Індивідуальний план реабілітації. тугоухість

Про матеріал
Індивідуальний план реабілітації. тугоухість. Заняття вчителя - логопеда з дитиною з тугоухістю.
Перегляд файлу

Індивідуальний план реабілітації.

 ТУГОУХІСТЬ.

 

 

 

 

Дата

Фактично проведено

Зміст

корекційно-розвиткових занять

Вправи

 

 

SMART-ціль (МЕТА):Під час занять Нікіта буде виконувати вправи на тренажерах, промовляючи виконання дій.

1

 

 

Тема. Речення.

Розвиток мовлення :

  • Артикуляційний апарат;
  • Мовленнєве дихання;
  • Збагачення активного і пасивного словника.
  • Закріплювати вміння читати самостійно речення, намагаючись це речення промовити в голос.
  • Самостійне списування речень.

Розвиток дрібної моторики.

 Гра «Прочитай та знайди відповідну картинку до прочитаного речення».

Гра «Повтори прочитане речення та запиши його у зошит».

Дихальна вправа «Кульки»

Артикуляційні вправи:

«Паркан»,«Лопатка»,

«Солодке варення»,

«Чистимо зубки»,

«Конячка»,Барабан»

2

 

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

3

 

 

Тема. Речення.

Розвиток мовлення :

  • Артикуляційний апарат;
  • Мовленнєве дихання;
  • Збагачення активного і пасивного словника.
  • Закріплювати вміння читати самостійно речення, намагаючись це речення промовити в голос.
  • Самостійне списування речень.

Розвиток дрібної моторики.

 Гра «Прочитай та знайди відповідну картинку до прочитаного речення».

Гра «Повтори прочитане речення та запиши його у зошит».

Дихальна вправа «Кульки»

Артикуляційні вправи:

«Паркан»,«Лопатка»,

«Солодке варення»,

«Чистимо зубки»,

«Конячка»,Барабан»

4

 

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

5

 

 

Тема. Речення.

Розвиток мовлення :

  • Артикуляційний апарат;
  • Мовленнєве дихання;
  • Збагачення активного і пасивного словника.
  • Закріплювати вміння читати самостійно речення, намагаючись це речення промовити в голос.
  • Самостійне списування речень.

Розвиток дрібної моторики.

 Гра «Прочитай та знайди відповідну картинку до прочитаного речення».

Гра «Повтори прочитане речення та запиши його у зошит».

Дихальна вправа «Кульки»

Артикуляційні вправи:

«Паркан»,«Лопатка»,

«Солодке варення»,

«Чистимо зубки»,

«Конячка»,Барабан»

6

 

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

7

 

 

Тема. Речення.

Розвиток мовлення :

  • Артикуляційний апарат;
  • Мовленнєве дихання;
  • Збагачення активного і пасивного словника.
  • Закріплювати вміння читати самостійно речення, намагаючись це речення промовити в голос.
  • Самостійне списування речень.

Розвиток дрібної моторики.

 Гра «Прочитай та знайди відповідну картинку до прочитаного речення».

Гра «Повтори прочитане речення та запиши його у зошит».

Дихальна вправа «Кульки»

Артикуляційні вправи:

«Паркан»,«Лопатка»,

«Солодке варення»,

«Чистимо зубки»,

«Конячка»,Барабан»

8

 

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

9

 

 

Тема. Речення.

Розвиток мовлення :

  • Артикуляційний апарат;
  • Мовленнєве дихання;
  • Збагачення активного і пасивного словника.
  • Закріплювати вміння читати самостійно речення, намагаючись це речення промовити в голос.
  • Самостійне списування речень.

Розвиток дрібної моторики.

 Гра «Прочитай та знайди відповідну картинку до прочитаного речення».

Гра «Повтори прочитане речення та запиши його у зошит».

Дихальна вправа «Кульки»

Артикуляційні вправи:

«Паркан»,«Лопатка»,

«Солодке варення»,

«Чистимо зубки»,

«Конячка»,Барабан»

10

 

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

 

Вчитель-логопед                                                                Н.М.Мовчан

 

 

 

ВИСНОВКИ  -  ФФНМ, ЗНМ.

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ :

  1. Спілкуйтесь з дитиною якомога більше, коментуйте свої дії, детально розповідайте про предмети, які оточують дитину.
  2. Збагачуйте словниковий запас дитини новими словами, пояснюючи їх.
  3. Якщо дитина помиляється, виправляйте її, але ні в якому разі не карайте і не підганяйте.
  4. Розмовляйте з дитиною повільно, грамотно і чітко, ні в якому разі не «сюсюкайте».
  5. Спонукайте дитину до мовлення, ставлячи їй запитання, поступово ускладнюйте їх.
  6. Коли дитина говорить, виправляйте її мовленнєві помилки тільки після того, як вона закінчить фразу.
  7. Багато читайте дитині, вчить її переказувати, разом вчить вірші, складайте цікаві історії за картинками.
  8. Процес розвитку мовлення стимулює дрібна моторика рук.
  9. Виконуйте вправи для пальчиків, малюйте олівцями і крейдою (не фломастерами), грайте в мозаїку.
  10. Не забувайте хвалити дитину після кожного успіху.

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
11 листопада 2023
Переглядів
138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку