26 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Індивідуальний план роботи

Про матеріал
Планування роботи асистента вчителя інклюзивного класу, класного керівниката вчителя під час карантину у звя'зку з епідемією коронавірусу.
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи на час карантину

 з 12.03.2020 по 03.04. 2020

асистента вчителя, вчителя основ здоровя та класного керівника

Голубкової Інни Миколаївни

№ з/п

Дата

Форма та зміст роботи

Час роботи

Примітки

1.

12.03.

- Ознайомлення з постановою «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19»

- Планування роботи на період карантину.

- Співпраця з колегами щодо супроводу дитини з ООП  в умовах дистанційного навчання, визначення методу роботи.

- Консультація батьків дитини з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою.

- Повідомлення батьків про карантинні заходи та дистанційну форму роботи.

09.00 – 09.30

 

 

 

09. 30 -12.00

 

12.00 -12.30

 

 

 

 

 

12.30 -13.00

 

 

13.00 – 14.00

https://www.kmu.gov.ua/npas/ pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19

 

 

Viber, у телефонному режимі

 

 

 

Viber, у телефонному режимі

2.

13.03.

- Ознайомлення з методичною літературою щодо роботи з дітьми з ООП в умовах дистанційного навчання.

- Консультування в інклюзивно-ресурсному центрі щодо оформлення характеристики на дитину з ООП.

- Оформлення ігрового осередка.

09.00 – 11.00

 

 

 

11.00 – 11.30

 

 

 

 

11.30 -14.00

Інтернет ресурси

https://mon.gov.ua/

https://zounb.zp.ua/

 

 

У телефонному режимі

3.

16.03.

- Допомога вчителю в розробці завдань для дітей класу на період дистанційного навчання.

- Участь у вебінарі «Особливості організації дистанційного навчання»

- Допомога вчителю у складанні характеристики на дитину з ООП.

09.00 – 11.00

 

 

 

11.00 – 12.00

 

 

12.00 – 14.00

Viber, у телефонному режимі

 

Онлайн - вебінар

 

Viber, у телефонному режимі

4.

17.03.

 - Розробка завдань для дитини з ООП відповідно ІПР, повідомлення завдань батькам.

- Консультування батьків дитини з ООП.

- Разом з вчителем виготовлення дидактичного матеріалу для дітей класу.

 

09.00 – 11.00

 

 

 

11.00 – 11.30

 

11.30 – 14.00

Viber, у телефонному режимі

5.

18.03.

- Ознайомлення з методичною літературою СОІППО щодо роботи з дітьми з ООП в умовах дистанційного навчання.

- Адаптація матеріалу для дитини з ООП.

- Публікація власних матеріалів на сайті «На урок»

09.00 -11.00

 

 

 

 

11.00 – 12.00

 

12.00 – 14.00

Л. Прядко «На допомогу вчителю з інклюзивного навчання»

 

 

 

 

 

https://naurok.com.ua/

6.

19.03.

- Оформлення портфоліо дитини.

- Розробка завдань з предмету основи здоровя для дітей середньої школи.

- Виготовлення дидактичного матеріалу для дітей класу.

- Рекомендації для батьків та учнів щодо дистанційної освіти.

09.00 -11.00

 

 

11.00 – 13.00

 

 

 

13.00 -14.00

 

 

Календарно-тематичне планування з основ здоровя (5-9 класи)

 

 

7.

20.03.

- Перегляд вебінару "Хто вони діти з особливими освітніми потребами?"

- Повідомлення завдань з предмету основи здоров’я дітям 5 -9 класів.

- Консультування дітей з предмету.

- Робота над індивідуальною програмою розвитку дитини з ООП.

 

09.00 -11.00

 

 

 

11.00 -12.00

 

 

 

12.00 – 13.00

 

13.00 – 14.00

 

https://vseosvita.ua

 

 

 

 

Viber, у телефонному режимі

 

Viber, у телефонному режимі

8.

23.03.

- Перегляд Всеукраїнського науково-практичного онлайн-семінару «Інклюзивна освіта для дітей з особливими освітніми потребами в Україні»

- Робота над ІПР.

09. 00 -13.00

 

 

 

 

 

13.00 – 14.00

https://vseosvita.ua

9.

24.03.

- Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

- Виготовлення дитактичного матеріалу до уроку навчання грамоти для дитини з ООП.

09.00 – 12.00

 

12.00 – 14.00

Т. Скрипник «Феноменологія аутизму»

10.

25.03.

- Керування дистанційним навчанням учнів 7 класу.

- Консультування батьків щодо графіку консультувань вчителями-предметниками.

- Виготовлення дидактичного матеріалу до уроку математики для дитини з ООП.

09.00 – 11.00

 

11.00 – 12.00

 

 

 

12.00 -14.00

Viber, у телефонному режимі

 

Viber, у телефонному режимі

11.

26.03.

- Систематизація матеріалів з предмету основи здоровя.

- Розробка завдань з предмету основи здоровя для дітей середньої школи.

- Консультування батьків дитини з ООП.

-Консультування з командою супроводу дитини з ООО щодо заповнення ІПР.

09.00 -11.00

 

11.00 – 13.00

 

 

13.00 – 13.30

 

13.30 – 14.00

 

 

 

Календарно-тематичне планування з основ здоровя (5-9 класи)

 

Viber, у телефонному режимі

12.

27.03.

- Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку).

- Перевірка виконання дітьми завдань.

 - Керування дистанційним навчанням учнів 7 класу.

- Повідомлення завдань з предмету основи здоров’я дітям 5 -9 класів.

09.00 – 10.00

12.00 – 13. 00

 

10.00 – 12.00

 

 13.00 – 13.30

 

13.30 – 14.00

 

 

 

Viber, у телефонному режимі

 

Viber, у телефонному режимі

13.

30.03.

- Керування дистанційним навчанням учнів 7 класу.

- Спілкування з учнями 7 класу щодо стану здоровя та самопочуття (надання рекомендацій)

 - Оформлення ІПР.

 - Підбір те перегляд мультфільмів про людей з особливими потребами для перегляду з дітьми з метою виховання поваги та дружби.

09.00 – 09.30

 

 

09.30 -10.30.

 

 

10.30 -12.00

 

12.00 – 14.00

Viber, у телефонному режимі

 

 

 

 

 

Мультфільми «Мотузки», «Ти особливий», «Соловейко з одним крилом»

14.

31.03.

- Контроль за виконанням завдань дітьми.

- Виготовлення дидактичного матеріалу до уроку англійської мови для дитини з ООП.

- Індивідуальні консультації учнів, які потрубують допомоги при дистанційному навчанні.

09.00 – 10.00

 

10.00 -12.00

 

 

 

12.00 -14.00

 

15.

01.04.

- Інформування батьків про «5 речей про кароновірус, які потрібно знати батькам – МОН та МОЗ дають роз’яснення».

- Розміщення завдань для учнів на шкільному сайті.

- Перегляд вебінару на тему:  «Не страшна інклюзія: особливості роботи з дітьми з особливими освітніми потребами»

 

09.00-10.00

 

 

 

 

10.00 – 11.00

 

 

11.00 -14.00

https://mon.gov.ua/ua/news/5-rechej-pro-koronavirus-yaki-potribno-znati-batkam-mon-ta-moz-dayut-rozyasnennya

 

 

 

 

https://naurok.com.ua/

16.

02.04.

- Перегляд вебінару на тему: «Підтримка дітей з ООП: практичні поради»

-Спілкування з батьками учня з ООП.

- Адаптація матеріалів для навчання дитини з ООП.

09.00 -12.00

 

 

12.00 -12.30

 

12.30 -14.00

 

 

https://vseosvita.ua

 

 

 

Viber, у телефонному режимі

 

17.

03.04.

- Повідомлення важливої інформації для батьків.

- Перевірка виконання дітьми завдань з основ здоровя, консультування.

-Підготовка до роботи у звичному режимі закладу.

 

09.00-10.00

 

10.00 – 12.00

 

 

12.00 -14.00

Viber, у телефонному режимі

 

 

docx
Додано
22 березня
Переглядів
622
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку