Індивідуальний план роботи
під час карантину
з 19.03–24.04.2020
вчителя біології Путивльської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 ім. Г. Я. Базими
Талдикіної Віталії Володимирівни
№з/п |
Дата |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відмітка про виконання |
Підпис ЗДНВР |
||
1 |
19. 03 |
1. Опрацювання нормативно-правової бази щодо роботи з учнями під час карантину. 2. Розробка та розміщення завдань для учнів 6-9 класів. 3. Онлайн консультації, телефонний зв'язок з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. |
Самоосвіта, консультація |
|
|
||
2 |
20. 03 |
1. Онлайн консультації з учнями. 2. Робота з методичними інтернет джерелами. 3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
Самоосвіта, контроль |
|
|
||
3 |
23. 03 |
1.Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання. 2. Вивчення нових форм роботи. 3.Редагування календарного планування. 4.Індивідуальна робота з учнями та батьками. |
Індивідуальна робота, консультації |
|
|
||
4 |
24.03. |
1. Самоосвітня робота в мережі Інтернет 2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі з біології (Viber, тел.режим) 3.Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
Самоосвіта, контроль, консультації |
|
|
||
5 |
25.03 |
1.Перегляд вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн ресурсів» на сайті «НаУрок 2. Ознайомлення з нормативними документами Уряду щодо продовження карантину |
Самоосвіта Робота з інтернет джерелами |
|
|
||
6 |
26.03. |
1.Перегляд брифінгу з в.о. Міністра освіти Л.Мандзій. 2.Перегляд записів вебінарів Сумського ОІППО на тему: «Організація роботи під час карантину». 3.Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
Самоосвіта, вебінар, контроль |
|
|
||
7 |
27.03. |
1.Складання плану роботи у період весняних канікул 2.Опрацювання фахової літератури. 3. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. |
Самоосвіта, консультації, аудиторно |
|
|
||
8 |
30.03 |
1.Упорядкування дидактичного матеріалу з біології 2.Розробка презентацій до уроків 3. Перегляд вебінару про онлайн-уроки |
Самоосвіта вебінар |
|
|
||
9 |
31.03. |
1.Наповнення папки самоосвіта (досвід роботи з навчання дітей дистанційно в умовах карантину). 2.Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
Самоосвіта, контроль, узагальнення |
|
|
||
10 |
01.04. |
1. Упорядкування гербарних зразків з біології 2. Ознайомлення з розкладом онлайн-уроків 3. Перевірка учнівських тестових завдань |
Контроль, самоосвіта |
|
|
||
11 |
02.04. |
1. Опрацювання додаткової науково- популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
Самоосвіта Телефонний зв’язок |
|
|
||
12 |
03.04. |
1.Корекція календарно-тематичного планування. 2.Перевірка та оцінювання виконаних завдань 3.Догляд за рослинами кабінету |
Самоосвіта Робота в групі Viber |
|
|
||
13 |
06.04. |
1.Перегляд вебінару: Інтерактивне читання як засіб мотивації школярів до навчання.Відбувся12 березня . 2. Розробка дидактичних матеріалів для учнів 9 класів
|
Перегляд інтернет сайту |
|
|
||
14 |
07.04. |
1. Індивідуальна робота з учнями та батьками. 2.Дистанційна педрада за вибором підручників для учнів 7 класу |
Консультації, Робота в групі Viber |
|
|
||
15 |
08.04. |
1.Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання. 2.Самоосвітня робота в мережі інтернет. 3.Упорядкування дидактичного матеріалу
|
Контроль, Узагальнення, Самоосвіта |
|
|
||
16 |
09.04. |
1. Робота з методичною літературою на тему «Сучасні підходи для успішного розвитку творчих здібностей учнів» 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі з біології |
Самоосвіта Консультації Телефонний зв’язок |
|
|
||
17 |
10.04. |
1.Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. 2. Розробка інтерактивних завдань для учнів 6 класу |
Самоосвіта з інтернет сайтами |
|
|
||
18 |
13.04. |
1. Розробка та розміщення завдань для учнів 6-9 класів. 2. Догляд за рослинами кабінету
|
Робота в групі Viber,сайтом школи аудиторно |
|
|
||
19 |
14.04. |
1.Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 2.Робота з методичними інтернет джерелами 3.Наповнення папки самоосвіти (за досвідом роботи в карантинних умовах) |
Контроль Самоомвіта |
|
|
||
20 |
15.04. |
1. Перегляд вебінару «Неперервна освіта учнів , вихованців у віддаленому режимі(під час карантинних заходів)» http://www.soippo.edu.ua/index.php 2. Розробка нестандартних уроків у 8 класі
|
http://www.soippo.edu.ua/index.php |
|
|
||
21 |
16.04. |
1.Розробка конспектів для опублікування на сайті «Всеосвіта» 2. Підбір аудіо- та відеоматеріалів
|
Робота з інтернет джерелами |
|
|
||
22 |
17.04. |
1.Поповнення кабінету дидактичним матеріалом 2. Перевірка робіт учнів |
Самоосвіта узагальнення |
|
|
||
23 |
21.04. |
1. Виготовлення флеш-карт для 8 кл. з теми «Ендокринна система» 2. Розробка та розміщення завдань для учнів 6-9 класів |
Робота в групі Viber,сайтом школи
|
|
|
||
24 |
22.04. |
1.Самоосвтня робота в мережі інтернет 2.Розробка дидактичних матеріалів для учнів 9 класу . |
Самоосвіта |
|
|
||
25 |
23.04. |
1.Перевірка робіт учнів та фіксування результатів 2.Розробка завдань для учнів 6 класів з теми «Гриби» |
Контроль Узагальнення Самоосвіта |
|
|
||
26 |
24.04. |
1. Перевірка робіт учнів та фіксування результатів 2.Розробка завдань для учнів 9 класів за темою «Біоценоз» 3. Робота з методичними інтернет джерелами |
Контроль Робота з інтернет сайтами |
|
|
||
Учитель біології Віталія Талдикіна