Індивідуальний план навчання для учнів на сімейні формі освіти

Про матеріал
Матеріал складено на основні календарно-тематичного планування. Підручник Костіков. Біологія 6 клас.
Перегляд файлу

Індивідуальний план навчання з біології у 6 класі на І семестр

(40 годин – 2 години на тиждень)

Тема

Кількість годин на вивчення

Очікувані результати

Рослини (продовження)

1

Статеве розмноження рослин. Квітка.

1

Учень самостійно визначає термін «генеративні органи». Вирізняє елементи будови квітки.

2

Суцвіття.

1

Учень називає основні типи суцвіття, наводить приклади рослин для кожного типу суцвіття.

3

Запилення рослин.

1

Учень описує процес запилення рослини. Розрізняє терміни «запилення» та «запліднення».

4

Запліднення. Відкриття процесу запліднення квіткових рослин.

1

Учень описує історію відкриття процесу запліднення. Описує процес подвійного запліднення.

5

Насінина. Будова насінини. Дослідження умов проростання насінини.

1

Учень описує будову насінини, називає основні умови для проростання насінини.

6

Плід. Способи поширення.

1

Учень описує будову плоду, називає основні типи плоду, наводить приклади рослин із кожним типом плоду. Описує способи поширення насінини використовуючи термін «анемохорія», «зоохорія», тощо.

7

Узагальнення знань «Генеративні органи рослини».

1

Учень вільно спілкується на всі обговорені теми, описує основні генеративні органи.

Різноманітність рослин.

8

Способи класифікації рослин (за середовищем існування, будовою, розмноженням тощо)

1

Учень називає способи класифікації рослин, наводить приклади класифікації.

9

Водорості. Зелені водорості.

1

 Учень самостійно називає основні діагностичні ознаки зелених водоростей, називає представників, описує роль водоростей у природі та житті людини.

10

Водорості: бурі та червоні.

1

Учень самостійно називає основні діагностичні ознаки бурих та червоних водоростей, називає представників, описує роль водоростей у природі та житті людини.

11

Мохи.

1

Учень самостійно називає основні діагностичні ознаки мохів, називає представників, описує роль мохів у природі та житті людини.

12

Хвощі. Плауни. Папороті.

1

Учень самостійно називає основні діагностичні ознаки хвощів плаунів та папоротей, називає представників, описує роль цих рослин у природі та житті людини.

13

Виконання підсумкової роботи за чверть.

1

Самостійно виконує надані завдання.

14

Голонасінні.

1

Учень самостійно називає основні діагностичні ознаки голонасінних. Описує особливості статевого процесу голонасінних.

15

Різноманітність та значення голонасінних рослин.

1

Учень самостійно називає представників голонасінних та  описує їх роль у природі та житті людини.

16

Покритонасінні (Квіткові)

 

1

Учень самостійно називає основні діагностичні ознаки покритонасінних. Описує особливості статевого процесу.

17

Різноманітність покритонасінних рослин. Клас дводольні:  Розові.

1

 Учень надає характеристику класу розових (тип суцвіття, плоду), називає представників класу.

18

Різноманітність покритонасінних рослин. Клас дводольні: пасльонові, хрестоцвіті. 

1

Учень надає характеристику класів пасльонових та хрестоцвітних (тип суцвіття, плоду), називає представників класів.

19

Різноманітність покритонасінних рослин. Клас дводольні:   бобові, складноцвіті.

1

 Учень надає характеристику класів бобових та складноцвітих (тип суцвіття, плоду), називає представників класів.

20

Різноманітність покритонасінних рослин. Клас Однодольні: злакові та лілійні.

1

Учень надає характеристику класів злакових та лілійних (тип суцвіття, плоду), називає представників класів.

21

Екологічні групи рослин. Життєві форми рослин.

2

Учень визначає термін «життєві форми». Наводить приклади життєвих форм.

22

Рослинні угруповання.

1

Учень називає  основні рослинні угруповання,  наводить приклади  цих рослинних угруповань у світі.

23

Значення рослин для існування життя на планеті Земля.

2

Учень самостійно розмірковує над значенням рослин використовуючи терміни «фотосинтез», «біорізноманіття», «харчова база» та інші.

24

Узагальнення знань «Різноманітність рослин».

1

Учень вільно спілкується на всі обговорені теми, може охарактеризувати рослину за вивченими ознаками. 

Гриби

25

Особливості живлення, життєдіяльності та будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.

1

Учень визначає терміни «грибниця», «плодове тіло», «міцелій», «гіменофор». Називає принципові відмінності грибної клітини.

26

Розмноження та поширення грибів.

1

 Учень визначає терміни «спора», «циста», описує методи поширення грибів.

27

Група грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби.

1

Учень наводить приклади  симбіотичних грибів. Характеризує мікоризу.

28

Група грибів: лишайники. Лишайники – біоіндикатори повітря.

1

Учень визначає термін «лишайники», «ліхеноіндикація». Визначає  природний статус лишайників.

29

Група грибів: сапротрофні – цвільові гриби, дріжджі.

1

 Учень визначає термін «сапротрофність». Наводить приклади цвільових грибів, описує їх роль у житті людини.

30

Група грибів: паразитичні (на прикладі трутовиків і збудників мікозів людини)

1

 Учень визначає термін «паразитизм». Наводить приклади паразитичних грибів та хвороб людей.

31

Значення грибів у природі та житті людини.

2

Учень описує роль грибів у природі та житті людини згадуючи теми створення антибіотиків, хвороби рослин, мікози людей та тварини, їстівні та отруйні гриби, галюциногенні гриби, благородні гриби та промислове вирощування грибів.

32

Узагальнення знань про гриби

1

Учень вільно спілкується на всі обговорені теми, описує особливості грибів, як біологічних об’єктів. 

Узагальнення

33

Будова та життєдіяльність організмів

1

Учень усвідомлює складність біологічної системи «організм».

34

Досягнення сучасної біології

1

Учень визначає термін «біотехнологія», проводить аналітичний пошук інформації в інтернеті.

35

Рослини нашої місцевості.

1

Учень називає основні рослини нашої місцевості. Вирізняє інвазивні види рослин.

36

 Екосистеми нашої місцевості.

1

Учень називає основні екосистеми нашої місцевості в межах  країни.

37

Дивовижні організми нашої планети.

1

Учень проводить аналітичний пошук інформації та може підготувати розповідь про представників нашої планети.

38

Що можна досліджувати влітку.

1

Учень вміє формувати план досліджень, формуючи мету, методи, тощо.


 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Заводовська Юлія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Біологія, 6 клас, Планування
Додано
2 січня 2023
Переглядів
1056
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку