Індивідуальний план навчання з англійської мови 9 клас (І, ІІ семестри)

Про матеріал
Індивідуальний план навчання з англійської мови (І, ІІ семестри) для учня 9 класу, який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання.
Перегляд файлу

                                                                                                     Затверджено

Директор__________

 

 

Індивідуальний навчальний план

для учня/-иці 9-А класу _____________ПІБ,

який/яка здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання

Англійська мова (учитель А.Сербул)

План складено згідно з програмою, затвердженою Наказом міністерства освіти і науки України від 07.06. 2017 №804

 

Теми навчальних занять

Очікувані результати

Дата/час проведення консультацій,

видів контролю

Тема 1. Життєво важлива статистика. Твої літні канікули. Люди навколо тебе. Яка ти особистість. Твої інтереси та уподобання. Давайте поговоримо про друзів. Більше про кожного з нас. Анкета. Ти і твої друзі.  Інтерв’ю. Автобіографія. Люди навколо тебе.

 

- надавати інформацію та ставити запитання з метою

уточнення інформації;

- висловлювати своє ставлення до вчинків, думок,

позицій інших людей;

- порівнювати події, факти, явища;

- висловлювати свої почуття та емоції;

- приймати або відхиляти пропозицію;

- аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку;

- вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника;

- висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду,подолання власних мовних бар’єрів;

- ініціювати усну, писемну, зокрема онлайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми;

- переконувати, аргументувати, досягати взаємо-ння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування;

- висловлювати  іноземною мовою власні почуття, переживання і судження;

- використовувати українознавчий компонент в усіх

видах мовленнєвої діяльності.

06.10.2023

16.00

http://meet.google.com/nqr-ttto-

ho

 

 Тема 2. Юне покоління. Ми різні. Що робить нас такими різними. Твої улюблені заняття. Молодіжна мода та організації. Твій стиль одягу. Молодь та її стиль життя. Молодіжні субкультури і течії. Все про мене. Молодіжні культури, їх історичний розвиток.

- Знаходить основну інформацію в коротких простих

Статтях;

- називає та описує підліткові групи;

- бере участь у коротких повсякденних розмовах на

теми, що входять до сфери особистих інтересів;

- розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди

проводять дозвілля, що саме їм подобається і не

подобається робити;

- висловлює своє ставлення до моди, бере інтерв’ю;

- рекламує молодіжний клуб;

- обмінюється інформацією через електронні або

традиційні короткі листи, відповідаючи на питання;

- ставить запитання і відповідає на них;

- знаходить основну інформацію в коротких простих

статтях;

- називає та описує підліткові групи;

- знаходить потрібну інформацію у конкретних текстах.

20.10.2023

16.00

http://meet.google.com/nqr-ttto

-ho

 

 Тема 3. Магічна скринька. Інтернет у нашому житті: за і проти. Види телепрограм. Твій вибір. Телебачення  у твоєму житті. Телебачення  у твоєму житті. Телебачення. Засоби масової інформації у нашому житті. Повідомлення про роль засобів масової інформації у нашому житті.  Інтернет у нашому житті: за і проти. Види телепрограм. Твій вибір. Телебачення  у твоєму житті.

- обмінюється думками, порівнює предмети і людей;

- погоджується або не погоджується з іншими,

аргументуючи свою думку;

- розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди

проводять дозвілля, що саме їм подобається і не

подобається робити;

- співпрацює з іншими на результат, спілкуючись

іноземною мовою;

- запитує і відповідає про роль телебачення у житті;

17.11.2023

16.00

http://meet.google.com/nqr-ttto

-h

 

 Тема 4. Вибір професії. Які уміння потрібні у житті. Вибір професії - важливий крок у житті. Незвичайна робота чи незвичайні люди? Світ  професій. Яку професію вибрати. Шукаємо роботу. Бесіда з роботодавцем. Які уміння та риси характеру необхідні для різних професій. Ще раз про телебачення. Твої плани на майбутнє. Телемозаїка. Які уміння потрібні у житті.

- знаходить конкретну інформацію у писемному

матеріалі у формі листів, брошур, коротких газетних

статей, що описують події;

- обговорює плани, пропонує і відповідає на пропозиції;

- розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди

проводять дозвілля, що саме їм подобається і не

подобається робити;

- характеризує  професії, запитує  і відповідає про

плани та наміри;

- погоджується або не погоджується з іншими,

аргументуючи свою думку;

- обговорює уміння та навички, що необхідні для

досягнення успіху;

- проводить опитування щодо телеуподобань та

повідомляє про його результати;

- розуміє короткі прості тексти на знайомі теми.

 

 

 

 

15.12.2023

16.00

http://meet.google.com/nqr-ttto-

ho

 

Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу

 

18.12.2023

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 5. Винаходи та відкриття. Відомі винахідники минулого. Видатні науковці. Визначні відкриття. Вплив сучасних технологій на наше життя. Винаходи тисячоліття. Технології. Корисні винаходи. Безглузді винаходи. Величні постаті винаходів минулого. Наука майбутнього. Марія Склодовська – Кюрі. Що я знаю про винаходи?

- Визначає в загальних рисах тему дискусії;

- розпізнає, коли мовці погоджуються чи не

погоджуються у спілкуванні;

- слідкує за основним змістом демонстрації або

презентації;

- розуміє та виконує інструкції щодо звичних

повсякденних занять (напр., спорт, приготування їжі);

- розуміє прості оголошення (напр., повідомлення на автовідповідачі або оголошення по радіо щодо кіно-

сеансів чи спортивних подій, оголошення про запізнення потяга або повідомлення у супермаркеті);

- розуміє найважливішу інформацію, що міститься в

короткій аудіо рекламі товарів та послуг;

- розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди

проводять дозвілля, що саме їм подобається і не

подобається робити;

- визначає головну думку новин, у яких висвітлюються

події, надзвичайні ситуації тощо, якщо візуальний ряд відповідає коментарям;

- слідкує за телерекламою або трейлером, розуміючи,

про що говорять актори, якщо відеоряд значним чином підкріплює сказане;

06.02.2024

16.00

http://meet.google.com/nqr-ttto-

ho

 

Тема 6. Природа та навколишнє середовище. Природа. Навколишнє середовище. Екологія нашої планети. Збережемо нашу планету. День Землі. Збережена фауна. Захист навколишнього середовища в Україні. Вплив винаходів на навколишнє середовище. Міст Патона. Зони забруднення. Шляхетний геній. Альберт Ейнштейн. Що для тебе природа?

- Розуміє короткі прості тексти на знайомі теми;

- розуміє простий особистий лист, електронний лист або

допис у мережі Інтернет, у якому автор пише на знайомі теми (напр., про друзів та сім’ю) або розпитує про них;

- розуміє основні типи стандартних листів, електронних повідомлень (запити, замовлення, підтвердження);

- знаходить потрібну інформацію у практичних,

конкретних передбачуваних текстах;

- знаходить конкретну інформацію у писемному

матеріалі у формі листів, брошур, коротких газетних

статей, що описують події;

- розуміє в загальних рисах новини, у яких

повідомляється про події, що стосуються відомих тем;

- знаходить основну інформацію в коротких новинах чи простих статтях, у яких цифри, імена, ілюстрації та

заголовки відіграють важливу роль і допомагають

зрозуміти текст;

- розуміє правила та інструкції (напр., правила безпеки, дорожнього руху);

- розуміє короткі письмові інструкції з покроковими ілюстраціями;

- розуміє достатньо для того, щоб читати короткі, прості історії та комікси;

- розуміє основні думки у коротких журнальних статтях і записах у путівниках, які пов’язані з конкретними повсякденними темами (напр., захоплення, спорт, дозвілля, тварини)

06.03.2024

16.00

http://meet.google.com/nqr-ttto-

ho

 

Тема 7. Об’єднане королівство сьогодні. Об’єднане королівство Великої Британії та Північної Ірландії. Традиції королівства. Серце королівства. Населення Британії. Традиції шотландців. Подорож навколо королівства. Земля пісень. Подорожуючи пізнаємо красу. Створюємо блог про об’єднане королівство. Що ви знаєте про Британію.

- Спілкується досить легко в реальних та умовних комунікативних ситуаціях;

- веде прості повсякденні розмови без надмірних зусиль;

- ставить запитання і відповідає на них;

- встановлює комунікативний контакт: привітання й прощання, представлення, подяка;

- розуміє чітке, нормативне мовлення, звернене

безпосередньо до нього/неї, може повторити чи

перефразувати сказане;

- бере участь у коротких повсякденних розмовах на теми,

що входять до сфери особистих інтересів;

- простими словами розповідає про своє самопочуття; 

- просить про послугу (напр., позичити щось), пропонує послугу й може відповісти, якщо його просять про

Послугу;

- обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби;

- погоджується або не погоджується з іншими,

аргументуючи свою думку;

- обговорює плани, пропонує і відповідає на пропозиції;

- орієнтується у загальних аспектах повсякденного

життя, таких як подорож, житло, їжа і покупки;

- спілкується у передбачуваних повсякденних ситуаціях

(на пошті, на вокзалі, у магазині), використовуючи

широкий спектр простих мовних засобів;

10.04.2024

16.00

http://meet.google.com/nqr-ttto-

ho

 

Тема 8. Міста об’єднаного королівства. Що таке Лондон? Найвизначніші місця Лондона. Навколо Англії за один день. Унікальні міста. Унікальність маленького острова. Чим відомий славетний Лондон? Мистецтво та гармонія. Подорожуємо стежками велетнів. Невідома краса міст. Невідома краса міст. Львів – серце східної Європи. Столиця Галіції.

- Пише особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потреб;

- обмінюється інформацією через текстові повідомлення (SMS), електронні або традиційні короткі листи,

відповідаючи на питання особи, з якою спілкується;

- записує короткі, прості повідомлення;

- спілкується онлайн на побутові теми, використовуючи

мовні кліше;

- розміщує в мережі Інтернет короткі описові дописи

про повсякденну діяльність та почуття;

- обмінюється простими коментарями з іншими

дописувачами;

- представляється та веде онлайн прості розмови,

ставить та відповідає на питання, обмінюється думками

на передбачувані повсякденні теми;

- створює короткі описові онлайн-дописи, які стосуються

повсякденних питань, суспільної діяльності та почуттів, використовуючи прості мовні засоби для опису

ключових деталей;

- коментує онлайн дописи інших людей, висловлює здивування, цікавість та байдужість, послуговуючись простими мовленнєвими конструкціями;

- використовує мовні кліше, розв’язуючи повсякденні

питання, що виникають під час онлайн спілкування

(напр., наявність певних моделей і спеціальних

пропозицій, дата доставки, адреса і таке інше);

- обмінюється онлайн базовою інформацією зі співрозмовником;

- виконує прості інструкції, за наявності засобів

візуалізації (зображення, статистичні дані, графіки), які ілюструють пов’язані з завданням поняття;

- пояснює, що подобається і не подобається, чому надає перевагу;

- робить прості, прямі порівняння, аргументуючи свою

думку;

- робить коротку, відрепетирувану презентацію на тему, пов’язану з повсякденним життям, коротко аргументує і пояснює свої думки, плани та дії

10.05.2024

16.00

http://meet.google.com/nqr-ttto-

ho

 

Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу

 

17.05.2024

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Миколайчук Лілія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
27 серпня 2023
Переглядів
4963
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку