________