Контрольна робота
з біології у 6 класі
для виконання під час індивідуального навчання
за ІІІ чверть навчання
Контрольна робота складається з 18 питань, з яких: 12 тестових питань (0,5 балів за кожну правильну відповідь), 4 питань що потребують відкритої відповіді (1 бал за кожну правильну відповідь), 1 фото-питання (2 бали за правильну відповідь) та творче завдання (максимально – 2 бали). Робота виконується самостійно без допомоги підручників, інтернету та конспектів. Успіхів.
А) квітка
Б) клітина
В) корінь
Г) стебло
2. Гамети – це …
А) статеві клітини
Б) особливі органи
В) речовини, необхідні для життя
Г) особливі тканини
3. Головні частини квітки:
А) маточка і пелюстки
Б) тичини і маточки
В) пелюстки і квітконіжка
Г) чашолистики й пелюстки
4. Наука, що вивчає класифікацію рослин називається:
А) систематикою
Б) ботанікою
В) цитологією
Г) екологією
5. Плоди та насіння можуть поширюватися:
А) тільки вітром та людиною
Б) транспортом та водою
В) вітром, водою, тваринами, людиною
Г) самопоширенням та тваринами
6. Міжнародна видова назва подається:
А) латинською мовою
Б) українською мовою
В) англійською мовою
7. Із заплідненої яйцеклітини утворюється:
А) ендосперм
Б) зародковий корінець
В) зигота
Г) брунечка
8. Органами закріплення вищих спорових рослин є:
А) архегонії
Б) спорангії
В) кореневище
Г) ризоїди
9) Вкажіть послідовність процесу утворення плодів:
А) запилення
Б) запліднення
В) цвітіння
Г) утворення насіння та плодів
10) Розмістіть наведені таксономічні категорії у висхідному порядку:
А) клас
Б) родина
В) вид
Г) відділ
11) На нижній поверхні листка папороті є:
А) спорофіли
Б) соруси
В) спорангії
Г) стробіли
12) Спорангії хвощів та плаунів зібрані:
А) у стробіли
Б) у соруси
13) Прикладом мохів є: __________________
14) Тіло водоростей представлено _______________ різної форми.
15) Відділи: мохоподібні, плауноподібні, хвощеподібні, папоротеподібні належать до ____________ ___________ рослин.
16) ____________ - статеве покоління мохоподібних.
17) Що зображено на малюнку? Кому може належати цей орган? Виконайте підписи до малюнку.
№ |
Частина органу |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
18) Напишіть коротку розповідь про життя представника одного з вивчених відділів (водорості, мохи, плауни, хвощі, папороті) базуючись на їх життєвому циклі.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________