Контрольна робота "Сенсорні системи"

Про матеріал

Контрольна робота орієнтована не тільки на перевірку засвоєння теми, а й на розвиток письмової аргументації своїх відповідей.

Перегляд файлу

                     Прізвище та ім’я  ________________________________  Клас _________  Рівень ____________________

Сенсорні системи

І варіант

  1.              Сенсорна система – це

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.              Орган чуття – це

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.              Назвіть відомі вам сенсорні системи.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.              Позначте елементи будови ока.

  1.              Назвіть складові частини аналізатора.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.              Охарактеризуйте особливості будови та функції зорової та нюхової сенсорних систем.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1.              Наведіть приклади  порушень роботи сенсорних систем.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.              Назвіть відомі вам засоби профілактики порушення слуху та попередження захворювань органів слуху.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.              Поясніть, як відбувається процес сприйняття світла та кольору.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.         Поясніть значення сенсорних систем для забезпечення процесів життєдіяльності організму та зв’язку організму із зовнішнім середовищем.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Сенсорні системи

ІІ варіант

  1.              Сенсорна система – це

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.              Рецептор – це

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.              Назвіть відомі вам сенсорні системи.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.              Позначте елементи будови вуха. Підпишіть межі зовнішнього, середнього та внутрішнього вуха.

  1.              Назвіть складові частини аналізатора.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.              Охарактеризуйте особливості будови та функції слухової та смакової сенсорних систем.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.              Наведіть приклади  порушень роботи сенсорних систем.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.              Назвіть відомі вам засоби профілактики порушення зору та попередження захворювань органів зору.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.              Поясніть, як відбувається процес сприйняття звуку.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1.         Поясніть значення сенсорних систем для забезпечення процесів життєдіяльності організму та зв’язку організму із зовнішнім середовищем.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Пов’язані теми
Біологія, Контрольні роботи
Додано
18 квітня 2020
Переглядів
715
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку