Індивідуальний план на карантин

Про матеріал
Індивідуальний план роботи вчителя біологіі під час карантину та весняних канікул
Перегляд файлу

 

Індивідуальний план роботи

під час карантину

з 19.03–24.04.2020

вчителя біології Путивльської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 ім. Г. Я. Базими

Талдикіної Віталії Володимирівни

 

№з/п

Дата

Зміст роботи

Форма проведення

Відмітка про виконання

Підпис ЗДНВР

1

19. 03

1. Опрацювання нормативно-правової бази щодо роботи з учнями під час карантину.

2. Розробка та розміщення завдань для учнів 6-9 класів.

3. Онлайн консультації, телефонний зв'язок  з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

Самоосвіта, консультація

 

 

2

20. 03

1. Онлайн консультації з учнями.

2. Робота з методичними інтернет джерелами.

3. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

Самоосвіта, контроль

 

 

3

23. 03

1.Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання.

2. Вивчення нових форм роботи.

3.Редагування календарного планування.

4.Індивідуальна робота з учнями та батьками.

Індивідуальна робота, консультації

 

 

4

24.03.

1. Самоосвітня робота в мережі Інтернет

2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі з біології (Viber, тел.режим)

3.Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

Самоосвіта, контроль,

консультації

 

 

5

25.03

1.Перегляд вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн ресурсів» на сайті «НаУрок

2. Ознайомлення з нормативними документами Уряду щодо продовження карантину

Самоосвіта

Робота з інтернет джерелами

 

 

6

26.03.

1.Перегляд брифінгу з в.о. Міністра освіти Л.Мандзій.

2.Перегляд записів вебінарів Сумського ОІППО на тему: «Організація роботи під час карантину».

3.Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

Самоосвіта, вебінар, контроль

 

 

7

27.03.

1.Складання плану роботи у період весняних канікул

2.Опрацювання фахової літератури.

3. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

Самоосвіта, консультації, аудиторно

 

 

8

30.03

1.Упорядкування дидактичного матеріалу з біології

2.Розробка презентацій до уроків

3. Перегляд вебінару про онлайн-уроки

Самоосвіта

вебінар

 

 

9

31.03.

1.Наповнення папки самоосвіта (досвід роботи з навчання дітей дистанційно в умовах карантину).

2.Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

Самоосвіта, контроль,

узагальнення

 

 

10

01.04.

1. Упорядкування гербарних зразків з біології

2. Ознайомлення з розкладом онлайн-уроків

3. Перевірка учнівських тестових завдань

Контроль,

самоосвіта

 

 

11

02.04.

1. Опрацювання додаткової науково- популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

Самоосвіта

Телефонний зв’язок

 

 

12

03.04.

1.Корекція календарно-тематичного планування.

2.Перевірка та оцінювання виконаних завдань

3.Догляд за рослинами кабінету

Самоосвіта

Робота в групі

Viber

 

 

13

06.04.

1.Перегляд вебінару: Інтерактивне читання як засіб мотивації школярів до навчання.Відбувся12 березня .

2. Розробка дидактичних матеріалів для учнів 9 класів

 

Перегляд інтернет сайту

 

 

14

07.04.

1. Індивідуальна робота з учнями та батьками.

2.Дистанційна педрада за вибором підручників для учнів 7 класу

Консультації,

Робота в групі

Viber

 

 

15

08.04.

1.Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

2.Самоосвітня робота в мережі інтернет.

3.Упорядкування дидактичного матеріалу

 

Контроль,

Узагальнення,

Самоосвіта

 

 

16

09.04.

1. Робота з методичною літературою на тему «Сучасні підходи для успішного розвитку творчих здібностей учнів»

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі з біології

Самоосвіта

Консультації

Телефонний зв’язок

 

 

17

10.04.

1.Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами  для дистанційного навчання.

2. Розробка інтерактивних завдань для учнів 6 класу

Самоосвіта з інтернет сайтами

 

 

18

13.04.

1. Розробка та розміщення завдань для учнів 6-9 класів.

2. Догляд за рослинами кабінету

 

Робота в групі

Viber,сайтом школи

аудиторно

 

 

19

14.04.

1.Перевірка та фіксування результатів роботи учнів.

2.Робота з методичними інтернет джерелами

3.Наповнення папки самоосвіти (за досвідом роботи в карантинних умовах)

Контроль

Самоомвіта

 

 

20

15.04.

1. Перегляд вебінару «Неперервна освіта учнів , вихованців у віддаленому режимі(під час карантинних заходів)» http://www.soippo.edu.ua/index.php

2. Розробка нестандартних уроків у 8 класі

 

http://www.soippo.edu.ua/index.php

 

 

21

16.04.

1.Розробка конспектів для опублікування на сайті «Всеосвіта»

2. Підбір аудіо- та відеоматеріалів

 

Робота з інтернет джерелами

 

 

22

17.04.

1.Поповнення кабінету дидактичним матеріалом

2. Перевірка робіт учнів

Самоосвіта

узагальнення

 

 

23

21.04.

1. Виготовлення флеш-карт для 8 кл. з теми «Ендокринна система»

2. Розробка та розміщення завдань для учнів 6-9 класів

Робота в групі

Viber,сайтом школи

 

 

 

24

22.04.

1.Самоосвтня робота в мережі інтернет

2.Розробка дидактичних матеріалів для учнів 9 класу

.

Самоосвіта

 

 

25

23.04.

1.Перевірка робіт учнів та фіксування результатів

2.Розробка завдань для учнів 6 класів з теми «Гриби»

Контроль

Узагальнення

Самоосвіта

 

 

26

24.04.

1. Перевірка робіт учнів та фіксування результатів

2.Розробка завдань для учнів 9 класів за темою «Біоценоз»

3. Робота з методичними інтернет джерелами

Контроль

Робота з інтернет сайтами

 

 

 

 

 

Учитель біології                                                                     Віталія Талдикіна

docx
Пов’язані теми
Біологія, Інші матеріали
Додано
17 квітня 2020
Переглядів
449
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку