Індивідуальний план роботи педагога-організатора під час карантину (13.04-17.04.2020)

Про матеріал
Шановні колеги! До Вашої уваги індивідуальний план роботи педагога-організатора під час карантину (за період з 13.04. по 17.04.2020 року).
Перегляд файлу

План роботи педагога-організатора

Гусарь Олени Артурівни

під час карантину

  (13.04.2020 – 17.04.2020)

 

Дата

Зміст роботи

Час виконання

13.04.2020

1.  Наповнення вебресурсу для організації дистанційного навчання у закладі освіти.

2. Робота з документацією. 

3. Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду вебінару «Дистанційне навчання за допомогою Classdojo для учителів, учнів та їх батьків».

 

09.00-12.30

 

14.00

14.04.2020

1. Наповнення вебресурсу для організації дистанційного навчання у закладі освіти.

2. Дистанційна онлайн-консультація для учнів 10 класу з питань дистанційного навчання.

3. Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду вебінару «Підліткова дипресія. Причини виникнення та алгоритми подолання».

 

09.00-12.30

 

 

18.00

15.04.2020

1. Наповнення вебресурсу для організації дистанційного навчання у закладі освіти.

2. Наповнення сторінки «Національно-патріотичне виховання» на сайті закладу освіти.

3.  Пошукова робота в мережі Інтернет.

 

 

09.00-14.30

16.04.2020

1. Наповнення вебресурсу для організації дистанційного навчання у закладі освіти.

2. Розробка і оформлення декорацій.

3.  Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду вебінару «»Модель учнівського самоврядування для дітей молодшого шкільного віку

 

09.00-12.30

 

18.00

 

1704.2020

1. Наповнення вебресурсу для організації дистанційного навчання у закладі освіти.

2. Оформлення методичних розробок.

3. Наповнення сторінки педагога-організатора на сайті закладу

4. Корекція  плану роботи педагога-організатора на ІІ семестр 2019/2020 н. р..

5. Пошукова робота в мережі Інтернет.

 

 

09.00-14.30

 

 

docx
Додано
16 квітня 2020
Переглядів
467
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку