Індивідуальний план роботи (дистанційного навчання та професійного розвитку) на період карантину з 27.04 по 08.05 2020 року вчителя хімії

Про матеріал
Індивідуальний план роботи (дистанційного навчання та професійного розвитку) на період карантину з 27.04 по 08.05 2020 року вчителя хімії
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи

(дистанційного навчання та професійного розвитку)

на період карантину з 27.04 по 08.05 2020 року

вчителя хімії

Зубчик Віти Олександрівни

 

з/п

Дата

Час

Дистанційне навчання

Самоосвіта, підвищення кваліфікації

Робота з батьками

1

27.04

9.00-13.00

1. Створення завдань для учнів у  середовищі Classroom.

2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги  (через Viber)

3. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

4. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

 

1. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів

2.Самоосвітня робота в мережі Інтернет

3. Перегляд відео "Як записати відео з екрану комп’ютера з допомогою Camtasia Studio?"

https://cutt.ly/2yacIac

4. Опрацювати відео «Як правильно загрузити відео на YouTube? https://cutt.ly/XyabQcz

Індивідуальні  консультації

 для батьків (через Viber)

2

28.04

9.00-13.00

1. Створення завдань для учнів у  середовищі Classroom.

2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги  (через Viber, Classroom.)

3. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

4. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

5. Ознайомлення учнів з розкладом занять  проекту «Всеукраїнська школа онлайн». (через Viber)

1. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів.

2.Самоосвітня робота в мережі Інтернет

3. Переглянути відео конференції «ПРИРОДНИЧІ ДИСЦИПЛІНИ:

НАВЧАЄМО ДИСТАНЦІЙНО» на платформі на Урок (частина 1)

https://cutt.ly/1yab0gj

Індивідуальні  консультації

 для батьків (через Viber)

3

29.04

9.00-13.00

1.  Розробка завдань для дистанційного навчання.

2. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

3. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги  (через Viber, Classroom. )

5. Ознайомлення учнів з відеозаписами уроків хімії  проекту «Всеукраїнська школа онлайн». (через Viber)

1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет

2. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів.

4. Переглянути відео конференції «ПРИРОДНИЧІ ДИСЦИПЛІНИ:

НАВЧАЄМО ДИСТАНЦІЙНО» на платформі на Урок (частина 2)

https://cutt.ly/VyabJkM

Індивідуальні  консультації

 для батьків (через Viber)

4

30.04

9.00-13.00

1.  Розробка завдань для дистанційного навчання.

2. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

3. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги  (через Viber, Classroom. )

 

1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет

2. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів.

3. Перегляд  вебінару

««Друге дихання» в дистанційному навчанні: узагальнення та нові ідеї» на платформі на Урок https://cutt.ly/yyanEzq

Індивідуальні  консультації

 для батьків (через Viber)

5

04.05

9.00-13.00

 

1. Розміщення розроблених завдань для дистанційного навчання  на Google диску.

2. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

3. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги  (через Viber, Classroom. )

5.  Ознайомлення учнів з відеозаписами уроків хімії  проекту «Всеукраїнська школа онлайн». (через Viber)

1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет

2. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів

3. Перегляд вебінару «Онлайн-тести: принципи успішної взаємодії під час дистанційного навчання» на платформі на Урок https://cutt.ly/Fyan2od

 

Індивідуальні  консультації

 для батьків (через Viber)

6

05.05

9.00-13.00

 1. Створення завдань для учнів у  середовищі Classroom.

2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги  (через Viber)

3. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

4. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет

2. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів

3. Перегляд вебінару «Скринкасти, або форми і методи подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання» на платформі На Урок

 

Індивідуальні  консультації

 для батьків (через Viber)

7

06.05

9.00-13.00

 1. Створення завдань для учнів у  середовищі Classroom.

2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги  (через Viber, Classroom.)

3. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

4. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

5. Ознайомлення учнів з відеозаписами уроків хімії  проекту «Всеукраїнська школа онлайн». (через Viber)

1. Самоосвітня робота в мережі Інтернет

2. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів

3. Переглянути відео «Використання кейс-уроків для формування ключових компетентностей в основній та старшій школі» на платформі На Урок

https://cutt.ly/DyamZxm

 

 

 

Індивідуальні  консультації

 для батьків (через Viber)

8

07.05

9.00-13.00

1. Розробка контрольних тестових завдань для дистанційного навчання.

2. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

3. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги  (через Viber, Classroom. )

1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет

2. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів

3.Переглянути відео

«Інтерактивна взаємодія-онлайн між учасниками освітнього процесу»  на платформі На Урок

https://cutt.ly/jyam2tt

 

Індивідуальні  консультації

 для батьків (через Viber)

9

08.05

9.00-13.00

 

1 Розробка контрольних тестових завдань для дистанційного навчання.

2. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

3. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги  (через Viber, Classroom. )

1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет

2. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів

3.   Переглянути відео «Інструментарій для інтерактивного наповнення уроків»

https://cutt.ly/ayaQtUF

 

Індивідуальні  консультації

 для батьків (через Viber)

 

 

docx
Додано
1 травня 2020
Переглядів
647
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку