Індивідуальний план роботи №2
під час карантину з 27.04 – 12.05.2020
вчителя хімії
Великолазівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів
Баранинської сільської ради Закарпатської області
Сатмарі Марії Емерихівни
№/ п |
Дата |
Час |
Зміст роботи |
Примітки |
|
1. |
28.04 |
08.30- 09.30 |
Перегляд та створення тестів на платформі «На урок». |
||
|
|
09.30- 11.30 |
Робота з власним сайтом. |
https://naurok.com.ua/profile/633038
https://vseosvita.ua/user/id782544
http://himichkams.blogspot.com/
|
|
|
|
11.30-13.00 |
Перегляд вебінару на платформі «На урок» з теми: «Друге дихання» в дистанційному навчанні: узагальнення та нові ідеї. |
https://naurok.com.ua/webinar/druge-dihannya-v-distanciynomu-navchanni-uzagalnennya-ta-novi-ide |
|
2. |
30.04 |
08.30- 09.30
|
Розробка та розсилка завдань для учнів 7, 8, 9, 10, 11 класів з хімії (соціальна мережа Viber). |
7 клас Взаємодія води з оксидами. Гідрати оксидів: кислоти й основи. Поняття про індикатори. 7А – вивчити і законспектувати § 21, розв'язати №№3, 4 (ст.101). 7Б – вивчити і законспектувати §§28, 29, розв'язати №№206, 208 (ст.166). Переглянути презентацію та виконати завдання на слайдах.
8 клас Властивості основ та амфотерних гідроксидів. Способи добування основ. Застосування основ 1. Вивчити § 32, 33, 34. Розв'язати №4, 5(ст.180-181), №3, 5(ст.184-185). 2. Переглянути презентації.
9 клас Поняття про амінокислоти. Білки як біологічні полімери. Природні й синтетичні органічні сполуки 1. Вивчити § 32, 33. 2. Переглянути презентації.
3. Навчальний проект: доповідь, реферат, презентація (на вибір). Теми вибрати зі ст. 216 підручника. 10 клас Практична робота «Розв'язування експериментальних задач». Переглянути презентацію. Виконати завдання, заповнити інструктивну картку кожному учневі і відправити для перевірки
11 клас «Мінеральні добрива. Поняття про кислі та лужні ґрунти. Сучасні силікатні матеріали ». 1. Вивчити і законспектувати §§ 37, 38. Виконати завдання № 4, 7(ст. 177), № 5, 6(ст.180). 2. Переглянути презентації.
|
|
09.30- 11.30 |
Робота з власним сайтом. |
https://naurok.com.ua/profile/633038
https://vseosvita.ua/user/id782544
http://himichkams.blogspot.com/
|
|||
11.30-13.00 |
Перегляд вебінару на платформі «На урок» з теми: «Скринкасти, або форми і методи подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання». |
||||
3. |
05.05 |
08.30- 09.30 |
Розробка та розсилка завдань для учнів 8 класів з хімії (соціальна мережа Viber). |
8 клас Властивості солей. Поширення солей у природі та їх використання. Способи добування солей. 1. Вивчити § 35, 36, 37. Розв'язати №3, 4(ст.198), №4, 7(ст.202). 2. Переглянути презентації.
|
|
|
|
09.30- 11.30 |
Перегляд та створення тестів на платформі «На урок». |
||
|
|
11.30-13.00 |
Перегляд вебінару на платформі «Всеосвіта» з теми: «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання». |
||
4. |
08.05 |
08.30- 09.30 |
Розробка та розсилка завдань для учнів 7, 8, 9, 10, 11 класів з хімії (соціальна мережа Viber). |
7 клас Тематичне оцінювання№6 з теми «Вода». Пройти онлайн тестування з хімії для перевірки знань з теми « Вода » за посиланням join.naurok.ua. 8 клас Контрольна робота з теми «Основні класи неорганічних сполук». Пройти онлайн тестування з хімії для перевірки знань з теми «Основні класи неорганічних сполук» за посиланням join.naurok.ua. 9 клас Практична робота «Виявлення органічних сполук у харчових продуктах». Переглянути презентацію. Виконати завдання, заповнити інструктивну картку кожному учневі і відправити для оцінювання.
10 клас Контрольна робота з теми «Органічні речовини ». Пройти онлайн тестування з хімії для перевірки знань з теми «Органічні речовини» за посиланням join.naurok.ua 11 клас Контрольна робота з теми « Неорганічні речовини та їх властивості ». Пройти онлайн тестування з хімії для перевірки знань з теми «Неорганічні речовини та їх властивості» за посиланням join.naurok.ua |
|
|
|
09.30- 11.30 |
Перегляд та створення тестів на платформі «Всеосвіта». |
||
|
|
11.30-13.00 |
Перегляд вебінару на платформі «Всеосвіта» з теми: «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи "Всеосвіта" для дистанційного навчання». |
||
5. |
12.05 |
08.30- 09.30 |
Перевірка та аналіз результатів тестування учнів на платформі «На урок». |
||
|
|
09.30- 11.30 |
Робота з власним сайтом. |
https://naurok.com.ua/profile/633038 https://vseosvita.ua/user/id782544
http://himichkams.blogspot.com/
|
|
|
|
11.30-13.00 |
Перегляд вебінару на платформі «Всеосвіта» з теми: «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними.» |
||
6. |
15.05 |
08.30- 09.30 |
Розробка та розсилка завдань для учнів 7, 8, 9, 10, 11 класів з хімії (соціальна мережа Viber). |
7 клас Значення води у природі та житті людини 1. 7А – вивчити §22. 7Б – вивчити §30, 31. 2. Переглянути презентації.
3. Навчальний проект: доповідь, реферат, презентація( на вибір). Теми: 1) Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. 2) Кислотні дощі. 3) Проблема збереження чистої води. 4) Охорона водойм від забруднення. Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах. 8 клас Практична робота «Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук». Переглянути презентацію. Виконати завдання, заповнити інструктивну картку кожному учневі і відправити для оцінювання.
9 клас Контрольна робота "Найважливіші органічні сполуки". Пройти онлайн тестування з хімії для перевірки знань з теми: «Найважливіші органічні сполуки» за посиланням join.naurok.ua 10 клас Синтетичні високомолекулярні речовини та полімерні матеріали на їхній основі. 1. Вивчити §§25, 26, 27, 28. 2. Навчальний проект: доповідь, реферат, презентація( на вибір). Теми вибрати зі ст. 152 підручника. 11 клас Практична робота «Розв'язування експериментальних задач». Переглянути презентацію. Виконати завдання, заповнити інструктивну картку кожному учневі і відправити для оцінювання.
|
|
|
|
09.30- 11.30 |
Перегляд та створення тестів на платформі «На урок». |
||
|
|
11.30-13.00 |
Перегляд вебінару на платформі «На урок» з теми: «Особистий професійний блог вчителя: дизайн, контент, просування». |
https://naurok.com.ua/webinar/osobistiy-profesiyniy-blog-vchitelya-dizayn-kontent-prosuvannya |
|
7. |
19.05 |
08.30- 09.30 |
Перевірка та аналіз результатів тестування учнів на платформі «На урок». |
||
|
|
09.30- 11.30 |
Робота з власним сайтом. |
https://naurok.com.ua/profile/633038
https://vseosvita.ua/user/id782544
http://himichkams.blogspot.com/
|
|
|
|
11.30-13.00 |
Перегляд вебінару на платформі «На урок» з теми: «Проведення виховної роботи класним керівником в умовах карантину». |
||
8. |
22.05 |
08.30- 09.30 |
Розробка та розсилка завдань для учнів 7, 8, 9, 10, 11 класів з хімії (соціальна мережа Viber). |
7 клас Контрольна робота за ІІ семестр. Пройти онлайн тестування з хімії для перевірки знань з тем, вивчених у 7 класі за посиланням join.naurok.ua 8 клас Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук Вивчити § 38. Розв'язати №2(в,г), №3, №4(а) (ст.207). 9 клас Узагальнення знань з хімії. 1. Вивчити §§34, 35, 36. 2. Навчальний проект: доповідь, реферат, презентація( на вибір). Теми: 1) Колообіг речовин у природі. 2) Хімія та екологія. 3) Місце хімії серед наук про природу. 4) Роль хімічних знань у пізнанні природи. 5) Хімічна наука й виробництво в Україні. 6) Видатні вчені хіміки як учені й особистості. 10 клас Багатоманітність і зв'язки між класами органічних речовин 1. Вивчити §§29 - 36. 2. Навчальний проект: доповідь, реферат, презентація (на вибір). Тему вибрати серед тем §§29 – 36 підручника. 11 клас Хімія та прогрес людства 1. Вивчити §§41 - 47. 2. Навчальний проект: доповідь, реферат, презентація( на вибір). Тему вибрати серед тем §§41 – 47 підручника. |
|
|
|
09.30- 11.30 |
Робота з власним сайтом. |
https://naurok.com.ua/profile/633038
https://vseosvita.ua/user/id782544
http://himichkams.blogspot.com/
|
|
|
|
11.30-13.00 |
Перегляд конференції на платформі «На урок» з теми: «Ефективна взаємодія в освіті: інструменти та прийоми». |
||