Індивідуальний навчальний план з української літератури 5 клас І семестр

Про матеріал
Під час складання індивідуальної програми розвитку дітей з ООП ми стикаємося з тим, що потрібноскладати і індивідуальний навчальний план. Тому на допомогу надаю такий за І семестр з української літератури 5 клас Авраменко
Перегляд файлу

Індивідуальний  навчальний план  з української літератури Авраменко учня 

з ООП 5 класу

 

Довгострокова мета:

  • вдосконалювати навички свідомого виразного читання  творів;
  • вчити аналізувати прочитане, переказувати невеликі тексти;
  • вчити відповідати на питання повними відповідями;
  • розвивати образне мислення, творчу уяву .

І СЕМЕСТР

 

 

Короткострокові завдання

 

Теми уроків

Метод оцінювання. Дата і прогрес

Вересень

 Розвиток пізнавальної діяльності.

Удосконалювати техніку читання.

Сприяти зацікавленню українською культурою і літературою.

Мовленнєвий розвиток.

Розвивати на матеріалі української літератури словесно-логічне мислення.

Розвивати вміння користуватися словниками.

Розвиток емоційно-вольової сфери та особистості учня.

Розвивати вміння розуміти естетичні почуття від впливу образного слова.

Сприяти усвідомленню емоційно-ціннісних орієнтирів, які допоможуть у власному житті.

СВІТ ФАНТАЗІЇ, МУДРОСТІ

Міфи і легенди українців: «Про зоряний Віз», «Чому пес живе коло людини?», «Берегиня», «Дажбог», «Неопалима купина», «Як виникли Карпати», «Чому в морі є перли і мушлі»

Первісні уявлення про всесвіт і людину, реальні та фантастичні елементи людської поведінки. Добро і зло, їхня роль у житті.

Спостереження

Жовтень

Формувати вміння емоційно реагувати на зміст прослуханих та прочитаних творів (прози, п’єси, науково- художньої літератури, усної народної творчості, літературних казок, поезії), виявляти й усвідомлювати свої почуття. Формувати вміння відтворювати емоції, почуття героїв представлених у колі дитячого читання. Формувати вміння емоційно висловлювати свої почуття по відношенню до героїв творів. Продовжувати формувати вміння висловлювати елементарні узагальнені оцінні судження. 

Народні перекази: «Білгородський кисіль», «Прийом у запорожців» Лицарство та відвага запорозьких козаків.

Народні казки «Мудра дівчина», «Летючий корабель»

Спостереження

Контрольна робота

Листопад

 Розвивати допитливість, шанобливе ставлення до світоглядних уявлень наших предків.

Формувати здатність захоплюватися цікавим, фантастичним змістом творів.

Розвивати вміння аналізувати, узагальнювати події в творі.

Удосконалювати вміння розрізняти твори різних жанрів.Розвивати вміння знаходити в тексті епітети, порівняння, метафори. Розвивати усвідомлення, того що з допомогою образних висловлювань створюється художній образ людини.

Розвиток пізнавальної діяльності.

Формувати вміння пояснювати жанр, композицію твору, символіку образів.

Мовленнєвий розвиток.

Розвивати вміння давати характеристику героя.

Формувати вміння продовжувати літературний твір.

Розвиток емоційно-вольової сфери та особистості учня.

Формувати дбайливе ставлення до свого життя, до інших людей. Виховувати щирість, відкритість, наполегливість  в досягненні поставленої мети, відповідальність за свої вчинки.

Літературні казки

І. Франко. «Фарбований Лис»Василь Королів-Старий. «Хуха-Моховинка»

Василь Симоненко. «Цар Плаксій та Лоскотон»

Галина Малик. «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії» 

Повість-казка сучасної  дитячої письменниці

 

Спостереження

Грудень

Розвивати оперативне поле читання, зорове сприймання слів. Розвивати вміння здійснювати смислову здогадку, зв’язувати прочитане в єдине ціле. Формувати вміння встановлювати часові та причинно-наслідкові зв’язки на основі прочитаного за запитаннями вчителя типу: що сталося, коли..? Що сталося після того, як …? Чому це сталося? Мовленнєвий розвиток. Включати в активну форму мовлення терміни “причина”, “наслідок”, “результат” для самостійного виявлення дітьми причинно-наслідкових зв’язків у прочитаних текстах. Розвивати вміння розуміти діалоги персонажів літературних творів. Формувати уявлення про твір та автора з допомогою пояснень (учитель говорить, що автор – це людина, яка написала твір; у неї є ім’я та прізвище та ін.). Формувати уявлення про те, що твір написаний на ту чи іншу тему (про красу природи, про справи дітей і дорослих, про любов до Батьківщини та ін.). Формувати вміння запам’ятовувати та відтворювати епізоди з життя і діяльності письменників.  Формувати вміння розрізняти у тексті мову автора та мову дійових осіб. Формувати вміння за навідними запитаннями вчителя розповідати про письменника (автора твору).

Із народної мудрості

Загадки

Загадка як вид усної народної творчості. Розгляд змісту і форми загадок. Види загадок (про людей, їхнє життя, про природу та її явища, про рослин, тварин).

Прислів’я та приказки

Народне уявлення про довколишній світ та його оцінка в прислів’ях і приказках. Краса і мудрість цього жанру усної народної творчості.

Леонід Глібов. «Химерний, маленький...», «Що за птиця?», «Хто вона?», «Хто розмовляє?», «Хто сестра і брат?»

Відомий український поет і байкар. Фольклорна основа його віршованих загадок. Життєствердний пафос віршів Л. Глібова. Особливості його поетичної мови.

Спостереження

Тести

 

 

Умовні позначення :

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети

СП – спостерігається суттєвий прогрес

НП – спостерігається незначний прогрес

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає

Методи оцінювання:

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 червня 2022
Переглядів
1880
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку