Навчальний предмет Англійська мова
Кількість годин на рік 105
Кількість годин на тиждень 3 години
Програма Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 кл.
ПІБ учителя Ревук К.О.
Довгострокова мета: Розпізнає знайомі назви, слова та фрази в простих текстах;вживає короткі питання та відповіді; надає найпростішу інформацію про себе та свою родину;складає письмово речення за допомогою знайомих слів та зразком.
Дата |
Короткострокові завдання |
Адаптації/модифікації |
Методи оцінювання |
Очікувані результати |
Дата і прогрес |
02.09. |
Ми - підлітки |
Адаптація |
Спостереження |
Сприймає на слух нові слова. Відтворює за зразком вчителя усно |
|
06.09. |
Люди навколо нас |
Адаптація |
Спостереження |
Сприймає на слух нові слова. Відтворює за зразком вчителя усно та письмово. |
|
07.09. |
Яка ти особистість? |
Адаптація |
Зразки робіт |
Сприймає на слух нові слова. Відтворює за зразком вчителя усно та письмово |
|
13.09. |
Дізнайся більше про себе
|
Адаптація |
опитування
|
Сприймає на слух нові слова. Відтворює за зразком вчителя усно та письмово. Будує просте речення усно. |
|
14.09. |
Давай поговоримо про… |
Адаптація |
Спостереження |
Сприймає на слух нові слова. Відтворює за зразком вчителя усно та письмово. Будує просте речення усно. Будує речення письмово з вивченими словами за зразком. |
|
16.09. |
Ми такі різні
|
Адаптація |
Спостереження |
Відтворює за зразком вчителя усно та письмово. Будує просте речення усно. Будує речення письмово з вивченими словами за зразком. |
|
20.09. |
Мій найкращий друг |
Адаптація |
Спостереження |
Впізнає в тексті знайомі слова,може перекласти. Будує прості речення про свого друга за зразком вчителя |
|
21.09 |
Здоровий спосіб життя |
Адаптація |
Зразки робіт |
Впізнає на слух слова та називає за ілюстраціями на тему їжа та спорт. |
|
23.09 |
Дозвольте представитись…
|
Адаптація |
Усне опитування |
Сприймає на слух питання про себе, та дає короткі відповіді My name is..I am… Відтворює усно |
|
27.09 |
Написання автобіографії
|
Адаптація |
Усне опитування |
Складає коротку розповідь про себе (5 речень) письмово,усно відтворює |
|
28.09 |
Підсумковий урок з теми «Я, моя сім’я, друзі» |
Адаптація |
тест |
Впізнає всі вивчені слова за темою. Знає їх переклад. Будує з ними прості речення. |
|
30.09 |
Течії молодіжної культури |
Адаптація |
Спостереження |
Сприймає на слух нові слова. Відтворює за зразком вчителя усно |
|
04.10 |
Захоплення молоді |
Адаптація |
Зразки робіт |
Сприймає на слух нові слова. Відтворює за зразком вчителя усно та письмово. |
|
05.10 |
Розповідь про мої захоплення |
Адаптація |
Зразки робіт |
Сприймає на слух нові слова. Відтворює за зразком вчителя усно та письмово |
|
07.10 |
Мода |
Адаптація |
Зразки робіт |
Сприймає на слух нові слова. Відтворює за зразком вчителя усно та письмово. Будує просте речення усно. |
|
11.10 |
Модний одяг молоді |
Адаптація |
Зразки робіт |
Сприймає на слух нові слова. Відтворює за зразком вчителя усно та письмово. Будує просте речення усно. Будує речення письмово з вивченими словами за зразком. |
|
12.10 |
Молодіжні клуби |
Адаптація |
Зразки робіт |
Відтворює за зразком вчителя усно та письмово. Будує просте речення усно. Будує речення письмово з вивченими словами за зразком. |
|
14.10 |
Молодіжні стилі |
Адаптація |
Спостереження |
Впізнає в тексті знайомі слова,може перекласти. Будує прості речення за зразком вчителя |
|
18.10 |
Спілкування молоді |
Адаптація |
Усне опитування |
Впізнає в тексті знайомі слова,може перекласти. Будує прості речення за зразком вчителя |
|
19.10 |
Молодіжні культури
|
Адаптація |
Зразки робіт |
Впізнає в тексті знайомі слова,може перекласти. Будує прості речення за зразком вчителя |
|
21.10 |
Урок позакласного читання |
Адаптація |
Зразки робіт |
Впізнає в тексті знайомі слова,може перекласти. Будує прості речення за зразком вчителя |
|
01.11 |
Узагальнення вивченого«Я, моя сім’я, друзі» «Молодіжна культура» |
Адаптація |
Тест |
Впізнає в тексті знайомі слова,може перекласти. Будує прості речення за зразком вчителя усно та письмово. |
|
02.11 |
Телевізійні стереотипи |
Адаптація |
Спостереження |
