Затверджую
Директор _________
Індивідуальний навчальний план
з «Інформатики»
учня/учениці 5 класу
________________________-,
який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання
План складено відповідно до модельної навчальної програми (Ривкінд Й. Я. та ін.),
згідно Наказу МОН від 12.07.2021 р. №795
Теми навчальних занять |
Дата/час проведення консультацій, видів контролю |
Змістова лінія «Інформаційні процеси та системи» Тема 1. Інформаційні процеси та системи |
|
Повідомлення, інформація. Інформаційні процеси. Дані. Об’єкти, їх властивості, значення властивостей об’єкта. Інформаційні системи. Інформаційні технології. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини. Комп’ютер як інформаційна система. Персональний комп’ютер. Санітарно-гігієнічні правила роботи з комп’ютером. Складові комп’ютера, їх призначення. Операційна система, її призначення. Файли і папки, операції над ними. Прикладні програми. Учень: пояснює призначення і використовує цифрові пристрої і технології для здійснення інформаційних процесів у повсякденному житті та навчальній діяльності; називає об'єкти, що оточують; розрізняє поняття об'єкту, властивості та значення; наводить приклади та орієнтується у поняттях; використовує онлайн- сервіси та онлайн-ресурси для індивідуальної або групової діяльності і комунікації; обирає цифрові пристрої та/чи інформаційні технології для розв’язання задачі; висловлює міркування щодо сучасних інформаційних технологій і їх місця в суспільстві; розуміє призначення, можливості та обмеження цифрових пристроїв різного типу, зумовлені їх складовими, використовує їх для власних потреб у навчанні і житті; пояснює взаємозв’язок між апаратною і програмною складовими інформаційної системи. |
|
Консультація з теми «Інформаційні процеси та системи» |
|
Змістова лінія «Комп’ютерні мережі» Тема 2. Комп’ютерні мережі. Інтернет |
|
Комп’ютерна мережа. Локальні та глобальні мережі. Пошук відомостей в Інтернеті та їх критичне оцінювання. Факт. Судження. Спілкування в Інтернеті. Безпечне використання Інтернету. Завантаження даних з Інтернету. Авторське право. Використання мережі Інтернет для навчання. Учень розпізнає життєві, навчальні проблеми, для розв’язання яких можна застосувати цифрові технології; використовує онлайн- сервіси та онлайн-ресурси для індивідуальної або групової діяльності і комунікації; обирає та застосовує цифрові інструменти для збирання чи отримання даних; визначає потребу в отриманні даних, шукає, збирає і зберігає дані, застосовуючи різні пристрої, технології і способи; аналізує дані для підтвердження чи спростування тверджень; пояснює вплив джерел інформації на формування власних поглядів та інших точок зору; будує власні судження про медіатексти, визначаючи достовірність інформації та надійність джерел; дотримується правил кібербезпеки; визначає себе в реальному і віртуальному світі, передбачає власний “цифровий слід”; дотримується правил етикету спілкування у цифрових мережах; дотримується авторських прав і враховує різні типи дозволів на використання інформаційних ресурсів у власній і груповій роботі і творчості. |
|
Консультація з теми «Комп’ютерні мережі. Інтернет» |
|