Індивідуальний план
дистанційної роботи та самоосвіти
вчителя географії та історії
Тальянківської ЗОШ І-ІІ ст.
Вовк Руслани Олексіївни
№ п\п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
13.03 |
1. Пошук інструментарію для організації дистанційної роботи. 2. Створення орієнтовного плану дистанційної роботи. 3. Організація дистанційного зв’язку з учнями ба батьками для безперервної комунікації та консультацій. 4. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу. 5. Удосконалення вміння створення завдань в програмі learningapps |
9.00-15.00 |
Learningapps Viber
|
2 |
16.03 |
1. Підбір та опрацювання контенту для організації дистанційного навчання. 2. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу. 3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps . 4. Підбір тренінгів та вебінарів на платформах На Урок, ЕдЕра, Прометеус. |
9.00-15.00 |
На Урок ЕдЕра Прометеус learningapps |
3 |
17.03 |
1. Консультації з батьками та учнями, що мають труднощі в організації дистанційного навчання та зворотного зв’язку з вчителями школи, в телефонному режимі та в Viber 2. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу. 3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps . 4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів. 5. Участь у вебінарі «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів» |
9.00-15.00 |
learningapps . На Урок |
4 |
18.03 |
1. Підбір відеоконтенту для організації дистанційного навчання учнів 5-9 класів. 2. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу. 3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps . 4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів. 5. Участь у вебінарі «Інтерактивна взаємодія онлайн між учасниками освітнього процесу» |
9.00-15.00 |
learningapps . На Урок youtube |
5 |
19.03 |
1. Робота зі шкільною документацією. 2. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу. 3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps . 4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів. 5. Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра»
|
9.00-15.00 |
learningapps . На Урок ЕдЕра |
6 |
20.03 |
1. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу. 2. Створення навчальних вправ в програмі learningapps . 3. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів. 4. Перевірка та аналіз виконаних учнями школи дистанцій завдань. 5. Підбиття підсумків та складання моніторингових таблиць першого тижня дистанційного навчання по класах. |
9.00-15.00 |
learningapps . На Урок
|
7 |
23.03 |
1. Робота зі шкільною документацією. 2. Підбір відеоконтенту для організації дистанційного навчання учнів 5-9 класів. 3. Участь у вебінарі «Викладання географії в умовах дистанціного навчання» |
9.00-15.00 |
На Урок youtube
|
8 |
24.03 |
1. Підготовка матеріалів для проведення атестації 2020 2. Участь у вебінарі «Використання можливостей «На Урок» для організації дистанційного навчання.» 3. Опрацювання педагогічної літератури. |
9.00-15.00 |
На Урок ЕдЕра Прометеус learningapps youtube
|
9 |
25.03 |
1. Робота зі шкільною документацією. 2. Участь у вебінарі «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційного навчання.» 3. Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра»
|
9.00-15.00 |
ЕдЕра На Урок
|
10 |
26.03 |
1. Перегляд матеріалів на освітніх онлайн ресурсах. 2. Перегляд документальних та науково-популярних фільмів для підвищення власного науково-теоретичного рівня. 3. Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра» |
9.00-15.00 |
ЕдЕра youtube
|
11 |
27.03 |
1. Підбір дидактичного матеріалу для оформлення кабінету географії. 2. Перегляд документальних та науково-популярних фільмів для підвищення власного науково-теоретичного рівня. 3. Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра» |
9.00-15.00 |
ЕдЕра youtube
|
12 |
30.03 |
1. Консультації з батьками та учнями, що мають труднощі в виконанні завдань дистанційного навчання та зворотного зв’язку з вчителями школи, в телефонному режимі та в Viber 2. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу. 3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps . 4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів. 5. Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра»
|
9.00-15.00 |
На Урок ЕдЕра learningapps Viber
|
13 |
31.03 |
1. Участь в засіданні атестаційної комісії онлайн , використовуючи сервіс Zoom. 2. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу. 3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps . 4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів. 5. Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра» |
9.00-15.00 |
Viber На Урок ЕдЕра learningapps Zoom
|
14 |
01.04 |
1. Робота зі шкільною документацією. 2. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу. 3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps . 4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів. 5. Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра» |
9.00-15.00 |
На Урок ЕдЕра learningapps
|
15 |
02.04 |
1. Робота зі шкільною документацією. 2. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу. 3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps . 4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів. 5. Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра» |
9.00-15.00 |
На Урок ЕдЕра learningapps
|
16 |
03.04 |
1.Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу. 2. Створення навчальних вправ в програмі learningapps . 3. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів. 4. Перевірка та аналіз виконаних учнями школи дистанцій завдань. 5. Підбиття підсумків та складання моніторингових таблиць другого тижня дистанційного навчання по класах |
9.00-15.00 |
На Урок learningapps
|
17 |
06.04 |
1. Консультації з батьками та учнями, що мають труднощі в виконанні завдань дистанційного навчання та зворотного зв’язку з вчителями школи, в телефонному режимі та в Viber 2. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу. 3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps . 4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів. 5. Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра» |
9.00-15.00 |
На Урок ЕдЕра learningapps Viber
|
18 |
07.04 |
1. Опрацювання фахової літератури. 2.Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу. 3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps . 4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів. 5. Участь у вебінарі «Правила дистанційної комунікації між учасниками освітнього процесу.» |
9.00-15.00 |
На Урок learningapps
|
19 |
08.04 |
1. Перегляд документальних та науково-популярних фільмів для підвищення власного науково-теоретичного рівня. 2. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу. 3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps . 4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів. 5. Участь у вебінарі «Сторітелінг для навчання: комфортний, корисний і різний.» |
9.00-15.00 |
На Урок learningapps youtube
|
20 |
09.04 |
1. Підбір і розробка дидактичних матеріалів для оформлення кабінету географії. 2. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу. 3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps . 4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів. 5. Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра» |
9.00-15.00 |
На Урок ЕдЕра learningapps
|
21 |
10.04 |
1.Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу. 2. Створення навчальних вправ в програмі learningapps . 3. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів. 4. Перевірка та аналіз виконаних учнями школи дистанцій завдань. 5. Підбиття підсумків та складання моніторингових таблиць третього тижня дистанційного навчання по класах |
9.00-15.00 |
На Урок learningapps
|
22 |
14.03 |
1. Індивідуальні консультації з батьками та учнями в телефонному режимі та в Viber 2. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу. 3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps . 4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів. 5. Участь у вебінарі «STEAM- та арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров'я під час карантину» |
9.00-15.00 |
На Урок learningapps
|
23 |
15.04 |
1. Упорядкування розроблених дидактичних матеріалів. 2. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу. 3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps . 4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів. 5. Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра» |
9.00-15.00 |
На Урок ЕдЕра learningapps
|
24 |
16.04 |
1. Опрацювання нормативно-правових документів. 2. Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу. 3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps . 4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів. 5. Проходження курсу «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра» |
9.00-15.00 |
На Урок ЕдЕра learningapps
|
25 |
17.04 |
1.Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу. 2. Створення навчальних вправ в програмі learningapps . 3. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів. 4. Перевірка та аналіз виконаних учнями школи дистанцій завдань. 5. Підбиття підсумків та складання моніторингових таблиць четвертого тижня дистанційного навчання по класах. |
9.00-15.00 |
На Урок learningapps
|
26 |
20.04 |
1. Індивідуальні консультації з батьками та учнями в телефонному режимі та в Viber 2.Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу. 3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps . 4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів. 5.Проходження курсу « ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра» |
9.00-15.00 |
На Урок ЕдЕра learningapps
|
27 |
21.04 |
1. Підбір відеоконтенту для організації дистанційного навчання учнів 5-9 класів. 2.Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу. 3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps . 4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів. 5.Проходження курсу « ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра» |
9.00-15.00
|
На Урок youtube ЕдЕра learningapps
|
28 |
22.04 |
1. Робота зі шкільною документацією. 2.Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу. 3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps . 4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів. 5.Проходження курсу « ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра» |
9.00-15.00 |
На Урок ЕдЕра learningapps
|
29 |
23.04 |
1. Підготовка матеріалів до оперативної наради педагогічних працівників. 2.Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу. 3. Створення навчальних вправ в програмі learningapps . 4. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів. 5.Проходження курсу « ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ЗАРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ» на платформі «ЕдЕра» |
9.00-15.00 |
На Урок ЕдЕра learningapps
|
30 |
24.04 |
1.Розробка та розсилання дистанційних завдань учням відповідно до розкладу. 2. Створення навчальних вправ в програмі learningapps . 3. Розробка тестових завдань для учнів 5-9 класів. 4. Перевірка та аналіз виконаних учнями школи дистанцій завдань. 5. Підбиття підсумків та складання моніторингових таблиць четвертого тижня дистанційного навчання по класах. |
9.00-15.00 |
На Урок learningapps
|