1семестр д/з дедлайн МАТЕМАТИКА
|
Зміст |
Дата д/з дедлайн |
1. |
Повторення вивченого в 1 класі. Повторення рядів кратних 2,3,4. Склад чисел до 10. |
21 жовтня 19-00 |
2. |
Повторення вивченого в 1 класі. Повторення рядів кратних 2,3,4. Одноцифрові і двоцифрові числа. |
|
3. |
Одноцифрові і двоцифрові числа. Сума/різниця однозначних чисел. Порівняння. |
|
4. |
Одноцифрові і двоцифрові числа. Сума/різниця однозначних чисел. Виготовлення поробок – підготовка до множення: квітка, планшетка (інструкція виготовлення додається) |
|
5. |
Таблиця множення на 1. Запис двоцифрових чисел. |
|
6. |
Таблиця множення на 1. Перестановка множників. Запис двоцифрових чисел. |
|
7. |
Таблиця множення на 2. Арифметичні дії в межах 100 (усно). |
|
8. |
Таблиця множення на 2. Застосування переставного закону множення. Запис двоцифрових чисел. Рішення прикладів. |
|
9. |
Розряди чисел. Додавання –віднімання одноцифрових та двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
|
10. |
Рішення задач. Знаходження суми двох чисел. |
25 листопада 19-00 |
11. |
Рішення задач. Знаходження остачі (різниці). |
|
12. |
Таблиця множення на 3. Арифметичні дії в межах 100 (усно). |
|
13. |
Рішення задач. Знаходження суми двох двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
|
14. |
Рішення задач. Знаходження остачі двох двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
|
15. |
Таблиця множення на 4. Арифметичні дії в межах 100 (усно). Застосування переставного закону множення |
|
16. |
Рішення прикладів. Додавання одноцифрових та двоцифрових чисел з переходом через десяток. |
|
17. |
Рішення задач. Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. |
|
18. |
Таблиця множення на 5. Арифметичні дії в межах 100 (усно). |
|
19. |
Рішення прикладів додавання –віднімання одноцифрових чисел на дві дії. |
|
20. |
Рішення задач. Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. |
|
21. |
Складання та ритмічне вивчення таблиці множення та ділення на 1-2. |
|
22. |
Порівняння двоцифрових чисел. Додавання та віднімання частинами. |
16 грудня 19-00 |
23. |
Рішення прикладів. Додавання і віднімання на основі десяткового складу числа |
|
24. |
Складання та ритмічне вивчення таблиці множення та ділення на 3-4. |
|
25. |
Додавання в межах 20 із переходом через десяток. |
|
26. |
Складання та ритмічне вивчення таблиці множення та ділення на 5. |
|
27. |
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
|
28. |
Віднімання від круглого двоцифрового числа. |
|
29. |
Рішення задач. Обернені задачі. |
|
30. |
Рішення обернених задач. |
|
31. |
Рішення задач. Знаходження третього числа за сумою двох інших. |
|
32. |
Особливі випадки віднімання. Віднімання числа від суми. |
|
33. |
Додавання в межах 20 без переходу через десяток. |
|
34. |
Складання та ритмічне вивчення таблиці множення та ділення на 6. |
|
35. |
Складання та ритмічне вивчення таблиці множення та ділення на 7. |
|
36. |
Виконання діагностичних робіт за 1 семестр – посилання будуть виставлені додатково. |
19 – 23 грудня |