Індивідуальний план роботи на період карантину вчителя музичного мистецтва , мистецтва та класного керівника.

Про матеріал
Дана публікація включає в себе доколадний покроковий індивідуальний план роботи на період карантину для вчителя музичного мистецтва, мистецтва та класного керівника. Саме тут розплановано два тижні дистанційного навчання, а також тиждень дистанційної роботи вчителя на час весняних канікул. Дане планування можна використовувати як зразок для складання свого власного планування. Я надіюсь, що дана публікація значно полекшить роботу педагогам...
Перегляд файлу

Індивідуальний план дистанційної роботи на період карантину вчителя музичного мистецтва, мистецтва та класного керівника

                               з 16. 03. 20 р.  по 03. 04. 20 р.

Дата

Зміст роботи

Примітка

1

16.03.20

1. Підбір матеріалів для дистанційного навчання з музичного мистецтва 5 клас до теми «Велике українське сімейство» ст.120 – 123

 

 

 

 

 

 

2. Підбір матеріалів для дистанційного навчання з мистецтва 9 клас до теми «Українське кіно : Мозаїка видів та жанрів. Українське поетичне кіно: постаті» ст.148 – 159.

 

 

 

 

 

 

3. Підбір матеріалів для дистанційного навчання з мистецтва 10 клас  до теми « Символічність і загадковість музики, театру і кіно: особливості Далекосхідної музики. Пентатоніка. Символічність театру. Пекінська опера. Театр Но і Кабукі» ст.54 – 60

 

 

4. Розміщення матеріалів до уроків в онлайн – групах класів (5 – А, 5-Б, 9-А, 9-Б, 10-А, 10-Б)

5. Робота з шкільною документацією (робота з класним журналом).

6. Дистанційне спілкування з батьками:

- збір інформації про стан здоровя дітей;

- індивідуальні консультації щодо дистанційного навчання

Відео сприйняття:

«Школа Мері Поппінс. Музика, оркестри та музичні інструменти»

М. Калачевський . «Ноктюрн»

«Віночок українських народних мелодій»

Караоке (+) пісні для розучування «Червона калина» (сл. і муз. Н. Май)

Відео сприйняття:

«Королева екрану – історія життя актриси німого кіно Віри Холодової»;

«Новатор, який всім серцем любив Україну – історія режисера О. Довженка»;

«Українській анімації – 90 років!»;

«Володимир Дахно: 87 років з дня народження»

Відео сприйняття:

Відео презентація «Пекінська опера»;

«Театральне мистецтво Китаю»;

«Японський театр Кабукі. Битва з тінню»;

Відео презентація «Музика, танець, театр Далекого Сходу»

2

17.03.20

1. Підбір матеріалів для дистанційного навчання з мистецтва 8 клас до теми «Музика і театр епохи класицизму» ст.197 – 205

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Підбір матеріалів для дистанційного навчання з мистецтва 11 клас до теми «Популярна естрадна музика» ст. 186-189.

 

 

3. Розміщення матеріалів до уроків в онлайн – групах класів (8– А, 8-Б, 11-А, 11-Б)

4.  Робота над удосконаленням папки класного керівника.

5. Дистанційне спілкування з батьками:

- збір інформації про стан здоровя дітей;

- дистанційне розповсюдження пам’яток про способи запобігання поширенню корона вірусу.

 

Відео сприйняття:

«К. В. Глюк. Орфей та Еврідіка»(соло флейти);

«Одна історія. Як маленькому Моцарту вдалося підкорити світ»;

Уривок з фільму «Амадей»;

Уривок арії з опери «Весілля Фігаро»;

«Л. ван Бетховен. Біографія»;

«Мольєр. Жан – Батіст Поклен»

Відео сприйняття:

«Соломія Крушельницька»;

«Сторінками Євробачення»;

«Квітка Цісик. Українські пісні.»

3

18.03.20

1. Підбір матеріалів для дистанційного навчання з музичного мистецтва 7 клас до теми «Стиль диско» ст.. 128-133

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Розміщення матеріалів до уроків в онлайн – групах класів (7– А, 7-Б)

3. Заняття самоосвітою.

Розпочати проходження онлайн-курсу Edera BBF: WEB. Основи веб-розробки (НТМ) СSS, javaScript

Модуль 1: Основи створення та стилізації веб-сторінок.

4. Дистанційне спілкування з батьками:

- збір інформації про стан здоровя дітей;

- індивідуальні консультації щодо дистанційного навчання

Відео сприйняття:

гурт «Boney M» «Sanny»;

гурт «Ricchi E Pavery» «Mamma Maria»;

гурт «Modern Tolking» «Cheri, cheri Lady»;

Донна Самер «Hot Stoff»;

Гурт «Bee Gess» «How Deep Is Your Love»;

Караоке (+) для розучування пісні «Пісня про рнушник» (сл. А. Малишко, муз. П. Майборода)

4

19.03.20

1. Підбір матеріалів для дистанційного навчання з музичного мистецтва 6 клас до теми «Квартет. Урок узагальнення знань»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Розміщення матеріалів до уроків в онлайн – групах класів (6–А, 6-Б)

3. Заняття самоосвітою.

Продовжити проходження онлайн-курсу Edera BBF: WEB. Основи веб-розробки (НТМ) СSS, javaScript

Модуль 2: Деталі стилізації веб – сторінок.

4. Дистанційне спілкування з батьками:

- збір інформації про стан здоровя дітей;

- про ефективність дистанційного навчання.

Відео сприйняття:

«Визнаний світом композитор Б. Лятошинський»;

Б. Лятошинський. «Квартет для двох скрипок»;

Й.Штраус. «Полька. Грім і блискавка» у виконанні струнного квартету;

Творча робота:

Спробувати відповісти на різнорівневі тести до даної теми.

5

20.03.20

1.Підбір матеріалів для дистанційного навчання з мистецтва 11 клас до теми «Величні цивілізації, архітектура, живопис та музика України. Узагальнюючий урок.» ст. 137-189.

 

 

 

 

2. Розміщення матеріалів до уроків в онлайн – групах класів (11–А, 11-Б)

3. Робота над підбором матеріалів до виховних годин згідно виховного плану.

4. Заняття самоосвітою.

Продовжити проходження онлайн-курсу Edera BBF: WEB. Основи веб-розробки (НТМ) СSS, javaScript

Мдуль 3. Створення інтерактивних веб –сторінок з  javaScript

5. Дистанційне спілкування з батьками:

- збір інформації про стан здоровя дітей.

- розробка тестів до даної теми;

- створити інтерактивний плакат до вивченої теми (архітектура, живопис, скульптура, музика – на власний вибір);

- відправити на електронну адресу galinakicholi@gmail.com

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

23.03.20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24.03.20

1. Складання плану дистанційної роботи вчителя музичного мистецтва, мистецтва на весняні канікули.

2. Добірка матеріалів до батьківських зборів.

3. Заняття самоосвітою.

Продовжити проходження онлайн-курсу Edera BBF: WEB. Основи веб-розробки (НТМ) СSS, javaScript

Модуль 4. Елементи сучасної фронт – енд розробки.

4. Дистанційне спілкування з батьками:

- збір інформації про стан здоровя дітей.

 

 

1. Удосконалення відеотеки «Архітектурні памятки України, які виносяться на ЗНО »

2. Створення слайдової презентації до теми «Вітчизняні  памятки епохи класицизму». Розміщення її на сайті naurok.

3.  Заняття самоосвітою.

Завершити проходження онлайн-курсу Edera BBF: WEB. Основи веб-розробки (НТМ) СSS, javaScript

Пройти фінальний іспит.

4. Дистанційне спілкування з батьками:

- збір інформації про стан здоровя дітей;

- нагадування інформації щодо безпечного проходження карантинних заходів учнями.

 

 

 

 

8

25.03.20

1. Створення картотеки «Памятки образотворчого мистецтва, які виносяться на ЗНО».

2. Опрацювання наукових статей по темі «Компетентнісний підхід на уроках музичного мистецтва шляхом використання інтерактивних технологій».

3. Удосконалення відеотеки до уроків мистецтва у 9 класі.

4.  Дистанційне спілкування з батьками:

- збір інформації про стан здоровя дітей;

- спілкування з батьками про результати ефективності дистанційного навчання учнів.

 

9

26.03.20

1. Добірка цікавих матеріалів до уроків мистецтва в 10 класі.

2. Складання тестових завдань для підсумку засвоєння знань з предмету «Мистецтво. 10 клас».

3. Дистанційне спілкування з батьками:

- збір інформації про стан здоровя дітей.

 

 

10

27.03.20

1. Удосконалення відеотеки до уроків мистецтва у 8 класі.

2. Опрацювання статей про методи та засоби використання роботи у групах та парах на уроках музичного мистецтва.

3.  Дистанційне спілкування з батьками:

- збір інформації про стан здоровя дітей;

- розміщення у групі класу відео памяток про способи запобігання корона вірусу.

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

30.03.20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31.03.20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

01.04.20

1. Підбір матеріалів для дистанційного навчання з музичного мистецтва 5 клас до теми «Світ вокальної музики. Скарбничка професіонала. Урок узагальнення знань» ст.124 – 126

 

 

 

 

2. Підбір матеріалів для дистанційного навчання з  мистецтва 9 клас до теми «Телебачення: погляд у світ. Рольова гра «Телеміст» . Узагальнюючий урок» ст.160 – 167.

 

 

3. Підбір матеріалів для дистанційного навчання з  мистецтва 10 клас до теми «Символічність і загадковість музики, театру і кіно. Азіатський кінематограф. Далекосхідний культурний регіон. Узагальнюючий урок» ст.60 – 61.

 

 

4. Розміщення матеріалів до уроків в онлайн – групах класів (5 – А, 5-Б, 9-А, 9-Б, 10-А, 10-Б)

5. Упорядкування матеріалів до уроків у різних класах.

6. Дистанційне спілкування з батьками:

- збір інформації про стан здоровя дітей.

 

 

 

 

 

1.  Підбір матеріалів для дистанційного навчання з мистецтва 8 клас до теми «Українські памятки класицизму» ст. 206-211

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.  Підбір матеріалів для дистанційного навчання з мистецтва 11 клас до теми « Театральне мистецтво України. Вертеп» ст.190 – 192.

 

 

 

3. Розміщення матеріалів до уроків в онлайн – групах класів ( 8-А, 8-Б, 11-А, 11-Б)

4. Опрацювання методичний матеріалів .

5. Дистанційне спілкування з батьками:

- збір інформації про стан здоровя дітей;

- індивідуальні консультації щодо дистанційного навчання.

 

1. Підбір матеріалів для дистанційного навчання з музичного мистецтва 7 клас до теми «Шансон» ст.. 134-139.

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Розміщення матеріалів до уроків в онлайн – групах класів ( 7-А, 7-Б).

3. Робота над пошуком матеріалів до виховних годин згідно виховного плану.

4. Дистанційне спілкування з батьками:

- збір інформації про стан здоровя дітей.

Відео сприйняття:

Відео презентація «Світ вокальної музики»;

Відео презентація «Франц Петер Шуберт. Біографія»;

«Ф. Шуберт.Ave Maria»;

Караоке (+) пісні для розучування «Прийди,прийди, весно красна»(сл. і муз. В. Філіпенко)

Відео сприйняття:

«Телебачення. Тема 25-26»

Спробувати створити відео ролик «Моя майбутня професія»

- відправити на електронну адресу galinakicholi@gmail.com

Відео сприйняття:

«Брюс Лі. Реальні бої та міфи»;

«Хало Міядзакі. Життя вартує того, щоб жити»;

- переглянути один з фільмів корейського кінематографу;

- спробувати дати відповіді до тестових завдань з даної теми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відео сприйняття:

«Найцікавіше про Дніпро. Преображенський собор»;

«Історична Біла Церква. Костел Святого Іоана Хрестителя»;

Презентація «Українські памятки скульптури епохи класицизму»;

«Максим Березовський»;

«Артем Ведель»;

«Дмитро Бортнянський»;

- спробувати відповісти на запитання до теми «Класицизм» ст. 210-211

Відео сприйняття:

Відео презентація «Театральне мистецтво»;

«Феофан Прокопович»;

«Головний атрибут вертепу: історія створення різдв’яних зірок».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відео сприйняття:

Шарль Азнавур, Мірей Матьє «Une Vie Damour»;

«Едіт Піаф: від вуличної співачки – до світової зірки»;

«Едіт Піаф . Non? Ge Ne Regrete Rien »;

Караоке (-) для співу пісні «Пісня про рушник» (сл. А. Малишко, муз. П. Майборода)

14

02.04.20

1. Підбір матеріалів для дистанційного навчання з музичного мистецтва 6 клас до теми « Жанрова палітра симфонічної музики».

 

 

 

 

 

 

 

2. Розміщення матеріалів до уроків в онлайн – групах класів ( 6-А, 6-Б).

3. Підбір матеріалів до Тижня мистецтва згідно виховного плану.

4. Робота над упорядкуванням фонотеки для 5 – 7 класів.

5. Дистанційне спілкування з батьками:

- збір інформації про стан здоровя дітей.

Відео сприйняття:

«Л. ван Бетховен. Біографія»мультфільм;

Людвіг ван Бетховен «Симфонія №5. І частина»;

«Симфонія №5» (прогресив ремікс)

Караоке (+)  для розучування пісні «Козацька пісня» (сл. і муз. М. Мігаль)

 

15

03.04.20

1. Підбір матеріалів для дистанційного навчання з мистецтва 11 клас до теми « Театральне мистецтво України. Театр корифеїв: М. Кропивницький, М. Старицький, І. Карпенко - Карий» ст. 193.

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Розміщення матеріалів до уроків в онлайн – групах класів ( 11-А, 11-Б).

3. Робота над корегуванням навчального та виховного планів.

4. Дистанційне спілкування з батьками:

- збір інформації про стан здоровя дітей;

- повідомлення інформації щодо скасування чи продовження карантинних заходів.

Відео сприйняття:

«Геній українського театру М. А. Кропивницький»;

«Михайло Старицький. СТБ»;

«Цікаві факти з біографії засновника українського театру І. Карпенка - Карого»;

«Невідомі листи І. Карпенка - Карого»;

- переглянути одну з вистав відомих корифеїв українського театру.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Матвійчук Сергій Анатолійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Планування
Додано
25 березня 2020
Переглядів
2698
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку