Індивідуальний план роботи "Географія 10 клас"

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план з географії розроблений для учнів 10 класу які проходять навчання за сімейною формою.Містить зміст навчальної програми, очікувані результати навчальної діяльності учнів. Індивідуальний навчальний план складений на основі оновленої навчальної програми з географії для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженою наказом МОН від 03.08.2022 р. № 698
Перегляд файлу

Індивідуальний навчальний план

для учня/учениці 10 класу ______________________________ПІП

який/яка здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання

ГЕОГРАФІЯ:

Регіони та країни

 10 клас

План складено за оновленою навчальною програмою з географії  для 10-11 класів (рівень стандарту) загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 03.08.2022 № 698

 

п/п

Зміст уроку

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності

Дата/ час проведен-ня консультацій, видів контролю

1.

ВСТУП до курсу.  

 

Тема 1. ЗАГАЛЬНА

ХАРАКТЕРИСТИКА ЄВРОПИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 2. КРАЇНИ ЄВРОПИ Німеччина. Франція

Велика Британія. Італія

Польща

 

називає та показує на карті регіони світу (за класифікацією ООН); 

наводитьприклади та уміє користуватися джерелами географічних знань про регіони та країни світу.

називає склад регіону; розрізняє форми державного правління і територіального устрою країн Європи; наводить приклади різних типів та підтипів країн Європи за рівнем економічного розвитку, кількісних та якісних змін на політичній карті регіону; показує на карті: субрегіони Європи ; країни Європи ; основні райони видобування мінеральних, лісозаготівлі, рекреації; «центральну вісь» розвитку Європи, найбільші промислові регіони; найбільші морські порти; аеропорти-хаби; найбільші фінансові центри Європи; світові міста в Європі;  характеризує особливості демографічних та урбанізаційних процесів, розміщення населення в регіоні; здійснює необхідні обчислення для оцінювання забезпеченості окремих країн мінеральними ресурсами; порівнює чинники міжнародної спеціалізації економічно розвинених країн і країн з перехідною економікою; обґрунтовує особливості спеціалізації сільського господарства та розміщення основних осередків переробної промисловості в Європі; пояснює причини вузької спеціалізації промислового виробництва економічно розвинених невеликих країн Європи; вирізняє особливості економіки країн Європи, зумовлені регіональною інтеграцією; робить висновки про причини нерівномірності економічного розвитку країн  і субрегіонів Європи; прогнозує позитивні риси та ризики вступу України до ЄС; оцінює роль ЄС та НATO в регіоні, вплив ТНК на економіку регіону; співставляє позитивні та негативні наслідки глобалізації в економіці та культурі країн Європи.

 

Учень/учениця називає основні показники, які визначають місце країни у регіоні та світі; складники третинного, вторинного та первинного секторів економіки високорозвинених та середньорозвинених країн; наводить приклади промислових виробництв та послуг, що становлять міжнародну спеціалізацію окремих європейських країн; показує на карті найбільші міста країн, світові міста, промислові райони, найбільші морські порти, аеропорти, фінансові та туристичні центри країн; складає комплексну економіко-географічну характеристику країн, картосхему просторової організації економіки країни; знаходить та систематизує необхідну інформацію для характеристики країни; використовує тематичні карти для обґрунтування особливостей системи розселення та розміщення виробництва товарів і послуг у межах країни, рейтинги показників соціально-економічного розвитку країн для обґрунтування їхнього місця у світі та регіоні; пояснює  особливості спеціалізації сільського господарства та розміщення основних регіонів промисловості; обґрунтовує особливості структури експорту та імпорту товарів та послуг країн Європи; оцінює вплив ТНК на економіку країн регіону; прогнозує перспективи розширення економічних зв’язків України з країнами Європи в рамках Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом.

Жовтень

Онлайн- консультація,

тестова робота

2.

Тема 3. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АЗІЇ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 4. КРАЇНИ АЗІЇ Японія. Китай. Республіка Корея (Південна Корея). Індія.

Учень/учениця називає склад регіону; наводить приклади країн Азії, що належать до різних типів та підтипів за рівнем економічного розвитку; показує на карті: субрегіони ; країни Азії ; басейни видобутку нафти і природного газу; кам’яного, країни зі значним видобутком залізних, мідних, олов’яних, вольфрамових руд; райони лісозаготівлі, рекреації; найбільші промислові райони; світові міста в Азії; мегаполіси; найбільші морські порти; аеропорти-хаби у містах ; найбільші фінансові  центри; характеризує особливості демографічних, урбанізаційних процесів та розміщення населення в Азії, основні риси сучасного стану економіки; пояснює виникнення міждержавних конфліктів у регіоні; порівнює ресурсозабезпеченість, працересурсний потенціал субрегіонів Азії, особливості господарства різних за рівнем економічного розвитку країн Азії; обґрунтовує  розміщення основних районів видобування мінеральних ресурсів, обробної промисловості в Азії; використовує тематичні карти для порівняння спеціалізації сільського господарства  субрегіонів Азії; робить висновки про причини нерівномірності економічного розвитку субрегіонів Азії; оцінює вплив глобалізації, в т.ч. ТНК на місце країн Азії в міжнародному географічному поділі праці; висловлює власні судження щодо шляхів вирішення міждержавних конфліктів у регіоні

 

Учень/учениця називає домінуючі складники первинного, вторинного та третинного секторів економіки високорозвиненої країни та країни, що розвивається; наводить приклади промислових виробництв та послуг окремих країн регіону; показує на карті найбільші міста країн, світові міста, промислові райони, технополіси, найбільші морські порти, аеропорти, фінансові й туристичні центри країн; аналізує динаміку чисельності та статево-вікову структуру населення окремих країн Азії на основі аналізу статево-вікових пірамід; проектує вплив демографічних процесів на працересурсний потенціал країни; дає оцінку ресурсозабезпеченості окремих країн; складає комплексну економіко-географічну характеристику Японії, Китаю, Південної Кореї, Індії; ілюструє добірками статистичної інформації, графіками, діаграмами процеси інформаційно-технологічного прориву Японії, Китаю та Республіки Корея; використовує тематичні карти для обґрунтування особливостей системи розселення, розміщення виробництва товарів і послуг у межах країни; рейтинги показників соціально-економічного розвитку країн для обґрунтування їхнього місця у світі та регіоні; порівнює чинники міжнародної спеціалізації Японії, Китаю, Республіки Корея, Індії; пояснює  особливості спеціалізації сільського господарства та розміщення основних районів (центрів) обробної промисловості; характеризує структуру експорту та імпорту товарів та послуг окремих країн регіону; обґрунтовує основні напрямки експорту капіталу й технологій та закордонного підприємництва Японії; робить висновки про причини нерівномірності економічного розвитку окремих районів у Південній Кореї, Китаї, Японії та Індії; порівнює позитивні та негативні наслідки глобалізації в економіці та культурі Японії, Китаю, Південної Кореї та Індії; висловлює власні судження що до перспектив взаємовигідного співробітництва України з країнами Азії.

Грудень

Різнорівнева робота

3.

Тема 5. ОКЕАНІЯ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 6. АМЕРИКА

 США. Канада.

 Бразилія.

Учень/учениця називає чинники міжнародної спеціалізації країни; показує на карті: райони видобутку корисних копалин на території Австралії; найбільші промислові осередки Австралії; найбільші морські порти; світові міста в Австралії; аналізує динаміку природного та механічного руху населення країни; складає комплексну економіко-географічну характеристику Австралії; характеризує структуру експорту та імпорту товарів та послуг країни; обґрунтовує основні напрямки експорту сировини та імпорту капіталу й технологій; робить висновки про причини нерівномірності економічного розвитку окремих районів країни. Учень/учениця називає приклади країн, що включені до складу Мікронезії, Меланезії та Полінезії; показує їх на карті; держави; залежні території; пояснює особливості міжнародної спеціалізації країн; обґрунтовує рівень економічного розвитку більшості  країн.

 

Учень/учениця називає склад регіону; наводить приклади країн Америки, що належать до різних форм державного правління,  різних типів та підтипів за рівнем економічного розвитку;  показує на карті: субрегіони ; країни Америки ; залежні території; мегаполіси; основні райони видобування мінеральних ресурсів; осередки переробної промисловості; трансконтинентальні магістралі; найбільші морські порти; аеропорти-хаби ; найбільші фінансові центри Америки; світові міста в Америці; характеризує особливості формування населення субрегіонів; порівнює рівні і темпи урбанізаційних процесів, форми сільського розселення в окремих країнах регіону; визначає забезпеченість окремих країн певними видами природних ресурсів; вирізняє основні риси господарства ключових країн нової індустріалізації та невеликих країн плантаційного господарства; класифікує  країни за рівнем розвитку третинного сектору господарства; пояснює розміщення основних промислових районів і центрів, світових міст у регіоні; обґрунтовує напрямки розвитку транспортної інфраструктури в регіоні; робить висновки про причини нерівномірності економічного розвитку субрегіонів Америки; оцінює вплив інтеграційних процесів у регіоні на економічний розвиток

 

Березень

Онлайн - тест

4.

Тема 7. АФРИКА

Єгипет та ПАР

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 8. УКРАЇНА В МІЖНАРОДНОМУ ПРОСТОРІ

Учень/учениця називає домінуючі складники секторів економіки Єгипту та ПАР; показує на карті найбільші міста країн, світові міста, промислові райони, найбільші морські порти, аеропорти, фінансові й туристичні центри країн; складає комплексну економіко-географічну характеристику Єгипту та ПАР; порівнює чинники розвитку міжнародної спеціалізації Єгипту та ПАР; характеризує структуру експорту товарів та послуг Єгипту та ПАР; обґрунтовує основні напрямки експорту товарів із ПАР, основних туристичних потоків до Єгипту та ПАР; робить висновки про доцільність використання досвіду Єгипту у розбудові туристичного комплексу України.

 

Учень/учениця  визначає місце України на геополітичній карті світу; пояснює вплив окремих чинників, які зумовлюють геополітичну роль України; аргументує домінуючі вектори зовнішньої політики; оцінює за певними критеріями вплив на Україну геополітичних центрів сили; називає основних торгівельних партнерів України; наводить приклади країн-інвесторів та великих ТНК в України, районів транскордонного співробітництва, приклади міжнародних науково-технічних проектів за участі України; показує на карті напрямки товарного експорту з України, міжнародні транспортні коридори на території України, основні туристичні потоки до України; оцінює зміни міжнародної спеціалізації України у зв’язку з інтеграцією в Європейський економічний простір; пропонує шляхи оптимізації зовнішньоекономічної діяльності України в контексті сталого розвитку.

Травень

Тестовий контроль

5.

Підсумкова перевірка знань

Перевірка знань і умінь які учень здобув протягом навчального року

Травень

Контрольна робота

 

docx
Додав(-ла)
Бобела Наталія
Пов’язані теми
Географія, 10 клас, Планування
До підручника
Соціально-економічна географія світу. (рівень стандарту, академічний рівень ) 10 клас (за редакцією Яценка Б. П.)
Додано
9 жовтня 2023
Переглядів
928
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку