Індивідуальний план роботи під час карантину та весняних канікул з 18. 03 – 03. 04. 2020 вчителя біології ЗЗСО «Залізницький ліцей ім. І.Пасевича» Гриценко Світлини Григорівни

Про матеріал
Даний матеріал допоможе вчителям біології у складанні свого, індивідуального плану під час карантину та весняних канікул з 18. 03 – 03. 04. 2020 року.
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи

під час карантину та весняних канікул

з 18. 03 – 03. 04. 2020

вчителя біології 

ЗЗСО «Залізницький ліцей ім. І.Пасевича»

Гриценко Світлини Григорівни

№/ п

Дата

Зміст роботи

Примітки

1

13. 03

1. Розробка та розсилка завдань для учнів  6, 7-Б, 8-Б,

 9, класів з біології ,                 ( соціальна мережа Viber).

2. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання

 

  Біологія : 6-А, опрацювати параграф 40,45, підготуватися до онлайн тестування.

Біологія: 6-Б , опрацювати параграф 42, 43, підготуватися до онлайн тестування.

 Біологія: 8-Б , опрацювати параграф 44, у робочому зошиті виконати лабораторне дослідження:вимірювання порога слухової чутливості.

Біологія: 9-Б,9-А, опрацювати параграф 47, 48, виконати практичну роботу у робочих зошитах, скинути у приватні повідомлення.

Біологія: 7-Б,опрацювати параграф 46, виконати лабораторне дослідження:особливості покривів тіла тварин; визначення віку тварин.

 

2

16. 03

1.Робота із шкільною документацією (шкільні журнали).

2. Опрацювання інструкцій та рекомендацій щодо проведення ДПА у 9 класі.

3.Онлайн консультації з учнями  9-А  класу , підготовка до ДПА.

4. Розробка та розсилка завдань для учнів 7-Б,6-Б  класів з біології  ,( соціальна мережа Viber).

5. Вебінар «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн ресурсів» на платформі «Classtime»

 

 

 

 

 

Біологія: 7-Б, повторити параграф 46, підготувати міні-проєкти на подані теми. Біологія: 6-Б , повторити параграф 42, 43, виконати практичну роботу№3 у зошитах з друкованою основою «Порівняння будови мохів,папоротей та покритонасінних рослин»

 

 

 

3

18. 03

1. Розробка та розсилка завдань для учнів  6-А, 8-Б,

 9 класів з біології ,

( соціальна мережа Viber).

2. Перевірка учнівських міні -проєктів  на подані теми

 (7 – Б клас), приватні повідомлення.

3.Онлайн консультації з учнями індивідуального навчання,( соціальна мережа Viber).

4. Опрацювання фахової літератури.

5.Перевірка домашнього завдання за допомогою  патформи « Classtime» : 6-А клас, ( соціальна мережа Viber).

 

 

 

 

 

 

Біологія : 6-А, повторити параграф 40,45, виконати практичну роботу№3 у зошитах з друкованою основою «Порівняння будови мохів,папоротей та покритонасінних рослин»

Біологія: 8-Б , опрацювати параграф 45, підготуватися до онлайн тестування.

4

20. 03

1. Розробка та розсилка завдань для учнів  6, 8-Б,

 9 класів з біології ,

( соціальна мережа Viber).

2.  Перевірка домашнього завдання за допомогою  патформи «Classtime» : 6-Б, 8-Б, 9 клас ,( соціальна мережа Viber).

3. Вебінар «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн ресурсів» на сайті «На Урок»

Перегляд відео уроків

https://www

.youtube

.com/watch?

v=MiHtIy4I

HAM&list

=PLR8

wzszIquej

IUA6

YYXCIs

WaAug9

VDvTG

5

23.03

1 .Опрацювання фахової літератури.

2. Систематизація матеріалів у кабінеті.

2. Підготовка дидактичних карток з біології для 7, 6,9 класів.

3.Вебінар « Викладання біології  в умовах дистанційного навчання».

 

 

 

 

 

 

 

Сайт «НаУрок»

 

 

 

 

 

6

25.04

1. Підготовка матеріалів до ДПА для 9-А класу з біології.

2. Розробка тестів з предмету  для 6,7,8,9 класів  на платформі  «Classtime».

 

 

Платформа «Classtime»

7

27.03

1. Ознайомлення з новими інтерактивними вправами.

2. Розробка нестандартних  уроків з біології  у 6 класі.

Перегляд відео уроків

https://www

.youtube

.com/watch?

v=MiHtIy4I

HAM&list

=PLR8

wzszIquej

IUA6

YYXCIs

WaAug9

VDvTG

 

 

 

 

8

30.03

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 7-Б,6-Б  класів з біології  ,( соціальна мережа Viber).

2.Онлайн консультації з учнями 9 класу по підготовці до ДПА з біології,( соціальна мережа Viber).

3. Розробка та розсилка завдань для учнів 6, 9, 10, 11 класів з біології .

4. Розробка тестових завдань для сайту «НаУрок».

Біологія: 7-Б,  контроль знань з теми «Процеси життєдіяльності тварин»

( соціальна мережа Viber).

 

Платформа «Classtime»

 

Біологія: 6-Б , опрацювати параграф 44, підготувати міні -проєкти  на подані теми.

 

 

 

 

9

01.04

1. Розробка та розсилка завдань для учнів

  6, 8-Б, 9 класів з біології ,     ( соціальна мережа Viber).

2.Онлайн консультації з учнями індивідуального навчання,( соціальна мережа Viber).

2. Онлайн консультація з учнями 6 – 11  класів по підготовці та виконанню  домашніх завдань з біології .

Перегляд відео уроків

https://www

.youtube

.com/watch?

v=MiHtIy4I

HAM&list

=PLR8

wzszIquej

IUA6

YYXCIs

WaAug9

 

10

03.04

1. Розробка та розсилка завдань  для учнів  6, 8-Б,

 9 класів з біології ,                   ( соціальна мережа Viber).

2. Опрацювання інтернет ресурсів «Вимоги до викладання уроків біології»

 

Платформа «Classtime»

Сайт «НаУрок»

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, Планування
Додано
22 березня 2020
Переглядів
3522
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку