Індивідуальний план роботи на час карантину
з 12.03.2020 по 03.04. 2020
асистента вчителя, вчителя основ здоров’я та класного керівника
Голубкової Інни Миколаївни
№ з/п |
Дата |
Форма та зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1. |
12.03. |
- Ознайомлення з постановою «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» - Планування роботи на період карантину. - Співпраця з колегами щодо супроводу дитини з ООП в умовах дистанційного навчання, визначення методу роботи. - Консультація батьків дитини з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою. - Повідомлення батьків про карантинні заходи та дистанційну форму роботи. |
09.00 – 09.30
09. 30 -12.00
12.00 -12.30
12.30 -13.00
13.00 – 14.00 |
Viber, у телефонному режимі
Viber, у телефонному режимі |
2. |
13.03. |
- Ознайомлення з методичною літературою щодо роботи з дітьми з ООП в умовах дистанційного навчання. - Консультування в інклюзивно-ресурсному центрі щодо оформлення характеристики на дитину з ООП. - Оформлення ігрового осередка. |
09.00 – 11.00
11.00 – 11.30
11.30 -14.00 |
Інтернет ресурси
У телефонному режимі |
3. |
16.03. |
- Допомога вчителю в розробці завдань для дітей класу на період дистанційного навчання. - Участь у вебінарі «Особливості організації дистанційного навчання» - Допомога вчителю у складанні характеристики на дитину з ООП. |
09.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
Viber, у телефонному режимі
Онлайн - вебінар
Viber, у телефонному режимі |
4. |
17.03. |
- Розробка завдань для дитини з ООП відповідно ІПР, повідомлення завдань батькам. - Консультування батьків дитини з ООП. - Разом з вчителем виготовлення дидактичного матеріалу для дітей класу.
|
09.00 – 11.00
11.00 – 11.30
11.30 – 14.00 |
Viber, у телефонному режимі |
5. |
18.03. |
- Ознайомлення з методичною літературою СОІППО щодо роботи з дітьми з ООП в умовах дистанційного навчання. - Адаптація матеріалу для дитини з ООП. - Публікація власних матеріалів на сайті «На урок» |
09.00 -11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
Л. Прядко «На допомогу вчителю з інклюзивного навчання»
|
6. |
19.03. |
- Оформлення портфоліо дитини. - Розробка завдань з предмету основи здоров’я для дітей середньої школи. - Виготовлення дидактичного матеріалу для дітей класу. - Рекомендації для батьків та учнів щодо дистанційної освіти. |
09.00 -11.00
11.00 – 13.00
13.00 -14.00 |
Календарно-тематичне планування з основ здоров’я (5-9 класи)
|
7. |
20.03. |
- Перегляд вебінару "Хто вони діти з особливими освітніми потребами?" - Повідомлення завдань з предмету основи здоров’я дітям 5 -9 класів. - Консультування дітей з предмету. - Робота над індивідуальною програмою розвитку дитини з ООП.
|
09.00 -11.00
11.00 -12.00
12.00 – 13.00
13.00 – 14.00
|
Viber, у телефонному режимі
Viber, у телефонному режимі |
8. |
23.03. |
- Перегляд Всеукраїнського науково-практичного онлайн-семінару «Інклюзивна освіта для дітей з особливими освітніми потребами в Україні» - Робота над ІПР. |
09. 00 -13.00
13.00 – 14.00 |
|
9. |
24.03. |
- Ознайомлення з новинками педагогічної літератури. - Виготовлення дитактичного матеріалу до уроку навчання грамоти для дитини з ООП. |
09.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
Т. Скрипник «Феноменологія аутизму» |
10. |
25.03. |
- Керування дистанційним навчанням учнів 7 класу. - Консультування батьків щодо графіку консультувань вчителями-предметниками. - Виготовлення дидактичного матеріалу до уроку математики для дитини з ООП. |
09.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 -14.00 |
Viber, у телефонному режимі
Viber, у телефонному режимі |
11. |
26.03. |
- Систематизація матеріалів з предмету основи здоров’я. - Розробка завдань з предмету основи здоров’я для дітей середньої школи. - Консультування батьків дитини з ООП. -Консультування з командою супроводу дитини з ООО щодо заповнення ІПР. |
09.00 -11.00
11.00 – 13.00
13.00 – 13.30
13.30 – 14.00
|
Календарно-тематичне планування з основ здоров’я (5-9 класи)
Viber, у телефонному режимі |
12. |
27.03. |
- Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку). - Перевірка виконання дітьми завдань. - Керування дистанційним навчанням учнів 7 класу. - Повідомлення завдань з предмету основи здоров’я дітям 5 -9 класів. |
09.00 – 10.00 12.00 – 13. 00
10.00 – 12.00
13.00 – 13.30
13.30 – 14.00 |
Viber, у телефонному режимі
Viber, у телефонному режимі |
13. |
30.03. |
- Керування дистанційним навчанням учнів 7 класу. - Спілкування з учнями 7 класу щодо стану здоров’я та самопочуття (надання рекомендацій) - Оформлення ІПР. - Підбір те перегляд мультфільмів про людей з особливими потребами для перегляду з дітьми з метою виховання поваги та дружби. |
09.00 – 09.30
09.30 -10.30.
10.30 -12.00
12.00 – 14.00 |
Viber, у телефонному режимі
Мультфільми «Мотузки», «Ти особливий», «Соловейко з одним крилом» |
14. |
31.03. |
- Контроль за виконанням завдань дітьми. - Виготовлення дидактичного матеріалу до уроку англійської мови для дитини з ООП. - Індивідуальні консультації учнів, які потрубують допомоги при дистанційному навчанні. |
09.00 – 10.00
10.00 -12.00
12.00 -14.00 |
|
15. |
01.04. |
- Інформування батьків про «5 речей про кароновірус, які потрібно знати батькам – МОН та МОЗ дають роз’яснення». - Розміщення завдань для учнів на шкільному сайті. - Перегляд вебінару на тему: «Не страшна інклюзія: особливості роботи з дітьми з особливими освітніми потребами»
|
09.00-10.00
10.00 – 11.00
11.00 -14.00 |
|
16. |
02.04. |
- Перегляд вебінару на тему: «Підтримка дітей з ООП: практичні поради» -Спілкування з батьками учня з ООП. - Адаптація матеріалів для навчання дитини з ООП. |
09.00 -12.00
12.00 -12.30
12.30 -14.00
|
Viber, у телефонному режимі
|
17. |
03.04. |
- Повідомлення важливої інформації для батьків. - Перевірка виконання дітьми завдань з основ здоров’я, консультування. -Підготовка до роботи у звичному режимі закладу.
|
09.00-10.00
10.00 – 12.00
12.00 -14.00 |
Viber, у телефонному режимі
|