РІЧЕЦЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС
«ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ –
ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД»
КОРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Індивідуальний план роботи
під час карантину
з 12.03.2020 – 24.04. 2020
вчителя фізики Юсенко Оксани Віталіївни
№/ п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
13.03 |
1. Вивчення технологій дистанційного навчання. 2.Організація дистанційного навчання. 3. Розробка та розсилка завдань з фізики для учнів 9 класу.
4. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. |
9.00 – 10.30
10.30–11.00
11.20-13.00
13.00-14.00 |
Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=ubRGT13FIOY&feature=youtu.be Виконати завдання з підручника ст.220, впр.34:9, установити відповідність. |
2 |
16.03 |
1. Розробка та розсилка завдань з фізики для учнів 8, 9 класів.
2. Онлайн консультації з учнями 7, 8, 9 класів.
3. Перевірка виконання завдань учнями 9 класу. |
9.00 – 12.00
12.00–12.30
12.00–13.00 |
Учні 8 класу: Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=CLEVf71yjVk&feature=youtu.be
Учні 9 класу: Опрацювати §34 Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=ubRGT13FIOY&feature=youtu.be Виконати впр.34(3), ст.220 у підручнику.
|
3 |
18.03 |
1. Розробка та розсилка завдань з фізики для учнів 7, 8, 9 класів.
2. Підвищення фахової майстерності (перегляд вебінару). |
9.00–12.00
12.00–13.00 |
Учні 7 класу: Опрацювати §28 Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=LARNcOjr9cs&feature=youtu.be Виконати задачу та виписати формули.
Учні 8 класу: Виконати тестові завдання у підручнику на ст. 229-230.
Учні 9 класу: Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=FNMcU-fkKP4&feature=youtu.be Виконати вправу 34(4) у підручнику. |
4 |
20.03 |
1. Робота над екологічними задачами (самоосвіта).
2. Онлайн консультації з учнями 7, 8, 9 класів.
3. Розробка та розсилка завдань з фізики для учнів 7, 9 класів.
4. Перегляд вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів».
|
9.00–10.00
10.00–11.00
11.30-13.00
15.00-16.30 |
Учні 9 класу: Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=esYWO-xgBAM&feature=youtu.be Виконати контрольні запитання №1,2,3 у підручнику на ст. 213.
Учні 7 класу: Опрацювати §32-33 у підручнику. Завдання: заповнити кросворд.
Вебінар:
|
5 |
23.03 |
1. Ознайомлення з нормативними документами.
2. Перегляд ефіру з Любомирою Мандзій «Дистанційна робота для вчителів»
|
9. 00- 10. 00
10.00–12.00
|
https://www.facebook.com/TE.SQE/photos/pcb.525036021768446/525035915101790/?type=3&theater&ifg=1
|
6. |
25.03 |
1. Реєстрація на вебінар «Цифрова безпека: як навчити дітей правил безпечного користування інтернетом?»
2. Реєстрація на вебінар «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу»
3. Самоосвіта. Участь у віртуальній педагогічній раді. |
9.00-9.30
9.30-10.00
14.00-15.30 |
https://www.facebook.com/111506105597320/posts/2910665412348028/?sfnsn=mo
|
7. |
27.03 |
1. Перевірка виконання учнями домашнього завдання.
2. Корекція календарно-тематичного планування уроків фізики за ІІ семестр.
|
9.00-10.00
10.00-11.00 |
|
8. |
30.03 |
1. Реєстрація і розробка тестів для учнів на платформі https://learningapps.org/
2. Розробка та розсилка завдань для учнів 8 класу.
3. Розробка та розсилка завдань для учнів 9 класу.
4. Ознайомлення з нормативними документами.
5. Онлайн-консультація з учнями 8, 9 класів |
9.00-10.30
10.30-12.00
12.00-13.00
13.00-13.30
13.30-14.30 |
https://learningapps.org/myapps_teacher.php?action=manage&class=634504
Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=17wxarlbIeM&feature=youtu.be Виконання онлайн-тестів на платформі learningapps.
Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=fNikTMYXSFQ&feature=youtu.be Опрацювати §35 у підручнику. Виконати впр.35:3-4, ст.225-226.
https://www.facebook.com/groups/162681617710722/permalink/552561758722704/?sfnsn=mo |
9. |
01.04 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 7 класу.
2. Розробка та розсилка завдань для контрольної роботи учням 8 класу.
3. Розробка та розсилка завдань для учнів 9 класу.
4. Ознайомлення з нормативними документами. |
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-12.30 |
Перегляд онлайн-уроку https://www.youtube.com/watch?v=avnvyKHjNSA&feature=youtu.be Прочитати у підручнику §31 та §34, пройти онлайн тест
Перегляд онлайн-уроку Виконати у підручнику на ст.258-259 тести 1-8.
|
10 |
03.04 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 9 класу.
2. Ознайомлення з рекомендаціями РОІППО про дистанційне навчання. |
9.00-10.00
10.00-11.00 |
Перегляд відео Повторити §28-35, готуватися до контрольної роботи. Виконати задачу №10 на ст.259 у підручнику
https://www.facebook.com/groups/1898955710327681/permalink/2613368962219682/?sfnsn=mo
|
11 |
06.04 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 8 класу.
2. Розробка та розсилка контрольних завдань для учнів 9 класу.
3. Самоосвіта. Перегляд вебінару «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу» Л.Литвиненко
|
9.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00 |
Перегляд онлайн-уроку Виконати у підручнику вправу 33:1,2. ст.237.
Виконати контрольну роботу на Google диску https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdzweRr4aYcKcSe1nac7ICjxa8dYuNLdhIQsk7kClqXsL4zOg/viewform
|
12 |
08.04 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 7 класу.
2. Розробка та розсилка завдань для учнів 8 класу.
3. Розробка та розсилка завдань для учнів 9 класу.
4. Самоосвіта. Перегляд вебінару «Сторітелінг для навчання: комфортний, корисний і різний» |
09.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
18.00-19.30 |
Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=G6Y1msVaGyQ https://www.youtube.com/watch?v=7SkNxxE1Uuo Опрацювати §35
Перегляд відеоуроку https://www.youtube.com/watch?v=qO-qaVAbVkA
Перегляд онлайн-уроку Опрацювати §36
https://naurok.com.ua/webinar/storiteling-dlya-navchannya-komfortniy-korisniy-i-rizniy?reg=true |
13 |
10.04 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 9 класу.
2. Розробка та розсилка завдань для учнів 7 класу. |
09.00-10.00
10.00-11.00 |
Перегляд відео Виконати впр.37:5, ст.234
Перегляд відео Дати відповідь на запитання: За якої умови тіло плаває? зринає? тоне? |
14 |
13.04 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 8 класу.
2. Розробка та розсилка завдань для учнів 9 класу.
3. Реєстрація на вебінар «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами» |
09.00-10.00
10.00-11.00
11.00-11.30 |
Перегляд онлайн-уроку Опрацювати §41-42 та виконати онлайн-тест
Перегляд відео Виконати впр.36:4, ст.230 у підручнику. |
15 |
15.04 |
1. Розробка домашнього завдання для учнів 7 класу на платформі naurok.com.ua .
2. Розробка домашнього завдання для учнів 8 класу на платформі naurok.com.ua .
3. Розробка завдань та домашнього завдання для учнів 9 класу на платформі naurok.com.ua .
4. Самоосвіта. Перегляд вебінару «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами» |
09.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
15.00-16.30 |
Повторити §27-36, виконати онлайн-тест https://naurok.com.ua/test/join
Виконати домашнє завдання онлайн https://naurok.com.ua/test/join
Перегляд відео Опрацювати §37 та виконати онлайн-тести https://naurok.com.ua/test/join
|
16 |
17.04 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 9 класу.
2. Самоосвіта. Перегляд запису вебінару «Мотивація до навчання під час карантину»
3. Реєстрація на вебінар «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики» |
09.00-10.00
15.00-16.15
17.00-17.15 |
Перегляд відео
https://naurok.com.ua/webinar/motivaciya-do-navchannya-pid-chas-karantinu
https://naurok.com.ua/webinar/aktivizaciya-piznavalno-diyalnosti-uchniv-na-urokah-fiziki
|
17 |
22.04 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 7 класу.
2. Розробка та розсилка завдань для учнів 8 класу.
3. Розробка та розсилка завдань для учнів 9 класу. |
09.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00 |
Виконати онлайн контрольну роботу |
18 |
24.04 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 9 класу.
2. Розробка та розсилка завдань для учнів 7 класу. |
09.00-10.00
10.00-11.00 |
|