Сприймає на слух нові слова. Відтворює за зразком вчителя усно |
|
04.11 |
Типи телевізійних програм |
Адаптація |
Зразки робіт |
Сприймає на слух нові слова. Відтворює за зразком вчителя усно та письмово. |
|
08.11 |
Найшвидший спосіб розповсюдження новин та інформації |
Адаптація |
Зразки робіт |
Сприймає на слух нові слова. Відтворює за зразком вчителя усно та письмово |
|
09.11 |
How close are relative clauses? |
Адаптація |
Зразки робіт |
Сприймає на слух нові слова. Відтворює за зразком вчителя усно та письмово. Будує просте речення усно. |
|
11.11 |
Who? Where? When? |
Адаптація |
Зразки робіт |
Сприймає на слух нові слова. Відтворює за зразком вчителя усно та письмово. Будує просте речення усно. Будує речення письмово з вивченими словами за зразком. Використовує питальні слова для побудови питального речення усно та письмово. |
|
15.11 |
Спілкування у мережі Інтернет |
Адаптація |
Зразки робіт |
Відтворює за зразком вчителя усно та письмово. Будує просте речення усно. Будує речення письмово з вивченими словами за зразком. Знає правила безпечного користування мережою інтернет. |
|
16.11 |
Сторінками телепрограм |
Адаптація |
Зразки робіт |
Впізнає в тексті знайомі слова,може перекласти. Будує прості речення за зразком вчителя. Усно простими реченнями називає улюблену телепередачу,фільми. |
|
18.11 |
Моя улюблена телепередача |
Адаптація |
Зразки робіт |
Впізнає в тексті знайомі слова,може перекласти. Будує прості речення за зразком вчителя. Усно розповідає за зраком про улюблену передачу. |
|
22.11 |
Роль ЗМІ в нашому житті |
Адаптація |
Зразки робіт |
Впізнає в тексті знайомі слова,може перекласти. Будує прості речення за зразком вчителя.Пише короткі повідомлення простими реченнями на знайомі теми за зразком. |
|
23.11 |
Підсумковий урок з теми «Засоби масової інформації» |
Адаптація |
Тест |
Впізнає в тексті знайомі слова,може перекласти. Будує прості речення за зразком вчителя. Дає короткі відповіді на питання. |
|
|
|
|
|
|
|
25.11 |
Навички роботи |
Адаптація |
Спостереження |
Читає прості тексти за допомогую вчителя. Перкладє знайомі слова. |
|
29.11 |
Незвичні професії чи незвичні люди |
Адаптація |
Зразки робіт |
Сприймає на слух назви професій. Повторює слова за вчителем. |
|
30.11 |
Активні підлітки |
Адаптація |
Зразки робіт |
Сприймає на слух назви професій. Повторює слова за вчителем. Впізнає професії за ілюстраціями.Називає їх |
|
02.12 |
What are Relative Noun! |
Адаптація |
Зразки робіт |
Сприймає на слух назви професій. Повторює слова за вчителем. Впізнає професії за ілюстраціями.Називає їх. |
|
06.12 |
Важливі професії |
Адаптація |
Зразки робіт |
Сприймає на слух назви професій. Повторює слова за вчителем. Впізнає професії за ілюстраціями.Називає їх. Будує усно речення за зразком про себе та професію яка довподоби |
|
07.12 |
Співбесіда |
Адаптація |
Усне опитування |
Сприймає на слух назви професій. Повторює слова за вчителем. Усно будує речення про себе та свої вподобання. |
|
09.12 |
Повторення
|
Адаптація |
тест |
Впізнає слова в тексті. Розповдає про себе короткі відомості. Знає назви професій англійською. Письмово відтворює. |
|
13.12 |
Контроль аудіювання |
Адаптація |
тест |
Впізнає на слух знайомі фрази та слова. |
|
14.12 |
Контроль письма |
Адаптація |
Контрольна робота |
Буду за зразком прості речення |
|
16.12 |
Контроль читання |
Адаптація |
Усне опитування |
Читає прості тексти . Впізнає вивчені слова. Частково перекладає. |
|
20.12 |
Контроль говоріння |
Адаптація |
Усне опитування |
Розповідає про себе,свою родину,друга,вподобання за допомогою вчителя. |
|
21.12 |
Повторення та узагалення |
Адаптація |
Усне опитування |
Впізнає на слух знайомі фрази та слова. Буду за зразком прості речення. Читає прості тексти . Впізнає вивчені слова. Частково перекладає. Розповідає про себе,свою родину,друга,вподобання за допомогою вчителя. |
|
23.12 |
Підсумковий урок |
Адаптація |
Усне опитування |
Впізнає на слух знайомі фрази та слова. Буду за зразком прості речення. Читає прості тексти . Впізнає вивчені слова. Частково перекладає. Розповідає про себе,свою родину,друга,вподобання за допомогою вчителя. |
|