Індивідуальний план роботи на період карантину

Про матеріал
Індивідуальний план роботи на період карантину для учнів 2 класу (НУШ) вчителя початкових класів. № з/п Дата Зміст роботи Результат
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи на період карантину

  (21.04.2020 – 24.04.2020) 

вчителя  вчителя  початкових  класів_______________________________________

(предмети, які викладає)

Новогригорівської філії І-ІІ ст. КОЗО «Юр’ївська ЗОШ І_ІІІ ст.»_______________

(назва закладу освіти)

Мороз Альони Віталіївни________________________________________________

 (прізвище, ім’я, по батькові)

 

з/п

Дата

Зміст роботи

Результат

1

21.04.2020

1.Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для учнів на період карантину у групі соціальної мережі Viber з тем:

- ЯДС - Мешканці Океанії. Виготовляємо морських мешканців

-Матем. - Складені задачі на різницеве і кратне порівняння

- Укр.мова - Навчаюся розрізняти текст-опис.

- Укр.мова (Чит.) -  Чи варто ризикувати? (продовження теми). За Оксаною Радушинською              «День народження!» (продовження).

- виконання інтерактивних завдань на освітній онлайн-платформі  Learning.ua

2. Консультації для учнів та батьків в телефонному режимі.

3. Перевірка завдання, виконаного учнями.

4. Виховна робота. Цікаві факти (за попередньою підготовкою): «Дитинство моїх батьків та моє».

Оновлений ресурс для дистанційного навчання

https://invite.viber.com/?g=Eq1v4LDuOUuTK6IdYPhcjq5U0s3QzsLN

 

Інформаційні повідомлення

 

 

 

Письмові роботи учнів

 

 

 

 

2

22.04.2020

1.Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для учнів на період карантину у групі соціальної мережі Viber з тем:

- ЯДС - Найбільший кораловий риф. Мова жестів

-Матем. - Годинник. Задачі на обчислення часу в межах доби

- Укр.мова (Чит.) -  Як досягнути успіху?

Оксана Павлова «Якби я мав такі кросівки…».

- Мистецтво - Квіткові фантазії

- виконання інтерактивних завдань на освітній онлайн-платформі  Learning.ua

2. Консультації для учнів та батьків в телефонному режимі.

3. Перевірка завдання, виконаного учнями.

Оновлений ресурс для дистанційного навчання

https://invite.viber.com/?g=Eq1v4LDuOUuTK6IdYPhcjq5U0s3QzsLN

 

Інформаційні повідомлення

 

 

 

Письмові роботи учнів

3

23.04.2020

1.Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для учнів на період карантину у групі соціальної мережі Viber з тем:

- ЯДС - Тварини Нової Гвінеї

- Укр.мова  -  Навчаюся складати текст за ілюстрацією.

- ЯДС - Аналізуємо упаковку

- Осн.зд. 6 кл - Безпека  руху  велосипедиста.

- виконання інтерактивних завдань на освітній онлайн-платформі  Learning.ua

2. Консультації для учнів та батьків в телефонному режимі.

3. Перевірка завдання, виконаного учнями.

4. Виховна робота. Дослідницька діяльність. Демонстрація змін пір року. Спільний перегляд відео.

Оновлений ресурс для дистанційного навчання

https://invite.viber.com/?g=Eq1v4LDuOUuTK6IdYPhcjq5U0s3QzsLN

 

Інформаційні повідомлення

 

Письмові роботи учнів

 

 

4

24.04.2020

1.Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для учнів на період карантину у групі соціальної мережі Viber з тем:

- ЯДС - Вправи з мови і математики

-ЯДС - Вправи з мови. Розвиток зв’язного мовлення

-ЯДС - Вправи з мови і математики

-Мистецтво - Квіткові фантазії

- виконання інтерактивних завдань на освітній онлайн-платформі  Learning.ua

2. Консультації для учнів та батьків в телефонному режимі.

3. Перевірка завдання, виконаного учнями.

4. Самоосвіта. Перегляд вебінару проекту «Всеосвіта» «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину»

Оновлений ресурс для дистанційного навчання

https://invite.viber.com/?g=Eq1v4LDuOUuTK6IdYPhcjq5U0s3QzsLN

 

Інформаційні повідомлення

 

Письмові роботи учнів

 

Збагачення досвіду

https://vseosvita.ua/webinar/vikoristanna-onlajn-testiv-dla-organizacii-distancijnogo-navcanna-v-umovah-karantinu-166.html

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
26 травня 2020
Переглядів
429
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку