Індивідуальний план дистанційної роботи вчителя історії та географії.

Про матеріал
Матеріал є зразком індивідуального планування роботи на час карантину для вчителів історії і географії.
Перегляд файлу

Індивідуальний план

дистанційної роботи та самоосвіти

вчителя географії та історії

Тальянківської ЗОШ І-ІІ ст.

Вовк Руслани Олексіївни

№ п\п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

13.03

1. Пошук інструментарію для організації дистанційної роботи.

2. Створення орієнтовного плану дистанційної роботи.

3. Організація дистанційного зв’язку з учнями ба батьками для безперервної комунікації та консультацій.

4. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу.

5. Удосконалення вміння створення завдань в програмі learningapps

9.00-15.00

Learningapps

Viber

 

2

16.03

1. Підбір та опрацювання контенту для організації дистанційного навчання.

2.  Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу.

3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps .

4. Підбір тренінгів та вебінарів на платформах На Урок, ЕдЕра, Прометеус.

9.00-15.00

На Урок

ЕдЕра

Прометеус

learningapps

3

17.03

1. Консультації з батьками та учнями, що мають труднощі в організації дистанційного навчання та зворотного зв’язку з вчителями школи, в телефонному режимі та в Viber

2.  Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу.

3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps .

4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів.

5. Участь у вебінарі «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів»

9.00-15.00

learningapps .

На Урок

4

18.03

1. Підбір відеоконтенту для організації дистанційного навчання учнів 5-9 класів.

2.  Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу.

3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps .

4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів.

5. Участь у вебінарі «Інтерактивна взаємодія онлайн між учасниками освітнього процесу»

9.00-15.00

learningapps .

На Урок

youtube

5

19.03

1. Робота зі шкільною документацією.

2.  Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу.

3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps .

4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів.

5. Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра»

 

9.00-15.00

learningapps .

На Урок

ЕдЕра

6

20.03

1. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу.

2. Створення навчальних вправ в програмі learningapps .

3. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів.

4. Перевірка та аналіз виконаних учнями школи дистанцій завдань.

5. Підбиття підсумків та складання моніторингових таблиць  першого тижня дистанційного навчання по класах.

9.00-15.00

learningapps .

На Урок

 

7

23.03

1. Робота зі шкільною документацією.

2. Підбір відеоконтенту для організації дистанційного навчання учнів 5-9 класів.

3. Участь у вебінарі «Викладання географії в умовах дистанціного навчання»

9.00-15.00

На Урок

youtube

 

8

24.03

1. Підготовка матеріалів для проведення атестації 2020

2. Участь у вебінарі «Використання можливостей «На Урок» для організації дистанційного навчання.»

3. Опрацювання педагогічної літератури.

9.00-15.00

На Урок

ЕдЕра

Прометеус

learningapps

youtube

 

 

9

25.03

1. Робота зі шкільною документацією.

2. Участь у вебінарі «Використання сервісу Zoom  для проведення дистанційного навчання.»

3. Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра»

 

9.00-15.00

ЕдЕра

На Урок

 

10

26.03

1. Перегляд матеріалів на освітніх  онлайн ресурсах.

2. Перегляд документальних та науково-популярних фільмів для підвищення власного науково-теоретичного рівня.

3. Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра»

9.00-15.00

 

ЕдЕра

youtube

 

11

27.03

1. Підбір дидактичного матеріалу для оформлення кабінету географії.

2. Перегляд документальних та науково-популярних фільмів для підвищення власного науково-теоретичного рівня.

3. Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра»

9.00-15.00

 

ЕдЕра

youtube

 

12

30.03

1. Консультації з батьками та учнями, що мають труднощі в виконанні завдань дистанційного навчання та зворотного зв’язку з вчителями школи, в телефонному режимі та в Viber

2. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу.

3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps .

4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів.

5.  Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра»

 

9.00-15.00

На Урок

ЕдЕра

learningapps

Viber

 

 

13

31.03

1. Участь в засіданні атестаційної комісії онлайн , використовуючи сервіс Zoom.

2. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу.

3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps .

4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів.

5.  Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра»

9.00-15.00

Viber

На Урок

ЕдЕра

learningapps

Zoom

 

14

01.04

1. Робота зі шкільною документацією.

2. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу.

3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps .

4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів.

5.  Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра»

9.00-15.00

На Урок

ЕдЕра

learningapps

 

15

02.04

 

1. Робота зі шкільною документацією.

2. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу.

3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps .

4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів.

5.  Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра»

9.00-15.00

На Урок

ЕдЕра

learningapps

 

16

03.04

1.Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу.

2. Створення навчальних вправ в програмі learningapps .

3. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів.

4. Перевірка та аналіз виконаних учнями школи дистанцій завдань.

5. Підбиття підсумків та складання моніторингових таблиць другого тижня дистанційного навчання по класах

9.00-15.00

На Урок

learningapps

 

17

06.04

1. Консультації з батьками та учнями, що мають труднощі в виконанні завдань дистанційного навчання та зворотного зв’язку з вчителями школи, в телефонному режимі та в Viber

2. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу.

3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps .

4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів.

5.  Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра»

9.00-15.00

На Урок

ЕдЕра

learningapps

Viber

 

18

07.04

1. Опрацювання фахової літератури.

2.Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу.

3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps .

4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів.

5. Участь у вебінарі «Правила дистанційної комунікації між учасниками освітнього процесу.»

9.00-15.00

На Урок

learningapps

 

 

 

 

19

08.04

1. Перегляд документальних та науково-популярних фільмів для підвищення власного науково-теоретичного рівня.

2. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу.

3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps .

4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів.

5.  Участь у вебінарі «Сторітелінг для навчання: комфортний, корисний і різний

9.00-15.00

На Урок

learningapps

youtube

 

 

20

09.04

1. Підбір і розробка дидактичних матеріалів для оформлення кабінету географії.

2. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу.

3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps .

4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів.

5. Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра»

9.00-15.00

На Урок

ЕдЕра

learningapps

 

21

10.04

1.Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу.

2. Створення навчальних вправ в програмі learningapps .

3. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів.

4. Перевірка та аналіз виконаних учнями школи дистанцій завдань.

5. Підбиття підсумків та складання моніторингових таблиць третього тижня дистанційного навчання по класах

9.00-15.00

На Урок

learningapps

 

22

14.03

1. Індивідуальні консультації з батьками та учнями в телефонному режимі та в Viber

2. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу.

3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps .

4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів.

5.  Участь у вебінарі «STEAM- та арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров'я під час карантину»

9.00-15.00

На Урок

learningapps

 

23

15.04

1. Упорядкування розроблених дидактичних матеріалів.

2. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу.

3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps .

4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів.

5.  Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра»

9.00-15.00

На Урок

ЕдЕра

learningapps

 

24

16.04

1. Опрацювання нормативно-правових документів.

 2. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу.

3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps .

4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів.

5.  Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра»

9.00-15.00

На Урок

ЕдЕра

learningapps

 

25

17.04

1.Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу.

2. Створення навчальних вправ в програмі learningapps .

3. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів.

4. Перевірка та аналіз виконаних учнями школи дистанцій завдань.

5. Підбиття підсумків та складання моніторингових таблиць четвертого тижня дистанційного навчання по класах.

9.00-15.00

На Урок

learningapps

 

26

20.04

1. Індивідуальні консультації з батьками та учнями в телефонному режимі та в Viber

2.Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу.

3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps .

4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів.

5.Проходження курсу « ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра»

9.00-15.00

На Урок

ЕдЕра

learningapps

 

27

21.04

1. Підбір відеоконтенту для організації дистанційного навчання учнів 5-9 класів.

2.Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу.

3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps .

4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів.

5.Проходження курсу « ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра»

9.00-15.00

 

На Урок

youtube

ЕдЕра

learningapps

 

28

22.04

1. Робота зі шкільною документацією.

2.Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу.

3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps .

4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів.

5.Проходження курсу « ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра»

9.00-15.00

На Урок

ЕдЕра

learningapps

 

29

23.04

1. Підготовка матеріалів до оперативної наради педагогічних працівників.

2.Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу.

3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps .

4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів.

5.Проходження курсу « ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра»

9.00-15.00

На Урок

ЕдЕра

learningapps

 

30

24.04

1.Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу.

2. Створення навчальних вправ в програмі learningapps .

3. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів.

4. Перевірка та аналіз виконаних учнями школи дистанцій завдань.

5. Підбиття підсумків та складання моніторингових таблиць четвертого тижня дистанційного навчання по класах.

9.00-15.00

На Урок

learningapps

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
628
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку