Індивідуальний план роботи під час карантину

Про матеріал
Мій особистий індивідуальний план роботи під час карантину. План містить різні приклади видів методичних робіт, посилання на сайти, самостійних робіт.
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи під час карантину

  (16.03.2020 – 03.04.2020)

Педагога-організатора, вчительки української мови та літератури (5, 7 класи), історії (6 клас), класного керівника (7 клас)

Олексієвої Юлії Володимирівни

 

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

16.03.2020

1. Упорядкування папки класного керівника

2.  Розробка  і розміщення на шкільному сайті завдань для учнів 5, 6, 7 класів на період карантину

3. Онлайн консультація для учнів 5, 6, 7 класів (Навчання в дистанційній формі)

 

 

.

8.00 – 10.00

 

 

10.00 -14.00

 

 

14.00- 16.00

1) Українська мова Другорядні члени речення. Завдання: 1) виконуємо завдання на картках,які я дала додому (два останніх); 2) повторюємо матеріал у підручнику §37 с. 187; 3) виконати тестові завдання за посиланнями (для підготовки до контрольної роботи): https://naurok.com.ua/test/drugoryadni-chleni-rechennya-38766.html

2) Українська література  Тарас Шевченко. Розповідь про поета, його дитинство (на основі повісті С. Васильченка «У бур’янах») Завдання: 1) подивитися відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=1hEV96b0hNQ  про дитинство поета 2) прочитати повість Степана Васильченко «У бур’янах» у підручнику с. 186-190 3) виконати тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/s-vasilchenko-u-bur-yanah-4660.html

3) Українська література Тема: Марина Павленко «Русалонька…». Добро і зло в повісті, світі та людині. Завдання: 1) прочитай твір с. 188 – 214 2) виконай завдання 2 на с.193 письмово у зошит 3) виконай тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/o-genri-ostanniy-listok-2996.html

4) Інтегрований курс Всесвітня Історія. Диктатура Цезаря. Завдання: 1) опрацьовуємо матеріал у підручнику §47; 2) перегляньте відео за посиланням :  https://www.youtube.com/watch?v=CltpcZvIW9Q  3) виконати письмово завдання 1, 3 с. 179. 4) виконай тести для перевірки знань за посиланням https://naurok.com.ua/test/diktatura-gaya-yuliya-cezarya-47346.html

2

17.03.2020

1. Робота з шкільною документацією

( робота з класним журналом)

2. Розробка  і розміщення на шкільному сайті завдань для учнів 5, 7 класів на період карантину

3.Продовжити розробляти та  підбирати матеріали до тематичної перевірки знань школярів (5 клас).

 

4. Онлайн консультація для батьків та учнів 5, 7 класів

( Навчання в дистанційній формі)

 

8.00 –10.00

 

 

 

  10.00 – 12.30

 

 

 

 12.30 – 14.30

 

 

 14.20 – 16.00

 1) Українська мова Тема: Не і ні у прислівниках Завдання: 1) переглянути відео-урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=f8urU8cWhqo  та опрацювати теоретичний та практичний матеріал у підручнику на с. 203 – 207; 2) виконати вправи 442, 445, 446, 451, 453.

2) Українська література Тема: Марина Павленко «Русалонька…». Складання анкети головного героя. Завдання: 1) створи анкету головної героїні (зразок за посиланням http://literaturkav.blogspot.com/p/blog-page_45.html ) 2) виконай тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/7-y-klas-m-pavlenko-rusalonka-1280.html

 

3

18.03.2020

1. Перевірка учнівських зошитів.

 

2.  Розробка виховних заходів та годин спілкування для 7 класу

 

3. Опрацювання фахової літератури

 

4. Розміщення завдань для учнів 5, 7 класів ( соціальна мережа Viber та Telegram)

 

5. Індивідуальні консультації для учнів 5, 7 класів  в онлайн – режимі.

8.00 -10.00

 

10.00 – 11.00

 

11.00-  12.30

 

12.30-  14.00

 

 

 

14.00-  16.00

1) Українська мова Тема: Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). Кома між однорідними членами речення. Завдання: 1) подивитися відео-уроки за посиланням Частина 1 - https://www.youtube.com/watch?v=EtyHW0kqpPQ&list=PLJpLIecpiPD-K3p9T76g9kD-m7pt-SbPx&index=18    Частина 2 - https://www.youtube.com/watch?v=D_mO_lMVcMA  та опрацювати теоретичний матеріал у підручнику §38 с. 194 – 197; 2) виконати письмово вправи 451, 452, 454, 455, 456, 457.

2) Українська література Тема: Тарас Шевченко «За сонцем хмаронька пливе». Завдання: 1) подивитись відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=bQGW_c3HO0g   2) прочитати поезію у підручнику на с. 192 3) вивчити поезію напам’ять, записати відео.

 

4

19.03.2020

1. Упорядкування папки виховних  заходів  класного керівника

 

2. Упорядкування журналу класного керівника

 

3. Вивчення інструктивно-методичних матеріалів.

 

4. Оформлення персональної сторінки на сайтах «Всеосвіта» та «НаУрок»

 

5. Розробка конспектів загальношкільних виховних заходів

 

8.00 – 10.00

 

10.00 - 11.00

 

 

   11.00- 13.00

 

 

13.00- 14.00

 

 

14.00 – 16.00

 

 

 

 

 

 

 

Всеосвіта – https://vseosvita.ua/user/id10931

 

НаУрок - https://naurok.com.ua/profile/29209

5

20.03.2020

1. Корекція  виховного плану на ІІ семестр.

 

2. Проходження курсу  «Бери й роби»

 

3. Складання плану роботи у період весняних канікул.

 

8.00 – 10.30

 

10.30 - 14.00

 

 

   14.00-16.00

Всесвітня історія Тема: Римська імперія. Октавіан Август. Завдання: 1) опрацьовуємо матеріал у підручнику §48; 3) виконати письмово завдання 1, 2, 4  с. 183.

 

 Курс «Бери й роби» https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra_Osvitoria_Lenovo+BR101+2019/courseware/9a7dd466b3594b7d9bfc90104aaf1911/baea9dc160ac4c1181e798a7816b27a0/

6

23.03.2020

1. Розробка конспектів загальношкільних виховних заходів, підготовка до заочного конкурсу «Сокіл. Джура»

 

2. Виготовлення дидактичного матеріалу до уроків.

8.00 – 12.00

 

 

 

 

12.00 - 16.00

 

 

7

24.03.2020

Виготовлення брошури для учнів «Як захистити себе від коронавірусу». Розповсюдження за допомогою соціальних мереж та мобільних додатків.

8.00 –16.00

 

 

8

25.03.2020

1. Упорядкування дидактичного матеріалу в кабінеті

 

2.  Проходження курсу  «Бери й роби»

 

8.00 – 10.00

 

 

10.00 -16.00

Курс «Бери й роби» https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra_Osvitoria_Lenovo+BR101+2019/courseware/9a7dd466b3594b7d9bfc90104aaf1911/baea9dc160ac4c1181e798a7816b27a0/

9

26.03.2020

1. Поповнення матеріалами персональної сторінки на сайтах «Всеосвіта» та «НаУрок»

 

 

2. Пошукова робота в мережі Інтернет

 

3.Систематизація матеріалів у кабінеті.

 

8.00 – 11.00

 

 

 

  11.00 – 13.00

 

 

  12.00 – 16.00

Всеосвіта – https://vseosvita.ua/user/id10931

 

НаУрок - https://naurok.com.ua/profile/29209

10

27.03.2020

1. Самоосвітня робота в мережі інтернет.

 

2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

 

3. Підготовка конспектів уроків. Підготовка матеріалів для дистанційного навчання.

 

4. Ознайомлення з планом роботи педагога-організатора на квітень. Корегування плану роботи.

 

8.00 – 10.00

 

 

10.00 –12.30

 

 

11.30 – 15.00

 

 

 

15.00 – 16.00

 

11

30.03.2020

1. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.

 

2. Розміщення завдань для учнів 5,6,7 класів

(соціальна мережа Viber та Telegram)

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 

8.00 – 10.00

 

 

 

   10.00 –13.00

 

 

 

    13.00- 16.00

1) Українська мова Тема: Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). Кома між однорідними членами речення. Завдання: 1) подивитися відео-уроки за посиланням Частина 1 - https://www.youtube.com/watch?v=EtyHW0kqpPQ&list=PLJpLIecpiPD-K3p9T76g9kD-m7pt-SbPx&index=18   Частина 2 - https://www.youtube.com/watch?v=D_mO_lMVcMA  та опрацювати теоретичний матеріал у підручнику §38 с. 194 – 197; 2) виконати письмово вправи 451, 452, 454, 455, 456, 457.

2) Українська мова Тема: И та і в кінці прислівників Завдання: 1) опрацювати теоретичний та практичний матеріал у підручнику на с. 195 – 197; 2) виконати вправи 421, 422, 424, 426

3) Українська література Тарас Шевченко «Садок вишневий коло хати». Завдання: 1) подивитись відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=E0jnBCkMEuM   2) прочитати поезію у підручнику на с. 193 3) вивчити поезію напам’ять, записати відео.

4) Українська література Тема: Марина Павленко «Русалонька…». Життя кожної людини є шлях до самої себе. Завдання: 1) прочитай вислів «Красивою людину роблять її вчинки, а не її зовнішність», склади Сенкан на тему «ЛЮДИНА» 2) запишіть 2-3 вислови про сенс життя.

5) Всесвітня історія Пантеон римських богів. Завдання: 1) опрацьовуємо матеріал у підручнику §50; 2) перегляньте відео за посиланням :   https://www.youtube.com/watch?v=pDZG8HJp-DE   3) виконати письмово завдання 2 с. 189. 4) виконай тести для перевірки знань за посиланням https://naurok.com.ua/test/panteon-bogiv-starodavnogo-rimu-32834.html

 

12

31.03.2020

1.Пошукова робота/ ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами   педагога-організатора.

 

2. Розміщення завдань для учнів 5,7 класів

(соціальна мережа Viber та Telegram)

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

4. Робота зі шкільною документацією.

8.00 – 11.00

 

 

 

11.00 –13.00

 

 

 

13.00 - 15.00

 

 

15.00 – 16.00

1) Українська мова Тема: Правопис прислівників на –о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників Завдання: 1)опрацювати теоретичний та практичний матеріал у підручнику на с. 201 – 203; 2) виконати вправи 433, 434, 435,440

 

2) Українська література Тема: Любов Пономаренко «Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму та толерантності Завдання: 1) прочитай новелу с.217-218; 2) виконай письмово завдання 13 на с. 219 3) перегляньте комікс за твором за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=5ksDAi2UlUU  

 

13

01.04.2020

1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення професійного рівня.

 

2. Розміщення завдань для учнів 5,7 класів

(соціальна мережа Viber та Telegram)

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 4. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

 

 

8.00- 10.30

 

 

 

 

10.30 – 12.00

 

 

12.00 – 14.00

 

 

 

 

14.00 – 16.00

1) Українська мова  Тема: Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Завдання: 1) переглянути відео-урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=lhFA5Bm7asQ&list=PLJpLIecpiPD-K3p9T76g9kD-m7pt-SbPx&index=21 , опрацювати теоретичний матеріал у підручнику §39 с. 198 – 199; 2) виконати письмово вправи 462, 463 та 465

 

2)  Українська література Павло Тичина «Не бував ти у наших краях», «Гаї шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла..».

Завдання: 1) подивитись відео за посиланням 

1 - https://www.youtube.com/watch?v=fAEyCcCUGYU 

2 - https://www.youtube.com/watch?v=0o7-B9QuViE 

3 - https://www.youtube.com/watch?v=heFoQ-FOgbo   2) прочитати поезію у підручнику на с. 195-197 3) вивчити одну поезію напам’ять на вибір, записати відео. 4) виконати тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/pavlo-tichina-639.html

 

 

14

02.04.2020

1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

 

2.. Вивчення інструктивно-методичних матеріалів.

 

3. Оформлення персональної сторінки на сайтах «Всеосвіта» та «НаУрок»

 

4. Робота зі шкільною документацією.

8.00 – 11.00

 

 

 

 

 

 11.00- 13.00

 

 

13.00 – 14.30

 

14.30- 16.00

Всеосвіта – https://vseosvita.ua/user/id10931

 

НаУрок - https://naurok.com.ua/profile/29209

15

03.04.2020

1. Підготовка конспектів уроків

 

2. Розміщення завдань для учнів 6,7 класів

(соціальна мережа Viber та Telegram)

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

4 Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

 

 

  8.00 – 11.00

 

11.00 – 13.00

 

 

 

 13.00- 15.00

 

 

15.00 – 16.00

1. Всесвітня історія Тема: Римське право. Завдання: 1) опрацьовуємо матеріал у підручнику §49; 3) виконати письмово завдання 1,3 с. 185

 

 

docx
Додано
21 березня 2020
Переглядів
1336
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку