Індивідуальний план роботи на період карантину
(06.04.2020 – 10.04.2020)
вчителя вчителя початкових класів_______________________________________
(предмети, які викладає)
Новогригорівської філії І-ІІ ст. КОЗО «Юр’ївська ЗОШ І_ІІІ ст.»_______________
(назва закладу освіти)
Мороз Альони Віталіївни________________________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові)
№ з/п |
Дата |
Зміст роботи |
Результат |
1 |
06.04.2020 |
1.Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для учнів на період карантину у групі соціальної мережі Viber з тем: - ЯДС - Рекорди Австралії -Матем. - Множення числа 10. Ділення на 10 - Укр.мова - Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками. -Осн. зд. 7кл.- Впливи найближчого оточення -Осн. зд. 5кл.- У небезпечних місцях 2. Консультації для учнів та батьків в телефонному режимі. 3. Перевірка завдання, виконаного учнями. 4. Виховна робота. Як впізнати бажання? Вправа «Три бажання» 5. Самоосвіта. Перегляд вебінару проекту «Всеосвіта» «Як зберегти психічне здоров'я в умовах соціальної ізоляції» |
Оновлений ресурс для дистанційного навчання https://invite.viber.com/?g=Eq1v4LDuOUuTK6IdYPhcjq5U0s3QzsLN
Інформаційні повідомлення
Письмові роботи учнів
Збагачення досвіду https://vseosvita.ua/webinar/ak-zberegti-psihicne-zdorova-v-umovah-socialnoi-izolacii-169.html |
2 |
07.04.2020 |
1.Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для учнів на період карантину у групі соціальної мережі Viber з тем: - ЯДС - Тварини Австралії -Матем. - Таблиця множення числа 6 (ознайомлення) - Укр.мова - Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками. - Укр.мова (Чит.) - Коли буває соромно? Леонід Нечаєв «Про жовті грушки і червоні вушка». - виконання інтерактивних завдань на освітній онлайн-платформі Learning.ua 2. Консультації для учнів та батьків в телефонному режимі. 3. Перевірка завдання, виконаного учнями. 4. Виховна робота. Моє спілкування з ровесниками, дорослими, у родинному колі. Слова ввічливості. |
Оновлений ресурс для дистанційного навчання https://invite.viber.com/?g=Eq1v4LDuOUuTK6IdYPhcjq5U0s3QzsLN
Інформаційні повідомлення
Письмові роботи учнів
|
3 |
08.04.2020 |
1.Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для учнів на період карантину у групі соціальної мережі Viber з тем: - ЯДС - Непрохані гості Австралії -Матем. - Таблиця множення числа 6 (закріплення) - Укр.мова (Чит.) - Наполеглива праця – запорука успіху. Оксана Кротюк «Пластиліновий песик». - Мистецтво - Рекламуємо красиве корисне - виконання інтерактивних завдань на освітній онлайн-платформі Learning.ua 3. Перевірка завдання, виконаного учнями. 4. Консультації для учнів та батьків в телефонному режимі. 5. Самоосвіта. Перегляд вебінару проекту «Всеосвіта» «Забезпечення безперервного навчання під час карантину за допомогою онлайн-олімпіад» |
Оновлений ресурс для дистанційного навчання https://invite.viber.com/?g=Eq1v4LDuOUuTK6IdYPhcjq5U0s3QzsLN
Інформаційні повідомлення
Письмові роботи учнів
Збагачення досвіду |
4 |
09.04.2020 |
1.Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для учнів на період карантину у групі соціальної мережі Viber з тем: - ЯДС - Великодній символ Австралії. Виготовляємо великоднього кролика - Укр.мова - Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту. - ЯДС - Створюємо великодню листівку - Осн.зд. 6 кл - Підприємства у твоєму населеному пункті - виконання інтерактивних завдань на освітній онлайн-платформі Learning.ua 2. Консультації для учнів та батьків в телефонному режимі. 3. Перевірка завдання, виконаного учнями. |
Оновлений ресурс для дистанційного навчання https://invite.viber.com/?g=Eq1v4LDuOUuTK6IdYPhcjq5U0s3QzsLN
Інформаційні повідомлення
Письмові роботи учнів |
5 |
10.04.2020 |
1.Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для учнів на період карантину у групі соціальної мережі Viber з тем: - ЯДС - Вправи з мови і математики -ЯДС - Вправи з мови. Розвиток зв’язного мовлення -ЯДС – Вправи з мови і математики -Мистецтво - Рекламуємо красиве корисне - виконання інтерактивних завдань на освітній онлайн-платформі Learning.ua 3. Консультації для учнів та батьків в телефонному режимі. 4. Перевірка завдання, виконаного учнями. 5. Виховна робота. Сила слова. Притча для дітей про силу слова |
Оновлений ресурс для дистанційного навчання https://invite.viber.com/?g=Eq1v4LDuOUuTK6IdYPhcjq5U0s3QzsLN
Інформаційні повідомлення
Письмові роботи учнів |