Індивідуальний план на карантин вчителя фізики

Про матеріал
Індивідуальний план на карантин вчителя фізики (7-9 класи). З 12.03-24.04.
Перегляд файлу

РІЧЕЦЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

 «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ –

ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД»

КОРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Індивідуальний план роботи

під час карантину

з 12.03.2020 – 24.04. 2020

вчителя фізики Юсенко Оксани Віталіївни

№/ п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

13.03

1. Вивчення технологій дистанційного навчання.

2.Організація дистанційного навчання.

3. Розробка та розсилка завдань з фізики для учнів  9 класу.

 

4. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

9.00 – 10.30

 

 

 

 

10.30–11.00

 

 

11.20-13.00

 

 

 

13.00-14.00

Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=ubRGT13FIOY&feature=youtu.be

Виконати завдання з підручника ст.220, впр.34:9, установити відповідність.

2

16.03

1. Розробка та розсилка завдань з фізики для учнів  8, 9 класів.

 

2. Онлайн консультації з учнями 7, 8, 9 класів.

 

3. Перевірка виконання завдань учнями 9 класу.

9.00 – 12.00

 

 

 

 

 

 

12.00–12.30

 

 

 

 

12.00–13.00

Учні 8 класу:

Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=CLEVf71yjVk&feature=youtu.be

 

Учні 9 класу:

Опрацювати §34

Перегляд відео

https://www.youtube.com/watch?v=ubRGT13FIOY&feature=youtu.be

Виконати впр.34(3), ст.220 у підручнику.

 

 

3

18.03

1. Розробка та розсилка завдань з фізики для учнів 7, 8, 9 класів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Підвищення фахової майстерності (перегляд вебінару).

9.00–12.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.00–13.00

Учні 7 класу:

Опрацювати §28

Перегляд відео

https://www.youtube.com/watch?v=LARNcOjr9cs&feature=youtu.be

Виконати задачу та виписати формули.

 

Учні 8 класу:

Виконати тестові завдання у підручнику на ст. 229-230.

 

Учні 9 класу:

Перегляд відео

https://www.youtube.com/watch?v=FNMcU-fkKP4&feature=youtu.be

Виконати вправу 34(4) у підручнику.

4

20.03

1. Робота над екологічними задачами (самоосвіта).

 

2. Онлайн консультації з учнями 7, 8, 9 класів.

 

3. Розробка та розсилка завдань з фізики для учнів 7, 9 класів.

 

4. Перегляд вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів».

 

9.00–10.00

 

 

 

 

10.00–11.00

 

 

 

 

11.30-13.00

 

 

 

 

 

15.00-16.30

Учні 9 класу:

Перегляд відео:

https://www.youtube.com/watch?v=esYWO-xgBAM&feature=youtu.be

Виконати контрольні запитання №1,2,3 у підручнику на ст. 213.

 

Учні 7 класу:

Опрацювати §32-33 у підручнику.

Завдання: заповнити кросворд.

 

 

 

 

 

 

Вебінар:

https://www.youtube.com/watch?v=RJQC95prSu8&fbclid=IwAR3w9EyypxuBXyfKqN1XBB7lx_ng4116Vwx2N7E2gWlFuqn8d_prqhFBP9A

 

 

5

23.03

1. Ознайомлення з нормативними документами.

 

2. Перегляд ефіру з Любомирою Мандзій «Дистанційна робота для вчителів»

 

9. 00- 10. 00

 

 

 

10.00–12.00

 

 

 

https://www.facebook.com/TE.SQE/photos/pcb.525036021768446/525035915101790/?type=3&theater&ifg=1

 

 

https://www.facebook.com/UAMON/videos/515867872650430/

6.

25.03

1. Реєстрація на вебінар «Цифрова безпека: як навчити дітей правил безпечного користування інтернетом?»

 

2. Реєстрація на вебінар «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу»

 

3. Самоосвіта. Участь у віртуальній педагогічній раді.

9.00-9.30

 

 

 

 

 

 

 

9.30-10.00

 

 

 

 

 

 

14.00-15.30

https://www.facebook.com/111506105597320/posts/2910665412348028/?sfnsn=mo

 

 

 

 

 

 

 

 

https://vseosvita.ua/webinar/organizacia-navcanna-ta-dozvilla-pid-cas-karantinu-korisni-materiali-na-dopomogu-pedagogu-165.html

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=q7_K1g38F8g&feature=youtu.be&fbclid=IwAR22VUePKnsp-8Y0RRy3hRgQE8nvwwQRzFjoNT1C803goZhYz6G0irrqZsw

7.

27.03

1. Перевірка виконання учнями домашнього завдання.

 

2. Корекція календарно-тематичного планування уроків фізики за ІІ семестр.

 

9.00-10.00

 

 

 

 

10.00-11.00

 

8.

30.03

1. Реєстрація і розробка тестів для учнів на платформі https://learningapps.org/

 

2. Розробка та розсилка завдань для учнів 8 класу.

 

 

3. Розробка та розсилка завдань для учнів 9 класу.

 

 

 

4. Ознайомлення з нормативними документами.

 

5. Онлайн-консультація з учнями 8, 9 класів

9.00-10.30

 

 

 

 

 

10.30-12.00

 

 

 

 

12.00-13.00

 

 

 

 

 

13.00-13.30

 

 

 

13.30-14.30

https://learningapps.org/myapps_teacher.php?action=manage&class=634504

 

 

 

 

Перегляд відео

https://www.youtube.com/watch?v=17wxarlbIeM&feature=youtu.be

Виконання онлайн-тестів на платформі learningapps.

 

Перегляд відео

https://www.youtube.com/watch?v=fNikTMYXSFQ&feature=youtu.be

Опрацювати §35 у підручнику. Виконати впр.35:3-4, ст.225-226.

 

https://www.facebook.com/groups/162681617710722/permalink/552561758722704/?sfnsn=mo

9.

01.04

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 7 класу.

 

 

 

2. Розробка та розсилка завдань для контрольної роботи учням 8 класу.

 

3. Розробка та розсилка завдань для учнів 9 класу.

 

4. Ознайомлення з нормативними документами.

9.00-10.00

 

 

 

 

 

10.00-11.00

 

 

 

 

11.00-12.00

 

 

 

12.00-12.30

Перегляд онлайн-уроку

https://www.youtube.com/watch?v=avnvyKHjNSA&feature=youtu.be

Прочитати у підручнику §31 та §34, пройти онлайн тест

https://learningapps.org/

 

 

 

 

 

Перегляд онлайн-уроку

https://youtu.be/Ki3eYto9j3g

Виконати у підручнику на ст.258-259 тести 1-8.

 

 

 

10

03.04

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 9 класу.

 

 

 

 

2. Ознайомлення з рекомендаціями РОІППО про дистанційне навчання.

9.00-10.00

 

 

 

 

 

 

10.00-11.00

Перегляд відео

https://youtu.be/HAa1Pa5KWS4

https://youtu.be/PxAAkiUsSUM

Повторити §28-35, готуватися до контрольної роботи.  Виконати задачу №10 на ст.259 у підручнику

 

https://www.facebook.com/groups/1898955710327681/permalink/2613368962219682/?sfnsn=mo

 

11

06.04

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 8 класу.

 

 

2. Розробка та розсилка контрольних завдань для учнів 9 класу.

 

 

 

3. Самоосвіта. Перегляд вебінару «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу» Л.Литвиненко

 

9.00-10.00

 

 

 

 

10.00-12.00

 

 

 

 

 

 

12.00-14.00

Перегляд онлайн-уроку

https://youtu.be/9Ei689KT-So

Виконати у підручнику вправу 33:1,2. ст.237.

 

Виконати контрольну роботу на Google диску

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdzweRr4aYcKcSe1nac7ICjxa8dYuNLdhIQsk7kClqXsL4zOg/viewform

 

https://vseosvita.ua/webinar/organizacia-navcanna-ta-dozvilla-pid-cas-karantinu-korisni-materiali-na-dopomogu-pedagogu-165.html

 

 

 

12

08.04

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 7 класу.

 

 

 

 

2. Розробка та розсилка завдань для учнів 8 класу.

 

3. Розробка та розсилка завдань для учнів 9 класу.

 

4. Самоосвіта. Перегляд вебінару «Сторітелінг для навчання: комфортний, корисний і різний»

09.00-10.00

 

 

 

 

 

 

10.00-11.00

 

 

 

 

11.00-12.00

 

 

 

18.00-19.30

Перегляд відео

https://www.youtube.com/watch?v=G6Y1msVaGyQ

https://www.youtube.com/watch?v=7SkNxxE1Uuo

Опрацювати §35

 

Перегляд відеоуроку

https://www.youtube.com/watch?v=qO-qaVAbVkA

 

 

Перегляд онлайн-уроку

https://youtu.be/OiTc-ozUo0E

Опрацювати §36

 

https://naurok.com.ua/webinar/storiteling-dlya-navchannya-komfortniy-korisniy-i-rizniy?reg=true

13

10.04

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 9 класу.

 

2. Розробка та розсилка завдань для учнів 7 класу.

09.00-10.00

 

 

 

10.00-11.00

Перегляд відео

https://youtu.be/t23YLc_yFaw

Виконати впр.37:5, ст.234

 

Перегляд відео

https://youtu.be/Zk4S9_PMw0w

Дати відповідь на запитання: За якої умови тіло плаває? зринає? тоне?

14

13.04

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 8 класу.

 

 

 

2. Розробка та розсилка завдань для учнів 9 класу.

 

3. Реєстрація на вебінар «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами»

09.00-10.00

 

 

 

 

 

10.00-11.00

 

 

 

11.00-11.30

Перегляд онлайн-уроку

https://youtu.be/5mnkmbuYRXI

Опрацювати §41-42 та виконати онлайн-тест

https://learningapps.org/

 

Перегляд відео

https://youtu.be/h493MoYHBtA

Виконати впр.36:4, ст.230 у підручнику.

https://naurok.com.ua/webinar/osoblivosti-distanciynogo-navchannya-ditey-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami

15

15.04

1. Розробка домашнього завдання для учнів 7 класу на платформі naurok.com.ua .

 

2. Розробка домашнього завдання для учнів 8 класу на платформі naurok.com.ua .

 

3. Розробка завдань та домашнього завдання для учнів 9 класу на платформі naurok.com.ua .

 

 

4. Самоосвіта. Перегляд вебінару «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами»

09.00-10.00

 

 

 

 

 

 

10.00-11.00

 

 

 

 

 

11.00-12.00

 

 

 

 

 

15.00-16.30

Повторити §27-36, виконати онлайн-тест

https://naurok.com.ua/test/join

 

 

 

 

Виконати домашнє завдання онлайн

https://naurok.com.ua/test/join

 

 

 

Перегляд відео

https://youtu.be/222Om7rHTWI

https://youtu.be/teJaA6U-DDI

Опрацювати §37 та виконати онлайн-тести

https://naurok.com.ua/test/join

 

https://naurok.com.ua/webinar/osoblivosti-distanciynogo-navchannya-ditey-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami

 

 

16

17.04

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 9 класу.

 

2. Самоосвіта. Перегляд запису вебінару «Мотивація до навчання під час карантину»

 

3. Реєстрація на вебінар «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики»

09.00-10.00

 

 

 

15.00-16.15

 

 

 

 

 

17.00-17.15

Перегляд відео

https://youtu.be/JIye8iKWcTQ

 

 

https://naurok.com.ua/webinar/motivaciya-do-navchannya-pid-chas-karantinu

 

 

 

 

https://naurok.com.ua/webinar/aktivizaciya-piznavalno-diyalnosti-uchniv-na-urokah-fiziki

 

17

22.04

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 7 класу.

 

2. Розробка та розсилка завдань для учнів 8 класу.

 

3. Розробка та розсилка завдань для учнів 9 класу.

09.00-10.00

 

 

 

10.00-11.00

 

 

 

11.00-12.00

Виконати онлайн контрольну роботу

18

24.04

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 9 класу.

 

2. Розробка та розсилка завдань для учнів 7 класу.

09.00-10.00

 

 

 

10.00-11.00

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, Матеріали до уроків
Додано
17 квітня 2020
Переглядів
522
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку