Індивідуальний план для учнів/учениць (сімейна форма навчання)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для учнів/учениць, які здобувають освіту за сімейною формою навчання.
Перегляд файлу

Затверджую

 

Директор _________

 

 

Індивідуальний навчальний план

з «Інформатики»

учня/учениці 5 класу

________________________-,

який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання

План складено відповідно до модельної навчальної програми (Ривкінд Й. Я. та ін.),

згідно Наказу МОН від 12.07.2021 р. №795

 

Теми навчальних занять

Дата/час проведення консультацій,

видів контролю

Змістова лінія «Інформаційні процеси та системи»

Тема 1. Інформаційні процеси та системи

Повідомлення, інформація. Інформаційні процеси. Дані. Об’єкти, їх

властивості, значення властивостей об’єкта. Інформаційні системи.

Інформаційні технології. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини. Комп’ютер як інформаційна система. Персональний комп’ютер. Санітарно-гігієнічні правила роботи з

комп’ютером. Складові комп’ютера, їх призначення. Операційна система, її призначення. Файли і папки, операції над ними. Прикладні програми.

Учень: пояснює призначення і використовує цифрові пристрої і  технології для здійснення інформаційних процесів у повсякденному

житті та навчальній діяльності; називає об'єкти, що оточують; розрізняє поняття об'єкту, властивості та значення; наводить приклади та орієнтується у поняттях; використовує онлайн- сервіси та онлайн-ресурси для індивідуальної або групової діяльності і комунікації; обирає цифрові пристрої та/чи інформаційні технології для розв’язання задачі; висловлює міркування щодо сучасних інформаційних технологій і їх місця в суспільстві; розуміє призначення, можливості та обмеження цифрових пристроїв різного типу, зумовлені їх складовими,  використовує їх для власних потреб у навчанні і житті; пояснює взаємозв’язок між апаратною і програмною складовими інформаційної системи.

 

Консультація з теми «Інформаційні процеси та системи»

 

Змістова лінія «Комп’ютерні мережі»

Тема 2. Комп’ютерні мережі. Інтернет

Комп’ютерна мережа. Локальні та глобальні мережі. Пошук  відомостей в Інтернеті та їх критичне оцінювання. Факт. Судження. Спілкування в Інтернеті. Безпечне використання Інтернету.  Завантаження даних з Інтернету. Авторське право. Використання мережі Інтернет для навчання.

Учень  розпізнає життєві, навчальні проблеми, для розв’язання яких можна застосувати цифрові технології; використовує онлайн- сервіси та онлайн-ресурси для індивідуальної або групової діяльності і комунікації; обирає та застосовує цифрові інструменти для збирання чи отримання даних; визначає потребу в отриманні даних, шукає, збирає і зберігає дані, застосовуючи різні пристрої, технології і способи; аналізує дані для підтвердження чи спростування тверджень; пояснює вплив джерел інформації на формування власних поглядів та інших точок зору; будує власні судження про медіатексти, визначаючи достовірність інформації та

надійність джерел; дотримується правил кібербезпеки; визначає себе в реальному і віртуальному світі, передбачає власний “цифровий слід”; дотримується правил етикету спілкування у цифрових мережах; дотримується авторських прав і враховує різні типи дозволів на використання інформаційних ресурсів у власній і груповій роботі і творчості.

 

Консультація з теми «Комп’ютерні мережі. Інтернет»

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ряднова Людмила Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 5 клас, Планування
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
1712
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку