Індивідуальний навчальний план з "Математики" учня 6 класу, який здобуває освіту за сімейною(домашньою) формою навчання. на ІІ семестр
«Затверджую»
Директор ЗЗСО
П. І. П.
Індивідуальний навчальний план
з «Математики»
учня 6 класу ,
який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання
Складено до підручника: Мерзляк А. Г. Математика: підруч. для 6 класу загальноосвіт. навч. закладів / А. Г.Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С.Якір. – Х. : Гімназія, 2014. – 400 с.,
згідно з навчальною програмою, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 «Математика. 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів»
Теми навчальних занять |
Дата/час проведення консультацій, видів контролю |
ІІ семестр |
|
Тема 4. Раціональні числа та дії з ними |
|
4.1. Додатні та від’ємні числа. Число нуль 4.2. Координатна пряма. Цілі та від ̕ ємні числа. Раціональні числа 4.3. Модуль числа 4.4. Протилежні числа 4.5.Порівняння раціональних чисел 4.6. Додавання раціональних чисел 4.7. Властивості додавання раціональних чисел 4.8. Віднімання раціональних чисел 4.9. Множення раціональних чисел 4.10. Переставна і сполучна властивість множення. Коефіцієнт 4.11. Розподільна властивість множення 4.12. Ділення раціональних чисел Учень/учениця: наводить приклади: додатних та від’ємних чисел; протилежних чисел; цілих та раціональних чисел; розуміє, що таке: модуль числа; протилежні числа; цілі числа; раціональні числа; координатна пряма; будує: координатну пряму; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження модуля числа; порівняння раціональних чисел; додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел; обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа |
|
Консультація № 4 «Раціональні числа та дії з ними» |
|
Тема №5. Рівняння. Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
5.1. Вирази та їх спрощення 5.2. Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь 5.3. Розв’язування задач за допомогою рівнянь Учень/учениця: розуміє, що таке: подібні доданки; розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа; розкриття дужок, зведення подібних доданків; розв’язує: рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння; текстові задачі за допомогою рівнянь |
|
Консультація № 5 «Рівняння. Розв’язування задач за допомогою рівнянь» |
|
Тема №6. Координатна площина. Графіки |
|
6.1. Перпендикулярні прямі 6.2. Паралельні прямі 6.3. Координатна площина 6.4. Приклади графіків залежностей між величинами Учень/учениця: розуміє, що таке: координатна площина; будує: координатну площину; перпендикулярні й паралельні прямі за допомогою лінійки і косинця; графіки залежностей між величинами по точках; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами; аналіз графіків залежностей між величинами (відстань, час; температура, час тощо) |
|
Консультація №6 «Координатна площина. Графіки» |
|
Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу |
|