Індивідуальний план роботи №2

Про матеріал
Індивідуальний план роботи під час карантину з 27.04 – 22.05.2020 вчителя хімії Великолазівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Баранинської сільської ради Закарпатської області Сатмарі Марії Емерихівни
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи №2

під час карантину з 27.04 – 12.05.2020

вчителя хімії

Великолазівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Баранинської сільської ради Закарпатської області

Сатмарі Марії Емерихівни

 

№/ п

Дата

Час

Зміст роботи

Примітки

1.

28.04

08.30-

09.30

Перегляд  та створення тестів на платформі «На урок».

https://naurok.com.ua/test/moe

 

 

09.30-

11.30

Робота з власним сайтом.

https://naurok.com.ua/profile/633038

 

https://vseosvita.ua/user/id782544

 

http://himichkams.blogspot.com/

 

 

 

11.30-13.00

Перегляд вебінару на платформі «На урок» з теми: «Друге дихання» в дистанційному навчанні: узагальнення та нові ідеї.

https://naurok.com.ua/webinar/druge-dihannya-v-distanciynomu-navchanni-uzagalnennya-ta-novi-ide

2.

30.04

08.30-

09.30

 

 

 

 

Розробка та розсилка завдань для учнів 7, 8, 9, 10, 11 класів з хімії

(соціальна мережа Viber).

7 клас  Взаємодія води з оксидами. Гідрати оксидів: кислоти й основи. Поняття про індикатори.

7А – вивчити і законспектувати § 21, розв'язати №№3, 4 (ст.101).

7Б – вивчити і законспектувати §§28, 29, розв'язати №№206, 208 (ст.166).

Переглянути презентацію та виконати завдання на слайдах.

8 клас  Властивості основ та амфотерних гідроксидів. Способи добування основ. Застосування основ

1. Вивчити § 32, 33, 34. Розв'язати №4, 5(ст.180-181), №3, 5(ст.184-185).

2. Переглянути презентації.

  

9 клас Поняття про амінокислоти. Білки як біологічні полімери. Природні й синтетичні органічні сполуки

1. Вивчити § 32, 33.

2. Переглянути презентації.

3. Навчальний проект: доповідь, реферат, презентація

(на вибір). Теми вибрати зі ст. 216 підручника.

10 клас Практична робота «Розв'язування експериментальних задач».

Переглянути презентацію. Виконати завдання, заповнити інструктивну картку кожному учневі і відправити для перевірки

11 клас «Мінеральні добрива. Поняття про кислі та лужні ґрунти. Сучасні силікатні матеріали ».

1. Вивчити і законспектувати §§ 37, 38.

   Виконати завдання № 4, 7(ст. 177),  № 5, 6(ст.180).

2. Переглянути презентації.

09.30-

11.30

Робота з власним сайтом.

https://naurok.com.ua/profile/633038

 

https://vseosvita.ua/user/id782544

 

http://himichkams.blogspot.com/

 

11.30-13.00

Перегляд вебінару на платформі «На урок» з теми: «Скринкасти, або форми і методи подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання».

https://naurok.com.ua/webinar/skrinkasti-abo-formi-i-metodi-podachi-navchalnogo-materialu-pid-chas-distanciynogo-navchannya

3.

05.05

08.30-

09.30

Розробка та розсилка завдань для учнів 8 класів з хімії (соціальна мережа Viber).

 8 клас Властивості солей. Поширення солей у природі та їх використання. Способи добування солей.

1. Вивчити § 35, 36, 37.

Розв'язати №3, 4(ст.198), №4, 7(ст.202).

2. Переглянути презентації.

 

 

 

09.30-

11.30

Перегляд  та створення тестів на платформі «На урок».

https://naurok.com.ua/test/moe

 

 

11.30-13.00

Перегляд вебінару на платформі «Всеосвіта» з теми: «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання».

https://vseosvita.ua/webinar/igrovi-pedagogicni-prijomi-ak-probuditi-v-ucniv-interes-do-navcanna-171.html

4.

08.05

08.30-

09.30

Розробка та розсилка завдань для учнів 7, 8, 9, 10, 11 класів з хімії

(соціальна мережа Viber).

7 клас Тематичне оцінювання№6 з теми «Вода».  Пройти онлайн тестування з хімії для перевірки знань з теми « Вода » за посиланням join.naurok.ua.

8 клас Контрольна робота  з теми «Основні класи неорганічних сполук».

Пройти онлайн тестування з хімії для перевірки знань з теми «Основні класи неорганічних сполук» за посиланням join.naurok.ua.

9 клас Практична робота «Виявлення органічних сполук у харчових продуктах». Переглянути презентацію. Виконати завдання, заповнити інструктивну картку кожному учневі і відправити для оцінювання.

10 клас Контрольна робота з теми «Органічні речовини ».

Пройти онлайн тестування з хімії для перевірки знань з теми «Органічні речовини» за посиланням join.naurok.ua

11 клас Контрольна робота з теми « Неорганічні речовини та їх властивості ».

 Пройти онлайн тестування з хімії для перевірки знань з теми «Неорганічні речовини та їх властивості» за посиланням join.naurok.ua

 

 

09.30-

11.30

Перегляд  та створення тестів на платформі «Всеосвіта».

https://vseosvita.ua/user/id782544

 

 

11.30-13.00

Перегляд вебінару на платформі «Всеосвіта» з теми: «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи "Всеосвіта" для дистанційного навчання».

https://vseosvita.ua/webinar/pidvisenna-rivna-cifrovoi-gramotnosti-pedagogicnih-pracivnikiv-mozlivosti-platformi-vseosvita-dla-distancijnogo-navcanna-184.html

5.

12.05

08.30-

09.30

Перевірка та аналіз результатів тестування учнів на платформі «На урок».

https://naurok.com.ua/test/homework/list

 

 

09.30-

11.30

Робота з власним сайтом.

https://naurok.com.ua/profile/633038

https://vseosvita.ua/user/id782544

 

http://himichkams.blogspot.com/

 

 

 

11.30-13.00

Перегляд вебінару на платформі «Всеосвіта» з теми: «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними

https://vseosvita.ua/webinar/onlajn-testi-ak-instrument-perevirki-znan-v-umovah-distancijnogo-ta-stacionarnogo-navcanna-ak-zrobiti-svoi-testi-nadsucasnimi-185.html

6.

15.05

08.30-

09.30

Розробка та розсилка завдань для учнів 7, 8, 9, 10, 11 класів з хімії

(соціальна мережа Viber).

7 клас Значення води у природі та житті людини

1.  7А – вивчити §22.    7Б – вивчити §30, 31.

2. Переглянути презентації.

 

3.  Навчальний проект: доповідь, реферат, презентація( на вибір). Теми:

1) Значення води і водних розчинів у природі та житті людини.

2) Кислотні дощі.

3) Проблема збереження чистої води.

4) Охорона водойм від забруднення. Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах.

8 клас Практична робота «Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук».

Переглянути презентацію. Виконати завдання, заповнити інструктивну картку кожному учневі і відправити для оцінювання.

9 клас Контрольна робота "Найважливіші органічні сполуки".

Пройти онлайн тестування з хімії для перевірки знань з теми: «Найважливіші органічні сполуки» за посиланням join.naurok.ua

10 клас Синтетичні високомолекулярні речовини та полімерні матеріали на їхній основі.

1. Вивчити §§25, 26, 27, 28.

2. Навчальний проект: доповідь, реферат, презентація( на вибір). Теми вибрати зі ст. 152 підручника.

11 клас Практична робота «Розв'язування експериментальних задач».

Переглянути презентацію. Виконати завдання, заповнити інструктивну картку кожному учневі і відправити для оцінювання.

 

 

09.30-

11.30

Перегляд  та створення тестів на платформі «На урок».

https://naurok.com.ua/test/moe

 

 

11.30-13.00

Перегляд вебінару на платформі «На урок» з теми: «Особистий професійний блог вчителя: дизайн, контент, просування».

https://naurok.com.ua/webinar/osobistiy-profesiyniy-blog-vchitelya-dizayn-kontent-prosuvannya

7.

19.05

08.30-

09.30

Перевірка та аналіз результатів тестування учнів на платформі «На урок».

https://naurok.com.ua/test/homework/list

 

 

09.30-

11.30

Робота з власним сайтом.

https://naurok.com.ua/profile/633038

 

https://vseosvita.ua/user/id782544

 

http://himichkams.blogspot.com/

 

 

 

11.30-13.00

Перегляд вебінару на платформі «На урок» з теми: «Проведення виховної роботи класним керівником в умовах карантину».

https://naurok.com.ua/webinar/provedennya-vihovno-roboti-klasnim-kerivnikom-v-umovah-karantinu?reg=true

8.

22.05

08.30-

09.30

Розробка та розсилка завдань для учнів 7, 8, 9, 10, 11 класів з хімії

(соціальна мережа Viber).

7 клас Контрольна робота за ІІ семестр.

Пройти онлайн тестування з хімії для перевірки знань з тем, вивчених у 7 класі  за посиланням join.naurok.ua

8 клас Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук

Вивчити § 38. 

Розв'язати №2(в,г),  №3,  №4(а) (ст.207).

9 клас Узагальнення знань з хімії.

1. Вивчити §§34, 35, 36.

2. Навчальний проект: доповідь, реферат, презентація( на вибір).

Теми:

1) Колообіг  речовин у природі.

2) Хімія та екологія.

3) Місце хімії серед наук про природу.

4) Роль хімічних знань у пізнанні природи.

5) Хімічна наука й виробництво в Україні.

6) Видатні вчені хіміки як учені й особистості.

10 клас Багатоманітність і зв'язки між класами органічних речовин

1. Вивчити §§29 - 36.

2. Навчальний проект: доповідь, реферат, презентація

 (на вибір).

Тему вибрати серед тем §§29 – 36 підручника.

11 клас Хімія та прогрес людства

1. Вивчити §§41 - 47.

2. Навчальний проект: доповідь, реферат, презентація( на вибір).

Тему вибрати серед тем §§41 – 47 підручника.

 

 

09.30-

11.30

Робота з власним сайтом.

https://naurok.com.ua/profile/633038

 

https://vseosvita.ua/user/id782544

 

http://himichkams.blogspot.com/

 

 

 

11.30-13.00

Перегляд конференції на платформі «На урок» з теми: «Ефективна взаємодія в освіті: інструменти та прийоми».

https://naurok.com.ua/conference/interaction

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. фертак наталя
    Дякую за змістовний виклад
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Хімія, Планування
Додано
4 травня 2020
Переглядів
663
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку